Volledige versie bekijken : Milf Marathon, een visie
Jan_Wandelaar
29 januari 2012, 16:06
(...) milfmarathon (...) lelijke en dikke mannen (...) 3 zwetende heinike vertegenwoordigende mannen (...) een dame van minimaal 50 en het dubbele aan gewicht (...)
Het is immens triest om te zien dat een ijsbeer niet in staat is mensen in hun waarde te laten wanneer ze hun erotische recreatie op een andere manier beleven dan hij. En dan zijn er nog 15 simpele zielen die daar een 'thanks' voor geven.
Nou, dan gaat Jan ook maar eens los qua waardeoordelen:
Ik stapte daar binnen en rekend *80 euries af
Er zijn mannen die reeds voordat ze oud en uitgezakt zijn geen vrouw meer kunnen krijgen. U kunt zich wel voorstellen hoe lelijk en sociaal gehandicapt dergelijke lieden zijn. Het zal u ook niet verbazen dat deze laatstgenoemde eigenschappen ook zo z'n beperkingen opleveren bij het beklimmen van de maatschappelijke ladder.
Het aan deze lage maatschappelijke positie gekoppelde inkomen dwingt deze kereltjes om zo goedkoop mogelijke betaalde seks te zoeken. Het begon met saunaclubs, waar jonge Oostblokmeisjes zich voor €75/uur lieten bestijgen door dergelijke weerzinwekkende gedrochten. Daarna kwamen de flat-rate clubs, waar men voor een belachelijk laag bedrag zich een paar uur onbeperkt seksueel kon uitleven.
Zelfs deze flat-rate clubs zijn blijkbaar nog te duur voor de meest ernstige gevallen, dus zoeken ze voor €80 een parenclub op. Ook geestelijk zijn dergelijke kereltjes niet helemaal in orde, want voor die €80 verwachten ze ook nog eens dames zoals die rondlopen in sauna- en flat-rate clubs.
Deze kanslozen hebben ook een internet-forum, waar ze met elkaar in de clinch gaan over 'attraction', 'pick-up-art' en de reden dat vrouwen nat worden. Ik adviseer u de zuurstof bij de hand te houden alvorens dat forum te lezen. Ander is de kans groot dat u zich dood lacht.
Ondanks het feit dat u allemaal weet hoe dergelijke kereltjes eruit zien toch maar even een foto bijgevoegd:
2214
29 januari 2012, 16:20
@JW
Heb je de titel en de eerste 4 woorden ook gelezen van het bericht van BBert?
gignnl
29 januari 2012, 16:29
Aangezien ik tot een van die 15 simpele zielen schijn te behoren wil ik graag even reageren.
Zoals J42 al vermeld geeft BBert al duidelijk aan dat wij als ijsberen behoorlijk zijn verwend door wat we in onze saunaclubs kunnen meemaken.Bbert gaat echter ook graag eens ergens anders kijken.
Ik persoonlijk zou dan niet op een Milf dag gaan kijken omdat dat niet MIJN smaak is maar zo iets voor elk zijn smaak.
De beleving die hij daar heeft schrijft hij op zijn wijze neer,iets waarom ik nog wel kon lachen en waarvoor ik de thanks knop gebruikte.
Het bezoeken van Flat rate clubs zal ik niet doen,het is niet MIJN smaak en ik heb ook mijn twijfels over of alle dames daar vrijwillig werken.
Dat er mensen zijn die daar graag komen dat is HUN keuze,prima ik zal daar ook niet op neerkijken.
De wijze waarop JIJ over hen schrijft getuigd van zeer weinig respect en vind je post dan ook beneden elk peil.
rob45
29 januari 2012, 16:33
Helaas heeft niemand zichzelf gemaakt,en dat geld voor ons allemaal,zoals de heer Badslippers wel eens treffend heeft omschreven zien wij van de kliek er ook allemaal niet perfect uit,uiteraard zoeken wij compensatie door een mooie dame uit te zoeken in de club,sommige beren houden ook van geile milfs incl. mijzelf,soort zoekt soort nietwaar.........
Jack42
29 januari 2012, 16:43
de heer Badslippers
:biggrin:
noglangnietuitgewandeld
29 januari 2012, 17:08
Het is immens triest om te zien dat een ijsbeer niet in staat is mensen in hun waarde te laten wanneer ze hun erotische recreatie op een andere manier beleven dan hij. En dan zijn er nog 15 simpele zielen die daar een 'thanks' voor geven.
29 januari 2012, 17:27
Kan ik mijn thanks weer intrekken? Want na het bericht van JW heb ik mezelf nogmaals in de spiegel bekeken en besefte dat ik dat eigenlijk niet had moeten doen :rofl:.
ilovethaigirls
29 januari 2012, 18:06
Ik vind het absoluut niet kunnen dat Jan Wandelaar hier mijn foto post en vraag dan ook aan de mods om zeer streng in te grijpen :biggrin:
ketserr
29 januari 2012, 18:37
Deze kanslozen hebben ook een internet-forum, waar ze met elkaar in de clinch gaan ___
J.W.
Interresante zin van iemand die waarschijnlijk een foto van ze eigen heb toegevoegd.
Picasso 1
29 januari 2012, 18:37
Zo zagen clubbezoekers er vroeger uit, JW, die tijd is voorbij.
Picasso 1
29 januari 2012, 18:53
Interresante zin van iemand die waarschijnlijk een foto van ze eigen heb toegevoegd.
Die van jou is gekaapt door wooley https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28621-Kritiek-op-een-dame-kritiek!&p=250280#post250280
bergm550
29 januari 2012, 18:54
You handsome devil :)
Zo zag ik eruit op de HAVO. Ik had altijd al enorm veel succes bij de meiden.
https://www.ijsberenforum.com/forum/attachment.php?attachmentid=2214&d=1327853082
ilovethaigirls
29 januari 2012, 19:01
Waar zit wis30 als je hem nodig hebt :mad:
Picasso 1
29 januari 2012, 19:10
Waar zit wis30 als je hem nodig hebt :mad:
Hij is zijn pick-up-art aan het trainen
http://img.perezhilton.com/wp-content/uploads/2010/10/mr-bean-is-ill__oPt.jpg
Als hij nu nog niet gaat wissen dan weet ik het ook niet :biggrin:
rob45
29 januari 2012, 19:45
2215
Vergadering van het IJBF. :smoke:
P11111
29 januari 2012, 19:59
Die uiterst rechtse lijkt sprekend op Sjek1942.
der lickmeister
29 januari 2012, 21:08
Nou, dan gaat Jan ook maar eens los qua waardeoordelen:
Er zijn mannen die reeds voordat ze oud en uitgezakt zijn geen vrouw meer kunnen krijgen. U kunt zich wel voorstellen hoe lelijk en sociaal gehandicapt dergelijke lieden zijn. Het zal u ook niet verbazen dat deze laatstgenoemde eigenschappen ook zo z'n beperkingen opleveren bij het beklimmen van de maatschappelijke ladder.
Het aan deze lage maatschappelijke positie gekoppelde inkomen dwingt deze kereltjes om zo goedkoop mogelijke betaalde seks te zoeken. Het begon met saunaclubs, waar jonge Oostblokmeisjes zich voor €75/uur lieten bestijgen door dergelijke weerzinwekkende gedrochten. Daarna kwamen de flat-rate clubs, waar men voor een belachelijk laag bedrag zich een paar uur onbeperkt seksueel kon uitleven.
Zelfs deze flat-rate clubs zijn blijkbaar nog te duur voor de meest ernstige gevallen, dus zoeken ze voor €80 een parenclub op. Ook geestelijk zijn dergelijke kereltjes niet helemaal in orde, want voor die €80 verwachten ze ook nog eens dames zoals die rondlopen in sauna- en flat-rate clubs.
Deze kanslozen hebben ook een internet-forum, waar ze met elkaar in de clinch gaan over 'attraction', 'pick-up-art' en de reden dat vrouwen nat worden. Ik adviseer u de zuurstof bij de hand te houden alvorens dat forum te lezen. Ander is de kans groot dat u zich dood lacht.
Ondanks het feit dat u allemaal weet hoe dergelijke kereltjes eruit zien toch maar even een foto bijgevoegd:
2214
stel voor-nieuw programma opsporing milf en bbertb vermist
voor de rest ik steun bbertb in deze zware strijd voor hem zonodig sponsor ik hem met een rijpe milf
noglangnietuitgewandeld
29 januari 2012, 21:30
Met intussen 20 thanksen op de teller is bbertb aardig op weg om de ijsbeer met het meest gethankte bericht van de maand te worden. Maar on topic, ik zal het niet in mijn hoofd halen om een parenclub te bezoeken, het lijkt me gewoon dat je daar als vent alleen niks te zoeken hebt, zeker als je toch al niet bijzonder assertief bent. Om van een milfparty maar te zwijgen. Ik verafschuw dikke vrouwen en ik ken mezelf goed genoeg om te weten dat ik hem, te midden van de door bert beschreven taferelen gewoon niet omhoog krijg. Als het allemaal jong strak spul was, dan was het geen probleem. En doorrijden naar GT heeft dan ook geen zin, want met zoiets op mijn netvlies duurt het wel een dag voor er weer leven in de zwans komt. Die honderd-kilo-vrouwen hebben zichzelf niet gemaakt. Gedeeltelijk mee eens. De eerste vijftig kilo hebben ze inderdaad niet zelf gemaakt. De tweede vijftig kilo wel. Die hebben ze er nl. bij gevreten. Is helemaal hun eigen zaak. Als ze zich daar goed bij voelen, moeten ze dat vooral doen. Maar ik wil ze niet naakt zien en al helemaal niet terwijl ze sex hebben. Werkt averechts op mijn libido.
Gondolas9
29 januari 2012, 23:56
Wellicht ben ik te dom om het te zien, maar ik vind in het bericht van bbertb geen spoortje van humor/sarcasme/ironie/whatever.
En dan begrijp ik Jan Wandelaar (met al zijn sarcasme inbegrepen).
Ik ken bbertb niet - waarschijnlijk is dat een womanizende stud - maar het zou zoveel sympathieker overgekomen zijn als hij eerst zichzelf (en de ijsberen tout court) zou gerelativeerd hebben.
De BMI van de doorsnee beer is ook lichtjes voorbij het ideaal - denk ik toch. Alleszins, bij mij in de kleerkast hangen nog broeken waar ik met de beste wil van de wereld niet meer in pas - of ze moeten diep onder mijn buik dichtgeknoopt worden. Zucht....
Als we losjes over het uiterlijk van beren heengaan, laten we dan ook respect hebben voor de seksuele beleving van andere mensen, vrouwen op leeftijd bv.
Respect is een oubollig woord, maar toch heeft het een waarde...
Jan_Wandelaar
1 februari 2012, 21:28
Het rondstrooien van waardeoordelen die van toepassing zouden kunnen zijn op hoerenlopers was i.d.d. sarcastisch bedoeld. Dat naar aanleiding van een hoerenloper die negatieve waardeoordelen rondstrooit m.b.t. zijn mede-bezoekers in een parenclub, en het feit dat 15 mede-hoerenlopers dat middels een 'thanks' aangemerkt hadden als een verrijking voor dit forum.
In de tussentijd zijn daar nog 7 simpele zielen bijgekomen die blijkbaar niet onder willen doen in bekrompenheid. Nee, het gaat de goede kant op met dit forum qua mensen in hun waarde laten. Natuurlijk kan je een niet al te hoogdravende moraal verwachten van kereltjes die stelselmatig de belofte van trouw aan hun vrouw/vriendin breken, maar zelfs basic fatsoen blijkt nu al te hoog gegrepen.
Wanneer je alleen of met een andere kerel naar een PARENclub gaat dan ben je m.i. ofwel een beetje in de war, danwel latent homoseksueel. Wanneer je zelf geen fruitig dametje van eind twintig mee neemt naar zo'n gelegenheid, en je gaat vervolgens liggen zeiken dat dergelijke tiepjes daar niet aanwezig zijn, dan ben je m.i. behoorlijk hypocriet bezig. Een parenclub is een gelegenheid voor vrije en open seks. Daar dien je m.i. bovenmatig ruimdenkend voor te zijn. Wanneer je een bekrompen vat vol waardeoordelen bent dan heb je daar m.i. geen fuck te zoeken. En al helemaal niet wanneer je op zoek bent naar een goedkoper alternatief voor je hoerenloperij. Dergelijke kereltjes kunnen wat mij betreft ongezien de tyfus krijgen. Let wel, ik zeg: "wat mij betreft". Is dus een mening, en geen waardeoordeel!!!!!!
Ik verafschuw dikke vrouwen........
Het is ironisch dat een dergelijke uitspraak gedaan word door een kereltje dat moet betalen om z'n seksuele behoefte te bevredigen. Voor die dikke vrouwen daarentegen staan mannen in de rij om ze te bevredigen. Daarbovenop is de club-entree voor dergelijke dames enorm gereduceerd.
Iedereen kan bij zichzelf nagaan wanneer hij voor het laatst met vier vrouwen tegelijk in bed heeft gelegen, terwijl er nog eens vijf stonden te wachten op hun beurt. Uiteraard zonder die vrouwen te betalen, en zonder meer dan €20 aan club-entree kwijt te zijn.
Nee, je kunt niet anders concluderen dan dat "die vette wijven" meer seks-appeal in hun pink hebben dan de hele kliek hoerenlopers op dit forum bij elkaar. En ondanks dat toch negatieve waardeoordelen over ze spuien. Vrij triest........
J.W.
rob45
1 februari 2012, 21:52
Ik weet waarom je Jan Wandelaar heet,waarschijnlijk omdat je in het park wandelt en niet in de clubs.
dat is helemaal niets voor een moraalridder als jij bent.
Daarbij,dik of dun we doen het voor de fun.
En als je dan een moraalridder bent ga je niet forumleden lopen uitschelden.TIP. sluit je aan op een ander forum.Een voor plantjes of dieren of zo.
Picasso 1
1 februari 2012, 21:58
Heb je ook een voorbeeld van erg mooie vrouwen, J.W.? Je kan die hier plaatsen https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28843-Mooie-vrouwen
Hopelijk geen dikkerdje :smile2:
Big30
1 februari 2012, 22:09
hoerenloper, simpele zielen, kereltjes die stelselmatig de belofte van trouw aan hun vrouw/vriendin breken, een beetje in de war, danwel latent homoseksueel, behoorlijk hypocriet bezig, een bekrompen vat vol waardeoordelen, Dergelijke kereltjes kunnen wat mij betreft ongezien de tyfus krijgen, een kereltje dat moet betalen om z'n seksuele behoefte te bevredigen, de hele kliek hoerenlopers op dit forum bij elkaar.
J.W.
Leuk hoor zo'n woordenlijst van Jan met alternatieve aanduidingen voor IJsberen :biggrin:.
Maar gelukkig spuit Jan geen negatieve waarde oordelen uit :tongue: dat siert Jan dan weer :rolleyes:.
Badslippers
1 februari 2012, 23:47
jan brengt altijd leven in de brouwerij en biedt amusement van de bovenste plank. Prettig om te lezen en vooral heel lachwekkend. Ik kom thuis van een dag hard werken (soms kom ik zelfs thuis van een dag en een nacht hard werken wat de revenuen levert om de hobby van het bezoeken van saunaclubs levert) en kijk snel naar de nieuwe berichten. Met een glimlach van oor tot oor klik ik op het "Topic: MILF Marathon, een visie" want jan heeft gepost. En als jan post is het lachen geblazen en een garantie voor een goede nachtrust.
Maar dit keer bevriest mijn glimlach tijdens het lezen want valt er niks te lachen. Die dekselse jan maakt mij uit voor een hypocriete, latente homo die de tyfus kan krijgen en dat terwijl ik ooit het advies van ons opperhoofd W2 heb gekregen om een parenclub te bezoeken. Dat leek hem wel wat voor mij. En nu word ik besmeurd met pek en veren. Neem ik dit persoonlijk op? Reken maar van "Yes". Nou, ik laat mij niet ringeloren en de ergste ziektes toewensen door jan die zijn "Nick" ontleent aan een heel actieve bezigheid terwijl hij thuis op zijn luie krent zit en tracht bij mij wat onverkwikkelijke gewaarwordingen en emoties op te wekken. En het ergste, ik ga een slechte nachtrust tegemoet!
En ik wil me al helemaal niet laten ringeloren als dat louter en alleen gebeurt omdat janneman ten prooi is gevallen aan een hevig ervarend en tegelijkertijd ontkend minderwaardigheidcomplex. Misschien dat Jan hoopt dat ik mij verlaag tot het niveau waarop hij zich momenteel bevindt en dat ik de lust verlies om bijdragen te leveren die boven dat niveau uitstijgen. Maar dan heeft hij het mis. Ik blijf recensies schrijven over dikke zeugen, oogverblindende dames, behaarde zweetanussen, vegende mods, je-hoofd-op-hol-brengende deernes, lelijke wijven en mijn eigen lelijke kop, afzichtelijke ijsberen met puisten op hun rug, geile lolita sletjes, doortrapte snollen, hemelse cumsuckers, attraction opbouwende ijsberen etc. etc. etc. En ik ga jan te vuur en te zwaard pareren en van repliek dienen want ik ben geen simpele, bekrompen ziel met een in de war zijnde geest. Gelukkig maakt jan ook weer een compliment en dat vind ik dan weer fijn. Want als je betiteld wordt als een bekrompen vat vol met waardeoordelen, ben je beter af dan een hol vat waar helemaal niks in zit en waar jan graag uit mag tappen. jan, je hebt mijn avond eigenlijk toch weer goed gemaakt. Welterusten!
BSesamstraat
2 februari 2012, 01:14
Deze simpele ziel was weer een dagje in zn sportclub (GT) en kom thuis en zie dat er zowaar een hele pagina is vol geschreven.
Hier voor mijn wel gemeende dank ;)... En even ter info voor Jan_wandelaar heb net een lekker jong en slank chickie tegrazen genomen in GT. Ze brulde van genot, ze rook niet naar zweet en moest verdorie 125,- betalen. Volgende keer toch maar voor €80,- naar mn gewillige milfjes toe. Dan neem ik de dikke buiken en zwetende ouwe mannentjes wel voor lief ;). Slaap lekker Jan en droom zacht
BSesamstraat
2 februari 2012, 01:17
Oh ja Jan... Ik ben idd niet moeders mooiste maar wel een geweldige man in bed, zweet niet, 30 jr jong en geen bier buik ;)
Carlitos
2 februari 2012, 06:38
Oh ja Jan... Ik ben idd niet moeders mooiste maar wel een geweldige man in bed, zweet niet, 30 jr jong en geen bier buik ;)
Niet moeders mooiste...check
Geweldige man in bed....:rofl:
30 jaar jong....check
Geen bierbuik....:heul:
Waar is het verslag van die meid van gister?
noglangnietuitgewandeld
2 februari 2012, 08:39
Over het algemeen kan ik Jan’s giftige pijlen wel waarderen, sterker nog, ik heb me meermaals verslikt in de koffie bij het lezen van zijn scherpe commentaren. Maar hier slaat hij naar mijn mening een beetje door, de moralistische kant op. Dat je als single man niet al te veel moet verwachten in een Parenclub ligt voor de hand. En dat je een fysieke afkeer hebt van een bepaald type vrouw, mag het alsjeblieft? Dat zegt overigens niets over de persoon die die vrouw is. Mijn tante Jo zaliger woog ruim honderd kilo, maar was een hartstikke leuk mens en kon als enige van de azijnpissende familie in een deuk liggen als een van de neefjes, waaronder ik dus, een gore mop vertelde.
Verder geldt in de hele prostitutie het ‘wie betaalt bepaalt’ principe. Dus kiezen we een dame uit die we aantrekkelijk vinden en dat is in de meeste gevallen jong en strak. Dat maken we als prostituant zijnde fijn zelf uit.
Red Devil
2 februari 2012, 09:55
Ze brulde van genot, ze rook niet naar zweet en moest verdorie 125,- betalen.
Zij moest 125,- betalen? :biggrin:
Groeten,
:teuflisch:
BSesamstraat
2 februari 2012, 13:07
Zij moest 125,- betalen? :biggrin:
Groeten,
:teuflisch:
Haha idd maar helaas wilde ze dat niet en uit eindelijk heb ik maar betaald;)
Jan_Wandelaar
5 februari 2012, 15:44
en dat is in de meeste gevallen jong en strak.
Klopt, getuige het aanzienlijk aantal jonge meisjes dat een eetstoornis ontwikkeld om aan dat beeld te voldoen.
En dat je een fysieke afkeer hebt van een bepaald type vrouw, mag het alsjeblieft?
Tuurlijk mag dat. Toch hebben mensen waar je een fysieke afkeer van hebt net zo veel recht op erotische recreatie als jij.
Wanneer dergelijke mensen in een saunaclub (of partytreff) onder jouw neus die erotische recreatie komen beleven dan is het volledig terecht dat je daar op een ijsberenforum een negatief waardeoordeel over velt. Je word dan immers ongevraagd geconfronteerd met tafereeltjes die een sterk negatieve invloed op je libido hebben. Iets wat niet de bedoeling is in een saunaclub.
Maar dat is hier niet het geval. Die mensen waren in een parenclub met elkaar bezig, en een verdwaalde ijsbeer die daar ook aanwezig was vond het nodig om daar en plein publiek op een vrij toegankelijke website een negatief waardeoordeel over te vellen.
Maar hier slaat hij naar mijn mening een beetje door, de moralistische kant op.
Ik heb een hartgrondige teringhekel aan lieden die een parenclub als een bordeel of het verlengde daarvan zien. Op een forum heb ik de neiging daarover door te slaan. In real life heb ik de neiging erbovenop te slaan.
In een hoerenkeet betaal je voor seks. Het is je recht als consument om een waardeoordeel te vellen over hetgeen waar je voor betaalt.
In een parenclub vind seks plaats tussen de bezoekers onderling. Het is onzin om deze vorm van seks te beoordelen zoals je betaalde seks beoordeeld, laat staan dat je negatieve waardeoordelen velt over je medebezoekers. Die zitten daar niet op te wachten, en hebben daar zeker geen aanleiding toe gegeven.
Ik krijg hier immers ook niet de indruk dat mijn negatieve waardeoordelen over mede-forumbezoekers warm onthaald worden, integendeel zelfs. Waarom zouden mede-bezoekers in een parenclub het dan anders opvatten?
Ik had gehoopt dat lieden die volop genieten van de seksuele vrijheden wat ruimdenkender zouden zijn naar anderen toe. Als er iets een bedreiging is voor seksuele vrijheden dan is het wel bekrompenheid.
Ik zie het dan ook somber in wanneer er meer dan 20x op de 'thanks' knop gedrukt word wanneer een ijsbeer z'n bekrompenheid etaleert. Het zou me niks verbazen wanneer het betreffende stuk zelfs voor de BRVDM genomineerd is. En dat viel mij zo tegen dat ik me niet kon beheersen om te reageren.
J.W.
bad pritt
5 februari 2012, 16:26
Ik zie het dan ook somber in wanneer er meer dan 20x op de 'thanks' knop gedrukt word wanneer een ijsbeer z'n bekrompenheid etaleert. Het zou me niks verbazen wanneer het betreffende stuk zelfs voor de BRVDM genomineerd is. En dat viel mij zo tegen dat ik me niet kon beheersen om te reageren. J.W.
Jan, er is denk ik 20 x op thanks gedrukt omdat niemand ervan houdt, dat het ene forumlid wel even gaat bepalen wat een ander forumlid wel en niet mag schrijven.
Ik ook niet.
Je slaat teveel door naar anderen de les lezen, de positie van forum dominee is er niet en zal ook nooit vrijkomen.
Jan_Wandelaar
5 februari 2012, 22:03
dat het ene forumlid wel even gaat bepalen wat een ander forumlid wel en niet mag schrijven.
Laat ik voorop stellen dat iedereen mag schrijven wat hij wil. Graag zelfs.
Wanneer je in de publieke ruimte schrijft, dan kunnen mensen een mening vormen over hetgeen geschreven is. Sommige mensen ventileren die mening ook. Het kan zijn dat die mening verpakt is in sarcasme, in de hoop de schrijver een spiegel voor te houden.
Niets meer, niets minder.
J.W.