PDA

Volledige versie bekijken : Werken er ook lesbische meiden in een PT / PC / FKK club?



benijsbeer
29 januari 2012, 12:24
(marina/)Karina, Roxy en Tania (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28748-Partytreff-Party-Inn-Hildesheim-Algemeen&p=251064#post251064) waren goede bekenden va mij. Vooral waren ze bekend bij de meiden van PT Dorsten. Na hun verteld te hebben ze weer in Hildesheim te hebben ontmoet heeft een opmerking van een van die meiden me aan het denken gezet en is er een kwartje gevallen bij mij.

Bovengenoemde meiden zijn alle drie Potten en zien ons beren dus eigenlijk helemaal niet zitten. Niet alleen het professionalisme: we zijn hun geldbron, maar ook gevoelsmatig zien ze ons niet staan.
Vandaar ook dat lachje toen ze vertelde dat Tania de eerste keer met een andere vrouw op de kamer was ...
Het verklaart ook het afhoudende als je te dicht binnen hun 'cirkel' komt.

Als je één van de twee (of in dit geval zelfs drie) dan (echt) laat genieten is er natuurlijk bonje tussen de partners. Met een gast moet je dat niet doen: Niet klaarkomen etc.

Mijn laatste sessie met Tania was er zo eentje. Ik merkte dat ze (weer) echt opgewonden werd. Toen draaiden haar hoofd en ogen weg en deed ze steeds meer moeite om maar niet klaar te komen. Dat was me de dag ervoor wel al gelukt dus wilde ik dat nu ook weer, maar deze keer was anders, en ik begrijp nu ook waarom: Vermoedelijk was er bonje geweest.
Roxy wilde al helemaal niet dat ik aan haar kwam.
Marina vond het allemaal wel goed, hoofdzaak ze genoot.

ja, ja we laten ons maar wat graag in de luren leggen door hun.

Zo had ik het nog nooit bekeken.
Ik vermoed dat er wel meer van zulke meiden in clubs werken. Mij maakt het niet uit. Zolang niemand mij probeert te 'bekeren' naar 'de' andere richting vind ik het best wat ze doen. Hoofdzaak de service die ze verlenen is goed.
De uitdrukking "alle Männer sind Schweine" van de meiden krijgt zo wel een andere lading voor mij.