PDA

Volledige versie bekijken : Fun Garden, Cindy (Duitse)

madiwodovr
23 januari 2012, 13:31
Haarkleur/-lengte : geblondeerd lang haar
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : volslank, normaal postuur, stevige borsten B/C cup (geen nep)
Nationaliteit/Taal : Duits/Engelse ouders, spreekt vloeiend Duits en Engels
Leeftijd: 21 jaar
Tatoeages/Piercings :nee/nee
Service: pzc, nmc, tz, verder niet uitgezocht/geprobeerd
Voordelen: mooie dame, biedt hele pakket dus snel tevreden
Nadelen: geen
Illusie: goed, doet haar best om GFE te geven
Tijdsduur : ½ uur
Kosten: gebruikelijk tarief

Cindy is een erg prettige dame in gezelschap. Straalt positiviteit uit en heeft een vrolijk, vriendelijk gezicht.
Trekt qua looks veel aandacht, want is een knappe verschijning. Dit schrikt wellicht in eerste instantie iets af.
Spreekt goed haar talen, dus een fatsoenlijk gesprek is mogelijk en dan is het ijs snel gebroken.
Verleent prima service en dat kan alleen maar beter worden naarmate ze meer ervaring krijgt. Doet dit werk nog niet heel lang.
Orale werk is wat aan de harde kant, maar als je haar aan het werk ziet dan smelt je weg!
Zoenen vol overgave, dus absoluut goed. En gewoon normaal verkeer in diverse standjes is helemaal niks mis mee.

Anekdote: Ik vroeg haar op de man af waarom ze zo vrolijk stond te lachen de hele tijd. Antwoord: die kerels die hier komen hebben vaak al een sjachrijnige vrouw thuis op de bank zitten. BAM! Die slag is u!

phoenix
30 januari 2012, 17:17
Cindy kan heerlijk zoenen, is spontaan in bed en buiten eht bed...heeft een prachtige kont, ze neukt passioneel, pijpt lekker nat en steeds beter naarmate jij haar langer likt...en laat zich gewillig vanachteren naaien...prima half uur , waarbij ik spijt heb dat ik niet langer op de kamer ben gebleven...voorheen heeft ze eens een weekend bij vila vertigo gewerkt en bij vila marisol maar daar was ze al gauw weg.......

hans101963
31 januari 2012, 13:18
Cindy heeft wel langere tijd in VM (klein jaar) gewerkt onder de naam Angelina.

Een lief spntane meid die op de kamer prima haar best doet!

Brian Jones
3 februari 2012, 09:49
Als je bij cindy langs wil gaan dan zou ik maar op tijd gaan.! ze wordt al bijna een week afgehuurd voor 5 uurtjes of meer per dag je komt er bijna niet tussen.Gisteren 4 uurtjes gewacht was toen na horen zeggen al 2 uur op de kamer ,vond het toen wel welletjes.Schijnbaar heeft deze liefhebber nog geen last van de crisis!Gelukkig is er tegenwoordig keuze genoeg en heb ik heerlijk een sessie gehad met Janet. Deze dame is zeker het aanraden waard. Een leuk koppie en heerlijke service.

phoenix
15 februari 2012, 22:03
heerlijk heb ik me op de bank op laten geilen door haar, ze is heerlijk spontaan,nog een paaldans met haar prachtige ronde kont, en boven gekomen heeft ze me lekker gepijpt en ik haar eindelijk uitgebreid een befbeurt gegeven, waarbij ze eerlijk aan gaf elke keer net niet te kunnen klaarkomen. Dat overkwam mij ook regelmatig. vanachter is echt een goddeijk uitzicht bij haar en zo werd ik moe na wat te hebben bewogen. Ze kwam bovenop me zitten en reed me als volleerde paardrijdster heerlijk klaar. billenkletsen is dan altijd extra lekker, zeker als zij dat ook lekker vindt. we hebben het uur heerlijk vol gekletst , na 45 minuten goede sex. er zijn natuurlijk meer trio's in fun garden lekker maar ik ga zeer zeker mia uitnodigen om mee te doen...jammerlijk was er elke keer weer een kerel voor me...

Fun Garden
6 april 2012, 20:37
weer terug in Fun Garden :freu:

Speelkwartier
22 oktober 2012, 13:37
Kommt nie wieder. Weet helaas niet waar ze heen is. Schade schade was richtig nett und toll!