Volledige versie bekijken : Populaire Horny Gebeurtenissen, September 2012
The Joker
1 september 2011, 15:51
Heeft er iemand nog een recent aanwezigheidslijstje?
Enkel de optische toppers hoeven genoemd te worden :)
Jansen
1 september 2011, 21:49
Heeft er iemand nog een recent aanwezigheidslijstje?
Enkel de optische toppers hoeven genoemd te worden :)
Diverse Jansen meisjes waren gisteren aanwezig.
Nicolle,Ola en nog een aantal dames waar ik het mee gedaan heb.
Ik ben geen Jansen69 dus de volgende week neem ik wel een lijstje mee terug.
Is de Joker de vroegere Sir wankelot ?
Flurkman
1 september 2011, 21:54
Nee Jansen, dat lijstje is niks waard. Voor mij tellen alleen de lijstjes van Willy69, ook al zijn die "ohne Gewähr"...
Flurkman
1 september 2011, 21:58
Zijn er recent in juni nog meiden afgestudeerd aan de Akademsky Oralsky, of worden er heden begin september ergens herexamens georganiseerd....??? Ik ben kandidaat jurylid...
Jansen
1 september 2011, 22:12
Nee Jansen, dat lijstje is niks waard. Voor mij tellen alleen de lijstjes van Willy69, ook al zijn die "ohne Gewähr"...
Haha ja ik vond dit lijstje ook helemaal niets maar Willi69 schrijft ook al niets meer dus dacht ik met Jansen69 maar vast te beginnen :smile2:
Admin
2 september 2011, 09:54
Diverse Jansen meisjes waren gisteren aanwezig.
Nicolle,Ola en nog een aantal dames waar ik het mee gedaan heb.
Ik ben geen Jansen69 dus de volgende week neem ik wel een lijstje mee terug.
Is de Joker de vroegere Sir wankelot ?
Sir Wankelot trekt niet meer en Jokert verder.
Willi69 heeft een pauzeperiode......
Dus even wachten......
egon, Dr. Rammler
2 september 2011, 12:13
Sir Wankelot trekt niet meer en Jokert verder.
Willi69 heeft een pauzeperiode......
Dus even wachten......
tja, er ist ein wenig frustriert, vonwegen der vielen neuen Rumäninnen, alles schlank mit Cup A ohjeh !!, er steht nicht auf sowas.
da keine Russ u. Pol u. D vor Ort sind, über welche es sicht lohnt zu schreiben, hüllt er sich in die Nebel des Vergessens und brütet darüber nach, wo er Sex bekommen kann wie er es liebt. Werd mal versuchen ihn mit in Villa Marisol zu nehmen.
Gruss Egon
Big30
2 september 2011, 18:52
Woensdag samen met Jansen PHG weer eens aangedaan. We waren wat laat d.i. even voor 19u. Dus net op tijd voor het eten, ditmaal geen gril die was er donderdag trouwens wel.
Redelijk druk kwa beren en ik denk zo'n 40-45 dames. Voor de fans, ja Mila was er en ook een heel mooie blonde dame (Baltisch/Russischs?), zag haar alleen kort in de rij voor het eten staan. Naam ken ik niet had haar nog niet eerder in PHG gezien.
Met Cynthia die ik al lang ken eerst wat bijgekletst over de veranderingen in PHG (3D-Kino, nieuw tuin meubilair, grote afbeelding op de wand in Nachtcafe en zo hier en daar nog wat frutsels als decoratie) en toen met haar maar eens op herhaling gegaan.
Toen was het al weer bijna 22u zag ik Jansen weer en zag dat er op de Woensdag Hot Dogs werden geserveerd die smaakten me wel want 2.5 van genomen en opgegeten. Wat mij betreft doen ze dat standaard ik ben geen Pizza man. Of leg om 22u een lekker bord met een borrel garnituur neer, een schaal bitterballen of een grote bak met friet! Waarom in elke Club die Pizza's???
Nog even met Vesy bijgebabbeld, Ola probeerde Jansen weer te verschalken (bij binnenkomst herkende hij haar al aan de stem :tongue:!), wat op zich wel fraaie Afrikaanse dames gezien, maar ja das niet echt mijn ding om eerlijk te zijn, Schummi wakker getrapt en toen was het ook al weer ruim na 23u en de aftocht geblazen.
Aan een uitgebreide Dames lijst waag ik me niet, daar zit ook W69 patent op :biggrin:!
Sinaynay
3 september 2011, 21:31
Paar weken geleden een bezoekje gebracht aan PHG.
Tijdens mijn bezoek waren er maar iets van 5 beren binnen.
En zeker 40 dames de ene was lekkerder dan de ander.
Omdat er zo weinig ijsberen waren, tijdens mijn bezoek. Deden de vrouwen wel opdringerig.
Alleen al in de 20 minuuten, dat ik aan de bar een kauwe kletsie zat te drinken.
Zijn er zeker 4 vrouwen op me af gekomen om te vertellen dat ik er lekker uitzag en dat ik mooie ogen heb.
Eerst vond ik het niet erg maar, op een gegeven moment kwamen ze het allemaal een voor een proberen.
Ik heb liever dat ik zelf op een dame afstap om een praatje te maken.
Zelfs buiten op het terras werd ik niet met rust gelaten.
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar een club als acapulco. Waar je zelf op de dames moet afstappen.
De lol is er voor mij snel af als de dames zo opdringerig gaan doen.
Ik ben wel de kamer op geweest met 3 lekkere dames. Die allemaal hun uiterste best deden dus daar heb ik niks over te klagen.
Het is een hele leuke club ik vindt het van binnen veel mooier dan GT. Vooral de tuin is vet als de zon schijnt.
Alleen was het er zo rustig dat de dames allemaal als wolven waren.
King Kong
3 september 2011, 22:49
Gisteren ook maar weer eens naar PHG geweest.
Binnenkomst was gelijk super,ik stond nog maar net in de hal te wachten toen gelijk "mijn vriendin"Anita op me af kwam rennen en in me klom,dat is nog eens binnenkomen. Toen maar naar de kleedruimte waar gelijk "mijn 2e snoepje" Wesi ons kwam verwelkomen. Ik denk dit gaat goedkomen.
Na wat gedronken te hebben maar eens gaan kijke waar Wesi uithong,bij de gokkasten.Haar humeur stond echter op onweer want sloeg zowat heel de gokkast in elkaar.Toen maar naar de dansvloer gegaan waar Anita niet van mijn lijf af was te slaan,wat een lekker ding is het toch ook. Nadat ze mijn helemaal gek had gemaakt ,toch maar besloten om de 1e sessie met haar door te brengen,en ik moet zeggen gewoon weer goed,maar had het idee dat het voor de vakantie beter was.
Na een uurtje de kamer maar weer verlaten,nog wat gedronken met haar,en de tuin in gegaan omdat het binnen echt super warm was.
Na een half uurtje rustig doorgebracht te hebben kregen we bezoek van een donker,heel tenger meisje,met bril,ik dacht uit Ghana.
Aangezien ik in het verleden niet zo'n goede ervaringen heb gehad met donkere dames,eerst maar eens de kat uit de boom kijken.
Maar het klikte al gauw,en wat een tepels had deze meid zeg,op haar kleine borstjes,net dop 13,voor de sleutelaars onder ons.
Na een kwartier toch maar besloten om een Kino bezoek te doen,en met succes.Ja,aangezien dat we thuis ook kunnen neuken,ga ik altijd voor de pijp sessies,nou en dat kon ze,Nog nooit zo'n lekkere blowjob gehad,hard,zacht,langzaan,snel,diep,echt super,alleen na een half uur begon het vel zich te begeven.
Wel ff lekker de kop nog late knetteren,en met een geslaagde sessie de Kino verlaten.
Gelijk maar weer de bar in gegaan waar gelijk Anita weer om me nek hing,en vroeg dat ik op kamer was geweest en met wie.
Toen ik echter zei dat het een donker meisje was ging ze helemaal door het lint en moest ze het gelijk tegen haar mede-Roemeentjes vertellen.
Ze was helemaal pist-off want had gedacht dat ik zoals normaal 2x met haar op kamer ga.
Kortom,voorheen was ze iets meer gemoedelijk,maar is nu maar op een ding uit lijkt het,en dat is geld. Nee dank je,kutwijven ook allemaal.
Ook Wesi had de tent al voortijdig verlaten,die zat ook nie goed in haar super lekkere en magere velletje.
Al met al een redelijke avond met toch een verassend lekker donker tintje.
Bosco
4 september 2011, 02:44
Vandaag hebben Kaajaa en ik in happy gezien, Miranda, Anita. Delia. Rianna. Sabrina.. Ola. Anca. Lucy. Daniela. Rebecca. Clara. Monica. Maja. Irina. Katja. Nadia. Nicky. En veel voor ons nieuwe dames.
sunny
4 september 2011, 05:07
............ und Celine, Destiny, Yolanda, Precious, Verona, Inna, und auch für mich viele neue Frauen, deren Namen ich nicht kenne....................
Peter_1964
5 september 2011, 11:49
Gisteren voor het eerst PHG geweest. Prima dagje gehad met Anita in das Kino (wow wat een prachtig meisje en ze doet het erg lekker)
en dan nog Precious, de brildragende Ghanese dame, ook toppie.
seqoya
6 september 2011, 13:52
is Angelina al weer terug in PHG ?
sunny
6 september 2011, 14:29
Nein.
ijsbeer11
6 september 2011, 18:32
Afgelopen zaterdag met mijn kameraad afgereisd naar de Butzenstrasse voor alweer een thuiswedstrijd van de plaatselijke FC
Door het goede weer arriveerden we al om 12.30 en zochten we een plekje in de blijde tuin aan het zwembad.
Ik wist dat Iren en Larissa er niet zouden zijn i.v.m. vakantie dus ik had me al sowieso ingesteld op het feit dat er vandaag echt een nieuwe dame aan moest geloven.
Al vrij snel kwam Knabbel ook aan in de tuin en hij genoot van zijn Happy brunch in de tuin.
Weer wat later kwamen Spik en Span binnen, ofterwijl Bosco en Kaajaa... De 2 goddelijke vijftigers die wekelijks weer de 2 Roemeense pareltjes aan de haak te slaan, ongelooflijk ik snap er niks van!
De barbecue smaakte weer goed, en gezien de temperatuur bleef het terras buiten nog lang gevuld.
Ik had heel de dag al mijn oog laten vallen op een nieuwe Roemeense, helaas was de Engelse en Duitse taal niet machtig had ik smiddags bij het zwembad stiekem opgevangen. Gelukkig versta ik tegenwoordig best wel aardig de Roemeense taal :biggrin:
Nadat ik haar rond een uur of 21.00-22.00 weer zag in de bar kwam ze tussen Bosco en mij inzitten.
Ik vroeg of ze busy was, en ze keek me aan stond op en liep weg...
Bosco en mijn kameraad lachten mij, volkomen terecht, uit... WAT EEN AFGANG dacht ik bij mezelf
Ze ging (expres?) recht tegen over mij zitten en allemaal vieze geile bewegingen met haar lichaam te maken.
Ik besloot er maar als een mak schaap op af te stappen en nadat ik haar met handen en voeten had duidelijk gemaakt dat ik met haar naar de kamer wou, zei ze dat ze na haar sigaret een sleutel zou halen.. Dit gaf mij mooi de tijd om nog even te douchen.
Stoer vertelde ik aan Bosco dat het een misverstand was en dat ik met haar zou gaan kameren.
Hij voorspelde me een slechte sessie, maarja het was het lekkerste wijf wat er rond liep, nieuw en Roemeens dus tegenvallen werd al moeilijk.
Op de kamer bleek het te gaan om Maya, Roemeense en 18 jaar oud en sinds 2 dagen in Happy... Klein van stuk, maar wat een lichaam, lekkere volle tieten (B/C), lekker kontje en zo zacht als Zwitsal, maarja wat wil je als je net 18 bent...
Ik schaamde me zelfs een beetje ondanks dat ik pas 24 ben, ik dacht bij me eigen wat moet een vent van 50 wel niet denken.
Maarja jullie zijn allemaal grote viezeriken, inclusief ikzelf dus toch maar aan de gang gegaan.
De sessie heeft welgeteld 20 minuten geduurd, waarvan 5 minuten kussen, 10 minuten likken, 3 minuten pijpen en 2 minuten neuken.
Als ik nu terugdenk aan de sessie was het kussen van ongekend niveau, haar kutje was zeiknat, haar pijpen was 10x niks maar dat kan ook niet op die leeftijd, en het neuken was bam-bam-bam-bam-bam waarbij ze elke keer in het Roemeens vroeg of alles oke was.
Kortom een goede sessie, met enkele opmerkelijke momenten... Volgende keer wil ik bij haar meer de tijd nemen want ik weet zeker dat er een overweldigende GFE sessie met haar in zit.
Terug in de bar vertelde ik Bosco en mijn kameraad dat ik een geslaagde sessie had gehad en ze keken me beiden aan alsof ze water zagen branden.
Tegen de klok van 00.30 maar besloten met mijn kameraad om terug naar huis te gaan want we waren allebei op.
FACTS:
- Weinig knappe dames, naar mijn mening (vond ik ook al op de stewardessenparty)
- Eten was goed verzorgd, tussendoor 's middags ook fruit en een soort sangria geserveerd
- Veel internationale gasten
- Muziek verzorgd door DJ Sunny
- Geouwehoerd over van alles en nog wat met Bosco (incl. aanhang) Kaajaa, Knabbel en mijn kameraad
- Volgens mij best veel nieuwe Roemeense dames maar niet echt super mooie
Tot de volgende keer :goodbye:
IJSBEER11
Hvt
7 september 2011, 16:50
ls trouwe gast van GT krijg je af en toe de kriebels en die tweede keer per week ga je dan eens een andere lokatie bekijken ! Laatst YY al een keer gedaan. En dat was goed bevallen, ook al was het eigenlijk een GT bezoek bij YY. Huh?? Ik hoor jullie denken.. waar heeft die gozer het over. Nou, dat zit zo: na een rondje in de voortreffelijke wellness van YY liep ik zowel Bianca als Kim tegen het mooie lijf.. Twee van mijn favorieten uit GT! En het was alweer een tijdje geleden dat ik met de dames gekamerd had..... Verder hier niks over YY,want dat vind de moderator vast niet oké !
Afgelopen donderdag dus maar eens afgereisd nadat ik een paar dagen daarvoor een gruwelijk slechte sessie had gehad met Aaliyah in GT (wat een drama was dat !!!)..... Beetje buik er van vol dus tijd voor verandering (dat is bij mij altijd tijdelijk...). En dus reed ik bij Venlo eens rechtdoor ipv rechtsaf. En verdomd het was nog korter rijden oook ! (zo'n 10 minuten).... Bij binnenkomst uiterst vriendelijke ontvangst. Vond het direct al een heel nette en prettige atmosfeer. Moest even wachten tot de gastvrouw een sleuteltje had gehaald en kon ondertussen 'sneak a peek' doen in de bar. zag een paar heel fraaie dames die ook lief naar me lachte... tsja, het mannenvlees is zwak en ik ben ook al snel blij met een glimlach :-)
Toen opgekleed en in de prima douches opgefrist. Het is even puzzelen met die rode knopjes, maar was prima te doen. Toen beetje rondgelopen en zag slechts 1 mede beer (het was 11.15 uur). Die gaf me beetje uitleg over de bar. Vind het erg handig dat je gewoon alles zelf kunt tappen en pakken. Plus punt !! Rondje gelopen en vond het er allemaal piccobello uit zien. Spotte ongeveer 12 meisjes waarvan de helft er echt goed uit zag. Stom dat ik namen altijd vergeet (sorry guys!). Buiten bij de blokhutjes lag een dame uit de Oekraine (weet haar naam ook niet meer !!) maakte direct leuk praatje met haar en dat was direct een pure 'GFE'. Ze vroeg of ik bij haar kwam liggen en ze vertelde dat ze 25 is.... (zo zag ze er zeker ook uit, alhoewel ze me later toegaf dat ze in 1979 geboren is !!). Na wat kletsen en knuffelen toch nog een rondje gelopen. Niet geheel verwonderlijk liep ik na 5 minuten weer tegen haar aan.... Tsja en die sleutel halen was toen natuurlijk direct geregeld.... Op de kamer prima sessie gehad. Ook weer een echte GFE, heel intens en 'dichtbij'. Na de sessie beetje bijgekomen in de heerlijke buitensauna en daarna eitje laten bakken en prima goulash soepje erbij gegeten. Maar het zonnetje bleef lokken en even later lag ik weer naast mijn Oekraïense vriendinnetje van de dag te zonnen... Ze haalde heel lief uit zichzelf een colaatje voor me en we lagen hand in hand te zonnen.. Echt heel 'cute'.. Deze dag was ik zwaar ' in love'.. voor zo kort als dat duurt :-) Na een half uurtje pakte ze m'n hand en nam ze me mee naar de kino.. Tsja, en daar was niemand te bekennen..... En van het een komt het ander..... Deze tweede sessie was echt 'heavenly' beter word het niet...
Na deze uitputtende sessie nog een prima rondje gedaan met een heel lekker klein geil opdondertje uit Roemenie (lang zwart stijl haar); enorm lekker vol kontje.... Ook zeer actief en GFE-like....
TOP TENT !!! Hier kom ik zeker vaker terug..
Kijk geen een club kan in mijn bescheiden opinie tippen aan het aanbod van GT (qua dames). Maar de laatste maanden heb ik toch vaker ook sessie's die me niet bevallen. Dames die van alles niet willen, of niet toe staan. En dat terwijl ik gewoon een prima verzorgde en heel aardige kerel ben. Nooit problemen gehad wat dat betreft.. Betreffende dames bieden gewoon minder dan je standaard gewend bent ik GT....
Dus ik blijf van tijd tot tijd uitstapjes maken naar andere clubs zoals PHG en ga hier zeker (naast mijn GT bezoekjes) terug komen !!
Bye, HVT
ijsbeer11
7 september 2011, 16:56
Denk dat de Roemeense opdonder met zwart stijl haar en lekkere kont Daniella is, en de Oekraiense waar je het over hebt is volgens mij Katja die inderdaad beweert 25 te zijn... Lijkt ook een beetje op Kaajaa die liegt ook altijd over zijn leeftijd :biggrin:
Ik vind je post verder redelijk optimistisch en vol superlatieven over de dames en de service.
Natuurlijk is dit subjectief, maar ik en met mij meerdere beren konden afgelopen zaterdag nauwelijks 3 knappe dames opnoemen
Hvt
7 september 2011, 17:05
Denk dat de Roemeense opdonder met zwart stijl haar en lekkere kont Daniella is, en de Oekraiense waar je het over hebt is volgens mij Katja die inderdaad beweert 25 te zijn... Lijkt ook een beetje op Kaajaa die liegt ook altijd over zijn leeftijd :biggrin:
Ik vind je post verder redelijk optimistisch en vol superlatieven over de dames en de service.
Natuurlijk is dit subjectief, maar ik en met mij meerdere beren konden afgelopen zaterdag nauwelijks 3 knappe dames opnoemen
Ik snap dat mijn commentaar erg optimistisch overkomt. Ik ben echt behoorlijk kritisch en ook wel een beetje verwend met mijn vele bezoeken aan GT..... Overall was er ook weinig keus, maarja er hoeft er maar 1 bij te zitten he :-)
TSja. Had een enorme klik met Katje (?) en ben echt enthousiast over PHG. Ik word niet betaald voor mijn recensie :-)
Ik ga zeker nog eens en zal laten weten wat ik er dan van vind. Misschien komt het wel omdat ik clubs altijd overdag bezoek (kom rond de middag en ben tegen 1800 uur weer pleitte...), en overdag is er meestal niet veel concurrentie van andere beren. Zou dat het zijn?
ijsbeer11
7 september 2011, 17:08
Hm, in je eerste post geef je aan dat de helft van de dames naar jou mening mooi waren.
Dat is iets totaal anders dan aangeven dat je een club overdag bezoekt en er dus minder beren zijn.
Of vind jij de dames mooier naarmate je minder badjassen ziet? :biggrin:
Nogmaals, ieder zijn mening maar ik vond het nogal vreemd dat je de helft van de dames in PHG als mooi bestempeld, terwijl je jusit verwend bent met de dames in GT, die naar mijn mening de mooiste zijn over het algemeen (buiten LR, kan ik niet over oordelen)
Bosco
7 september 2011, 18:26
Nou, nou jonguh....ik heb er toch zekers 10 geteld. :tongue:
ijsbeer11
7 september 2011, 20:26
Nou, nou jonguh....ik heb er toch zekers 10 geteld. :tongue:
Jij loopt tegen de 70 en bent niet meer zo kritisch als kieskeurig als mij!
MichelJ
7 september 2011, 20:51
Nou nou nou jonge zo oud is mijn broer ook weer niet. Ik zal binnenkort eens komen kijken of er nog steeds zoveel mooie vrouwen in PHG zijn als de laatste keer half juli. Toen vond ik de line-up prima, bijna LR-waardig :biggrin:
egon, Dr. Rammler
8 september 2011, 22:39
pass mal auf du kleiner Halbstarker, wenn du so jung sein willst, was machst du denn überhaupt in den Clubs, geh doch in die Disco poppen :baeh:
meinereiner hat erst angefangen mit 50 J. in Clubs zu gehen, vorher war es nicht notwendig.
Was haben denn überhaupt Männer unter 35 in Saunaclubs zu suchen ? das ist doch nicht normal !!!
ijsbeer11
9 september 2011, 08:00
Hallo Egon,
Fur mich ist es auch gar nicht notwendig um zum Club zu gehen fur sex. Wenn ich ins Disco gehe kann ich auch poppen...
Aber es gibt docht nichts besser dan 50-75 Frauen allen in sexy outfit die du Wahlen kannst ohne Problemen.
Und weiter gehe ich um spas zu machen mit mein Freunden, und wenn ich mal gucke in meiste Clubs gibt's uberall viele Leute unter 35 Jahre!
Nein Egon, die Discozeit ist vorbei :biggrin:
sunny
10 september 2011, 04:30
Heute hat mein Kollege + Freund DJ Lanning eine gute Party gemacht -meine Meinung- und es ist alles vorbereitet für die große "Cops n Robbers"-Party morgen.
Ca. 55 heiße weibliche Cops werden Euch erwarten (davon etliche neu am Dienstort PHG :biggrin: ), es wird gegrillt werden, die sexy Dienst-Uniformen sind auch schon in der Kleiderkammer, und es wird sicher noch die ein oder andere Überraschung auf Euch warten. :tongue:
Viele Grüße
Admin
10 september 2011, 12:27
n.b. antwoord egon verplaatst naar:
Saunaclub of Disco (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27347-Saunaclub-of-Disco)
(Een Disco heeft ook weinig wellness, geen BBQ en geen Zwembad :tongue:)
Bief2
11 september 2011, 12:03
Samen met een collega-beer na zeker twee jaar PHG nog eens bezocht. Het zou een openbaring worden.
Bi aankomst, werden we zeer vriendelijk ontvangen en kregen we onze badjassen, slippers en sleutel. Aangezien ik de zaak kende, heb ik mijn collega wat rondgeleid. Dichtbij de kino viel mijn oog al op een donkere schoonheid. Een knipoogje onderling, gaf al aan, dat het hierbij niet zou blijven.
Na onze rondgang, wat eten en daarna een sauna, zaten we wat uit te zweten in de houten hollywood-swing bij het zwembad. Toen kwam Joy, de black beauty van daarstraks afgehuppeld. Na een korte kennismaking, waarbij ik ook infomeerde naar haar vriendin, spraken we af, dat we na onze douche elkaar terug zouden vinden in de bar.
Haar vriendinnetje heette Prescious, ook een prachtdame uit Ghana, en we zagen ze inderdaad terug bij de bar. Het waren allebei entertainster van de bovenste plank. Na een tijdje opgehitst te worden op een barkruk, verhuisden we naar de kino. Mijn medebeer en ik lieten het ons allemaal heel graag welgevallen.
Het geflikflooi in de kino werd op den duur van een niveau, dat om meer privacy vroeg. Joy en Prescious haalden beiden een sleutel en off we went naar een tuinhuisje. Een geil uur plezier volgde. Wat mijn maat allemaal uitvoerde, kan ik niet meedelen, maar ikzelf kwam ruimschoots aan mijn trekken. Joy, halflang zwart haar, een zeer gave, donkere zachte huid, mooie volle lippen en hagelwitte tanden, een niet-rookster (waar vind je dat nog in dit wereldje) en een lichaam om 'u' tegen te zeggen. Ze is niet al te groot, ik schat zo'n kleine 1,60m, hoop en al 45kg, licht sportief en een bips waarvan je onmiddellijk begint te kwijlen :biggrin: . Kussen, knuffelen.... leuk begin... Ik verkende haar lichaam met mijn tong. Ik draaide haar rond op het bed om beter bij haar poes te kunnen. Ze genoot licht kreunend van een uitgebreide befbeurt, waarbij ook haar kontje niet te versmaden was. Ze schuwde zelfs een vinger in haar kont niet. Iets later was het mijn beurt om een persoonlijke behandeling te ondergaan. Ze pijpte goddelijk en af en toe zoog ze ook wat aan m'n ballen. Ik moest haar op den duur echt wat afremmen, anders verschoot ik m'n zaad al veel te vroeg. Het jasje ging erom en heb haar geneukt alsof het de laatste keer was, dat ik kon... :eek:
Hierna nog wat nageknuffeld en toen we terug in de bar kwamen, bleek mijn maat ook net terug te zijn. De twee dames kwamen na een uigebreide douche en opmaakbeurt terug bij ons zitten en bleken ook nu weer zeer amusante gesprekspartners. De nodige grapjes zowel verbaal als fysiek werden uitgewisseld.
Een tweede kamergang was onvermijdelijk. Geen verdere details, maar het weze geweten, dat deze sequel niet onderdeed voor de eerste.
Later zaten we weer samen op het terras voor de bar. Het sluitingsuur naderde met fixe sprongen. He, en het was net zo gezellig. De dames vertelden ons, dat ze na sluiting terug te vinden waren in de 'discotheek' naar PHG, de 'By Night'. Nooit van gehoord, maar mijn maat en ik hadden nog wel wat tijd, dus spraken we daar af. Een leuke tent (zelfde eigenaars) waar je nog wat kan plezier maken. De dames komen in hun zelfde niemendalletjes gekleed tot daar en je kan in het tweede gedeelte van de dancing ook wel wat apart gaan 'zitten'. We hebben ons daar nog vermaakt tot circa 3.45 am en toen uiteindelijk maar weer eens huiswaarts gereden. Een geslaagde return naar PHG :-) Wordt zeker nog wel eens vervolgd.
Ruben78
11 september 2011, 21:35
Wie war die Party?
Alabama
12 september 2011, 09:25
Wie war die Party?Redelijk tam volgens moj. Het lolligste moment was het moment dat een ijsbeer kennelijk zich op de kamer snel uit de voeten had gemaakt en direct in het zwembad dook incl een gevuld rubbertje. Dit tot hilariteit van de beren rondom het zwembad. Na het eten gaan kameren en daarna de rest van de avond met die dame afwisselend op de schommelstoel en de kamer gelegen. Waren heftige sessies. Rond drie uur naar huis gegaan.
Beron
12 september 2011, 20:19
Die Party? Naja. Kaum Stimmung. Sehr bemüht allerdings. Amerikanische Polizeiwagen vor dem Laden. Nice. Die Kostüme waren bei der Stewardessen Party wesentlich besser - sexier. Relativ viele Frauen, aber viel Roma und nicht wirklich meine Baustelle. Attraktive neue Thekenfrau. Ab 22 Uhr wieder überwiegend die üblichen Abtörner Gäste, die sich vollaufen lassen, Goldkettchen tragen und statt mit nem Bademantel oder nem Handtuch lieber in ihrer "sexy" Unterwäsche tanzen. Dazu dann auch die passende Roma Musik von DJ Sunny.
Beim Projektor ist immer noch das falsche Bildformat eingestellt, so das alles oben und unten abgeschnitten ist.
Big30
12 september 2011, 20:33
Na het eten gaan kameren en daarna de rest van de avond met die dame afwisselend op de schommelstoel en de kamer gelegen. Waren heftige sessies. Rond drie uur naar huis gegaan.
De naam van de Dame mogen we niet weten ;)?
Verklaart wel dat ik je na het avondeten niet meer zag :cool:!
PHG had weer veel moeite gedaan de dames aan te kleden maar klopt, de stewardessen pakjes waren toch wat geslaagder en sexier.
's Middags was het ook al door het klamme zwoele weer nog wat tam, in de avond meer actie, maar voor mij was het in de bar zelfs met ramen en deuren open toch wat benauwd. Begreep dat men inmiddels plannen voor een Airco heeft zou wat mij betreft ook weer niet hoeven.
Boxen was gewoon op de projector te zien en een Duitser won geloof ik, lijkt wel op voetballen! Inderdaad veel nieuwe dames en ja tuurlijk ook wat Roemeense dames :tongue:.
Zaterdag 1 Oktober zal Weisswurst en Weissbier met Bretzel op het menu in PHG staan. Duits of moet ik zeggen Bayers Cultuurgoed. Benieuwd hoe de dames dan aangekleed zullen zijn ;).
sunny
12 september 2011, 21:56
++++++++++++++Die Party? Naja. Kaum Stimmung.+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++++++++++++++++++++++
Was hast Du angesichts des abartig schwül-warmen Wetter erwartet? Mir war schon im Vorfeld klar, das da sowohl Gäste als auch Mädels überwiegend "in den Seilen hängen" werden. Man konnte ja noch nicht mal 1 Schritt machen, ohne Schweißausbruch.........................
Umso erstaunlicher, das dann später am Abend (k.A. wann Du weg warst?) -so ca. ab 23.00 Uhr bis 03.00 Uhr- dann doch noch richtig "die Post abging" -und das Angesichts der in der Bar immer noch abartigen Temperatur- und Klimaverhältnissen (wie Big30 aber schon sagte, ist wohl eine AirCon in Planung).
+++++++++++++++++++Dazu dann auch die passende Roma Musik von DJ Sunny.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ ++++++
Die Musik heißt "Manele" :tongue:
Da ich aber auch von anderer Seite (Big30 war dabei und weiß, was ich meine) darauf angesprochen wurde, hab ich heute extra noch mal meine Playlist befragt:
von 10 Stunden Musik-Programm, in denen ich ziemlich genau 180 Titel :eek: gespielt habe, waren doch glatt insgesamt genau 10!!! Titel o.g. Musikrichtung zugehörig :gruebel:, d.h. 170!!! Titel gehörten anderen Musikrichtungen an.
Viele Grüße
P.S.: ich persönlich fand die Stewardessen-Outfits auch mehr sexy, aber das "Spielzeug" in Form von Wummen + Handschellen war eindeutig bei den Police-Outfits geiler :smile2:
Admin
19 september 2011, 22:23
Zaterdag 1 Oktober zal Weisswurst en Weissbier met Bretzel op het menu in PHG staan. Duits of moet ik zeggen Bayers Cultuurgoed. Benieuwd hoe de dames dan aangekleed zullen zijn ;).
Voor de duidelijkheid, dit jaar zal het Oktoberfest in Happy over 4 dagen verdeeld zijn dus van donderdag 29 Sep t.m. zondag 2 Okt.
1790
Flurkman
19 september 2011, 22:30
En nu nog een feestje na de "Traubenlese"!!!
Admin
20 september 2011, 16:12
En nu nog een feestje na de "Traubenlese"!!!
Dat zal in het echte Germania niet snel gebeuren:
Bierdrinken is een Germaanse gewoonte en even Germaans is de gewoonte om wijn te wantrouwen. Julius Caesar, die tweeduizend jaar geleden het huidige Frankrijk en België veroverde, merkte de Germaanse achterdocht tegen de wijn op. Zo vertelt Caesar dat de Suebi, de voorouders van de bewoners van het huidige Beieren in Duitsland, wijnhandelaren de toegang tot hun gebied ontzegden. “Ze staan niet toe”, zegt Caesar, “dat er bij hen wijn wordt ingevoerd omdat ze van oordeel zijn dat de mannen dan te slap en te verwijfd worden.”Kennelijk hadden niet alleen de bewoners van Beieren deze reserves tegenover de wijn, maar moesten de oude Belgen er ook niets van hebben. “Handelaren krijgen bij hen geen voet aan de grond; zij staan niet toe dat er wijn en andere zaken worden geïmporteerd omdat ze van oordeel zijn dat de mensen ervan degenereren en dat hun vechtlust vermindert.”
http://www.trouw.nl/tr/nl/5009/Archief/archief/article/detail/2617398/1994/06/06/Europa-is-verdeeld-de-pilsgrens.dhtml
Big30
24 september 2011, 00:01
Ik heb (ja met hulp van de thekefrau Elena ;)) vanavond 64 dames in PHG geteld.
Veel nieuwe dames waaronder een leuk Duits koppeltje Pia (blond) en Claire (kort zwart haar). Gezellig druk en DJ Lanning speelde wel aardige muziek.
Helaas geen BBQ, dat had met dit weer wel gekund maar soit. Hongaarse Betty was na 4-5j terug, aardige meid, ze kende Katarina en Milana nog. Maar bij Betty did not ring a bell bij mij, zal wel toen weinig op de woe/zat in PHG geweest zijn.
Pizza werd om 20u30m en 22u30m geserveerd.
Jansen was even zoek maar toch gevonden en op tijd maar weer op naar huis aan.
Note Admin: Copy uit PHG live topic.
Jansen
24 september 2011, 16:55
Het was een drukke avond met voldoende beren en 64 dames op de avond.
Diverse dames uit Vila Vertigo waren ook aangekomen omdat het dames zijn die in de Vila niets verdiende mochten ze van Beathe vrijwillig maar met spoed vertrekken ze lagen hier dus meteen onderuit op de bank omdat het bankhangen uit de vila is overgewaaidt. :lostit:
Enkele Duitstallige dames uit Duitsland :biggrin: waren ook op de kruk aangekomen en waren nog te nieuw om mee te doen aan de paaldans van Celina en vriendinnen.
De nieuwe DJ was een grote aanwinst de man uit Helmond heeft zelf ook in Nederland een naam en zou Sunny wel eens op de achtergrond kunnen wijzen als er iets te vieren is.
Sunny zal dan ook wat professioneler achter de draaitafels moeten gaan staan zoals deze man en onze eigen Sonny.
De dames zien liever een gekleed iemand dan iemand met alleen een lende doek om wat ook door de eigenaar en de gasten beter wordt gerespecteerd..
Ik denk dat Sunny met alleen een lende doek wel heel goed zal vallen bij de Grieken als Suntacticus of SunHur. ( zie de afleveringen van Spartacus).
Omdat er vele mooie dames aanwezig waren werd de keuze toch weer lastig wat vandaag makkelijker zal zijn als de vrijgezellen daar massaal naar toe komen op de zaterdag dan zijn vele dames lekker vrij of winkelen in Dusseldorf.
Ik ben in de Kino aangevallen door Daniella Roemeense van 27 jaar ( lekkere meid als er niet te veel lampen aan zijn ).daarna stond er een echte Duitse Pot klaar (eten) (aan andere potten heb je niet veel in een saunaclub voor mannen). Big30, Danielle en ik hebben daar met een Gezellige Duitser samen gegeten.
Het wordt tijd dat ik in Duitsland ga wonen omdat de Duitsers tegenwoordig echt vriendelijk en open zijn wat tussen de Belgen waar ik nu woon steeds minder is het kan ook aan mij liggen omdat ik tegenwoordig zo weinig thuis ben en meer in Antwerpen,Krefeld,Duisburg en PHG.
Het was gisteren een Pizza avond er werd om 20.30 en om 22.30 Pizza geserveerd.
Ik had zin in een dame met een supermooie uitstraling en een lekker lijf dus heb ik Nicolle Roemeense weer aangesproken en we hebben heerlijke sex gehad.
Natuurlijk zijn er dan dames die denken shit geen plinten van de muur omdat ik niet al mijn favorieten mee kan nemen naar de kamer.
Als ik direkteur van UNicef was geweest had ik het wel gedaan.
Big30 heeft vele dicussies gevoerd met talloze en dakloze Duitsers en heb hem daarna weer rond 23.00 u de auto in geduwd om de grens weer over te gaan steken bij de Venlose Heide
sunny
25 september 2011, 04:32
++++++++++++++++Sunny zal dan ook wat professioneler achter de draaitafels moeten gaan staan zoals deze man en onze eigen Sonny.
De dames zien liever een gekleed iemand dan iemand met alleen een lende doek om wat ook door de eigenaar en de gasten beter wordt gerespecteerd.+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Wann warst Du das letzte mal da? Seit mehreren Wochen schon komm ich Deinem Kleidungswunsch nach ;), ausser natürlich am Freitag, wo ich ja quasi "ausser Dienst" anwesend war :tongue:
Viele Grüße
Bosco
25 september 2011, 11:25
Gisteren vertrokken kaajaa en ik om 1h voor ongeveer de 35ste keer dit jaar naar de blijde tuin. Het beloofde een mooie dag te worden, niet alleen door het weer maar ook om de aanwezigheid van mijn broer MJ en Sonny. Na 2 uurtjes koekblikken van de linkerbaan af te duwen, parkeerden we precies om 3h op onze priveplek. Snel naar binnen, uitkleden, handoek om de reet en naar het zwembad. Daar lagen mijn broer en Sonny al heerlijk te genieten van het zonnetje en het uitzicht.
Na de knuffels wilde ik een aanwezigheidslijstje maken van de dames die er op dat moment waren. MJ ging meteen z'n i-pad pakken want dat typt wat makkelijker dan een phone. Voor de rest hadden we niets aan mijn broer en Sonny, want die kenden samen denk ik 2 dames. Kaajaa en ik hebben allebei een geheugen van een goudvis, dus dat zou ook niet opschieten met het lijstje maken. Gelukkig kwam mijn draga snel bij ons zitten en nam de taak opzich. Maar zij kwam ook niet verder dan een stuk of 25 namen, 15 nieuwe waren haar ook onbekend en Later in de middag kwamen er ook nog eens een stuk of 15 bij.
Het was heerlijk warm in het zonnetje bij het zwembad, en ik wilde met een salto voorover op zo'n drijfband springen, uiteraard mislukte dat en belande ik ruim ernaast in het ijskouwuh water. Enigzins beschaamd van mijn mislukte actie hees ik mezelf op de band. Nadat ik een biertje van Miranda met een sigaretje kreeg, waande ik mij ff op vacantie in Spanje. Helaas duurde dat maar een half uurtje omdat mijn sterretje onderkoeld raakte in het water wat ongeveer 2cm koud was. Gelukkig herstelde mijn vleermuisprikker zich snel toen ik aan de kant in een stoel ging zitten met mijn draga op schoot. Het duurde ook niet lang voordat ik die druk van de ketel moest laten halen. ;)
2h later toen we van de kamer kwamen hadden de meeste aanwezigen al genoten van de bbq, maar gelukkig was er nog genoeg. Dus ik aanschuiven met een volle bord bij MJ, Sonny en Tiga die ook gearriveerd was. Onder de woorden van mijn draga dat ik een gentleman ben dat ik al was begonnen met de freet, schoof ze ook bij ons aan. Na de freet haar 'n cappachino laten halen voor me en 'n 10tje gokgeld gegeven zodat we wat ijsberenshit konden bespreken. :rolleyes:
Rond 'n uur of 10 s ávonds werd het wat kouder buiten, en was het de hoogste tijd om te partyen binnen op de weer uitstekende muziek van DJ Sunny. :freu: Ik heb weer mijn benen uit me reet gedanst met verschillende Roemeentjes. Ik had nog wel ff tijd tussendoor om kennis te maken met Adriana, een bloedmooi Roemeens meisje die van VV vandaan komt. Tot middennacht bleven we zo doorgaan met dansen, zuipen en gekkigheid uithalen, totdat Sonny mij attendeerde dat ik weer met mijn draga naar de kamer moest. Anders zou mijn schema niet meer kloppen. 1.45 toen ik helemaal naar de klote van de kamer kwam zat alleen kaajaa nog aan de bar. Iedereen was inmiddels vertrokken, dus voor ons was ook niks anders te doen dan dat.
Het was weer een geweldige leuke dag geweest, dankzij mijn broer MJ, Sonny, Kaajaa, DJ Sunny, mijn draga en de andere Roemeentjes.
( eindelijk weer eens een verhaaltje die ik wel kan posten )
MichelJ
25 september 2011, 11:54
Het was al weer een maand of 2-3 geleden dat ik in PHG geweest was. De laatste keren had ik het er prima naar mijn zin, de line-up was toch goed maar toch kon PHG mij niet overtuigen. Op één of andere manier is het niet 'mijn club' en dat zal het wellicht ook nooit worden. Maar ja... ik was afgelopen weken nieuwsgierig geworden, ik hoorde mindere berichten over de line-up, ijsberen die op een party van PHG naar LR vertrekken...Zou het echt zo slecht zijn dan daar in Oedt? Hoogste tijd om weer eens daar te gaan kijken met een gewonnen vrijkaart van IJBF op zak en met de gedachten dat 'zekerheidje' Anita er wel zou zijn kon er eigenlijk niet veel misgaan.
Tegen 14 uur op de bel gedrukt en uiteraard weer niet gehoord wanneer het hek uit het slot is. Er is de laatste tijd wel wat in PHG veranderd, maar ze hebben helaas nog steeds geen tijd gehad om een zoemertje te monteren :rolleyes:. Nadat ik mijn full-color vrijkaart afgegeven had (uiteraard heb ik wel eerst kopieën gemaakt voor de komende tijd) kreeg ik een badjas die ik voorlopig nog niet nodig zou hebben. Het was een heerlijke na-zomerse dag, dus maar snel een handdoek omgeknoopt, in de bar een glas Fanta gehaald en buiten gaan kijken. Direct wuifde een meisje bij het zwembad naar mij en ik kreeg de indruk dat ze me zou kennen. Misschien was dat ook wel zou, ik herkende haar in ieder geval niet. Nadat ik haar gedag gezegd had keek ik wat rond en zag een Belgische collega-beer (wiens naam ik altijd vergeet :eek:) bij de rand van het zwembad zitten. Ik nam de zetel naast heb en we praatten wat bij over het saunaclubleven. Niet veel later kwam Sonny met een brede glimlach (deze ijsbeer lacht volgens mij altijd :)) naar buiten en voegde zich bij ons.
We keken wat rond en zagen dat, ondanks het redelijk vroege tijdstip van 15 uur, de line-up al behoorlijk was, bijna LR-waardig :biggrin:.
Inmiddels waren ook broer Bosco en Kaajaa gearriveerd en natuurlijk is Daniela dan ook in de buurt :). Die laatste had, zoals alle Roemeensen doen, direct mijn iPad in handen en wilde porno kijken. Dat was geen probleem, maar eerst moest ze een aanwezigheidslijstje maken. Mijn broer nam nog een duik in het koude zwembad, de rest lag lui op een bed of in een zetel. Het was nog geen weer om te hobbyen, de zon scheen uitbundig dus eerst moest er genoten worden van het mooie weer, daarna van de BBQ en dan van de Roemeentjes, maar de laatste twee werden omgedraaid. Nadat ik een tientje in de speelautomaat gegooid had en kwam natuurlijk direct een Roemeentje op me af. Gokautomaten en Roemeentjes is net zoiets als bijen en honing, onlosmakelijk met elkaar verbonden. Maar goed.. ze kwam bij me op schoot zitten, ik had eigenlijk geen idee wie het was, maar ze had lang raafzwart haar, een lekker lichaam en een leuke babbel, dus ik stuurde haar niet weg :biggrin:. Terwijl zij mijn geld aan het verneuken was wilde ze gestreeld worden eerst in haar nek, daarna haar rug en niet veel later pakte ze mijn had en drukte die tegen haar poesje aan. Terwijl ze bovenop me zat achter de speelautomaat gebruikte ze één hand voor de automaat en de andere hand ging ook langzaam naar beneden richting mijn pula. Tsja...actie - reactie....binnen een paar tellen was m'n pula wakker geworden en zat het meisje 20 cm hoger :cool:. Nadat al het geld verneukt was ben ik maar een koude douche gaan nemen en haar gevraagd om een sleutel te halen. Inmiddels was ik erachter gekomen dat het om Anca ging.
Pas op kamer kon ik haar eens goed bekijken, het is een prachtige meid, een mooi koppie (heeft wel iets weg van Amalia ex-LR, nu geloof ik Babylon) en lekkere stevige billen (zoals Niky LR die ook heeft). Even twijfelde ik of haar service wel goed zou zijn, maar wat was zeer ten onrechte. Een heerlijk uur volgde op kamer met alles erop en eraan. Totaal niks te klagen over Anca :) en ongetwijfeld zal ik nog wel eens een keer met haar gaan als ik in PHG ben. Het is een echte MJ-meisje v1.1 met prima service. Wat wil je nog meer? Eten! Na een uurtje genoten te hebben en de financiën afgewikkeld waren was het tijd voor de BBQ. Buiten trof ik Sonny, Tiga, Bosco en Dani die de buik al vol hadden. Voor de eerste ronde een paar stukjes kip en wat worstjes genomen en dat smaakte prima. Ik geloof dat de BBQ in PHG rond 18-18.30 begint en die loopt door tot 23.00 uur, ideaal! Daar kan LR en GT zeker wat van leren! Je hoeft niet in één keer alles naar binnen te werken, maar rustig de hele avond door een hapje nemen, iets wat ik 2 maanden terug in Frankfurt ook als prettig ervoer. Ondanks het mooie weer vandaag koelde het 's avonds toch heel snel af. Dus maar binnen kijken om te zien of de party al begonnen was. Tot een uur of 21 was het wat gezapig, dus maar even in het nachtcafe gaan kijken waar de Roemeentjes de baas waren over de gokkasten en verder daar ook weinig te doen was. Ik nam nog maar een bordje vlees en at dat rustig op onder in het nachtcafe. Sonny had dezelfde gedachten en kwam bij me zitten. Beetje zitten lullen over Roemeentjes, Spanje en Roemenië, totdat ik een sms van Bosco kreeg: "Broer waar ben je?". Waarschijnlijk was hij bang dat ik afgetaaid was naar LR, maar daar was geen enkele reden voor. Het was gezellig met de aanwezige ijsberen en de line-up kon mij ook wel bekoren. Ik sms hem terug dat we terug naar de bar komen.
Inmiddels zat de stemming er goed in. Er werd gek gedaan, volop gedanst en natuurlijk namen de Roemeentjes (ik weet niet of hun taalvoorkeur Engels is ;)) het voortouw. Bij een typisch zigeuner-nummer ging het dak er bijna vanaf en kun je zo de gypsys er tussenuit pikken, die waren allemaal aan het dansen, de rest hield de kruk warm :biggrin:. Na een paar baco's was het tijd voor de tweede ronde alleen had ik nog geen idee met wie. Even dacht ik er aan om voor de 2e keer met Anca te gaan, maar er liep zoveel lekkers rond dat dat eigenlijk geen optie was. Adriana, Maya of een paar andere zwartharige waren mijn eerste keus. Maar het liep allemaal wat anders. Miranda, die ik als één van de weinige nog van de vorige keer herkende, zocht mij telkens op in de bar, op een leuke manier, zonder opdringerig o.i.d. te zijn. Het was geen MJ-meisje (misschien over een tijdje als v1.2), maar ze was leuk, gek en had toch wel lekkere :tietjes:. Ik besloot nog even af te wachten, maar erg lang zou dat niet duren. Ook zij wilde graag bij MJ op schoot komen zitten (is niet erg makkelijk op een hoge kruk, maar het ging :)). Nadat ze haar bra onder haar bodystocking uitgedaan had en me begon te berijden was er geen weg meer terug. Sonny kwam nog even naar me toe en zei "Dat is toch geen MJ-meisje", hij had gelijk, maar ik was geil en een paar minuten later lagen we op kamer 1. Alles zou in een flits gaan. Een kleine 20 minuten later was ik al weer terug in de bar :eek:. Wat het zo slecht dan met Miranda? Nee...er zijn maar weinig meiden die mij in 10-15 minuten klaar krijgen, maar Miranda is daar één van :cool:. Geen idee waarom, ze is niet het type meisje waar ik normaal mee ga, haar service is goed (al kwamen we niet verder dan TZ en PZC), maar niet hemels en toch was het werk zo snel gedaan. Het zal wel een combinatie zijn van een nieuwe meisje en de geiligheid van de bar. Anyway....het was kort maar krachtig, ze heeft haar werk gewoon goed gedaan ;).
Tegen een uur of 1 nog even met Sonny en Kaajaa buiten gezeten, de pijp (en de zak) was leeg. Ondanks dat het in de bar nog erg gezellig was, was het een mooi monent om op te stappen en aan de 30 minuten durende rit naar huis te beginnen. Net als in juli heeft PHG mij positief verrast. Een gezellige sfeer (het publiek is wat anders dan bv. in LR, maar was gisteren zeker niet storend), zeker een mooie line-up, 2 prima sessies, hele avond BBQ, gezellige ijsberen....ja ik zal binnenkort zeker nog eens een dagje PHG inplannen....al is het alleen maar om het meisje met de mooiste ogen van Roemenië te zien, die ik toch wel een beetje gemist heb.
Het was een mooie dag, het is nog zo slecht niet vlakbij de grens ;).
Costana
25 september 2011, 12:06
Leuk om te lezen dat de kwaliteit toch terug omhoog zou zijn gegaan.
Veel kans dat we er volgende week ook vertoeven.
egon, Dr. Rammler
25 september 2011, 13:38
Leuk om te lezen dat de kwaliteit toch terug omhoog zou zijn gegaan.
Veel kans dat we er volgende week ook vertoeven.
yeah bin auch neugierig...........
Dank an die Beren für die guten Berichte :smoke:
sunny
25 september 2011, 15:19
++++++++++++++++zeker een mooie line-up++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Sowohl Freitag und auch Samstag waren ca. 65 Mädels anwesend :teuflisch::teuflisch:
++++++++++++++Bij een typisch zigeuner-nummer ging het dak er bijna vanaf en kun je zo de gypsys er tussenuit pikken, die waren allemaal aan het dansen, de rest hield de kruk warm++++++++++++
Ergänzend: zu den Gypsys gesellten sich auch noch Litauerinnen :eek: , Marokanerinnen, Deutsche, Brasilianerinnen :smile2: , Türkinnen ................... und diverse Ijsberen :roll3: ........................... de rest hield de kruk warm :hammer:
Viele Grüße
Jansen
25 september 2011, 23:20
++++++++++++++++Sunny zal dan ook wat professioneler achter de draaitafels moeten gaan staan zoals deze man en onze eigen Sonny.
De dames zien liever een gekleed iemand dan iemand met alleen een lende doek om wat ook door de eigenaar en de gasten beter wordt gerespecteerd.+++++++++++++++++++++++++++++++++++
Wann warst Du das letzte mal da? Seit mehreren Wochen schon komm ich Deinem Kleidungswunsch nach ;), ausser natürlich am Freitag, wo ich ja quasi "ausser Dienst" anwesend war :tongue:
Viele Grüße
Ik was de laatste weken in Krefeld :biggrin: en heb je niet meer zien optreden in kostuum maar enkele maanden terug tot een maand terug heb ik enkele malen je geadviseerd om in kleding te draaien.
Dit omdat de dames en de leiding dit ook liever zien.
Het is dan jammer dat deze mensen jou daar niet direct op hebben aangesproken.
Dus nu nog een poster van je die in het hele Duitse gebied vanaf de grens en dan hebben we weer een top DJ erbij.:freu::freu:
sunny
26 september 2011, 05:36
+++++++++en de leiding++++++++++++++++++++++++++++
Ich darf Dir versichern, das die "leiding" seinerzeit auf eben dieses Outfit bestand und ich eine günstige Gelegenheit ergriffen habe, um dies zu ändern :smile2:
+++++++++++++Dus nu nog een poster van je die in het hele Duitse gebied vanaf de grens en dan hebben we weer een top DJ erbij.++++++++++++++++++++++++
Aber sicher doch, Herr Jansen. :biggrin:
Viele Grüße
Bief2
26 september 2011, 14:55
...Wordt zeker nog wel eens vervolgd.
Ik was er eigenlijk niet zo voor, maar mijn compaan bleef aandringen. Dus vrijdagnamiddag tegen 5pm afgereden naar Oedt.
Eigenlijk waren we beiden in de hoop onze twee dametjes van vorige keer, Joy en Prescious, terug te zien, het zou anders uitdraaien.
Bij aankomst opnieuw vriendelijk ontvangen en na betaling kregen we onze badjassen en slippers. Een eerste rondje leerde ons, dat we nog even moesten wachten op het eten :tongue:, maar ook dat onze twee schoonheden er niet waren. O wee!
Nu ja, niet getreurd. We hebben ons eerst tegoed gedaan aan het avondeten, biertje d'erbij, sigaretje erna... Toen even relaxen in de sauna.
Na onze afkoeling in de aangename buitenlucht, werd het toch wel tijd om een alternatief te vinden. Dus trokken we naar de bar om wat te drinken.
Toen we aan het wachten waren op ons drankje, kwam er toch wel een andere donkere schoonheid achter mij doorgelopen zeker! Toen ze wat later in tegenovergestelde richting wilde langsglippen, grabbelde ik naar haar hand om haar tegen te houden. Een innemende glimlach volgde. Na een formele kennismaking wist ik dat het hier ging om Jennifer uit Ghana, die 'by the way' ook een vriendin had rondlopen in PHG die wel bij mijn maat zou passen...
WAT EEN GELUK :smile2:. Ze zou ze gaan halen en ons vervoegen op het terras.
Enkele minuten later was Jennifer inderdaad al terug en kwam op mijn schoot zitten. Het over en weer getease begon. Even later verscheen haar vriendin. Een beeldig meisje uit Nigeria, waarvan ik de naam nog altijd niet ken. Mijn medebeer heeft een geweldig lange pik, maar een oh zo kort geheugen... :gruebel:...
Veel woorden werden er op het terras niet meer vuilgemaakt en al vlug verkasten wij naar een tuinhuisje, terwijl de andere twee eerst nog even in de kino gingen voorgloeien.
Jennifer en ik hebben ons heerlijk vermaakt. Het is een zeer spontaan, goedlachs typetje, met een goddelijk lichaam, pakweg 1,60m en hoop en al 50kg, sportief gebouwd, met een A-cupje en een heeeeel zacht, en heeeeel donker velletje :wiegeil:
Haar service was uitgebreid genoeg, met een heerlijke PZC en best wel innig TZ. Ze laat zich gewillig beffen, maar de vingertjes worden met een 'pats' op de hand geweerd. Toen beide partijen heet genoeg waren, ging het rubbertje erover en kwam ze heel langzaam op me zitten. Zeeeeeer nauw, maar na verloop van tijd, nat genoeg om helemaal door te gaan. Na enkele standjes, geëindigd in doggy met een blik op haar prachtige rugzijde.
Na nog even nahijgen, opgeruimd en naar de lockers getogen voor de afrekening. Heb haar 100 gegeven voor een uur, hoewel dat eigenlijk niet nodig was, maar ach... het was het zeker waard.
Ik ging alleen verder naar de bar, waar ik mijn maat ook aantrof. Een Just In Time toestand dus, want hij was ook net terug. Na samen nog een drankje genuttigd te hebben, de terugreis weer aangevat. Zo waren we na lange tijd ook nog eens op een Christelijk uur thuis.
Zoals reeds eerder gemeld op dit forum, lijkt mij PHG echt wel een clubje waar de 'exotica' liefhebbers wel aan hun trekken komen. Thai heb ik er wel niet gezien... maar dat is misschien maar goed ook :biggrin:
King Kong
26 september 2011, 19:08
Zaterdag ook maar weer eens naar PHG geweest.Kwamen om half 9 aan en het was al aardig druk,veel beren en ook veel dames.
Na even rondgekeken te hebben was het wel een tegenvaller dat Anita,Vesy en Prescious niet aanwezig waren,jammer,maar ja.
Ik kon mijn draai de rest van de avond niet echt vinden en ben pas om half 12 met,ben haar naam kwijt,een hongaars meisje waarmee ik vaker ben meegeweest,naar de kamer geweest,het was redelijk.
Verder een beetje op de bank gehangen,met wat chickies gepraat,totdat ik pas om half 2 aan mijn 2e sessie begon.
2e sessie was met Nati,waarmee ik ook weer vaker mee op kamer ben geweest. Al had ik er veel moeite mee heeft ze me toch naar het einde gesloebert.
Mijn maat lag naast me op mijn nest,we waren nl. met zijn vieren op kamer,en die had een super lekker roemeens snoepje mee:Sara(h).
Nou die Sara(h) kan er wat van,die lag mijn maat ff te neuken,tering,nie normaal.
Die staat nu op mijn verlanglijsje voor de volgende x.
sunny
28 september 2011, 04:51
Wer den Samstag noch mal Revue passieren lassen möchte: es gibt einen fast 2-stündigen Live-Mix von letztem Samstag auf meiner Facebook-Seite (siehe Signatur). :dance00[1]:
MichelJ
28 september 2011, 07:37
Wer den Samstag noch mal Revue passieren lassen möchte: es gibt einen fast 2-stündigen Live-Mix von letztem Samstag auf meiner Facebook-Seite (siehe Signatur). :dance00[1]:
Ik wil liever het laatste uur met Anca nog eens herbeleven :biggrin:, staat dat ook op facebook? :eek: :bibber_2:
Willi69
28 september 2011, 09:42
Ik wil liever het laatste uur met Anca nog eens herbeleven :biggrin:, staat dat ook op facebook? :eek: :bibber_2:
Nee, YouTube. :tongue:
ilovethaigirls
28 september 2011, 11:38
Nee daar staat alleen porno op een geen handje vasthouden :hah:
Jansen
30 september 2011, 22:42
De zon bracht me naar PHG had toevallig wel een auto bij me anders was het nog niet gelukt rond 15.00 was ik in de tuin.
Oktober Fest hahaha wat een afgang echt een Duits Feest.
Tafeltje dekje had het ook kunnen heten lange tafels met ruitjes kleedjes erop en ballonnen op de grond een kinderfeestje zou nog mooier zijn geweest.
Ik verwacht wel dat PP als hij terug is uit Brasil hier komt spelen ballonetje prik en tafeltje ik dekje.
Dan rond 18.00 u komt er een rockster aangelopen die achter een orgeltje gaat zitten en begint te spelen terwijl ik net mijn vork met zuurkool in mijn mond stop.
Ik verwacht iets van de Stones maar nee ik verslik me hij begint met Rosamonde dus ik slik nog een keer om de slieren weer van mijn lip naar binnen te zuigen.
Daarna krijgen we nog wat andere slagers te horen over de alpen van Insbruck dus ik hoop dat hij weggestemd gaat worden en via de branduitgang naar buiten valt.Nee hoor na Rosemonde klapt niemand dus hij bedankt het publiek die dan wel gaat klappen.
Ik ben naar binnen gevlucht waar de DJ Sunny en ook de DJ uit Holland met een handdoek rondlopen Ik denk nee he nog erger duo naked on the rock.
maar Sunny komt naar me toe buiten en vraagt wat ik van zijn tenue vind ik lach en denk alles zal morgen weer beter zijn. net als bij de Jumbo.
De Theke zijn verkleed als tiroler meisjes maar het eten was super goed.
Nee deze Duitse feesten is niets voor mij echt Duitsers kunnen niet feesten lange tafels en bier zonder schuim ik wachte nog even omdat ik dacht dat Angela merkel misschien nog zou komen maar nee vanwege de muziek maar wat eerder weggegaan.
Ik heb wel met de nieuwe Cleopatra even kennis gemaakt op de kamer wat een geweldige stoot een uitstraling van Yolante van Kasbergen maar dan nog mooier.
Ik heb een draadje gemaakt omdat deze meid het verdient toch nog lekker geneukt tijdens het tirolerfeest. Yodelahietie wat zijn die Duitsers blij.