PDA

Volledige versie bekijken : Waar is Maria uit Roemenie???

brengsek
4 februari 2012, 15:06
Beste Ijsberen,
Wie van jullie kunnen mij vertellen waar Maria uit Roemenië is gebleven? Heb het laatst op 12 nov.2010 met haar gekamerd,zij is te herkennen aan haar rechter booby,met moeder vlek,heb ook gelezen van Maria in jullie forums,over een zekere Maria,waar menige ijsberen negatief over hebben geschreven,en dat de thekefrau gezegd had dat zij,gezien haar matige serve,en altijd zuur kijkt,niet meer was.Hebben wij over hetzelfde DVP ? Zou bijzonder op prijs stellen als jullie hierop willen reageren,mijn ervaring op 8 en 12 nov.2011 was het tegenover gestelde wat over haar is geschreven,komt zeer vriendelijk over,en ik heb geen reden van klagen,is niet gehaast,hebben een lang gesprek gehad na de sex,en heel ontspannend en geknuffeld,praat relax over haar fam.in Romenië,al met al,de week erna nog een afspraak gemaakt,en nadien niets meer vernomen.Zou het bijzonder op prijs stellen als mede ijberen hier op willen reageren,intussen regards, Rookie.

Knabbel
5 februari 2012, 09:15
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?7207-Maria-(Roemeense)&p=252746#post252746

nummer 43
5 februari 2012, 19:37
hheft ze speetje tussen haar tanden en blauw groene kijkers

Bosco
5 februari 2012, 19:39
hheft ze speetje tussen haar tanden en blauw groene kijkers

Ze heeft wel een spleetje tussen haar benen! :smile2:

Alabama
5 februari 2012, 20:33
Die zal wel vertrokken zijn uit Duitsland.

Big30
6 februari 2012, 01:35
Knabbel heeft al vermeld dat ze (weer) in Gt is -> Topic dus verplaatst.

Sinds 12-11 inderdaad niet meer in PHG gezien, in 2011 was ze zoals in het topic staat ook al regelmatig in GT en behalve daar, heb ik haar ook in GD gezien en heeft ze ook nog een tijdje wat dieper in Duitsland gewerkt.
Moet trouwens wel de Maria van de link van Knabbel zijn want de Bulgaarse Maria huppelt ook nog steeds in PHG rond en 3 Maria's in PHG kan ik me niet voorstellen.

Alabama
6 februari 2012, 19:37
Knabbel heeft al vermeld dat ze (weer) in Gt is -> Topic dus verplaatst.

Sinds 12-11 inderdaad niet meer in PHG gezien, in 2011 was ze zoals in het topic staat ook al regelmatig in GT en behalve daar, heb ik haar ook in GD gezien en heeft ze ook nog een tijdje wat dieper in Duitsland gewerkt.
Moet trouwens wel de Maria van de link van Knabbel zijn want de Bulgaarse Maria huppelt ook nog steeds in PHG rond en 3 Maria's in PHG kan ik me niet voorstellen.

De Maria uit GT is niet de Maria uit PHG. Dat is 100% zeker.

jacky pakutra
6 februari 2012, 19:46

als big30 het zeker weet dan moet het wel zo zijn, dat weet je onderhand toch wel.:smile2:
maar inderdaad het is haar 100% zeker niet, de maria waar het hier om gaat heeft GT nog nooit van binnen gezien en de beschrijving van "nummer 43" klopt.
is medio november naar huis gegaan, geen idee waar ze nu is

Big30
6 februari 2012, 19:55
Ik ken de Maria uit PHG al sinds 2007 en die heb ik vorig jaar 2-3 maal in Gt gezien. Knabbel kent haar ook goed, dus zeker is dat ze in Gt was en als Knabbel haar recent daar heeft gezien zal dat ook wel kloppen. Of haar naam in Gt ook Maria is weet ik niet zeker.

Het gaat dan dus om de Maria waarvan Knabbel de link gaf. Zou best kunnen dat er in GT nog wat Maria's rondlopen zie ook Andrea, daar heb je er in Gt ook 2 van.

Alabama
6 februari 2012, 20:02
Ik ken de Maria uit PHG al sinds 2007 en die heb ik vorig jaar 2-3 maal in Gt gezien. Knabbel kent haar ook goed, dus zeker is dat ze in Gt was en als Knabbel haar recent daar heeft gezien zal dat ook wel kloppen. Of haar naam in Gt ook Maria is weet ik niet zeker.

Het gaat dan dus om de Maria waarvan Knabbel de link gaf. Zou best kunnen dat er in GT nog wat Maria's rondlopen zie ook Andrea, daar heb je er in Gt ook 2 van.

Het kan best zijn dat een Maria uit PHG ook in GT werkt/heeft gewerkt, maar in elk geval niet de Maria waar degene die het draadje heeft geopend, het over heeft. Die Maria zat sowieso pas vanaf 2011 in PHG en zou de GT niet eens binnenkomen.

In de link van Knabbel gaat het ook over een andere Maria dan waar de topicstarter het over heeft.

jacky pakutra
6 februari 2012, 20:04

Big30 dit gaat echt over een andere dame....Maria met spleetje tussen tanden heeft geen tattoo, en is terug naar RO, en nog nooit in GT geweest. Maar goed, van mij mag je gelijk hebben, ze zal er blij mee zijn dat ze in het GT draadje staat:smile2:

jacky pakutra
6 februari 2012, 20:05
Het kan best zijn dat een Maria uit PHG ook in GT werkt/heeft gewerkt, maar in elk geval niet de Maria waar degene die het draadje heeft geopend, het over heeft. Die Maria zat sowieso pas vanaf 2011 in PHG en zou de GT niet eens binnenkomen.

In de link van Knabbel gaat het ook over een andere Maria dan waar de topicstarter het over heeft.

klopt, totaal andere dame op basis van paspoort

Bosco
6 februari 2012, 20:05
De altijd zuurkijkende nu geblondeerde Roemeense Maria, met groot reetgewei is gewoon nog in de GT. Samen met Andreea/Criss komt ze nog wel eens sporadisch 'n dagje langs in happy.
De Roemeense Maria met moedervlek op der tiet, heb ik ook sinds halverwege november niet gezien.
De Bulgaarse Maria ken ik niet. ( zal wel blond zijn )

Big30
6 februari 2012, 20:07
Ik weet niet of de topic starter een andere Maria bedoelt. De Maria van de link was in ieder geval in November ook nog in PHG en als waar is wat je beweert zouden er dan dus in November 3 Maria's in PHG hebben rond gelopen want de Bulgaarse Maria was er ook.

Is inderdaad de Maria zoals Bosco haar beschrijft ;)!
@Bosco: de Bulgaarse was er vrijdag ook d.i. die wat Milf achtige dame met lang blond haar, ken je zeker wel want loopt al lang rond in PHG.

jacky pakutra
6 februari 2012, 20:09
Ik weet niet of de topic starter een andere Maria bedoelt.

ik wel gezien zijn omschrijving (moedervlek) en het feit dat de dame uit het draadje een ander is blijkt ook uit de omschrijving. Bosco en Alabama hebben gelijk, en ga jij maar met je schuiver naar stavoren:smile2:

Bosco
6 februari 2012, 20:10

100% zeker weten van wel Alabama.

Alabama
6 februari 2012, 20:12
Ik weet niet of de topic starter een andere Maria bedoelt. De Maria van de link was in ieder geval in November ook nog in PHG en als waar is wat je beweert zouden er dan dus in November 3 Maria's in PHG hebben rond gelopen want de Bulgaarse Maria was er ook.

Dat zou best kunnen. Er liepen bijvoorbeeld ook meerdere Daniela's rond. De Daniela waar ik namelijk mee heb gekamerd (net zoals Maria terug naar RO) is namelijk 100% zeker niet de draga van Bosco.

Heb het idee dat steeds meer dames geen artiestennaam gebruiken, maar hun echte naam en je hebt in RO enkele namen die heel vaak voorkomen.

Alabama
6 februari 2012, 20:13

In elk geval niet de Maria waar dit draadje over gaat. Die zat er pas sinds na de zomer 2011 en had destijds geen aarsgewei.

jacky pakutra
6 februari 2012, 20:14

alabama bedoelt dat maria met moedervlek op tiet een andere maria is dan die van het GT draadje.
dat er daarnaast nog een andere maria is die ex PHG is en nu in GT, klopt ook, maar dat is niet de dame waar de topicstarter naar zoekt

Big30
6 februari 2012, 20:16

Dat zou best kunnen.
100 % zeker zoals Bosco al reeds terecht opmerkte ;)!

JP/Alabama maak ff een draadje aan van die andere Maria want die kan ik niet vinden en probeer ook eens te lezen en te begrijpen wat wordt geschreven.

Alabama
6 februari 2012, 20:19

Dat gaat echt over een andere Maria dan waar TS op doelt. De Maria waar TS op doelt is in de 2e helft van 2011 gearriveerd in PHG en in de herfst weer vertrokken. Was een vriendin van Daniela, niet de Daniela van Bosco, want die zit er nog en deze Daniela is teruggegaan naar Braila en zit inmiddels in Oostenrijk.

jacky pakutra
6 februari 2012, 20:19

bosco geeft terecht in zijn post hierboven aan dat maria gt een andere maria is dan maria met moedervlek.
wel opletten he big! of had je een rayonhoofd aan de telefoon met een veegopdracht?:smile2:

egon, Dr. Rammler
6 februari 2012, 20:23
da wir nun einmal dabei sind, wo ist denn Mila ?? :smile2:

nummer 43
6 februari 2012, 20:23
De maria die hier bedoelt wordt heeft geen tattoo of peircings......nu 27 jaar,moedervlek op haar rechter siliconenborst met aan allerbij een litteken aan de onderkant.Speeltje tussen haar voortanden en blauw groene kleine pretoogjes.Bijna altijd voorzien van kaugom kauwen.Ze zou in December nog 2weken werken.......maar ze komt terug in Maart.

Alabama
6 februari 2012, 20:25
De maria die hier bedoelt wordt heeft geen tattoo of peircings.....,nu 27 jaar,moedervlek op haar rechter siliconenborst met aan allerbij een litteken aan de onderkant.Speeltje tussen haar voortanden en blauw groene kleine pretoogjes.Bijna altijd voorzien van kaugom kauwen.Ze zou in December nog 2weken werken.......maar ze komt terug in Maart.

Precies. In de eerste helft van December overigens niet gesignaleerd.

Bosco
6 februari 2012, 20:32
De Bulgaarse Maria ken ik niet. ( zal wel blond zijn )

@Bosco: de Bulgaarse was er vrijdag ook d.i. die wat Milf achtige dame met lang blond haar, ken je zeker wel want loopt al lang rond in PHG.

Ik bedoelde dus; Die wil ik niet kennen! :biggrin:

egon, Dr. Rammler
6 februari 2012, 20:46
ich will das auch nicht :smile2: zu alt :tongue:

jacky pakutra
6 februari 2012, 21:11
en probeer ook eens te lezen en te begrijpen wat wordt geschreven.

nou hebben wij het gedaan, omdat we jouw foute info herstellen? :smile2:
ben liever blij dat we even aangeven dat het niet klopt wat je (ook nog eens met stellige overtuiging) schrijft.
ik denk dat brengsek deze dame het beste kent, hij weet een heel stuk meer van haar dan ik merk ik, dus wellicht kan hij een draadje aanmaken.
echter ik acht overigens niet zo nodig omdat de dame momenteel niet meer werkzaam is en haar terugkeer nog onzeker lijkt

Big30
6 februari 2012, 21:15
Ik pestte je maar een beetje hoor, was al lang blij dat jij wel goed kunt lezen :tongue:!

Dalton
6 februari 2012, 21:35
De maria die hier bedoelt wordt heeft geen tattoo of peircings......nu 27 jaar,moedervlek op haar rechter siliconenborst met aan allerbij een litteken aan de onderkant.Speeltje tussen haar voortanden en blauw groene kleine pretoogjes.Bijna altijd voorzien van kaugom kauwen.Ze zou in December nog 2weken werken.......maar ze komt terug in Maart.

De bulgaarse MARIA heeft geen sili-tieten en is pas in december 2007 in HAPPY begonnen waarna ze in diverse clubs gewerkt heeft.

nummer 43
6 februari 2012, 21:40
thanks Dalton:freu:

Bosco
6 februari 2012, 21:44
Was een vriendin van Daniela, niet de Daniela van Bosco, want die zit er nog en deze Daniela is teruggegaan naar Braila en zit inmiddels in Oostenrijk.

Mijn Maya heet eigenlijk ook Daniela, en samen met mijn Daniela en Alabama's Daniela waren er dus 3 Daniela's, maar die ene Daniela is weggegaan en die andere Daniela's zijn er nog alleen één van die Daniela's heet nu Maya en die andere Daniela heet gewoon Daniela.

Duidelijk?

brengsek
7 februari 2012, 00:54
oei,oei,oei, mijn beste ijsberen, ik heb het over Maria uit Romenië,en niet uit Bulgary,mooi figuur,vriendelijk,mooie uitstraling,en nogmaals,voor diegene ijsberen, die met haar eens de kamer zijn gegaan,prachtige boobs,en op haar rechter borst een grote moedervlek heeft,die moeten jullie zijn opgevallen,heel lief DVP,blauwe ogen,op 8 en 12 nov.elk 2 uur sessie met haar,zou ff.naar huis gaan en terug naar PHG.Tot nu tevergeefs bij bekende ijsberen uit mijn kring geïnformeerd,en mij bekende DVP,negatief tot nu toe.Al mijn hoop is nu via deze forum enige informatie te winnen,afijn niet schieten is mis geschoten zeg ik maar !!! Dus......keep me inform please !!!I'll appreciated to know my frends Ijsberen ! regards from Brengsek,or Djago33.bye

brengsek
7 februari 2012, 01:26
Mijn waarde Big30,waar baseer U op dat zij niet meer terug komt in PHG ? Gaarne voldoe ik aan uw verzoek enig helderheid aan te geven in deze zaak,Maria....inderdaad 2 spleten,één tussen de tanden,één tussen de benen waar ik van genoten heb,leeftijd ongeveer 27 jr. is heel sympathiek,leuke uitstraling,inderdaad chewing gum user,ook voor charly,heel geduldig,...echt vriendelijke DVP.Heeft half lang bruin haar,ogen zoals jullie hadden omschreven,haar service niets om op te merken,no fuck in arshlog !!(was toch niet van plan overgens,...)al met al,that's the girl where i'm looking for !Ok Guys,...regards from the rookie,see you !

egon, Dr. Rammler
7 februari 2012, 01:44
Mijn Maya heet eigenlijk ook Daniela, en samen met mijn Daniela en Alabama's Daniela waren er dus 3 Daniela's, maar die ene Daniela is weggegaan en die andere Daniela's zijn er nog alleen één van die Daniela's heet nu Maya en die andere Daniela heet gewoon Daniela.

Duidelijk?

:biggrin::biggrin: sehr deutlich ! Die eine Daniela die Daniela heist, ist die Freundin von Maya, welche auch Daniela heist und die Freundin von Maya ist die Daniela mit den schlagenden Argumenten :roll3::freu:

Costana
7 februari 2012, 19:45
Verdwenen vrouwen scoren meer posts dan nog actieve dames !
Wat een gezever, dacht de bijbel te lezen met al die Maria.

brengsek
8 februari 2012, 15:55
Gericht aan alle Heren IJsberen,die zoveel moeite hebben gedaan in deze(topic)hebben gereageerd,dank je wel,denk dat ik het maar hierbij laat,alvorens jullie in de haren vliegen.Merk wel dat jullie wat voor elkaar hebben,prachtig toch ?Aanpak van sommige ijsberen vind ik grappig,jullie worden niet boos op elkaar,dat is heel belangrijk vind ik,vandaar dat ik altijd inlog in op deze site.Ik heb besloten,dat ik bij mijn volgende bezoek,eerst mijn afspraak nakomt,en dan maar uitziet naar een ander DVP.Hier sta ik open voor jullie ervaringen!! ff.die opmerking van Costana,prachtig verwoord Costana,moest wel lachen bij je laatste zin.(kijk uit voor Jozef)Afijn Guys,....nogmaals dank voor jullie respons,bye.."Rookie"

brengsek
8 februari 2012, 15:58
HEEEEEEEE,ik ben bevorderd tot ijbeertje ! Wow wow !!!! Thnx.Till we meet again boys !

Alabama
8 februari 2012, 15:58
Gericht aan alle Heren IJsberen,die zoveel moeite hebben gedaan in deze(topic)hebben gereageerd,dank je wel,denk dat ik het maar hierbij laat,alvorens jullie in de haren vliegen.Merk wel dat jullie wat voor elkaar hebben,prachtig toch ?Aanpak van sommige ijsberen vind ik grappig,jullie worden niet boos op elkaar,dat is heel belangrijk vind ik,vandaar dat ik altijd inlog in op deze site.Ik heb besloten,dat ik bij mijn volgende bezoek,eerst mijn afspraak nakomt,en dan maar uitziet naar een ander DVP.Hier sta ik open voor jullie ervaringen!! ff.die opmerking van Costana,prachtig verwoord Costana,moest wel lachen bij je laatste zin.(kijk uit voor Jozef)Afijn Guys,....nogmaals dank voor jullie respons,bye.."Rookie"

Zolang Jozef een x-percentage van de inkomsten van zijn Maria vangt en zodoende een dikke Mercedes kan blijven rijden, doet Jozef niet moeilijk. Hij is de beroerdste niet.

brengsek
8 februari 2012, 20:46
Shit,...wis ik niet,vraag wel ééns aan een DVP.habben sie an eine zuhaber? antw."bis du veruckt?weer wat opgestoken in deze,of ik ben stom,of naïef .Maar ik laat alle "Jozef "in zijn waarde. Geen kritiek van mijn kant hoor Jozef ! Mocht je hieraan storen.mijn excuses . ff.goeie vrienden !

nummer 43
8 februari 2012, 22:37
its me........jozef:baeh:

brengsek
9 februari 2012, 13:52
Oei....Are you real Jozef ??? In dat geval sorry again my friend,nothing personal .Laten we maar gezellig verder door gaan,zit nog te bedenken wat mijn volgende topic over gaat,ben nu aan de vroege kant,misschien later op de avond.Groetjes !!

Big30
9 februari 2012, 17:49
Antwoord op de vraag is helder, topic kan op slot.

Admin
5 maart 2012, 01:02
-voor brengkek (ik ben zijn naam even vergeten, sorry ) nog een nieuwtje in verband met zijn speurtocht: Maria met het spleetje tussen haar tanden is weer terug in phg sinds maandag, maar aangezien haar naam nu reeds is "ingepikt" heeft ze een andere naam aangenomen (ben alweer vergeten welke). EDIT ik geloof dat ze nu Kathalina heet.

grtz JP
Dame dus recent weer in PHG gespot met dank aan JP. (voor brengsek dus ;))

Topic van Dame volgt na paspoort.

Admin