PDA

Volledige versie bekijken : Roemeense standaard service vs. the good old days!



blauwebeer
1 februari 2012, 18:44
Bijna in alle clubs dus :smile2:
VROEGER had je in elk geval geen Roemeense klasjes :rofl:
Niet alles was vroeger beter, maar Blauwebeer heeft toch heimwee naar de tijd dat de Poolse, Oekraiense en Wit-Russische vrouwen in grotere aantallen aanwezig waren.

Picasso 1
1 februari 2012, 18:55
Niet alles was vroeger beter, maar Blauwebeer heeft toch heimwee naar de tijd dat de Poolse, Oekraiense en Wit-Russische vrouwen in grotere aantallen aanwezig waren.

Dan kan ik je de volgende clubs wat meer aanbevelen: Golden Time, Freude, YinYang, Bernds, Artemis en wat wisselvalliger Sharks .

bad pritt
1 februari 2012, 19:02
Niet alles was vroeger beter, maar Blauwebeer heeft toch heimwee naar de tijd dat de Poolse, Oekraiense en Wit-Russische vrouwen in grotere aantallen aanwezig waren.

Ik ook.

Rudi_NL
1 februari 2012, 19:28
Niet alles was vroeger beter, maar Blauwebeer heeft toch heimwee naar de tijd dat de Poolse, Oekraiense en Wit-Russische vrouwen in grotere aantallen aanwezig waren.

Ik heb al veel Poolse dames gehad in de clubs, maar dames uit Oekraïne of Wit-Rusland nagenoeg niet (echt maar een enkeling). Waar zijn die dames dan gebleven? Of misschien beter gevraagd: waar zijn de nieuwe lichtingen "Frisch Fleisch" uit Oekraïne of Wit-Rusland dan te koop? Er moeten toch ook DVP's uit deze landen afkomstig zijn en ergens werken?

:c043[1]:

Bosco
1 februari 2012, 19:52
Ik heb al veel Poolse dames gehad in de clubs, maar dames uit Oekraïne of Wit-Rusland nagenoeg niet (echt maar een enkeling). Waar zijn die dames dan gebleven? Of misschien beter gevraagd: waar zijn de nieuwe lichtingen "Frisch Fleisch" uit Oekraïne of Wit-Rusland dan te koop? Er moeten toch ook DVP's uit deze landen afkomstig zijn en ergens werken?

:c043[1]:

Oekraïense en Wit-Russische dames kunnen in hun eigen land al een veelvoud verdienen dan in Duitsland of andere Europese landen, hoewel Barcalona overspoelt is met Russische Balstaat dames.

MichelJ
1 februari 2012, 20:21
Oekraïense en Wit-Russische dames kunnen in hun eigen land al een veelvoud verdienen dan in Duitsland of andere Europese landen, hoewel Barcalona overspoelt is met Russische Balstaat dames.

Heeft ook grotendeels te maken met de Europese Unie. Roemenië en Bulgarije zijn 5 jaar geleden toegetreden en welke nationaliteit zie je nu voornamelijk in de clubs? Juist.

Als andere landen (als Wit-Rusland, Oekraïne, Moldavië, Albanië enz.) ooit zullen toetreden dan zal daar ook een hele zwerm vandaan komen, tenzij ze een goede economie hebben (zoals bv. Estland).

http://pincodeeu.punt.nl/upload/LedenEU_.jpg
http://pleinm.files.wordpress.com/2010/06/leden-eu.jpg

vrije jongen
1 februari 2012, 20:44
Interessante titel, aangezien de hele discussie begon met een bericht van Woggerwabbit waarbij later blijkt dat hij juist niet met Roemeentjes heeft gekamerd. Misschien is laufhausservice vs de goede oude tijd beter (al krijgen we dan BP en PP achter ons aan). Ik heb trouwens net zo veel 'terughoudende' sessies gehad met niet-Roemeense dames, als met Roemeense dames. En dat terwijl ik toch voornamelijk achter Roemeens aan ga... het klopt wel dat ik weinig Poolse en Wit-Russische dames tegenkom.


eta: als we hie Nationaliteit vs Club weer gaan over doen, wil ik het voorzetje wel geven: in sommige clubs moet je scherp blijven (LR, ACA) in anderen is goede service bijna vanzelfsprekend (Freude, Oase).:biggrin:

MichelJ
1 februari 2012, 20:47
Interessante titel, aangezien de hele discussie begon met een bericht van Woggerwabbit waarbij later blijkt dat hij juits niet met Roemeentjes heeft gekamerd

De keuze van een titel is bij een afsplitsing van een topic is wel vaker wat ongelukkig gekozen.



eta: als we hie Nationaliteit vs Club weer gaan over doen, wil ik het voorzetje wel geven: in sommige clubs moet je scherp blijven (LR, ACA) in anderen is goede service bijna vanzelfsprekend (Freude, Oase).:biggrin:

Er worden wat accounts gehackt hier :smile2:

Big30
1 februari 2012, 20:53
Interessante titel, aangezien de hele discussie begon met een bericht van Woggerwabbit waarbij later blijkt dat hij juist niet met Roemeentjes heeft gekamerd.
Neen, het betrof wel degelijk Roemeentjes, alleen niet de categorie Jong en niet Duits en Engels sprekend ;). Maar ook in de categorie wat meer ervaren Roemeentjes ervaarde Ww een bepaald niet goede service.

Een titel moet ook weer niet te lang zijn dus "Alle Roemeentjes in ACA verlenen een Laufhaus service, wat een verschil met de service van dames met andere nationaliteiten in het verleden waar we nog graag aan terug denken" zou wel beter zijn maar is te lang als titel!

Dus de titel is als altijd zeer goed, zeer gelukkig en welbewust gekozen :biggrin:! De keuze van een titel is een zeer serieus proces en daar gaan we niet over 1 nacht IJs.

Je zou eventueel ook nog op kunnen opmerken dat gemiddeld gezien de slechtste service wordt verleend in wat tweede rangs clubjes wat verder weg in Duitsland als Freude, ACA en Oase maar dan trap ik een open deur in dus dat ga ik zeker niet doen :tongue:.

Olie op een smeulend vuurtje gooien dan wel een discussie bewust aanwakkeren of een bepaalde richting opsturen is wel het laatste wat we hier moeten doen dunkt me.

Bosco
1 februari 2012, 21:01
Roemeense dames RULEZ!!

Alleen is de goede service bij de Roemeense dames niet vanzelf sprekend!
Dus de beren die regelmatig een slechte service genieten van een Roemeense, zou ik zeggen............KIJK EENS IN DE SPIEGEL!!! :biggrin:

Wogerwabbit
1 februari 2012, 22:02
Neen, het betrof wel degelijk Roemeentjes, alleen niet de categorie Jong en niet Duits en Engels sprekend

Half correct. Een hongaarse, een Moldavische en twee Roemeentjes. Niet dat het er toe doet.

Big30
1 februari 2012, 22:12
Half correct. Een hongaarse, een Moldavische en twee Roemeentjes. Niet dat het er toe doet.
Inderdaad want een Hongaarse of Moldavische in ACA tellen we net als een Spaanse of Italiaanse hier gewoon als Roemeense mee!

Bedankt voor de correctie.

Boy69
1 februari 2012, 23:51
Roemeense dames RULEZ!!

Volledig mee eens.
IK heb er in elk geval veel betere ervaring mee dan met bijvoorbeeld Duitse, Poolse, Russische of Bulgaarse dames.

ijsbeer11
3 februari 2012, 13:27
Jullie zijn allemaal gek, bosco heeft gelijk kijk in de spiegel

The Joker
3 februari 2012, 13:41
Bosco heeft makkelijk praten, elke spiegel waar ik voor sta verplintert gelijk...

BefBeer
3 februari 2012, 22:03
Als oude rot in hit spel zeg ik gewoon dat de 'oude Russinnen' en 'de oude Poolse' gewoon het beste zijn.
Je hebt wel kans een goede Roemeense te treffen maar het is minder vanzelfsprekend.
Zo sprak hij..

BefBeer

blauwebeer
4 februari 2012, 08:45
Als oude rot in hit spel zeg ik gewoon dat de 'oude Russinnen' en 'de oude Poolse' gewoon het beste zijn.
Je hebt wel kans een goede Roemeense te treffen maar het is minder vanzelfsprekend.
Zo sprak hij..

BefBeer
... en hij had nog groot gelijk op de koop toe.

blauwebeer
4 februari 2012, 08:50
Dan kan ik je de volgende clubs wat meer aanbevelen: Golden Time, Freude, YinYang, Bernds, Artemis en wat wisselvalliger Sharks .
Vandaar dat in deze clubs, waaronder Blauwebeer's voormalige stamclub Freude, het percentage aan Roemeentjes beduidend lager ligt dan in pakweg FKK Planet.
In YinYang dien je dan weer op je joede te zijn voor de Hongaartjes, terwijl deze in Babylon een prima job leveren.

Jan_Wandelaar
4 februari 2012, 19:42
in sommige clubs moet je scherp blijven

In een saunaclub moet je relaxed rond kunnen hangen, blindelings een dame kunnen kiezen, en van die dame een service krijgen die de service in een laufhaus doet verbleken. Op het moment dat je scherp moet blijven om te voorkomen dat je uitgepeest word verliest een saunaclub z'n meerwaarde t.o.v. andere vormen van prostitutie.

Scherp en op je hoede zijn. Ja, dat is nodig in de Doubletstraat om een bevredigende sessie te scoren. Dat zou niet nodig moeten zijn in een saunaclub. Dan is het m.i. niet langer relaxed, dus zie je mij daar dan ook niet meer.

Blijkbaar worden de Poolse, Tsjechische, Oekraiense en Wit-Russische dames van voor de zigeuner-invasie geassocieerd met goede service. Dat ligt niet aan de nationaliteit, maar aan het feit dat in het verleden (voor de zigeuner-invasie) het service-niveau gewoon stukken hoger lag dan tegenwoordig.

J.W.

Zultbroek81
4 februari 2012, 20:26
Er gaat niks boven een lekkere Roemeense dame voor mij.er is voldoende keuze in
Alle clubs dus ga voor een Poolse ,russische,of wat je wil.en laat die roemeentjes maar aan mij over.mij hoor je echt niet klagen.dames die mindere service bieden heb je overal tussen zitten.

Bosco
4 februari 2012, 20:47
In een saunaclub moet je relaxed rond kunnen hangen, blindelings een dame kunnen kiezen, en van die dame een service krijgen die de service in een laufhaus doet verbleken. Op het moment dat je scherp moet blijven om te voorkomen dat je uitgepeest word verliest een saunaclub z'n meerwaarde t.o.v. andere vormen van prostitutie.


Jan, Jan, Jan.......100x liever een dame met een karakter, waar je een "klik" of zoals sommigen zeggen een "wederzijdse atraction" is, dan een robot die plichtmatig het lijstje afwerkt.
Als jij het verschil daar tussen niet kent........... dan is dat eigenlijk best wel SNEU voor je.
En dat heeft allemaal niets met de verschillende nationaliteiten te maken, want vroeger zaten er ook zeperts tussen.

egon, Dr. Rammler
4 februari 2012, 21:05
@ Bosco : auf jeden Fall ist es so, dass früher im Happy, also die Zeit von 2000 bis ca. 2005 die DVP aus Russland, Polen und Ungarn die Mehrzahl stellten und es war geil. Das war die Zeit, wo ich noch 4-5 Nummern am Abend schaffte und ich konnte als 4. oder 5. DVP, wo ich dachte es geht nix mehr, immer dann eine DVP aus Ungarn Namens Bettina buchen die schaffte es immer noch. Frag da mal die Kollegen Willi69 und Chris 71, Jack42 und auch W2 die werden dies ganz sicher bestätigen
Die gleiche Überzahl haben im Happy nu die DVP aus Romania und ich habe da auch immer guten Service, aber meistens schaffe ich nur noch 2 Zimmer. Um ein 3. Zimmer zu schaffen, könnte mich allerdings nur noch eine Frau wie Beatrice verleiten :tongue: (liegt wohl am Alter :baby2:) leider ist sowas nicht mehr vorhanden :heul:

Gr. Egon

infinity
12 februari 2012, 14:58
Kom al een aantal jaartjes bij Acapulco voornamelijk maar jammer genoeg word ook deze club sinds een tijd overspoelt met roemeense vrouwen waarbij er 8 van de 10 vrij weinig van bakken..
Zien er vaak goed uit en lokken je vrij snel de kamer op maar dan is het als het aan hun ligt ook vrij snel gebeurd..
Tuurlijk draaid het bij elke dame in de club om geld maar mis toch wel de tijden van de Oostblokdames ( pools/hongaars )waarbij alles kon en mocht :D

Alabama
12 februari 2012, 15:02
Kom al een aantal jaartjes bij Acapulco voornamelijk maar jammer genoeg word ook deze club sinds een tijd overspoelt met roemeense vrouwen waarbij er 8 van de 10 vrij weinig van bakken..
Zien er vaak goed uit en lokken je vrij snel de kamer op maar dan is het als het aan hun ligt ook vrij snel gebeurd..
Tuurlijk draaid het bij elke dame in de club om geld maar mis toch wel de tijden van de Oostblokdames ( pools/hongaars )waarbij alles kon en mocht :D

Je hebt je speciaal aangemeld om dit even te melden?

Willem2
12 februari 2012, 15:12
Je hebt je speciaal aangemeld om dit even te melden?

Nee, lid sinds 2008 ;)
Maar kennelijk is het voor 'infinity' nu genoeg geweest om niks meer te schrijven.

Costana
12 februari 2012, 15:19
Wordt allesneuker, val je hier en daar wel op een diamant :tongue:

egon, Dr. Rammler
12 februari 2012, 15:24
Nee, lid sinds 2008 ;)
Maar kennelijk is het voor 'infinity' nu genoeg geweest om niks meer te schrijven.

:roll3::smile2::k046[1]::chair:

egon, Dr. Rammler
12 februari 2012, 15:27
Wordt allesneuker, val je hier en daar wel op een diamant :tongue:

ein deutsches Sprichwort lautet:
Ein blindes Huhn findet auch mal ein Korn :biggrin:;)

Costana
12 februari 2012, 18:46
ein deutsches Sprichwort lautet:
Ein blindes Huhn findet auch mal ein Korn :biggrin:;)

Ben jij zeker dat je zo'n kleine dertig jaar niets met een belgische vrouw gehad hebt ?
Straks ga ik nog geloven dat je echt mijn papa bent :biggrin:

Big30
12 februari 2012, 20:22
ein deutsches Sprichwort lautet:
Ein blindes Huhn findet auch mal ein Korn :biggrin:;)
Welk spreekwoord in het Nederlands komt het meest in de buurt van dit Duitse spreekwoord ;)?

Zonder geluk vaart niemand wel? Het geluk is met de dommen? Zoekt en gij zult vinden?

noglangnietuitgewandeld
13 februari 2012, 11:45
Welk spreekwoord in het Nederlands komt het meest in de buurt van dit Duitse spreekwoord ;)?

Zonder geluk vaart niemand wel? Het geluk is met de dommen? Zoekt en gij zult vinden?

De stomste boeren hebben de dikste aardappels? No offence.
Overigens is naar mijn idee goede service eerder clubgerelateerd dan nationaliteitgerelateerd.