PDA

Volledige versie bekijken : Alica (Hongaarse)

seksenfun
5 februari 2012, 00:13
haarkleur/-lengte: zwart/erg lang, loshangend
ogen: bruin
lengte dame: 1,63
postuur/cupmaat: slank/natuurlijke A
nationaliteit/taal: Hongaarse/Duits
leeftijd: ongeveer 20
tatoeages/piercings: ik dacht het niet/nee geloof ik
service: PZC-PMC, NMC, alle extra's die niet zo erg zijn (over de borsten klaarkomen bijvoorbeeld)
voordelen: één van de mooiste figuurtjes van YY op het moment, nieuw in YY
nadelen: beperkte service, raamservice, geen anaal, geen FT, niet zoenen, niet tongzoenen, een beetje met het poesje voorzichtig spelen, niet vingeren, beffen ondergaat ze zonder affectie
opmerkingen: ondanks de zonet opgenoemde nadelen heb ik er toch een vrij goede sessie aan overgehouden, in neerwaardse spiraal hoe meer naar het einde toe. Als de eerste waauuww indruk wat over is, als ze zo gaat liggen dat je ze enkel nog geforceerd zou kunnen verwennen, als strelingen gaan kietelen, als sessies van meer dan 30' niet écht gewenst zijn.
Extra’s bij het bezoek: korte pre sales in sofa, korte pre sales in kino.

Ik zou ze niemand aanraden, behalve aan optik fickers die niet meer moeten hebben dan pijpen, neuken, weg.

Een uitgebreider verloop van de 30' volgen nog bij meer tijd. Dat is beloofd (en anders herinner je me er maar aan) :smoke:.

bospoeper
5 februari 2012, 10:50
Na nog maar eens een slechte ervaring bij mijn laatste bezoek ga ik me nu toch aan mijn regel houden om Hongaarse en Roemeense meisjes ruim te vermijden. De service is daar altijd ondermaats.

seksenfun
5 februari 2012, 22:27
Zoals ik al schreef is Melanie inderdaad een van de vele beauties in PSR met een matige service. Alleen S&F is in staat om in zijn hoofd hier toch een top sessie van te maken :biggrin:

Hij mixt er maar wat gekabbel van. Hij gelooft me niet. Moet hij weten. Jammer dat dan andere beren (zeppos bijvoorbeeld) er ook een erg goeie sessie kunnen mee hebben.

To the point dan.

Natuurlijk kan ook ik niet van elke sessie een topsessie maken. Zelfs niet met de beste wil van de wereld.

Ik moest het eigenlijk op voorhand geweten hebben: een mix van: jong, mooi en Hongaars in Yin Yang moet kabbelen. Waarom begon ik er dan afgelopen vrijdag toch aan?

Woensdag 25 januari kwam deze mooi jonge dame bij mij in de sofa zitten. Net op het moment dat ik van plan was om naar huis te vertrekken. Ik kon het niet laat maken wegens privéredenen. Ik had ze die dag al enkele keren opgemerkt maar net omdat ze Hongaars was, gelaten voor wie ze was.
Tijdens ons kort gesprekje op de sofa leek ze wel aardig. Dan toch. Wanneer ik echter rechtstond om effectief te vertrekken, merkte ik wel dat ze een zoen ontweek.

Afgelopen vrijdag was zij er weer. De eerste keren dat ik haar tegenkwam, was het contact met haar maar lauw. Ze dacht allicht dat ik vorige keer een smoesje had verzonnen.
Ineens riep ze mij dan toch toen ze met haar voeten in het warmwaterbad in de wellnessarea van YY zat. Ik ging er bij staan en praatte wat en kreeg gelijk een stijve. Zo snel, enkel van haar schoonheid. Ik nam maar rap de benenwagen om mijn reactie tussen mijn benen niet te erg te laten opvallen en vertelde haar dat ik het best zag zitten om met haar op kamer te gaan maar pas in de loop van de avond. Ik vertelde haar niet dat ze mijn hoofd zomaar zot had gemaakt.

De volgende momenten dat we mekaar tegenkwamen verliepen weer wat cooler.

Op een gegeven moment zat ik wat uit te buiken in een sofa en liep ze voorbij. Gewoon voorbij. In plaats van er bij te komen zitten. Het was nu avond. Blijkbaar was ze een beetje onzeker want ze liep nog een rondje langs de bar en kwam dan toch voorzichtig bij mij zitten.
Vanwege de luide muziek, stelde ze al snel voor om wat in de kino te gaan zitten. Ook hier hield ze het verbazingwekkend kort, zonder actie te ondernemen die naam waard. Zo lukt dat normaal gesproken bij mij niet maar bij haar dus wel. Een bijzonder mooi poppetje.

Ze vroeg of een kamer in het kinogedeelte o.k. voor me was. De gesloten kamer daar was voor mij geen probleem maar die kamer was letterlijk gesloten. Ze stelde dan de open kamers voor maar die wou ik niet. Temeer ik ergens ook wel wist dat de sessie een hoog gevaarspercentage zou inhouden. Dan ben ik liever écht privé zodat ik desnoods in alle intimiteit de sessie wat meer naar mijn hand kan zetten. Zonder mopperen liepen we naar de andere kamers van YY.

Op kamer ging het in eerste instantie erg snel vooruit. Uitkleden, een beetje met haar kleine mooie borstjes spelen... maar al gauw verzocht ze me beleefd om "te gaan liggen". Zo werkt dat bij mij meestal niet maar bij haar liet ik mij gedwee doen. Zonder zoenen of andere intro's verdween haar mondje ineens rond mijn lul. Zonder condoom. Ze vroeg met of zonder condoom, dat wel. Gezien het voorspel tot hier toe eigenlijk zo goed als niets inhield, stond mijn elfde vinger nog helemaal niet paraat zoals het zou moeten zijn. Wonderwel klaarde zij dat zaakje in een mum van tijd. Het pijpen was zelfs niet eens zo goed. Een beetje beter dan de middelmaat, o.k.. Mede door haar uiterlijke schoonheid allicht. Mede daardoor kwam ik op een gegeven moment tot net voor het no-return-point. Juist toen ik haar mondje van mijn lul wou laten glijden, stopte ze zelf. We zullen het maar het eerste teasing moment noemen maar ik vrees dat ze dat zelf niet besefte. Mijn eerste zalige moment was dus al achter de rug. Het gevoel van bijna gaan klaarkomen gedurende eventjes is en blijft een lekker moment.

Ze stopte het zaakje om mij te vragen of ik geen extra's wilde. Zoiets moet je doen. Dat verslapt zeker mijn lul niet. De vraag was pertinent en niet ontwijkbaar. Wetende dat ze geen FT en anaal doet, stelde ik mij vragen bij wat ze met extra dan bedoelde. Bleek dat ze bedoelde tussen haar borsten klaarkomen. Ik bedankte daarvoor en liet haar weten dan liever wat te neuken. Dat was voor haar geen probleem en dan net voor ik ging komen even tussen haar borsten. Zo wou ik het niet en dat was voor haar meteen o.k.

Echter...

Je zou nu denken dat ze het pijpwerk zou verderzetten om mijn lul weer 100 % in orde te krijgen maar dat was niet zo direct het geval. Het beperkte zich wat tot aftrekken. Dat werkte niet zo en toen vroeg ze ineens of ik mezelf wou aftrekken terwijl zij mijn balletjes dan zou masseren. Even zo gedaan maar dat was toch niet wat het moest zijn. Ik heb dat dan maar afgebroken. Ik kroop wat dichter tegen haar aan, streelde met mijn vingers haar poesje en wou haar kussen. Daarop zei ze dat ze niet zoent, laat staan tongzoenen. We bleven lekker dicht tegen mekaar plakken maar ik voelde langs alle kanten dat ze het minstens heel onwennig vond.
Opeens ging ze met haar benen naar mij liggen en ik met mijn benen in de andere richting en begon ze weer met aftrekken terwijl ik haar poesje bewonderde, haar mooie borstjes, haar prachtige figuur en wat met haar poesje speelde. Ik kan het bijna niet meer begrijpen maar ineens was er een tweede bijna point-of-no-return. Op deze manier klaarkomen, vind ik zonde. Weer afgebroken. Rare sessie. Meestal wil ik lekker doorgaan. De manier hoe ze bij me lag, wond me op een of andere manier erg op. Het was een mooi en geil gezicht.

Gelukkig lag wel het condoom al netjes klaar en deed ze dat er snel (zonder sukkelen) over en begon ze op mijn stijve lul te rijden. Het rijden is haar sterke punt. Dat deed ze zo lekker dat ik meermaals mezelf moest controleren om niet na wat wipjes van haar al klaar te komen. Het derde bijna point-of-no-return was genaderd. Tijd dus om van standje te veranderen. Even op zijn hondjes omdat ze het zelf vroeg maar ondanks haar mooie kontje kon het me niet geiler maken. Nu is dit standje sowieso niet mijn favoriete standje, tenzij met dames die er zelf keihard in opgaan. Dat deed zij vooral niet. Overgeschakeld op missionaris en daar ook nog een lekker gevoel gehad maar tegelijkertijd werd mijn lul steeds minder stijf, mede omdat ze met haar vingers tussen mijn lul en haar poes zat te wriemelen.

Ondertussen dus best een leuke tijd gehad, drie keer dat aangename gevoel gehad maar nu zat ik daar met een halfstijve en nog maar enkele minuten over. Ik vroeg haar om een verlenging maar ze antwoordde dat ze nu geen verlenging wou maar eventueel later op de avond wel. Een beetje een rare uitleg maar omdat het negen uur 's avonds was, dacht ik dat ze honger zou hebben. Ik ook trouwens dus op die manier kwam het me wel gelegen, haar antwoord. Ik merkte echter dat ze niet ging eten nadat ik had afgerekend en zelf nog wat was gaan eten voordat het restaurant van YY zou sluiten.

Zin om nog eens met haar op kamer te gaan had ik natuurlijk niet meer. De sessie ging eigenlijk beetje bij beetje achteruit in plaats van vooruit. De eerste momenten speelde natuurlijk het "wauuwww-jij-bent-echt-wel-knap-effect ook nog veel meer mee.

Toen ik dan later op de avond met Emna verdween, wou het toch wel lukken dat Alica het zag. We passeerden haar. Ik zag ontevredenheid in haar ogen. Dat heeft ze toch maar aan zichzelf te danken.

Samengevat heb ik met Alica een mooie tijd gehad maar er ontbrak te veel om nog eens met haar te gaan. Dat ik niet was klaargekomen, deed me niet zo veel. Ik kon daar gerust mee leven. Ik had wel drie zalige momenten en een prachtige lolita bij mij.

Bij Emna ben ik geweldig klaargekomen. De mix Alica/Emna was dus uitstekend en beantwoordde aan alles. Alleen kan ik met Emna zonder mix en met Alica niet :smoke:.

marcuswally
28 februari 2012, 00:24
S&F, ik moet je gelijk geven, maar toch moet er ook iemand met een ander perspectief een mening geven over deze DVP. Ik ging na het eten mijn mond spoelen met mijn mondwater dat in mijn kluisje stond. Toen zat Alica in een hoekje en fluisterde naar mij. Mijn eerste gedachte was, Yeah, lekker ding, ik moet deze niet laten schieten, want veel mooiere vrouwtjes had ik die avond niet zien langs lopen.

Mijn wally ging bij deze lolita meteen steigeren, dat is altijd een indicatie voor mij. Heb niet gevraagd naar de mogelijkheden, maar wel gevraagd of ze massage olie bij zich had, want ik wou me laten verwennen, die haalde ze meteen te voorschijn uit haar kluisje en meteen klatsch boom naar de kamer. Deze meid is voor mij op en top optick-fick. Slank figuur, a gupje, dikke bos haar, en een 3 daags behaarde poesje. Zo heb ik ze het graagst.

Ze begon me te masseren, beetje soft, weinig kracht maar wel aangenaam. Het liefst heb ik dat ze op me gaan lopen en gaan knijpen, maar daarvoor moet ik gewoon in Thailand zijn. Na het masseren is ze begonnen met het pijpwerk, op zich niks op aan te merken, niks speciaals, geen balwerk, gewoon simpel pijpen. Daarna kwam ze uit eigen initiatief op mij zitten en begon ze met eigen tempo mij te bereiden. Op zich was dit lekker, en tot hier ben ik het helemaal met je eens, dat dit haar beste kwaliteit was. Ik heb haar bij het bijna hoogte punt omgedraaid, ben haar beginnen te neuken in missionaris stand waarbij ze echt nat werd. Deze afgewisseld in doggy-style, maar dit deed haar te pijn. Ik zei, ok, kom maar op mij en bepaal je eigen ritme. Ik heb haar haar eigen ritme laten bepalen, maar heb het daarna in hardcore cowboystyle afgemaakt.

Ik moet je gelijk geven (naarmate de tijd verstreek werd het minder), maar toch was het goed. Het was niet nep, het was geen nep gekreun, de massage was liefdevol en met plezier gegeven. Het was een geven en nemen. Ze nam zich na de sessie op haar gemak een douche, dus de hygiëne zit goed. Weet je, ik ben een beer die niet gaat voor de GFE, maar om een lekkere wip die de sex met mijn vaste vriendin even doet vergeten. Ik heb een meid die zich vol overgave geeft, waarbij ik alles mag doen, maar op een gegeven moment wordt dit ook saai. Soms fake ik zelfs om van haar af te komen, want ze eist dat ik op zijn minst moet klaar komen.

En daarom ben ik een optick-ficker, ik ben op zoek naar de overtredende trap en qua uiterlijk en figuur is Alica dat. Ik geef Alica een uitstekend, maar just for the opticks, service is het gewoon voldoende.