Volledige versie bekijken : Roxy (Roemeense)
hanslatta
8 februari 2012, 10:08
Naam : Roxy
Nationaliteit / taal : Roemeense / Engels
Leeftijd : 19 jaar volgens de website - niet onwaarschijnlijk
Haarkleur/lengte : lang donker haar
Lengte : 1.70m
Postuur / Cupmaat : Slank / B-cup
Tatoeage / Piercing : rozenpiercng bij navel
Service : TZ, PZC, NMC, zoenen, massage,
ik had het idee dat ik een topic van haar op deze site gelezen had enkele weken gelden, is die dan verwijderd @ moderator?
Lief meisje om te zien, zit in de opnebare ruimte al oogcontact te zoeken , op de kamer is ze in het begin erg wild met TZ en een heel snel tongetje, daarna redelijk hard pijpen. Vervolgens vraag ik of ze op haar rug wilt liggen en ga ik rustiger met haar zoenen, ze doet dan gelukkiger wat relaxter en zoent lekker rustig mee, daarna in missionarishouding al zoenend lekker klaargekomen.
Herhalingsgevaar aanwezig ...
lustman
18 maart 2012, 16:23
Rond 14u30 me laten verleiden door twee dames die op het kussenbed lagen in het midden van de zetelruimte. Het was Elli en Roxy. Na wat gespeel besloten om met Roxy naar boven te gaan. Heel goede sessie zonder tijdsdruk met alles op en aan. Deze dame gaat me nog vaker zien !
Breezahlover
6 mei 2012, 22:16
Een paar maanden geleden heb ik Babylon ontdekt, en sindsdien ben ik bezig de lijst dames af te werken.
Roxy is een van de weinigen die ik meerdere keren naar een kamer heb gesleept. Lieve meid, goede service, zoent goed en heeft geen tijdsdruk. tevens krijg ik de indruk dat ze oprecht blij is me te zien als ik binnenkom! Of het is natuurlijk goed gespeeld..... Maar voor mij is dit een van de toppertjes van Babylon.
lustman
27 mei 2012, 23:21
Roxy behoud nog steeds haar top niveau. De sessie bestond uit een ruim voorspel en een stevige vrijpartij. Ik prijsde deze dame aan voor Rudi_NL en wat later vertrok hij er mee naar de kamer. Verslag van zijn sessie vind je hier : Roxy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?13599-Babylon-Algemeen&p=267004#post267004).
lustman
20 oktober 2012, 08:41
Deze Roemeense behoort voor mij tot de toppers van Babylon. We kennen elkaar al zeer goed ondertussen. Persoonlijk vind ik dat ze er nog beter uitziet dan voorheen.
Even wat pre-sales gedaan op bank. Den met een stijve onder de handdoek naar boven vertrokken.
Op de kamer al staand beginnen tongen. Dan zakte Roxy door de benen en begon me gehurkt te pijpen. ( terwijl ik nog rechtstond ) Zo kon ik haar hoofd vastnemen en ze lekker tot op de wortel trekken. Slik , slik...
Roxy nam plaats op het bed : kussen onder haar kont en likken die muis. Dan wat zijwaarts smoeltje neuken en toen was het warm genoeg om te gaan wippen.
De cow-girl volgde waarbij Roxy een stevige rodeo reed. Hie , hie...tem deze hitsige hengst maar. In cadans begon ik ook mee te neuken met men handen stevig rond haar heupen , lekker uitzicht op die bengelende tieten en geile smoel. Bam , bam , bam...het was zo lekker en heet dat ik klaarkwam in de cow-girl.
Pre-sales , vriendelijk , knap en stevige afwisselende sex . Deze dame blijft haar service niveau behouden en dit is gewoonweg : super.
Herhalingsgevaar : zeker !
MiniME
3 februari 2013, 13:39
Een zeer enthousiaste teeny (nog net) die nu blonde haren heeft. Heerlijk lijf (naturel B-cup) en een meisje dat ook al in de publieke ruimte haar pijp/DT kunsten wil vertonen. Hand, mond, tong en oog(!) techniek bij het pijpen werkelijk fenomenaal (Akademsky Oralsky gecertificeerd :cool:) en ook nog eens een leuke meid.
FT en MMT kunnen aan service nivo worden toegevoegd (zoals bij de meeste meisjes in Babylon).
9+/10
travel56
7 april 2013, 21:19
Afgelopen vrijdag koos ik voor Roxy,eerst vooraf op de bank flink getongzoend,daarna op de kamer,beffen,tongzoenen,neuken verschillende standjes,kortom super!!!
Zeker voor herhaling vatbaar.
"Kiss one girl - kiss another, Kiss them all, but you won't recover
You're dancing slow, you're dancing fast. You're happy now, but that won't last
That's the price of love, the price of love
A debt you pay in tears and pain
The price of love, the price of love
It costs you more when you're to blame."
Geknipt uit mn bericht
... Uiteindelijk sprak ik Roxy aan en dat was een goede zet. Ze bietste al snel een Werthers van besloot eens te proberen wat er gebeurt als je 'lakriz' (in de vorm van anta-flu classic), caramel, koffie en een cocktail door elkaar mixt in een tongzoen :smile2: Resultaat was een hitsig, edoch vrij stormachtig tongduel. Elke keer als ik poogde mn mond open doen om iets te zeggen werd n tong weer vastgeklemd door de hare, ene keer weer snel fladderend als de clarinet uit Virginia Plain (http://www.youtube.com/watch?v=OEalg62F8Zg), dan weer een paar diepe halen alsof ze het snoepje uit mn mond wilde kussen. Blimey, schat als je zo begint ben ik voorlopig niet van Bryan Ferry en Brian Eno af :betrunken: En het wordt nog erger, voorspelde deze Kees Jansma imiterende racebeer. Roxy's (Blaas)Music is namelijk bijna intimiderend; eerst een kort voorzichtigetrompetpauze (https://www.youtube.com/watch?v=TWMNnVI8Wcg), en ineens zit je tot achter in haar keel als ze je met een paar deepthroats helemaal klemzet, die ook in dat zelfde ritme van price of love komen.
Tweede zimmer, maar het lijkt nu al mis te gaan, dus er even een befpauze ingegooid. Helpt iets om bij mij de temperatuur omlaag te krijgen, maar bij Roxy gaat die dan weer vlot de hoogte in. Rubbertje erom en een paar standjes uitgeprobeerd. Met die spiegel erbij is doggy op het tempo van The Strand (https://www.youtube.com/watch?v=ykMdLEXQ4fQ) toch wel de grootste hit: "There's a new sensation... a fabulous creation... a danceable solution... to teenage revolution." Het nummer had zelfs nog een grappige hint verderop (The Sphinx and Mona Lisa) dus wie weet komt dat er ook nog wel van de volgende keer (ze zat een paar gasten aardig a la Bernds op te warmen tot ze er duizelig van werden). For now was het gedaan met inhouden en liet ik lopen terwijl Roxy me na een uurtje leeggezogen kreeg. Price of love: 125, maar we hebben er van genoten.
voxpopuli
23 mei 2013, 13:19
Tijdens mijn jongste bezoek aan Babylon (enkele maanden geleden) een uurtje gekamerd met deze leuke meid die duidelijk van wanten weet! Na een uurtje stomende sex haar een uitgebreide dosis gelaatscrème geschonken...
Heeft een killer body (jammer genoeg wat ontsierd door een grote tattoo, not my cup of tea).
We'll meet again...
voxpopuli
3 juni 2013, 14:04
Vorige vrijdag na een rustig half uurtje met de mysterieuze Katharina, een uur alle remmen los gegooid met de fantastisch Roxy. Terwijl ik buiten van een sigaretje en een espresso genoot, was ze niet te beroerd om de frisse lucht te trotseren en bij me te komen zitten. Na tien minuten presalen was ik letterlijk en figuurlijk opgewarmd en trokken we richting kamer. Een fantastisch uur beleefd met Roxy, die afgelopen vrijdag Alexa van de nummer 1 heeft gestoten in mijn persoonlijke babylon-hitparade!
We'll meet definetely again!
lustman
22 juni 2013, 23:45
Deze dame blijft men all time favoriet over de ganse lijn. Niet voor niets mocht ze een paar maanden terug tijdens de Lustparty haar trofee in ontvangst nemen van miss Babylon.
Er hing weer vuurwerk in de lucht... Eens op de kamer begonnen we hevig te tongzoenen. Wat later werd men snikkel aangevallen en volgde een academideepthroatoralski. Verweer van mijn kant : kussen onder haar kont en beffen die lekkere biefstuk. ( mjam , mjam ) Ondertussen super heet , condoom om en pompen maar in missionaris. Bam, bam... geen zin om te wisselen en zo volle bak de klus geklaard. Ha, ha,...
Absolute top klasse ! ! !
ZorroMagnum
1 juli 2013, 10:36
In mei had ik Babylon links laten liggen omdat zoveel van de alom geprezen meiden er toen niet waren. Maar op 20 juni stonden alle toppertjes wel op het bord, inclusief deze Roxy die ik nog niet eerder had kunnen leren kennen.
Maar het lijkt erop dat ik (op don 20 juni) een beetje 'off-day' had. Bij sommige meiden stoorde dat niet, maar deze Roxy had het meteen in de gaten. Ik ging naast haar zitten op het terras, nadat we al enkele keren naar elkaar geglimlacht hadden maar zonder dat er verder iets van gekomen was. Ik voelde, zelfs toen ik haar benaderde, dat ik er niet vol voor ging. Misschien omdat haar gezicht niet 100 procent mijn type was (haar lijf wel, en wat ik over haar gelezen had als pzc-queen zeker). Het contact ging wat stroef, ze vroeg een paar keer 'of er iets was' of zo, alsof ze merkte dat ik niet geconcentreerd was.
Op de kamer ging ze snel over naar pzc en omdat dat ook was waar ik het meest naar uitkeek, vroeg ik ook niet om meer of om iets anders. Maar het duurde even voor ze iets deed dat me echt beroerde (voldoende diep gaan en goed strak aanhouden). Ik kwam een paar keer dicht tegen de top aan, maar ging er tot mijn verwondering toch niet over. (Dat overkomt me wel vaker, maar gezien wat ik over haar pzc gelezen had, was ik toch vertrokken in de overtuiging dat Roxy me wel over de streep zou trekken.) Na een half uur besloot ik het zo te laten en het liever een volgende keer opnieuw te proberen.
(Tegen dat we van de kamer waren, was het half uur behoorlijk overschreden en ik dacht dat ze me een uurtje zou rekenen. Maar achteraf bleek dat ze dat niet gedaan had.)
facial
4 juli 2013, 14:28
Afgelopen maandag moest ik weer eens in Duitsland zijn dus ook maar even langs Babylon gereden, was niet erg druk maar Roxy was er en die maar snel een sleutel laten halen. Op de kamer is het echt een service dame lekker nat pijpen met haar tieten spelen, en vervolgens met condoom in verschillende standjes neuken. Vooral dogystyle is lekker bij haar. Toen Facial bijna afging condoom eraf en weer lekker pijpen en in haar mond en over haar gezicht klaargekomen. daarna nog even lekker met haar liggen spelen en toen nog wat gedronken aan de bar. Toen maar weer verder gegaan moest voor mijn werk tenslotte naar Keulen waar ik nog net op tijd was. In de auto bedacht me dat ik mijn vrijkaart uit had moeten printen en deze in had kunnen leveren maar was het vergeten, maar het was toch weer zeer de moeite waard. Roxy bedankt!
lustman
25 september 2013, 23:08
Nog eens met men old time favorite de kamer opgedoken.
We gaan het kort houden : subliem goed !
Score : 9/10.
limbo11
16 januari 2014, 12:16
Nachmittag mit Roxy in Babylon
Gestern packte mich mal wieder die Lust und ich fuhr nach Elsdorf. Beim ersten besuch am Kino sah ich wie Ellie einen Gast nach alle Kunst bearbeitete und klein Joepie meldete sich schon.
Als ich wieder nach unten ging lief Roxy mich über den Weg und ich war wieder hingerissen von Ihr.
Als wir im Gespräch kamen fragte ich sie wie es im Forum zur discussion gekommen war das Sie € 25 mehr auf die Rechnung geschrieben hätte ohne das der Gast ein Extra genossen hätte. Sie sagte das es Ihr peinlich war da der Gast in erster Instanz damit einverstanden war mit € 25 Trinkgeld das aber bei der Bezahlung abstreitet. Als wir und Kino gingen hab ich Ihr gesagt das ich ein normales Programm möchte ohne Extra's und schon hatte ich Roxy's Zunge im Hals und nach einige Minuten heftiges knutschen verslang Sie klein Joepie als ich noch vor dem Bett stand. Ich musste aufpassen nicht schon nach 5 Minuten ab zu Spritzen aber wenn ich Roxy Gas zurück zu nehmen tat Sie das direct und fing an zu Knutschen. Aufs Bet ging es dann weiter mit ein Herrliches FO und Eierlecken. Ich liess sie danach aufsatteln und musste wieder aufpassen nicht schnell zu kommen weil der Anblick von diesen Busen und Hintern und das Knutschen zwischendurch machte mich verrückt.
Ich hielt es nicht mehr und bat Roxy es mit Blasen zu Ende zu bringen.
Als ich kam schoss ich die Nachkommen bis oben in meine und auch ihre Haaren. Danach noch was gekuschelt und nach unten.
satanic surfer
28 juni 2015, 08:02
Mag naar "Oude doos" worden verplaatst