Volledige versie bekijken : Monique (Litouwen)
hans101963
2 februari 2012, 08:53
Monica, half lang zwart haar, 29 jaar, 1.70m lang en slank, b-cup, afkomstig uit Litouwen maar al 9 jaar wonende in Duitsland. spreekt derhalve ook goed Duits. Hiervoor een tijdje gewerkt bij VM.
Met deze dame fijn gekamerd. Geen spijt van. Lieve rustige meid waarmee het goed toeven is. Vooraf ook een prima gesprek gehad. Voordeel van een iets oudere meid die al wat meer levenervaring heeft dan veel (te)jonge Roemeense meiden.
fleetwood13
2 februari 2012, 14:58
helemaal mee ens was een hele leuke ervaring
bad pritt
2 februari 2012, 15:06
Heeft ze ook in Fkk Van Goch gewerkt ?
Volslank, vaak van die netjurkjes aan.
Als dit de Monica dan ben ik snel weer in FG, dat was daar een van mijn all time favorites.
Opa57
9 maart 2012, 17:15
Volgens mij hebben Karel en ik een beetje dezelfde smaak wat dames betreft.. Ik ben ook (naast Mona) heel enthousiast over de kwaliteiten en kunsten van Monica, wat een lieve, meegaande vrouw waarmee je ook nog een fantastische conversatie kan hebben, en niet alleen over sex.
Hoef weinig aan het voorgaande toe te voegen, heren, ondervindt zelf haar klasse en houd het niet voor jullie zelf!! :P
bad pritt
25 april 2012, 16:08
Dit is Monica uit van Goch.
Een heerlijke wat grotere maar zeker niet vette maar volslanke litouwse.
Alles is lekker strak bij haar, ze heeft een zijdezachte huid.
Ben vorige week op een doordeweekse avond een uur met haar geweest.
Eerst lang gepraat en gelachen, bij Monica is dat het halve werk, mag ze je dan ontspant ze en laat ze zich gaan.
Op de kamer was het weer zeer goed.
Gewoon een heerlijke meegaande vrouw die er zelf van kan genieten bij een klik.
Maar zoals vroeger was het niet meer daar ging ze los, maar volgende keer mischien ?
Houd wel in de gaten dat ze standaard niet graag kust, zeker geen tongzoenen.
Heerlijk voorspel met haar prachtige borsten warmt ze je op met en erotische massage over je hele lichaam, dat doet ze heel lang, lekker overal aan gelikt en ingezeten, pijpen deed ze heel erg lang en goed steeds weer afwisselend met lekkere tongzoenen en borstmassage waar ik gek van werd en haar daarna heel erg lang geneukt, ze kan aardig wat hebben.
Anytime anyplace anywhere met deze vrouw...maar ze werkt maar een paar dagen doordeweeks even bellen is het beste.
Ze is erg de moeite.