PDA

Volledige versie bekijken : 10 jaar Hookers.nl



Jan_Wandelaar
5 februari 2012, 16:08
Natuurlijk zijn het voor velen hier 'die klootzakken aan de overkant', maar toch kunnen we deze gebeurtenis niet ongemerkt voorbij laten gaan:

Vandaag, op de dag af, is het tien jaar geleden dat het fenomeen prostitutieforum het levenslicht zag. Wat voorheen een overzichtspagina met prostitutie-recensies was, gehost op sexxxpages.com, kwam op 5 februari 2002 online als een interactief forum genaamd Hookers.nl.

Er is veel gebeurt in die tien jaar, met als triest dieptepunt dat een actief deel van de Hookers-community min of meer gedwongen was zich af te splitsen in het YBF.

Op het YBF is de community-sfeer uit de beginjaren van de prostitutiefora nog het best bewaard gebleven. Dat maakt van het 10-jarig jubileum der prostitutiefora ook een beetje een YBF-feestje.

Hierbij wil Jan iedereen feliciteren met onszelf. Want, dat vergeten andere fora wel eens, die forums dat zijn WIJ.

J.W.

phoenix
5 februari 2012, 16:34
prceis en dat hwen zo, hookers is een commercieel bedrijf , dat ik nog wel bezoek, maar waarbij ik moe wordt van het gezeik van die lui...je kan hier tenminste ouwehoeren zonder dat er een of andere lul de behanger wat van gaat zeggen, over ja je vervuilt het forum blabla

bad pritt
5 februari 2012, 16:51
prceis en dat hwen zo, hookers is een commercieel bedrijf , dat ik nog wel bezoek, maar waarbij ik moe wordt van het gezeik van die lui...je kan hier tenminste ouwehoeren zonder dat er een of andere lul de behanger wat van gaat zeggen, over ja je vervuilt het forum blabla

Niks is ideaal, het is allemaal Ying Yang.:biggrin::wink:
Beide fora hebben een eigen identiteit en een eigen bestaansrecht.

Hookers is minder spam en onzin berichten.

Hier onder de ijsberen is het wat losser en daardoor wat gezelliger maar ook een hoop onzin en spam tussen de info.

Gondolas9
5 februari 2012, 18:02
Eén van de grote verschillen tussen IJbf en H is (al zal mevr. F***blick dat wellicht niet zo graag horen) dat IJbf van, voor en door h***lopers is, terwijl H een commercieel opzet is, en de mensen er achter met evenveel inzet en enthousiasme een forum van de EO of de SGP zouden runnen (ik noem maar wat) als dat euro's in het laadje bracht.

Op IJbf zijn de leden het forum, en kun je mods jennen zo veel je wil (arme Big); op H zijn leden een noodzakelijk kwaad (content-leveranciers) en zijn mods heilig (behalve als ze - genre Caligula - buiten de lijntjes durven stappen).

Wat ik wel grappig vind is dat (imho) de meeste beren ook hookerswandelaars zijn (al is het maar voor de vrijkaartjes).

Gedragen ze zich dan anders?

Ik denk het wel - anders riskeren ze 'daar' een ban...

seksenfun
5 februari 2012, 19:51
Hookers is niet dit forum. Beiden hebben hun voordelen en nadelen. Op hookers is het allemaal wat strakker maar dat geeft dan weer als voordeel dat je daar alles over de dames bij de dames terugvindt. Hier vind je op talloze plaatsen iets over een dame. Niet praktisch. En lullen... kan je ook daar in het cafégedeelte naar hartelust :smoke:.

Hoofdstuk2
5 februari 2012, 20:04
Kijk, S&F snapt het.
Dus niet zeuren, gewoon op beide fora een account aanmaken, gewoon onder dezelfde naam en je voordeel doen met alle info die je op beide fora tegenkomt.
Groet,
Chucky99.


Hookers is niet dit forum. Beiden hebben hun voordelen en nadelen. Op hookers is het allemaal wat strakker maar dat geeft dan weer als voordeel dat je daar alles over de dames bij de dames terugvindt. Hier vind je op talloze plaatsen iets over een dame. Niet praktisch. En lullen... kan je ook daar in het cafégedeelte naar hartelust :smoke:.