Volledige versie bekijken : Michelle (Duitse) ex Van Goch
forgetskinnyletsgetfatty
8 februari 2012, 11:41
Haarkleur/-lengte : roodblond halflang haar
Lengte dame : 167cm
Postuur - Cupmaat : volslank/stevig – cupmaat 95D
Nationaliteit -Taal : Duits – Duits / Engels
Leeftijd: begin 30
Tatoeages/Piercings : nee/nee
Roken : ja
Service: goed, pzc, nmc, beffen, TZ.
Voordelen: Dame van het type “buurvrouw”,leuk gezelschap, goede aftersales. Lieve dame, bij een goede klik geniet ze zelf ook.
Nadelen: heeft een pokdalig ontsierend landschap op haar rug, wat de meeste beren af zal schrikken.
Aanwezig: volgens eigen zeggen vrijdag, zaterdag en zondags.
forgetskinnyletsgetfatty
8 februari 2012, 11:44
Michelle dus, voor velen waarschijnlijk niet aantrekkelijk, een van de weinige Duitse dames tussen het Oostblokaanbod. Ze viel me op omdat ze met regelmaat de uitgave van het drinken overnam bij de afwezigheid van Nora. Aan de bar met haar aan de praat geraakt, licht teasen van haar aan de bar, op haar vraag om een sleutel te halen, ja geantwoord.:biggrin:
Op de kamer uitgebreid knuffelen, tz en kluiven (volgens eigen zeggen haar lievelingshobby), geniet ervan als ze gelikt wordt.
De standjes missio en doggy waren voldoende om een vreugdesalvo in het latex jasje af te vuren.:teuflisch:
Nog even naknuffelen en dan douchen en afrekenen, aan de bar nog gezamenlijk wat gedronken, wat na een pauze, weer resulteerde in een kamergang, die de eerste overtrof.:hammer:
Grtz forgetskinnyletsgetfatty:wand::teuflisch::hammer:
Big spender
27 augustus 2012, 11:34
Vrijdagavond bij van Goch geweest. Had Michelle al vaker gezien, en vanwege de reacties hierboven heb ik besloten eens bij haar op de bank te gaan zitten. Ze is inderdaad erg vriendelijk. Ze is niet slank, maar eerder een beetje stevig, en ze is ook niet moeders mooiste. En ze heeft op haar rug inderdaad een soort bultjes, wat niet erg mooi is. Op de bank begon ze al snel te vrijen met me, waarbij ik meteen kon proeven dat het een roker is, want het asbakgehalte in de mond was meteen te proeven. Maar goed, ze ging al snel met haar hand naar beneden, en voelen of die ook al op sterkte was, en toen dat zo bleek te zijn, vroeg zij of ze even mocht proeven. Ja natuurlijk!! Meteen in een volle zaal begon ze daar te zuigen aan mijn jonge heer. Het was erg lekker, maar wel een beetje vreemd, want ik zag gelijk een aantel ijsberen mijn richting op kijken, om het te aanschouwen. Ben maar gauw met haar naar een kamer gegaan, en daar e.e.a. voortgezet.
Voor we naar de kamer gingen, ging ze nog wel even opfrissen, waarbij ik kon ruiken en proeven dat zij inderdaad zichzelf tussen de benen had opgefrist, en gewassen, maar de rest van haar lichaam rook niet al te fris.
Verder doet ze niet moeilijk, en is er veel mogelijk met haar. Ze werkt meestal alleen van vrijdag tot maandag.
Al met al dus een beetje gemengde gevoelens.
Heb haar met het afrekenen ook verteld dat ik het lekker vond,
maar nog niet kon garanderen weer met haar te gaan kameren.
Als het op beauty aankomt, trekt zij aan het kortste eindje vergeleken met de rest, wat er rondloopt.
Maar als het aankomt op warmte en genegenheid in bed, mag zij er wel wezen.
Ik geloof ook dat zij er echt van geniet. Dus niet alleen als zij gebeft wordt, maar ook als zij met jouw jongeheer bezig is,
doet ze dit met volle overgave. Af en toe moest ze trouwens wel hoesten, wat niet gezond klonk, maar komt van het vele roken, dat de meeste dame's daar (teveel) doen.
deskjet
13 september 2013, 10:47
weet iemand waar ze gebleven is werkt volgens mij hier niet meer
bad pritt
13 oktober 2013, 15:05
Klopt is gestopt met het werk.