PDA

Volledige versie bekijken : Mia (Joegoslavische)

phoenix
30 januari 2012, 17:15
Naam : Mia

Nationaliteit/taal : joegoslavisch, maar is in duitsland geboren dus duits

Leeftijd : 31jr

Haarkleur/lengte : donker blond, lang

Lengte :1.65

Postuur / Cupmaat :b

Service : PZC, NMC, beffen

Extra :

mia, is een geil loeder, die met haar ogen, mond en dijen heerlljk lonkt, langdurig zitten strelen op de bank ...we hitsen elkaar heerlijk op, dat ging zo verder op de kamer...zij goed nat was ze en zo pijpte ze me ook, en ik heb haar heel zachtjes klaar gelikt, daarna ging ze demonstratief met een haar kont naar achteren zitten, met een vragende blik om flink van achteren te worden genomen, dat ging dan ook in volle overtuiging, diverse standjes hard en zacht stotend....een echte milf die er jong sensueel een aantrekkelijk uit ziet....net als cindy een dame met hersens....zwetend kwam ik tenslotte na bijna uur te hebben gezoend, geneukt, gebeft en me heerlijk laten pijpen tot een orgasme....ft doet ze niet, maar dat is wat mij betreft ook niet nodig...wel lekker soms. Ik zie uit naar ons volgende samenzijn....oh ja voorheen werkte ze bij amnesia en vila marisol v

hans101963
31 januari 2012, 13:20
ze heeft ook een tijdje in Acapuilco gewerkt. Leuke meid!

Brian Jones
3 februari 2012, 09:58
Ja zeker een leuke meid! pak je haar maatje Cindy erbij dan krijg je spectakel op de kamer! Deze dame weet je heerlijk met de mond te verwennen en dan met dat kanon van een Cindy erbij geven ze je een onvergetelijke sessie waar de vonken vanaf vliegen.:freu:

Brian Jones
29 maart 2018, 05:38
Ja zeker een leuke meid! pak je haar maatje Cindy erbij dan krijg je spectakel op de kamer! Deze dame weet je heerlijk met de mond te verwennen en dan met dat kanon van een Cindy erbij geven ze je een onvergetelijke sessie waar de vonken vanaf vliegen.:freu:Weet iemand waar deze Mia nu werkt, ben ze allang niet meer tegengekomen?!

Verstuurd vanaf mijn SM-T555 met Tapatalk