PDA

Volledige versie bekijken : Club de Villa, Beekbergen, Arnhemseweg 603, Daniela

protester
24 januari 2012, 12:23
Deze prachtige Hollandse dame werkt nu al een tijdje in deze club en sinds ik haar ontmoet te heb ben ik meerdere keren terug gekomen speciaal voor haar! Normaal moet een dame echt goed zijn om mij te plezieren dus dat zegt wat over haar kwaliteiten. De gehele ambiance en de klasse van de dames maakt het dat een bezoek aan deze club dan wel iets meer kost dan gemiddeld maar zeker niet teveel betaald is. Ik had voor mijzelf altijd een bovengrens van 250 euro per uur betaald, maar Daniela heeft mij zover gebracht dit plafond te verhogen.
Daniela levert een super service af, dit in combinatie met aandacht en gezelligheid doen mij steeds weer terugkomen. Daniela is een topper die haar vak verstaat! (Nu niet allemaal tegelijk gaan, want dan heb ik mijn eigen graf gegraven. :rolleyes:)
Nog een tip daar ik weet hoe de meeste ijsberen over hoge uurprijzen denken; tijdelijk zijn de prijzen verlaagt, dus een prima gelegenheid om deze club eens te verkennen; http://www.clubdevilla.nl/nl/tarieven.html

Normaal ben ik naast saunaclubs ook niet z'n priveclub bezoeker, maar de klasse en uitstraling van deze club maakten mij toch nieuwschierig. Sinds mijn eerste bezoek aan deze club ben ik toch al een aantal keer gekomen. Vooral de entourage van de club en de klasse van de Hollandse dames trekt mij aan. Iets wat je zelden in een saunaclub vinden zult. Ik blijf een groot fan van de saunaclubs en het concept alleen als tussendoortje zal ik deze club nog vele malen bezoeken!

Alexander de Grote
24 januari 2012, 12:43
Standaard 300 euries nu voor 175. vind ik een flimnke prijs. zijn 2 uurtjes in gt, phg of lr.

Red Devil
24 januari 2012, 13:08
Standaard 300 euries nu voor 175. vind ik een flimnke prijs. zijn 2 uurtjes in gt, phg of lr.
Lees eens wat een dame uit het vak zegt over onder andere luxe prostitutie in haar stukje Glamour (http://zondares.blogspot.com/).

Maar als je geld zat hebt: doen!

Groeten,
:teuflisch:

robertodibarro
5 april 2012, 10:14
Ja wat is veel geld, dat snelle gedoe in de FKK's over de grens wordt mij te profi.... Heb laatst bij De Villa me prima vermaakt met twee dames en een schoon bubbelbad is ook wel wat waard :-) en geluukig niet zo ver rijden en de auto staat mooi verscholen daar ;-)