PDA

Volledige versie bekijken : Dea (Roemeense)

leukebink
3 februari 2012, 09:42
Naam : Dea

Nationaliteit/taal : Roemeense / Duits

Leeftijd :

Haarkleur/lengte :

Lengte :

Postuur / Cupmaat :

Tatoeage / Piercing :

Service :

Extra :

Donderdag bij Heaven 7 geweest kwam daar om 14.00 aan na een rit van ruim 2,5 uur. Ontvangst was prima. Even lekker douchen na een lange rit en daarna aan de koffie. Lekker op de bank even uitrusten en meteen een oogje op de dames werpen. Op dat moment waren er slechts 5. Dea kwam meteen naast me zitten om een beetje te kroelen en overal aan te zitten. Ben met haar een half uurtje op de kamer geweest wat zeer verdienstelijk was. Heerlijke meid. Daarna weer koffie en heb me laten masseren door de nieuwe masseur (Micheal) ook prima en proef naar meer. Daarna de sauna in en gedoucht. Weer de bank op nu waren er een stuk of 10 dames waar van er 6 in een hoekje zaten en met elkaar waren aan het klooien. Aandacht aan elkaar maar de klant lieten ze zitten. Ondertussen nog een beer binnen. In totaal met mij zelf mee heb ik 3 beren gezien. Ik hield het voor gezien en ben om 15.30 weer vertrokken. De gastvrouw vroeg hoe het was en heb haar vertelt dat ik Dea en de masseur geweldig vond. Maar dat ik dat geklit van de dames niet kon waarderen. Waren ze in actie gekomen dan zou ik nog een keer hebben gekamert en waarschijnlijk een uurtje met 2 meiden, helaas Leukebink stapte in de auto. De gastvrouw zei nog dat ze het al een aantal keer tegen de dames had gezegd over dat klitten en meer aandacht aan de klant besteden. Weet niet of ik nog een keer die reis daar na toe ga. Verder was de Kino niet aan en de kamers koud.

bad pritt
15 juni 2012, 11:28
Dea is een girl next door uit Rumania, volslank, donker haar, volle borsten, lekkere brede volle kont, ook een zeer bruine huid.
Roemeense gypsy met stijl en klasse. Spreekt goed duits en een beetje engels.
Aardig, warm en aanhankelijk, rustig, een leuke gezellige vrouw in de omgang, geen kontaktangsten.
Het zusje van Steffi en ze is sinds een paar weken weer bijna iedere dag in de club te vinden.

Rmjhexe is 1 x met haar geweest en vond haar goed.

bad pritt
7 augustus 2012, 10:21
Dea is een girl next door uit Rumania, volslank, donker haar, volle borsten, lekkere brede volle kont, ook een zeer bruine huid.
Roemeense gypsy met stijl en klasse. Spreekt goed duits en een beetje engels.
Aardig, warm en aanhankelijk, rustig, een leuke gezellige vrouw in de omgang, geen kontaktangsten.
Het zusje van Steffi en ze is sinds een paar weken weer bijna iedere dag in de club te vinden.

Rmjhexe is 1 x met haar geweest en vond haar goed.

Niet de knapste wel een van de beteren in deze club denk ik, althans in mijn ervarings spectrum.
En zeer naturel in de omgang, mag ze je enigzins merk je het net als bij haar zusje Steffi ( niet meer in dit vak werkzaam)..2 volbloed gypsies maar beiden zeer direkte naturelle vrouwen..
Dea levert goede GFs, lekker zoenen, zeer goed pzc, likt je hele onderlichaam en vergeet de kroonjuwelen niet, heeft geen glijmiddel nodig, gewoon een solide service op de kamer met een flinke dosis intimiteit en warmte erbij.Kon het zeer goed vinden met Steffi haar zusje en ook Dea is een zeer aangename persoon waarbij ik me direkt op mijn gemak voel. Daarmee had ze de slag eigenlijk al gewonnen bij veel van de wat afstandelijke dames die avond in H7.
Denk dat ik nog wel vaker met haar ga voor deze relaxte warme gfs service.

Dea is een profi met veel ervaring maar wel een met menselijke maat en zeer aardig, zeer goede pre en after sales , een girl next door schatje..die het klappen van de zweep kent..en je een aangename tijd bezorgt op en buiten de kamer.

ps Dea heeft vaak een grote bloem in haar haar.

bad pritt
27 november 2012, 07:50
Dea is alweer een weekje terug in H7 en johnml heeft haar weer ingewerkt op zijn bekende charmante wijze.

forgetskinnyletsgetfatty
30 november 2012, 19:07
Dea, het is al vermeld, niet de knapste.;) Gelukkig ben ik niet van de optick-fick, en stond ze op mijn lijstje.:biggrin: Ze nodigde mij uit naast haar in de kino te gaan liggen, langzaam werd het teasen/presalen ingezet. Op de kamer een aangename gfs gescoord, was een leuke afsluiting van de dag. ;)

Mr Bluenose
3 december 2013, 22:00
Eerste sessie was met Dea, een grote titted korte donkerharige Roemeense dat mijn oog gevangen hadden de laatste keer. Een vrij goede sessie, maar met slechts lichte zoenen. 4 posities en een HJ te voltooien voor € 30, een goed genoeg sessie, maar zou waarschijnlijk niet herhalen want er zijn veel andere opties er zijn, dat ik zou willen proberen.

First session was with Dea, a big titted short dark haired Romanian that had caught my eye the last time. A pretty good session but with only light kissing. 4 positions and a HJ to finish for 30 euro, a good enough session but would probably not repeat as there are many other options there that I would like to try.