Volledige versie bekijken : Ze wordt nat, ze geniet, ze is opgewonden !
bad pritt
27 januari 2012, 06:59
Een vaak aangehaald fenomeen in veel recensies.
Vaak vertaald naar "genieten"of "sexuele beleving" bij de vrouw.
Dit artikel werpt er een "ander" licht op.;)
Een canadese sexuologe "Meredith Chivers" stelt :
Een vrouw kan vochtig worden zonder dat er sprake is van sexuele opwinding.
Een oeroud beschermingsmechanisme ?
http://www.sueddeutsche.de/wissen/sexualforschung-detektivin-der-lust-1.450928
http://www.sueddeutsche.de/wissen/sexualforschung-detektivin-der-lust-1.450928-3
BefBeer
27 januari 2012, 11:54
Dat wisten we toch al lang?
Zo dom zijn we nu ook weer niet Brad ....
BefBeer
bad pritt
27 januari 2012, 12:22
Dat wisten we toch al lang?
Zo dom zijn we nu ook weer niet Brad ....
BefBeer
Sinds wanneer spreek jij voor iedereen ?
Sorry was weer even vergeten , dat hier alleen experts zitten zoals de BefBeer:hammer::biggrin:
Maar gezien de frequentie waarmee het verteld wordt in recensies en altijd zonder twijfel wordt ingeschat als een teken dat het de vrouw ook allemaal bevalt vraag ik me af of iedereen het weet.:wink:
vrije jongen
27 januari 2012, 13:17
Een oeroud beschermingsmechanisme ?
Lijkt me logisch. Dus juist als ze niet nat worden voelen ze zich veilig bij je en vinden ze je dus echt leuk.:tongue:
bad pritt
27 januari 2012, 13:19
Lijkt me logisch. Dus juist als ze niet nat worden voelen ze zich veilig bij je en vinden ze je dus echt leuk.:tongue:
:biggrin: Ja we moeten het omdraaien, wat zal er veel staan dat ze kurkdroog was in recensies vanaf nu.
Maar als je het artikel leest, is stimulus genoeg en sexuele prikkeling niet nodig.
Admin
27 januari 2012, 13:20
Misschien aandelen glijmiddel kopen....;)
Picasso 1
27 januari 2012, 15:34
Als je ze nat wil krijgen dan moet je eerst voor zorgen dat er attraction is.
jacky pakutra
27 januari 2012, 15:43
ja en dat alles is weer afhankelijk van het feit hoe goed je de pick up art onder de knie hebt.
het wetenschappelijke schema verloopt dus als volgt:
PUA --> Attraction --> natte gleuf -->gratis neuken (dit laatste uiteraard met een van de vele niet commerciële dvps)
Picasso 1
27 januari 2012, 15:54
Attraction is weer zeer sterk geld gerelateerd. Natuurlijk niet opzichtig met geld staan wapperen want dan krenk je ze in hun trots (omdat je de waarheid onder hun neus drukt).
Big30
27 januari 2012, 15:57
Zo lang het maar geen Fatal Attraction is :tongue:.
jacky pakutra
27 januari 2012, 16:01
Attraction is weer zeer sterk geld gerelateerd. Natuurlijk niet opzichtig met geld staan wapperen want dan krenk je ze in hun trots (omdat je de waarheid onder hun neus drukt).
bij sommige beren is de attraction zo sterk dat deze "reverse money related" is . als ze echt goed nat wordt dan betaalt zij namelijk de beer.
masseurke
27 januari 2012, 16:26
... maar dan worden ze wellicht weer vlot nat?!?! ;)
bad pritt
27 januari 2012, 16:50
ja en dat alles is weer afhankelijk van het feit hoe goed je de pick up art onder de knie hebt.
het wetenschappelijke schema verloopt dus als volgt:
PUA --> Attraction --> natte gleuf -->gratis neuken (dit laatste uiteraard met een van de vele niet commerciële dvps)
Dit werkt niet met de 100% gedwongen werkende vrouwen die jij standaard boekt, die moeten allemaal hun target halen van de baas.
Helaas JP...jammer voor je.
Alabama
27 januari 2012, 16:53
Dit werkt niet met de 100% gedwongen werkende vrouwen die jij standaard boekt, die moeten allemaal hun target halen van de baas.
Afgaande op jouw teksten van laatst, leek het me wel dat jij daar best doorheen kunt komen met je PUA en attraction!
bad pritt
27 januari 2012, 16:54
Een voetballiefhebber zou zeggen een inkoppertje..feitelijk niet geheel waar maar `never let the facts stand between you and a good oneliner `!
bad pritt
27 januari 2012, 16:58
Afgaande op jouw teksten van laatst, leek het me wel dat jij daar best doorheen kunt komen met je PUA en attraction!
Dank voor je grote vertrouwen in mij:asshole:
Maar daar ben ik niet cynisch genoeg voor, denken` ze werken wel allemaal gedwongen maar what the hell, ik moet mijn ballen toch ook ergens legen` Dus laat maar zitten.
bad pritt
27 januari 2012, 16:59
Heren zo gaat BS wel weer door de nachtdienst komen maar ik ga zo wel wat anders doen hopelijk vermaken jullie je ook zonder mij:baeh:
jacky pakutra
27 januari 2012, 17:00
het ging hier juist om het onderscheid commerciële/niet commerciële dvps (een onderscheid dat ik niet ken want een commerciele dvp is voor mij net zoiets als witte sneeuw, maar jij kent het blijkbaar wel).
dwang erbij halen is daarom totaal irrelevant. overigens kamer ik, zoals voorheen al gezegd, niet met dames waarvan ik zou weten dat ze er gedwongen zitten.
ander punt is dat jij met je eerste post in dit topic je eigen "theorieen" onderuit haalt :smile2:
(voor zover je dat nog niet in de gaten had).
veel plezier dit weekend,
JP
Picasso 1
27 januari 2012, 17:05
Heren zo gaat BS wel weer door de nachtdienst komen maar ik ga zo wel wat anders doen hopelijk vermaken jullie je ook zonder mij:baeh:
Je had beter deze discussie kunnen starten met je andere nick, karelclosetrol. Nu had je kunnen weten dat je Badslippers weer ging vermaken :biggrin:
jacky pakutra
27 januari 2012, 17:43
net als vorige keer toen je enkele malen je "allerlaatste reactie" postte, waarna er nog 100 volgden:smile2:
@picasso1 die nick is geband toch...geen idee waarom, maar kan me er wel iets bij voorstellen
bad pritt
27 januari 2012, 18:26
Je had beter deze discussie kunnen starten met je andere nick, karelclosetrol. Nu had je kunnen weten dat je Badslippers weer ging vermaken :biggrin:
Ter informatie:
Sinds BP Heaven 7 heeft ontdekt en Karel ook en ze op dezelfde meisjes vallen zijn het niet meer zulke goede vrienden.
Bovendien moet BP altijd naar Karel's gezever luisteren over hoe nat ze wel weer niet was en Karel wordt nog agressiever als een kentucky FC als BP begint over dat hij weer attraction heeft opgebouwd bij een meisje en nog geld toe kreeg ook.
bad pritt
27 januari 2012, 18:31
het ging hier juist om het onderscheid commerciële/niet commerciële dvps (een onderscheid dat ik niet ken want een commerciele dvp is voor mij net zoiets als witte sneeuw, maar jij kent het blijkbaar wel).
dwang erbij halen is daarom totaal irrelevant. overigens kamer ik, zoals voorheen al gezegd, niet met dames waarvan ik zou weten dat ze er gedwongen zitten.
ander punt is dat jij met je eerste post in dit topic je eigen "theorieen" onderuit haalt :smile2:
(voor zover je dat nog niet in de gaten had).
veel plezier dit weekend,
JP
Als alle vrouwen gedwongen zijn zoals jij altijd stelt, ga jij alleen met gedwongen vrouwen aan de gang.
Daar moet je wel behoorlijk desperaat voor zijn.:biggrin:
jacky pakutra
27 januari 2012, 18:45
Als alle vrouwen gedwongen zijn zoals jij altijd stelt, ga jij alleen met gedwongen vrouwen aan de gang.
heb ik nergens gesteld. ga je in dit draadje ook al weer woorden verdraaien en verzinnen? ik heb juist gesteld dat, als ik nagenoeg zeker weet dat een dame gedwongen is, ik er zeker niet meer mee ga. dat heb ik net ook al weer bevestigd maar blijkbaar is begrijpend lezen moeilijk.
je maakt het wederom (net als in het andere draadje waarin je 100 keer geveegd bent) snel (te) persoonlijk door zaken te insinueren die onjuist zijn, ik vind het een behoorlijke aantijging maar gelukkig neemt haast niemand je hier (nog) erg serieus, dus ik ook niet.
vandaag: 16.59 uur Heren zo gaat BS wel weer door de nachtdienst komen maar ik ga zo wel wat anders doen
daarnaast werk je weer op de lachspieren omdat je mijn vorige post wederom bevestigt (zeggen dat je er klaar mee bent voor vandaag en niks meer post, en dan toch weer moet reageren, net als de vorige discussie waar je al 100 keer was uitgestapt). had het al zien aankomen maar goed, ergens had ik stiekem toch de hoop dat je na de vorige discussie waarin je wegens persoonlijke attacks bijna geheel geveegd bent, toch iets geleerd had...(ijdele hoop aangezien karelclosetrol ook wel om een dergelijke reden zal zijn geband)
fijn weekend! beetje stangen is leuk maar soms proef ik weer de vileine trekjes die vorige keer uiteindelijk in scheldkanonnades ontaarden... geniet van de attraction, en neem het niet te persoonlijk!!!
groetjes, JP
Picasso 1
27 januari 2012, 18:51
Daar moet je wel behoorlijk desperaat voor zijn.:biggrin:
Niet alle vrouwen hebben een pooier, maar ALLE vrouwen uit Balkanlanden hebben wel een pooier of zijn er mee gestart.
Ik trek me nu ook terug uit deze discussie :biggrin:
bad pritt
27 januari 2012, 19:15
heb ik nergens gesteld. ga je in dit draadje ook al weer woorden verdraaien en verzinnen? ik heb juist gesteld dat, als ik nagenoeg zeker weet dat een dame gedwongen is, ik er zeker niet meer mee ga. dat heb ik net ook al weer bevestigd maar blijkbaar is begrijpend lezen moeilijk.
je maakt het wederom (net als in het andere draadje waarin je 100 keer geveegd bent) snel (te) persoonlijk door zaken te insinueren die onjuist zijn, ik vind het een behoorlijke aantijging maar gelukkig neemt haast niemand je hier (nog) erg serieus, dus ik ook niet.
daarnaast werk je weer op de lachspieren omdat je mijn vorige post wederom bevestigt (zeggen dat je er klaar mee bent voor vandaag en niks meer post, en dan toch weer moet reageren). had het al zien aankomen maar goed, ergens had ik stiekem toch de hoop dat je na de vorige discussie waarin je wegens persoonlijke attacks bijna geheel geveegd bent, toch iets geleerd had...(ijdele hoop aangezien karelclosetrol ook wel om een dergelijke reden zal zijn geband)
fijn weekend! en geniet van de attraction, en neem het niet te persoonlijk
groetjes, JP
Mijn stelling dat jij alleen met gedwongen vrouwen date in de p6, volgt logisch uit wat je eerder in een ander draadje post.
En is gewoon "jouw type" humor, neem het niet te serieus allemaal.
En ik wens jou ook een heel prettig weekend en til er niet te zwaar aan allemaal.:wink2:
Picasso 1
27 januari 2012, 19:26
Geniet jij ook van je dates met 100% gedwongen meiden (het is een feit dat je dat overduidelijk gesteld hebt, maakt niet uit je zal wel last hebben van een selektief geheugen), jammer dat je met deze meiden geen attraction kan opbouwen :wand:, mischien wordt ze nog wel nat.:biggrin:
Bij JP blijft in elk geval na aftrek van de pooiersprovisie nog iets voor de dame over :rofl:
bad pritt
27 januari 2012, 19:33
Niet alle vrouwen hebben een pooier, maar ALLE vrouwen uit Balkanlanden hebben wel een pooier of zijn er mee gestart.
Ik trek me nu ook terug uit deze discussie :biggrin:
Jammer dit werd weer zo een geweldige help BS de nacht door topic, maar ga je voorbeeld volgen en mijn pua skills weer aanscherpen.:biggrin:
jacky pakutra
27 januari 2012, 19:42
Mijn stelling dat jij alleen met gedwongen vrouwen date in de p6, volgt logisch uit wat je eerder in een ander draadje post.
En is gewoon "jouw type" humor, neem het niet te serieus allemaal.
En ik wens jou ook een heel prettig weekend en til er niet te zwaar aan allemaal.:wink2:
Voor de derde keer : in dat andere draadje heb ik juist reeds expliciet aangegeven dat ik zeker niet kamer met een dvp indien ik nagenoeg zeker weet ze gedwongen werkt . Zou me er zeer slecht bij voelen dus het sowieso überhaupt niet kunnen .
Maar goed , waarschijnlijk helpt zelfs 100 keer herhalen niet bij jou .
Net zoals je elke keer draadjes verlaat en zegt niet meer te zullen reageren ...
Nu weer terug on topic, want dat is het zuhalter verhaal hier niet ...o nee je ging sowieso niet meer reageren ...
Grtz
Sent from my iPhone using Tapatalk
Picasso 1
27 januari 2012, 19:45
Bij JP blijft in elk geval na aftrek van de pooiersprovisie nog iets voor de dame over :rofl:
.....en bij BP moet ze een lening aanvragen bij haar pooier :biggrin:
Badslippers
27 januari 2012, 21:41
Goed en verstandig gesproken bp. Gelukkig geen nachtdienst. Nog een half uurtje en dan ben ik klaar. Thuis eerst stomen, cognac met thee zuipen plus 2 paracetamol en 2 diclofenac. En hopelijk ben ik morgen dan fit om Magnum te bezoeken.
Verstuurd van mijn GT-P1000 met Tapatalk
rmjhexe
27 januari 2012, 22:35
deze discussie gaat de verkeerde kant op,het ging over natte doosjes en ik krijg er ook een strakke plassser van als ik met een klus een paar duizend euro over hou .Net als een dvp die iemand strikt met een pannekoek sesssie:smile2:
Jan_Wandelaar
28 januari 2012, 20:08
Dit werkt niet met de 100% gedwongen werkende vrouwen die jij standaard boekt
De gedwongen vrouwen die Jan bezoekt zijn anders stuk voor stuk drijfnat, van het angstzweet........
der lickmeister
28 januari 2012, 23:38
De gedwongen vrouwen die Jan bezoekt zijn anders stuk voor stuk drijfnat, van het angstzweet........kan ik ze geen ongelijk geven dat ze jan de wandelaar een nee zeggen
Picasso 1
28 januari 2012, 23:54
De gedwongen vrouwen die Jan bezoekt zijn anders stuk voor stuk drijfnat, van het angstzweet........
Zo nat als vroeger is het nooit meer geweest :biggrin:
Anonieme_dvp
31 augustus 2012, 22:38
Nat worden hoeft absoluut totaal niets te maken te hebben met opwinding, aantrekking of wat dan ook. Kàn, maar hoeft niet. Een gezonde vagina is altijd vochtig. Als ik een klant heb maakt mijn lichaam zich àltijd klaar door nat te worden, ook al ligt er een ongelofelijk dik lelijk bejaard exemplaar naast me.
Ik ben in mijn puberteit eens een keertje verkracht (voor ik in de business ging) en zelfs toen werd ik nat. En ik had er ECHT niet onbewust stiekem toch zin in, hoor.
En ja, met 'nat worden' bedoel ik effectief een soort van 'ik laat vlekken op kleren/linnengoed achter'-nat.
seksenfun
1 september 2012, 20:44
Toch nog iemand die verstandig is. Laat echter de meeste mannen maar in hun wijsheid anders hebben ze minder plezier en kunnen ze niet meer stoefen :smoke:.
Anonieme_dvp
1 september 2012, 21:18
Toch nog iemand die verstandig is. Laat echter de meeste mannen maar in hun wijsheid anders hebben ze minder plezier en kunnen ze niet meer stoefen :smoke:.
Bij deze mijn excuses aan alle heren wiens zeepbel ik doorprikt heb :redface:
uurtje
1 september 2012, 21:31
Ik heb verder geen zin om het te gaan googelen of elders op te zoeken maar volgens mij is het nat worden van dames een normaal lichamelijk verschijnsel als gevolg van seksuele handelingen. Het is dus in eerste instantie lichamelijk en niet psychisch gedreven. Daarom kan het ook zijn dat vrouwen doe verkracht worden wel nat worden. Heeft een soort beschermende functie. En dan niet op de wijze waarop de SGP het stelt....