PDA

Volledige versie bekijken : Kendra (Hongaarse)



satanic surfer
31 januari 2012, 19:14
Naam: KENDRA

Nationaliteit/taal Hongaarse Duits (matig)

Leeftijd: 21

Haarkleur/lente: donkerbruin lang sluik

Lengte: 1m65

Postuur/cupmaat: slank C-cup natuur (referentie)

Tatouage/piercing: zéér grote tattoo over been en buik

Service: TZ ??? PZC NMC FT onmogelijk

Extra: voorheen actief in Samya (Barbarah) en Living Room (Kendra) en Dolce Vita naar verluidt


Tja, kan onmogelijk een pertinent actuele update geven aangaande deze bloedjemooie Hongaarse ex-danseres die sinds een 9-tal maanden actief is in verscheidene saunaclubs... In Samya had ik persoonlijk een redelijk goede sessie met haar (TZ weliswaar zeer terughoudend), collega-beren waren bepaald niet lovend om het licht uit te drukken. In LR één zeer goede sessie met full service, één katastrofale sessie met zéro service, en wederom waren overige klanten allesbehalve lovend over haar. In Freude was ze bepaald ongeboekt aanwezig, haar service zou nog steeds relatief dramatisch zijn volgens kenners van die club, ze werd me langs alle kanten afgeraden.
Een dame die presalen schuwt, TZ schuwt en vooral mooi gedrapeerd op haar sofa ligt vlakbij de ingang, te boeken op eigen risico!!

MeesterMixer
1 februari 2012, 08:03
Super mooi meisje inderdaad. Helaas is ze totaal niet geinteresseerd om een top prestatie neer te zetten, en dat merk je al als je naast haar gaat zitten. Pure OF, maar bij voorkeur gewoon lekker op de bank laten zitten met haar attitude. Past totaal niet bij de rest van de Freude dames, en zal dus nog wel vele clubs afstropen om telkens de nieuweling in haar netten te strikken, daar ziet ze er mooi genoeg voor uit, en kan ze nog wel een aantal jaren volhouden.

Hansmann
1 februari 2012, 15:28
Ist Samya die frühere Barbara aus Brasilien? Danke für eine Antwort!

satanic surfer
1 februari 2012, 16:28
@ Hansmann:

keine ahnung, ich kenne keine Barbara aus Brasilien im Samya (Köln), aber diese Ungarin Kendra hat fruher (vor 9 monaten ungefähr) gearbeitet im Samya, name dort war Barbarah... Aber sie ist sicher keine Brasilianerin, dass ist klar... Entschuldigung aber ich habe keine info über "deine" Barbara...

satanic surfer
5 maart 2012, 12:09
Ditmaal een première in m'n ijsberenbestaan: een dame die bijna smeekt om te kameren; een bevreemdende ervaring die toch enige pennetrekken verdient, al was het maar om een gunstige mare te verkondigen aangaande haar service... Kendra is doorheen haar clubcarrière altijd 'n dame geweest die een "matige" reputatie had om het eufemistisch uit te drukken. Tijdens haar beginperiode in Samya drentelde zowat elke ijsbeer oortjeshangend en nors gestemd terug in de barruimte na over het algemeen zéér matige sessies, in LR quasi hetzelfde relaas. En ook in Freude waren de commentaren niet mals voor haar, heb haar ondanks "onze" voorhistorie dan ook telkens links laten liggen in Freude ongeacht de sympathie die ik voor haar koester, en de toplooks waar je bezwaarlijk omheen kan kijken. Tijdens m'n laatste bezoekje werd ik echter behoorlijk verrast door een continu lachende Kendra die toch regelmatig kamerde die dag. Voorheen zag ik haar zéér zelden kameren, somtijds 1 tot 2 kamers per dag, nu was ze aanzienlijk meer onderweg. Enkele FC-schrijvers beamen deze gunstige service-opleving ook de laatste week, dus van toeval kan er geen sprake zijn. Heeft ze eindelijk door dat met haar vroegere service er niet veel brood op de plank zou komen, of externe/interne redenen, wie zal het zeggen...

Na een mini-sloot frisdrank was ik wel toe aan een toiletbezoekje , dus drentelde ik voorbij haar sofa richting benedenverdieping. Tot m'n verbazing was ze me gevolgd en toen ik de deur opendeed om opnieuw naar de bar te klimmen stond Kendra me op te wachten, nou... Ze vroeg me of ik zin had om even wat te kletsen in haar sofa, wat bijpraten. Geen straf, dus toegestemd. In de sofa een ganse tijd liggen bijbabellen over haar "parcours" met bijhorende hindernissen, en "onze" kameravonturen uit vervlogen tijden. Ze was verbaasd dat ik haar in Freude nog niet had geboekt, ik riposteerde dat ze haar laatste wanprestatie in LR dan wel effie mocht opdiepen ter oorsprong van deze evolutie. Herinnerde ze zich nog vaag, ik schetste die sessie nog effie ietsje uitgebreider, en ze meende dat ditmaal er sprake zou zijn van een compenserende supersessie als ik dat zou overwegen... Nu is Kendra weliswaar bloedjemooi, een servicekanon is ze allesbehalve, éénmaal was het "alle remmen los", maar voorts toch goed als maximumbeoordeling. Haar meedegedeeld dat ik daar toch effie over moest nadenken, een lieve zoen werd m'n deel ter afronding van dit gesprek en ik ging wat saunapeinzen tengevolge...

Een halfuurtje later en een gesprekje met een FC-collega onderwijl over deze ietwat deviante gang van zaken later ging ik opnieuw naast Kendra zitten, enige sofa-activiteit tot m'n verbazing werd niet geschuwd, een noviteit voor haar in F., toch wanneer ik er voorheen was alvast. Ging eigenlijk vlotjes allemaal, telkenmale probeerde ze me de kamer in te manouvreren, maar ditmaal was ik degene die een potje "hard to get" speelde... Het continue licht sensuele verleiden voltrok zich eigenlijk alleraangenaamst, en enkele zachte tongzoenen werden stelselmatig kwalitatief opgewaardeerd, langzaam maar zeker begon m'n oorspronkelijke testgedrag toch over te gaan naar schapensmilend verwengraag gedrag. Na dit oeverloze strelen en zoenen zat er niks anders op dan toch maar een kamergang te fiksen, een dartelende Kendra haalde een sleutel, mission accomplished...

Eens gearriveerd op de kamer werden de handdoeken verspreid, de schaarse kleding verwijderd en Kendra vond er niet beter op dan me op het bed te duwen, zelf zette ze het op een dansen aangezien ze weet dat ze me zo in Samya eigenlijk de kamer in verleidde ondanks meerdere "dreigementen" van collega's en de negatieve forum-tamtams... Suggestief dansen kun je aan haar wel overlaten, da's niet nieuw, maar ze gooide zich volledig, perfect getimed vervoegde ze me in het bed en een bombardement van zoenen werd afgevuurd op deze onverlaat. Haar perfecte tieten bungelden continu rondom me, een voorspel dat er zijn mocht. PZC was goed te noemen, ietjewat diepgang ontberend as expected maar voorts niet veel te wensen overlatend. Handinzet en drukzettend is het meestal wel, maar geen verkeerde aanpak. Kleine revanche drong zich op aangezien ze een heerlijk sappig kutje heeft, dat herinnerde ik me nog levendig... Kendra liet dit zich welgevallen zonder veel gekreun dat doorgaans wel bijhorend is bij haar, ze speelde het spel voortreffelijk. Meer intiem was zeer goed te noemen, zoals in LR toendertijds. Ze ging volle vak mee, geen distantie whatsoever en eerlijkgezegd was het behoorlijk opwindend te noemen, zoenen werd continu doorgezet en allesbeschouwd een goede tot zeer goede sessie met deze Hongaarse connectie uit vroegere avonturen... Zeer correcte afrekening wat haar in dank werd afgenomen, en een herhaling is hoegenaamd geen onmogelijkheid. Zo, dat was me een vreemde gang van zaken, maar van klachten achteraf was er geen sprake. Ben erg benieuw hoe haar benadering zal zijn als ik nog eens in Freude ben, maar het is steeds leuk een verbetering qua service te kunnen melden, zeker van zo'n mooie meid.

Volpe
21 maart 2012, 18:04
Was onlangs voor het eerst in F39 voor een bliksembezoek, en mijn oog viel na een rondje sauna op deze werkelijk bloedmooie Hongaarse. Heb haar superlichaam en mooie koppie een tijdje aangekeken. Toen ze doorhad dat ik mijn ogen amper van haar af kon houden ging ze teasend staan dansen op de klanken van de muziek. Dansen, dat kan ze dus daarmee trok ze me over de streep. Heb me naast haar op de bank gevoegd en een babbeltje gemaakt. Na vrij korte stelde ze al de sleutelvraag, maar ik hield nog even moedig stand. Daarna begon ze zowaar diep te TZ op de sofa, zodat ik korte tijd later toch schaapachtig achter haar heerlijke kontje aanhobbelde naar de kamer :biggrin:

Op de kamer lekker verder gezoend en gestreeld, waarna het PZC aanving. Helaas maakte ze voor en tijdens gebruik van doekjes om e.e.a. droog/schoon te maken, een behoorlijk minpunt dus. Al vrij vlot gummi om en overgeschakeld op missio, zoals gezegd het was een bliksembezoek en de druk stond op de ketel. Had weinig moeite om het rubbertje te vullen in haar nauwe kutje. Het uitzicht was prachtig (mooi koppie en deinende volle C cup), maar toen ik na 20 minuten mijn kruid verschoten had en nog even lag na te hijgen wilde ze zsm van de kamer. Geen aftersales, zowel op de kamer als daarna. Voor mij zeer weinig herhalingsgevaar.

MeesterMixer
22 maart 2012, 12:56
+! (Volpe)

Super mooie vrouw, maar zelfs vaste klanten zullen maanden hun best moeten doen om enige vorm van empathie te krijgen van deze dame. SS is dat blijkbaar gelukt, maar heeft hier dan ook maanden aan moeten werken.

Ze zit soms dagen(!) zonder enige klant, en dan af en toe verschalkt ze weer een nieuwkomer, of prins SS komt langs natuurlijk :)

satanic surfer
22 maart 2012, 13:30
het is inderdaad een ietje nukkige dame met een bedenkelijke reputatie... op eigen risico... meer kan ik er ook nie van maken... heb zowel waarschuwing als lofrede niet geschuwd ten overvloede aangaande deze dame, en ik kan verzekeren dat ik allesbehalve een prins ben... welintegendeel

Henk74
22 maart 2012, 19:30
Smaken verschillen (gelukkig, maar ) ik vind haar niet lelijk maar super mooi , nou nou .

Charly_Brown
31 mei 2012, 18:59
Guten Abend zusammen,

so, bevor noch einer denkt der Charly ist ins Kloster abgewandert oder mittlerweile verheiratet mit 10 Kindern will ich meine Schreibfaulheit auch mal wieder überwinden und so einiges nachtragen, denn Abstinent war ich nicht wirklich :rolleyes: Also mal schauen was das alte Gedächtnis so hergibt. Vor ein paar Wochen kam mir der Gedanke nach einem gefühlten Jahrhúndert mal wieder in Bochum stop zu machen.

Entscheidung für die Freude viel ganz einfach aus dem Grund da ich Hochglanz Wellness Tempel satt hatte und einfach mal wieder gut ficken wollte (nicht das man das auch in den diversen Hochglanz Wellness Tempeln auch könnte :rolleyes: aber die Freude ist nun mal für den guten Service der Mädels bekannt) Allgemeine Lage an einem Wochentag war doch sehr ruhig (ca. 20-30Mädels) waren aber glaube ich auch noch Osterferien und somit der eine oder andere Topact wie ex-Gangbang Teenies Justina leider auch nicht zugegen.

Naja macht alles nix, Auswahl war immer noch reichlich da und dazu sehr gut und bunt gemischt von dem obligatorischem Rumäninnengrüppchen über ein paar blonde Deutsche und Polinnen, Südamerika und Asien sowie naher Osten alles vertreten bis auf Afrika Öffentliches Anblasen gab es nur vereinzelt zu bestaunen, besonders sagenumwogene Puti tat sich dabei besonders hervor.

Nach der x-ten Runde die ich gedreht hatte und ich mir irgendwie nicht schlüssig wurde welche es denn nun sein sollte war ich ein wenig desillusioniert und gelangweilt als mich eine vollbusige Dame, die aus einem Russ Meyer Film entflohen sein könnte, am Getränkekühlschrank ansprach. Auf die Frage wie es mir geht antwortete ich ehrlich das mir langweilig sei :cool: Sie schaute zwar etwas erstaunt schaltete aber schnell und lud mich zu ihr auf ihre Couch ein. Ok warum nicht ein wenig Unterhaltung ist was Abwechslung.

-------------------------Kurzbeschreibung-------------------
Name: Kendra
Alter: 21
Nationalität: Ungarn
Größe: 1,65m
Oberweite: 75C
Kf: 34
Haare: lang, schwarz,
Augenfarbe: Braun
-------------------------------------------------------------------

Sie stellte sich als Kendra aus Ungarn vor und sprach sehr gut Deutsch so das einer gepflegten Konversation nichts im Wege stand. Großes Gefummel oder sonstiges fand auf der Couch nicht statt aber wir beschlossen uns die Langeweile eher auf dem Zimmer zu vertreiben. Also ich muss sagen die Zimmer im vorderen Eingangsbereich sind ein wenig Grenzwertig, war zum ficken da und wollte wie gesagt kein Hochglanz Wellness aber die Zimmer waren doch arg verschlissen.

Schnell der lästigen Kleidung entledigt und klein Charly stand schon in der Vorfreude an diesen geilen Mörderhupen herumspielen zu können. Sehr zuvorkommend wurde dem alten Mann ein Kissen ins Genick gelegt und Kendra legt los. Küssen ja, mit Zunge auch. Kein wildes herumzüngeln aber mit viel Gefühl. Das folgende Blaskonzert war sehr geil, nass und tief mit dem Ausblick auf die Mörderhupen, macht Spaß :rolleyes: Als Kendra dann noch meinen Schwanz anspuckte und sich selbigen zwischen ihre Melonen zu packen um einen geilen Tittenfick zu starten merkte ich schon das dauert heute nicht lange.

Das merkte Kendra wohl auch und merkte noch kurz an das in den Mund spritzen nict erwünscht ist aber auf die Titten kein Problem wäre. Kopfkino spielte Blockbuster TV, volle Ladung auf die Mörderhupen und verteilen, jo mach fertig :freu: und das tat sie dann auch :rolleyes: Schlittenfahrt legte sie sich auf mich und presste ihre Brüste auf meinen Schwanz, dann wieder nassen blasen, weiter Schwanz zwischen Brüsten einklemmen und damit wichsen, Schwanz wieder abschlecken und für Schmierung zu Sorgen und zum finisch wichste sie zielgerichtet auf ihr Brüste was zu dem Ergebnis führte das die ganze aufgestaute Soße dort landete wo es geplant war.

Sie verrieb noch schön alles so das die Melonen nun glänzten :luvlove: Puh, nich gefickt aber trotzdem absolut befriedigt. Nach der kurzen Reinigung gabs zwar eine kleine Überraschung bei der Abrechnung, 50€ 30min + Tittenbesamung +25€ (hätte man ruhig vorher erwähnen können) aber das wars mir allemal wert. Ab unter die Dusche und Zeit für eine Entpannungspause. Kurz beim Fußball reingeschaut war aber auch nicht spannend. Es wurde spät und viele Mädels hatten auch schon Feierabend gemacht. Mit Kendra hatte ich immer zwischendurch Kontakt und unterhielten und flachsten ein wenig rum.

Auf die Frage von ihr ob mir wieder langweilig sei musste ich ehrlich wieder mit ja antworten und da sie auch bald Feierabend machen wollte frug sie direkt ob wir nich noch ne zweite Runde zusammen Runde drehen sollten. Mir war langweilig die meisten machten eh schon Feierabend und so richtig fixte mich von anderen auch nix an also scheiß drauf war geil also warum nicht nochmal. :biggrin:

---------------------Action--------------------------------
FO: nass, tief mit geilem Augenkontakt und passendem Tittefick dabei
FO beidseitig: glatt vergessen
Küssen: kein Knutschgewitter aber mit Zunge und gefühlvoll
Sex: beim ersten mal ist beim Tittenfick inkl. Besamung geblieben beim zweiten Gang, geil in der Reiterposition die Glocken leuten lassn und im Doggy ebenfalls gut dagegen gehalten
Abschuss: einmal alles auf die Mördermelonen, einmal ins Gummi Doggy
PST/AST: spricht ast perfekt Deutsch, sehr sympathischer und witziger Gesprächspartner
-------------------------------------------------------------

Anderes Zimmer gleiche Frau, Ablauf ein wenig anders da sie dieses mal aufs ficken bestand, aber nicht ohne die geile Blas/Tittenfick Show zu genießen :redface: Reiterposition wippten die die Glocken schön vor mir auf und ab, im Doggy hielt sie mit ihrem geilem Hinterteil gut dagegen und diesmal landete alles im Gummi. Ja war mal wieder nett, gerne wieder sagt der Ebay-Profi. Diesmal gabs nur die üblichen 30min 50€ die es ebenfalls allemal wert waren. Nun wurde es wirklich Zeit auch für mich Feierabend zu machen und diese Mörderhupen verfolgten mich noch Nachts im Traum :rolleyes:

Fazit: Hochglanz Wellness is nich Freude aber geil ficken kann man da eigentlich immer. Kendra könnte optisch in nem Russ Meyer Film mitspielen und die Zimmerleistung war abolut ok, Highlight selbstverständlich Tittenfick samt Besamung. :biggrin:

Ascari
8 juli 2012, 17:57
Gisteren heb ik ook (helaas) kennis gemaakt met Kendra. Ze ziet er leuk uit, super mooie borsten, slank en een leuk gezicht, kort rood haar. Ze schijnt al een maand of 7 in freude te hebben gewerkt maar ik kan me dat niet herinneren, ze gaf wel aan dat ze eerder lang haar had. Even wat gekletst om de bank en in tegenstelling wat collega beer charly brown schrijft vind ik haar Duits toch enig zins beperkt. Een korte tongzoen op de couch, dat was het hele voorspel, ze vroeg nog of ik een uitgebreider voorspel op de bank wilde, maar ik kreeg het idee dat ze eigenlijk niet zo prettig zou vinden dus stelde ik voor om maar direct naar de kamer te gaan.

Op de kamer ging het wat stroefjes, zoenen was vrij kort en ook beperkt. Ascari jr werd eerst opgepoetst met een doekje :rolleyes: ondanks dat ik me daar voor nog had gedouched. Vervolgens begon ze met pijpen en onder het pijpen door poetste ze mijn lul nog twee maal met een doek :confused:. Ik dacht bij mij zelf, meid hij komt uit je eigen mond. Na dit helde gedoe had ik mij verwachtingen van de sessie al bijgesteld en hoopte ik dat het niet erger zou worden. Pijpen deed ze wel goed maar wederom vrij kort. Ik stelde 69 voor en dat ging wel goed tot dat ze dit wederom afbrak. Ze stelde voor om te gaan neuken. Ze begon in cowgirl en deed dit zowaar in een goed tempo en met volle inzet. Daarna nog rustig in missio liggen neuken. Ik wilde haar tussen het neuken door nog even kort beffen maar dat ging niet omdat haar musschi pijn zou doen. Wat extra glijmiddel aangebracht en rustig verder geneukt. Meer zat er niet op omdat ze voor zoenen en pijpen ook al weinig belangstelling had. Ze vroeg voor de tweede keer of ik een uur wilde, ik zei dat alleen een half uur wilde en ze maande mij om het het snel af te ronden. Dat was de druppel die emmer deed overlopen...... Ik had er totaal geen zin meer in om met deze trut nog langer op een kamer te verblijven. Ik spoot het rubbertje binnen een minuut vol.

Ik ontdeed mij zelf van het condoom en pakte snel mijn spullen bij elkaar. Mevrouw griste ook alles snel bij elkaar alsof ze laatste trein nog moest halen. Ik gluurde nog even op mijn uurwerk en waren een kleine 20 minuten op de kamer geweest. Ze liep als eerste de kamer uit en zei: "doe de deur dicht". Ik trok mij er niets van aan en liep snel door. Ze vroeg mij nog of ik doof was en sloot toen maar zelf de deur. Bij de lockers aangekomen wilde ze gelijk afrekenen maar ik liet haar nog een handdoek voor mij halen. Toen ik de handdoek kreeg gooide ik een briefje van € 50 op de toonbank en ging snel douchen.

Kortom: laufhaus service in een saunaclub, een hoger waardering kan ik er voor niet geven. Maar het ergste is nog haar nukkige karakter en diva gedrag.

Boobies
9 juli 2012, 10:22
Helaas is Kendra Freude onwaardig het verbaast me wel dat ze er nog werkt

MeesterMixer
9 juli 2012, 20:40
Helaas is Kendra Freude onwaardig het verbaast me wel dat ze er nog werkt

Ze wacht al tijden op Satanic Surfer.........1 van de weinige ijsberen die wel eens een goede sessie met haar heeft........... ;)

Als die er niet is, zijn er veel dagen dat ze nul (0!) kamersessies heeft, behalve als ze dan een keer een newbee treft, die puur op haar (erg mooie) lichaam valt, en niet de kou voelt die ze aan alle kanten uitstraalt. Ze is qua service en qua attitude totaal niet op haar plek daar, vaste Freude klanten boeken haar ook nooit. Ach. ze zal haar redenen wel hebben om ondanks dat toch regelmatig daar rond te hangen............

satanic surfer
9 juli 2012, 21:39
Tja, wat kan ik bovenstaande post melden dat ik nog niet eerder heb gemeld?? Verscheidene ervaringen met haar in verscheidene clubs zoals u in dit draadje kunt doornemen desgewenst, gaande van katastrofaal tot goed tot vreemd tot naja de melding "op eigen risico"... Het is een bovengemiddeld fraai meisje met wel een aantal tevreden klanten zoals u in FC kan doorlezen, maar over het algemeen inderdaad vooral magere recensies, het is niet anders en zal ook niet anders worden met deze eigenaardige DVP met zeer variabele servicenukken... Het hangt ervan af wat de gewenste modus is, en in welke richting haar koppie staat, het is een risicoboeking om nog maar ns in herhaling te vallen wat Kendra aangaat... Een uitzondering in Freude, dat geef ik grif toe, maar zoals een Münchense veelneuker me vorige week toevertrouwde na z'n bezoek in Freude, wel qua looks met kop en schouders boven de rest uit, naja, en ontevreden was ie niet, maar wel beduidend minder dan z'n andere kamergenotes Juju&Agnes, naja, daar valt het één en ander voor te zeggen, en bij aan te sluiten...

En wat dat wachten betreft, al 4 maanden, ik schat zo in dat ze me al vergeten is hoor...

boo
15 juli 2012, 21:54
Was afgelopen donderdag in Freude, Kendra was er ook ..... Ze ziet er werkelijk fantastich uit, ik heb zelfs nog heel even getwijfeld, maar met de berichten van onze medeijsberen in het achterhoofd toch maar niet gedaan. Verder prima vermaakt !

MeesterMixer
16 juli 2012, 22:06
Was afgelopen donderdag in Freude, Kendra was er ook ..... Ze ziet er werkelijk fantastich uit, ik heb zelfs nog heel even getwijfeld, maar met de berichten van onze medeijsberen in het achterhoofd toch maar niet gedaan. Verder prima vermaakt !

Verstandig besluit. Ze is prima om naar te kijken, maar hou dat zo, dat houdt de magie in stand :biggrin:

Erger: Kendra was druk bezig een ander, super jong, Hongaars meisje te indoctrineren, die, in haar ogen, iets teveel haar best doet om het klanten naar de zin te maken. En goede meisjes zijn natuurlijk slecht voor haar eigen positie en omzet, dus voor haar reden in te grijpen in een meisje dat tot nu toe zeer goede service biedt (en ook veel op de kamer was, itt Kendra uiteraard).

Erg foute dame dit.......niet alleen op de kamer, ook in karakter en attitude.

satanic surfer
9 augustus 2012, 07:11
Heavensgate in Dorsten is een Hongaarse attractie rijker...

MeesterMixer
9 augustus 2012, 07:49
Heavensgate in Dorsten is een Hongaarse attractie rijker...

Gisteren was ze gewoon in Freude, maar dat ze job hobt is bekend.

jaro
9 augustus 2012, 20:43
Afgelopen zaterdag was zij ook een dagje aan bankhangen in Freude. Kan mij vergissen maar heb haar geen enkele keer een kamer zien bezoeken. Logische dat ze uitwijkt naar een andere club. Arme medewandelaar die er weer intrapt :hammer:

piranha
10 augustus 2012, 22:36
Het was me al verscheidene malen opgevallen dat Kendra in de namiddag steeds voor een uurtje verdwijnt. Op een keer ging ik toevallig samen met haar naar buiten en ze werd opgewacht door een kerel in een dikke auto, waarschijnlijk wordt ze dan een uurtje "gelucht" om een koffie te drinken en de (weinige) centjes af te geven waarna ze weer terug wordt gebracht om weer een etmaal te werken (want ze blijft steeds slapen in Freude). Foute boel die dame volgens mij. Heb er zelf nooit met gekamerd en zal ook niet gebeuren.

bocariver
12 augustus 2012, 23:08
Gisteren heb ik ook (helaas) kennis gemaakt met Kendra. Ze ziet er leuk uit, super mooie borsten, slank en een leuk gezicht, kort rood haar. Ze schijnt al een maand of 7 in freude te hebben gewerkt maar ik kan me dat niet herinneren, ze gaf wel aan dat ze eerder lang haar had.
Ik ontdeed mij zelf van het condoom en pakte snel mijn spullen bij elkaar. Mevrouw griste ook alles snel bij elkaar alsof ze laatste trein nog moest halen. Ik gluurde nog even op mijn uurwerk en waren een kleine 20 minuten op de kamer geweest. Ze liep als eerste de kamer uit en zei: "doe de deur dicht". Ik trok mij er niets van aan en liep snel door. Ze vroeg mij nog of ik doof was en sloot toen maar zelf de deur. Bij de lockers aangekomen wilde ze gelijk afrekenen maar ik liet haar nog een handdoek voor mij halen. Toen ik de handdoek kreeg gooide ik een briefje van € 50 op de toonbank en ging snel douchen.

Kortom: laufhaus service in een saunaclub, een hoger waardering kan ik er voor niet geven. Maar het ergste is nog haar nukkige karakter en diva gedrag.

Today on youppie , she have a so bad attitude that a guy refuse to pay her and they call polizei . Result: They (police)said to kendra that she was wrong and that the client did not have to pay for 10 minutes of non service even in the bedroom.

It is better to avoid Kendra.

Admin
13 augustus 2012, 00:55
It is better to avoid Kendra.
I do not know whether that is a valid conclusion you can draw based on the youppie report!

Dat verhaal lijkt meer op een klucht uit een Louis de Funes film.
Kort samengevat. Kamergang liep niet naar tevredenheid, dame klaagde over de grootte van het geslachtsdeel, sessie werd afgebroken, oraal bleek ook niet mogelijk, klant wou maar 20E betalen, dame en theke gingen niet accoord, dreigden met politie, 3 politie auto's :eek: kwamen voorgereden, agent (Derrick genaamd) bemiddelde, klant liet geslachtsdeel zien met de vraag "is dit groot?" :biggrin:, agent bemiddelde en stelde voor het met 30E af te maken (de oude Freude en nog veel voorkomende Ruhrpott prijzen!), maar de klant vond dat nog teveel en uiteindelijk doet Derrick het voorstel niet te betalen maar dan wel het pand te verlaten met als resultaat dat de klant op de Freude zwarte lijst komt.

Verhaal kan natuurlijk wel waar zijn, maar dan leest Derrick geen fora als deze want dan had ie geweten dat penetratie betekent betalen of de sessie nu goed of slecht was. Dan nog blijft het verhaal een leuke scene voor Louis de Funes of Andre van Duin :tongue:.

satanic surfer
13 augustus 2012, 09:51
Wel, het toeval wil dat ik deze Franzoos vorige week trof in Babylon,en Samya diezelfde avond, alwaar we toevalligerwijs aan de praat raakten, die knakker was op clubtour gedurende een dikke week in Duitsland, en vond het een uitgelezen opportuniteit om z'n clubvisites so far te verhalen aan deze tooghangende ijsbeer. Wat knuffelen met Alexa onderwijl en die Fransman maar ratelen, ik ondertussen vertalen naar het Engels, en z'n verhaal was inderdaad nogal hilarisch om het voorzichtig uit te drukken. Wat wel dient aangemerkt te worden, die gast was een regelmatige gast in Freude, dus het zal wel behoorlijk bagger geweest zijn met Kendra, wat wel in z'n nadeel spreekt is dat hij een aantal maanden ervoor al met Kendra had gekamerd, gematigd tevreden daarover was dixit hemzelve en dus opnieuw voor haar had geopteerd. Toen was er wel sprake geweest van geslaagde intimiteiten, wat dit zegt over de groeispurt van z'n geslachtsdeel laat ik in het midden... Vorige week tijdens een chatsessie met MJ ea al dit verhaal wat uit de doeken gedaan, de forumtamtams zijn onverbiddelijk en komen m'n geloofwaardigheid op de chat duidelijk ten goede...10/8 lag dezelfde Parijzenaar aan het zwembad in fkkWorld, er dient opgemerkt te worden dat ie toen aan z'n achtste dag clubben toe was met overnachtingen in de wagen, z'n humeur en kamerfrequentie waren navenant. Vriendelijke doch ietwat vreemde snuiter die nu helaas clubverbod heeft in Freude (daar kwam hij erg graag dixit hemzelve), naja, eigen schuld. In baby kamerde ie niet overigens, want Alexa die met open mond aanhoordde wat een dol verhaal er zich had afgespeeld in Freude plaatste hem meteen op haar blacklist had ik de indruk... Een clubmarathon van deze man, er zullen nog enkele leuke verhalen volgen op Youppie lijkt me, maar helaas niet zo spectaculair meer als deze... Dus, op eigen risico blijft m'n omschrijving aangaande Kendra...

Big30
13 augustus 2012, 11:53
Een clubmarathon van deze man, er zullen nog enkele leuke verhalen volgen op Youppie lijkt me, maar helaas niet zo spectaculair meer als deze... Dus, op eigen risico blijft m'n omschrijving aangaande Kendra...
@SatSurf,

Bedankt voor je toevoeging. Degenen die het Frans redelijk machtig zijn moeten het verhaal op youppie zelf maar lezen, het is zeer humoristisch geschreven niet te zeggen hilarisch.
http://www.youppie.net/forum/showpost.php?p=686124&postcount=139
Het lijkt wel de Franse Jansen ;). Er zal zeker iets tussen hem en Kendra voor gevallen zijn (misschien inderdaad een probleem met de grootte van zijn penis) met een discussie over betaling als gevolg. Wellicht heeft men zelfs gedreigd politie erbij te halen zou die niet willen betalen wat ie gewoon had moeten doen want er was sprake van sex, goed of slecht is niet relevant.

Ik zie alleen niet zo snel een rol weggelegd voor de Duitse politie om in zo'n conflict te bemiddelen d.i. de vraag hoe groot een penis is. Maar hij beschrijft het echt geniaal!

je sors ma bite devant les flics et l'assemblée présente .. : " DO YOU THINK IT S A GROSS PENIS ??? "
Un " normal " de la part du lieutenant me fait aller dans mon sens ... je sens que ça tourne en ma faveur
Ik zie het tafereel al voor me :tongue:, en dan dat Engelse zinnetje met een Frans accent uitgesproken, geniaal!

satanic surfer
13 augustus 2012, 12:29
Hihi, inderdaad een recensie die kan tellen van die aardige en ervaren clubber, het verhaal zelve was kolderiek en treurig tegelijkertijd, maar er worden méér en méér navenante stories aangaande Kendra rondgebazuind de laatste tijd, maar deze kon wel tellen. De liveversie zit nog altijd ergens opgeslagen in de schuif: knotsgekke clubepisodes om bij een pilsje ns dubbeldwars de schaterlach bij te krijgen, en dat voor een ernstig man als mezelve, geen evidentie; het moet niet veel doller worden. An sich was verloning wel opportuun, maar deze standvastige Franzoos wist van geen opgeven, ook leuk hoe een bonbonnetje eten tussendoor fijntjes werd vermeld...laten we zeggen dat tandpijn een lastige klip was, sneu dat er geen orthodontist in avondschool bij het verbaasde politiekorps aanwezig was...

MeesterMixer
15 augustus 2012, 21:18
Vanuit een andere bron (binnen Freude): politie is daadwerkelijk langs geweest voor dit meningsverschil, ging inderdaad omdat de DVP klaagde over omvang geslachtsdeel en geen NMC wilde, en PZC/PMC lukte ook nauwelijks. Klant wilde niet betalen, kortom: ruzie. Ook niet handig van de klant (zou toch wel tot een compromis proberen te komen) maar wel begrijpelijk.

Typische Kendra aktie, zoals eerder geschreven was ze eerder ook al openlijk een andere, nieuwe DVP aan het instrueren hoe je zo min mogelijk op de kamer hoeft te doen en toch geld kunnen vangen...........kortom, dit is geen incident en kan hier mooi blijven staan als onderdeel van de beeldvorming/recensie (voordat B30 weer gaat vegen :)).

Big30
15 augustus 2012, 21:37
ging inderdaad omdat de DVP klaagde over omvang geslachtsdeel en geen NMC wilde, en PZC/PMC lukte ook nauwelijks. Klant wilde niet betalen, kortom: ruzie. Ook niet handig van de klant (zou toch wel tot een compromis proberen te komen) maar wel begrijpelijk.

Kleine correctie cq. aanvulling. Als we de klant zijn relaas op youppie kunnen geloven was er wel degelijk sprake van NMC alleen klaagde de dame over pijn en verzocht om niet door te gaan. De klant zag dat anders en los van de reputatie van de dame waar de klant trouwens eerder wel een geslaagde sessie mee had, lijkt het me vrij normaal als een dame klaagt over pijn en dus de grootte van het geslachtsdeel de sessie dan maar te beëindigen en gewoon netjes te betalen en je verlies te nemen. De klant was overigens wel willens te betalen maar vond 20E meer dan genoeg maar ging noch de dame noch de Theke mee accoord.

Het verhaal komt, zeker de scene waar de politieman het geslachtsdeel van de klant moet keuren, vrij ongeloofwaardig over maar ik sluit niet uit dat in Freude in zo'n geval de Theke de Politie er bij roept om in het geschil te "bemiddelen" :tongue:!

Ik zie het toch meer als een scene voor een volgende Mr. Bean film en als het wel klopt blijft het ook vrij humoristisch.

Gelet op de degelijkheid van de Duitse Polizei heeft er wellicht een penis lengte meting plaats vonden met een keurig geijkt meetinstrument, ik kijk tegenwoordig nergens meer van op :biggrin:. Zou het een lengte of omvang meting zijn en vond deze plaats in slappe of geëxciteerde toestand?
Wel vind ik dat in soort situaties de meting niet door Frau Oberinspektor Helga von Fickensten moet plaats vinden, hoewel :)!

uurtje
15 augustus 2012, 21:45
ik vind het een geweldig verhaal. Wellicht zat er nog een vrouwelijke agente bij die de klant ff ging "anblasen" teneinde (i.h.k.v. vastlegging bewijslast) vast te stellen of het gereedschap inderdaad te groot was. Misschien heeft ze toen ook wel de collega gepijpt om vergelijkingsmateriaal te krijgen. EN omdat er geen gratis sex mag plaatsvinden moest de vrouwelijke agent toen entree betalen die vervolgens weer gecompenseerd werd met 2x betaling voor FT van klagende klant en collega.
Ik was er niet bij maar wil wel wat anders kwijt. Ik ben voor bijna 99% genegen om te roepen dat als de dame pijn heeft om dan te stoppen. Maar............het begrip voor de medemens en de galante Don Juan uithangen kan niet van 1 kant komen. De dame mag dan ook wel een beetje flexibel zijn in de "Preisgestaltung".....

MeesterMixer
16 augustus 2012, 18:17
De klant zag dat anders en los van de reputatie van de dame waar de klant trouwens eerder wel een geslaagde sessie mee had, lijkt het me vrij normaal als een dame klaagt over pijn en dus de grootte van het geslachtsdeel de sessie dan maar te beëindigen en gewoon netjes te betalen en je verlies te nemen.


Helemaal eens, niet lopen miepen, zeker niet als je inderdaad (beetje) NMC hebt gehad. Probleem ligt uiteindelijk bij de dame, nl dat het 1 van de "duurste" 50 euros is die ze zal ontvangen (en mogelijk ook de laatste).

MeesterMixer
10 november 2012, 13:34
Goed nieuws: deze dame is vertrokken (naar het zich laat aanzien voorgoed/langere tijd).

satanic surfer
12 november 2012, 08:59
gesignaleerd in Amnesia volgens forumtamtams...

MeesterMixer
12 november 2012, 18:16
gesignaleerd in Amnesia volgens forumtamtams...

Prima, haar service level en attitude komen daar goed tot haar recht! :biggrin:

clublover07
15 november 2012, 15:52
Prachtige brunette, prachtige tattoo, op de bank saaiste persoon ooit, op de kamer was het al niet veel beter

satanic surfer
2 april 2016, 14:28
==> Traumparadies Troisdorf...