Volledige versie bekijken : Andy (Hongaarse) ex GD
Pistol Pete
2 februari 2012, 09:26
Naam: Andy (vriendin van Barbie)
Leeftijd: 19
Haarkleur/Lengte: Halflang/Blond
Lengte: 155 cm
Postuur/Cupmaat: volslank / klein b-cupje fraai gevormd en o zo lekker zacht
Tatoeage/percing:Geen
Service: PZC,NMC,TZ,
Voordelen: Qua sex een heerlijke meid, wild en ongeremd door onervarenheid. Spreekt helaas beperkt engels en duits waardoor je niet altijd begrijpt wat ze wil of andersom. Zoals Andy ( en ook Barbie) kussen kom je niet veel tegen in de scene. Dit is tongen zoals tongen bedoeld is. Pijpen is ook zeer goed. Daarnaast is Andy een lachebekje en gewoon een genot op de kamer, zelfs zonder sex ( maar dat heb ik niet uitgeprobeerd). Het uur vloog om en geheel voldaan en afgepeigerd verlieten we de kamer.
Extra: badespass.
Kosten: 75 euro voor welbesteed uurtje. Aanrader.
stadswandelaar
9 februari 2012, 16:24
helemaal met pp eens dit kan beslist een toppertje worden bij GD ben vanmiddag bij haar geweest gewoon top een meer dan heerlijk half uur gehad idd spreekt ze beperkt engels maar dit vergeet je tijdens het tongen en de sex;)
Alfijojo
1 maart 2012, 12:56
Ik zag in midden van ruimte een dame zitten met een zgn low-profile.
Ze zat daar al die tijd al alleen en verder dan wat schuchtere blikken kwamen we niet. In eerste instantie leek het niet echt een Saabiemeisje daar haar onderstel wat aan de grote kant leek en Saabie een echte billenman is en houdt van goede billen, kleine billen met temperament van grote billen! Maar smaken verschillen en beetje beer weet natuurlijk dat zelf wat te dikke konten in doggiepositie goed tot hun recht kunnen komen.
Toch bleef dit kleine dametje de gemoederen bezighouden en dus besloot Saabie haar subtiel te wenken om plaats naast Saabie te nemen.
Ze stelde zich voor als Andy en dat ze uit Hongerije komt en slechts enkele weken werkzaam bij GD. Ze sprak geen tot weinig over de grens maar haar vrolijke en jeugdige (ze is 19) uitstraling deed Saabie toch snel smelten en na wat gefrummeld te hebben in een van de zithoeken haar gevraagd of ze alsjeblieft Saabie mee wou nemen naar een kamer……
Op weg naar de kamer pakte Andy al mijn handje vast en nam Saabie mee naar de vetrekken op de 1e verdieping. Hier aan gekomen trok ze mij met badjas en al het bed op en dit is begin van een pannekoeksessie die Saabie nu nog bezig houd:betrunken:.
Twee uur lang heeft Saabie mogen genieten van deze heerlijke kleine jonge dame met werkelijk een goddelijk figuurtje alla lolita maar dan met beetje baby-vet.
Dit is GFE 2.0 sterker nog op dat moment was het gewoon even Saabie girlfriend en waren Saabie en Andy gewoon de liefde aan het bedrijven.:eek: En aan de lichaamstaal en sappen waren de gevoelens wederzijds……
Deze ervaring met Andy steeg ook direct de top 3 in van beste sessies ooit in Saabie berenbestaan! En dat alweer met een Hongaarse en alweer in Golden Dreams.
Saabie hoopt dat Andy nog even in GD blijft want voor deze ervaring is de term “herhalingsgevaar” in het leven geroepen.
Herhalingsgevaar: maximaal.
Alfijojo
29 april 2012, 13:03
Afgelopen vrijdag weer 2x van dit kleine hete supervrouwtje mogen genieten.....
Ze is misschien niet de knapste in het GD-bestand meer de girl-next-door maar zelfs voor de optick-beer kan ze denk ik hun goedkeuring wel dragen tel daarbij op haar uitstekende services, ongeremdheid en feit dat ze je de illusie geeft er zelf ook van te genieten(en volgens Saabie was dat niet eens illusie maar werkelijkheid).
Hopen dat ze nog tijdje in GD blijft al ben ik er bang voor dat ze niet helemaal vor dit leven geschikt is en nog wel keer carričre switch gaat maken….
Maar hoe dan ook ze is en blijft een aanrader!;)
mammoet
15 mei 2012, 15:33
Voor iedereen die het wil weten andy is vandaag weer bij GD aangekomen en heeft een vriendinnetje meegenomen:lostit: