PDA

Volledige versie bekijken : Helen (Roemeense)



Admin
30 januari 2012, 22:01
Naam : Helen
Nationaliteit/taal :Roemeense/Duits beperkt
Leeftijd : 34
Haarkleur/lengte :Blond/Lang
Lengte : 1.69
Postuur/Cupmaat :Slank/hangende B-cups
Tatoeage/Piercing : Dacht het niet
Service : PZC (verder kwamen we niet), FT
Extra : lieve dame
Prijs: 75 euro half uur met FT

Badslippers
30 januari 2012, 23:16
Deze dame wist me te verschalken in de aangename sfeer van de bioscoop onder de dakpannen van het Penthouse. Plezierig kwartiertje gepresaled en toen naar de kamer. Deze dame heeft het record in haar bezit waarbij ze mij als snelste ooit klaar pijpte. Verder valt er weinig te melden. Ze begon te pijpen en ik voelde al na een minuut: "Dit gaat heel kort duren"

Carlitos
23 juni 2012, 10:35
Deze mooie schone Roemeense trof ik in de nis achter de bar. Die nisjes vind ik super geil en zeg altijd tegen mezelf dat de eerste beste die naast me komt zitten in een nis daar ga ik mee sexen. Nu is het geen straf om met deze Helen opgescheept te zitten, haar MILF leeftijd mag geen belemmering zijn voor goede sex. In tegendeel, zoals BS hierboven al beschrijft.
Na 5 min. klaar zitten kwam het mooie koppie van Helen om de hoek. Ik had haar eerder deze week al geschoten, ik schatte haar alleen iets jonger dan haar huidige 35 jaar. Maar zoals ergens anders beschreven is die dag in een hotel geëindigd.

Helen komt direct naast me gekropen en ik laat er geen gras overheen groeien, ik begin haar te TZ. Ze laat mijn poging niet onbetuigd en kust me voorzichtig terug. Ik neem haar achterhoofd in mijn handen en begin haar nu echt "vurig" te kussen, ik laat merken dat ik echt geil ben en dat ze beet heeft. Ik geef mijn lichaam helemaal over aan haar door mijn badjas open te slaan. Zonder te vragen likt ze aan mijn tepels, ze bijt er zelfs in! Ik denk dat het met leeftijd te maken heeft. Die voelen mannen van haar leeftijd of ouder beter aan. Mijn lul staat al overeind en ze neemt hem stevig beet en zegt: "Oh" Niet echt enthousiast, maar waarschijnlijk verwonderd van de snelheid waarmee hij rechtop kwam.
Ik duw haar hoofd naar onder en op mijn ritme begint ze me te pijpen. Normaal ben ik toch een vriendelijke beer, maar als ik in Magnum ben behandel ik eigenlijk iedere dame als hoer. Dat doet die club met me, dus nu dwing ik haar een DT te doen zonder te vragen. Ze laat het toe, mijn drang naar een grens te zoeken begint in me op te spelen. Ik duw haar weer diep op mijn lul en blijf haar in die positie vasthouden. Dan verslikt ze zich, ik laat los en geef haar tijd om te ademen. Ik verwachte een boze blik naar mij toe, maar nee hoor. Ze gaat weer een DT op eigen initiatief doen, zonder hulp van mij alleen iets korter van duur.

Ze komt omhoog en kust me zachtjes op de mond en vraagt: "you fuck me on room?" Maar gezien mijn vermoeidheid zeg ik haar dat ik alleen een BJ wil en graag in haar mond wil klaarkomen. We komen terecht op een kamer in die lange gang, nummer ergens in de twintig. Het rook niet echt fris op de kamer maar dat maakte me niet echt veel uit. Ik ga voor een half uurtje en ben op dit moment boterje geil. Ze maakt het bed op, gooit 2 handdoeken uit, en ik wil graag even een paar minuten staand gepijpt worden. Allemaal geen probleem voor haar. Tussendoor gaat er nog een handje tussen mijn billen en masseert mijn anus. Als een volleerde hoer roep ik: "not inside"....:asshole:

Ik trek aan haar kleren en we doen ze samen uit. Ik maak het me gemakkelijk en ze komt naast me liggen, ik zeg nog duidelijk aan haar alleen een BJ en het kan lang duren. "No problem" zoals ieder DVP haast altijd zegt, totdat het zover is. Maar Helen is een nette vrouw en houdt zich aan haar afspraak. Alles bij elkaar heeft ze me 25 min. gepijpt en afwisselend in mijn tepels gebeten/gelikt en lekker goor met me gezoend.
Net voor mijn hoogtepunt was ze me aan het TZ en ik pak haar hoofd aan haar haren vast om in haar mond te komen. Achteraf voelde ik me wel schuldig, omdat ik zelden zo grof ben. Maar Helen vond het allemaal geen probleem. Voor mijn doen heb ik heel weinig met haar gesproken, nu was het maar een half uur, maar toch.

Conclusie is eigenlijk dat leeftijd geen rol speelt als je geil bent, als ze naakt voor je staat zal ik geen harde krijgen. Maar de service was gewoon zeer goed.


Er liepen meerdere mooiere dames rond dan Helen. Maar op dat moment maakte me dat eigenlijk niets uit, want ik kon het ook slechter treffen het is tenslotte Magnum en geen GT of Heaven 7 (;)@Bad Pritt)

uurtje
5 oktober 2012, 10:03
Dit is wel een hele leuke en aardige dame. Ze ziet er veel jonger uit dan ze is (tegen mij vertelde ze ongevraagd dat ze 36 was) en heeft een goed pakket. Ze voelt aan wat je wilt en anticipeert daarop. Niets dan lof voor dit MILFje....:)

Carlitos
5 oktober 2012, 10:08
Ik heb haar niet gezien tijdens mijn laatste bezoek, maar ze is in ieder geval mijn laatste redmiddel als ik niet ben gekomen. Zij krijgt me altijd klaar, zoals Lily dat in LR kan. Ze ziet wel iets jonger uit dan 36, dat klopt.

uurtje
5 oktober 2012, 10:09
"kom" garantie op een aangename manier...:)

Carlitos
5 oktober 2012, 11:23
"kom" garantie op een aangename manier...:)

Dat is een goeie, niet zo goed als pannenkoeken. Maar voor mij zeer herkenbaar! Thanks.