Volledige versie bekijken : Verjaardag vieren in de club
2bat4you
13 juli 2009, 17:27
:happybirth:Hoe meld je je aan om je verjaardag in een club te vieren?:happybirth:
En doet elke club het zelfde als Living Room.
Vier je verjaardag in Living Room!
- De jarige job krijgt gratis entree
- Zijn genodigden € 10,- korting op de entree
Voorwaarden
* Je echte verjaardag moet binnen 8 dagen voor of na de dag van de viering zijn.
* Er komen minimaal 10 leden/genodigden naar je verjaardag.
Hoe werkt het?
* Er wordt een moderator aangewezen die de actie zal begeleiden
* Je kondigt je feestje minimaal 10 dagen vooraf zelf aan op het Meeting Point.
* Leden kunnen zich in Meeting Point aanmelden voor het feestje tot 1 dag voor het feestje 18.00u
* Leden die je verjaardag bijwonen krijgen daarna een code waarna ze de korting ontvangen.
* De jarige zal zijn ID/Identiteitspapieren moeten laten zien bij de ingang van Living Room ter controle van de verjaardag.
Ik zou graag mijn verjaardag in GT willen vieren ??
In de quote staat dat je je verjaardag in Meeting Point aankondigt. Dan zal een mod contact opnemen omtrent verdere zaken.
Let op: deze actie is alleen geldig voor Living Room momenteel. Mocht je je verjaardag in een andere club willen vieren neem dan contact op met Willem2 of ondergetekende.
Duitslandvaarder
10 februari 2012, 23:46
Heb met de zoekfunctie van dit forum geen topic ''verjaardag in de club'' kunnen vinden, vandaar dit nieuwe draadje....
Ik ben binnenkort jarig en wil dit graag vieren in een saunaclub in NRW. Zijn er nog speciale aanlokkelijke aanbiedingen waarmee ik rekening moet houden?? Gratis entree, twee voor de prijs van één???
rob45
11 februari 2012, 07:25
Ben ook binnenkort jarig,misschien kunnen we samen een groot feest houden.
Als je goed kijkt in ieder geval bij de clubs GT. en LR en PHG dan zie je dat je het aan moet geven onder Meeting Point en dan omstreeks je verjaardag gratis entree heb en de genodigden hebben € 10.00 korting.
Een moderator kan het geheel begeleiden. :)
Tiga
11 februari 2012, 09:50
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17720-VERJAARDAG-IN-CLUB-VIEREN
E (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17720-VERJAARDAG-IN-CLUB-VIEREN)r zijn een aantal voorwaarden aan verbonden afhankelijk van de club. In deze regel moet je minimaal 10 gasten hebben en deze gasten krijgen de avond van de te voren een IM met uitnodiging die ze moeten laten zien bij de entree om in aanmerking te kunnen komen voor de korting.
Niet alle clubs doe mee aan deze actie maar we willen graag voor je informeren. Heb je al een club op het oog? LR en GT doen sowieso mee.Volgens mij is bij Golden Dreams, Parksauna Residenz en PHG ook wel iets te regelen net als bij andere clubs.
Roept u maar.
The Joker
11 februari 2012, 09:56
Gewoon je vrouw en schoonmoeder ook uitnodigen als je moeite hebt om aan die 10 man te komen...
vrije jongen
11 februari 2012, 10:26
Samya heeft ook een regeling; weet niet of het voor een ieder is, maar iets van 20e korting op 10 gasten en gratis half uurtje rollebollen voor de jarige.
Duitslandvaarder
11 februari 2012, 13:55
10 ijsberen uitnodigen is voor de meesten niet haalbaar. Het is dus een regeling waar je niet veel aan hebt. Met een ID-kaart op de man zou het toch mogelijk moeten zijn om betere kortingen te krijgen? Raar...
vrije jongen
11 februari 2012, 14:20
10 ijsberen uitnodigen is voor de meesten niet haalbaar. Het is dus een regeling waar je niet veel aan hebt. Met een ID-kaart op de man zou het toch mogelijk moeten zijn om betere kortingen te krijgen? Raar...
Daarom geef je hier op het forum aan dat je een feestje viert en dan wacht je af of er 10 beren te vinden zijn die korting willen. Voor vrije entree voor jezelf moet je gewoon op de sites van de clubs waar je interesse in hebt kijken. In ieder geval Bernds.
Picasso 1
11 februari 2012, 15:16
Als het je puur gaat om te weten waar je gratis binnen kan komen en niet om korting voor andere gasten, feestje, etc., dan kan je gewoon in bijna alle clubs op de dag zelf van je verjaardag gratis binnenkomen; gewoon je ID laten zien, that's all. Eigenlijk is de vraag dan meer 'welke clubs zijn de uitzondering waar je niet gratis binnen kan op je verjaardag'.
Picasso 1
11 februari 2012, 15:26
10 ijsberen uitnodigen is voor de meesten niet haalbaar.
Je zou je verbazen hoeveel onbekenden op je verjaardag afkomen wanneer er sprake is van kortingsacties.
Duitslandvaarder
11 februari 2012, 16:20
http://www.bernds-saunaclub.de/
"Geburtstags-Kinder" haben an ihrem Ehrentag freien Eintritt. :freu:
Zeker goed! Bedankt!
Carmen
11 februari 2012, 16:55
Een hele fijne verjaardag gewenst alvast and have fun!!!!!
Carmen
11 februari 2012, 17:17
Geldt zoiets ook ergens voor vrouwen? :smkiss:
Ben helaas wel net jarig geweest maar wie weet volgend jaar weer een kans!!!
Duitslandvaarder
11 februari 2012, 17:32
Bel anders ff met ze. Ben bang dat je een jaartje mag wachten....
Carmen
11 februari 2012, 17:58
Ik zal is kijken wat ik kan regelen ;-)
Golden Dreams
11 februari 2012, 18:26
Op vertoon van je ID kan elke ijsbeer idd gratis naar binnen op zijn verjaardag... Dit is bij ons in iedergeval wel zo...
Kortings akties gaan in combinatie met het forum en de club :)
Boy69
12 februari 2012, 02:38
Op vertoon van je ID kan elke ijsbeer idd gratis naar binnen op zijn verjaardag... Dit is bij ons in iedergeval wel zo...
Tsju, had ik dat nou maar 3 weken eerder geweten.
Maar goed, volgend jaar dan maar
Big30
12 februari 2012, 02:48
Daarom geef je hier op het forum aan dat je een feestje viert en dan wacht je af of er 10 beren te vinden zijn die korting willen. Voor vrije entree voor jezelf moet je gewoon op de sites van de clubs waar je interesse in hebt kijken. In ieder geval Bernds.
Dit staat op de site van Samya:
Jedes Geburtstagskind hat am Geburtstag freien Eintritt. Möchten Sie auch Gäste zum Geburtag einladen so zahlt jeder Gast, der vorher auf einer von Ihnen mitgeteilten Gästeliste steht, einen reduzierten Eintritt von € 30,-. Ab Ihrem 10. Gast erhalten Sie vom Haus noch eine "Gratisnummer" (30 min.)mit Ihrer "Traumfrau".
Dacht dat YY ook vrije entree heeft op de dag van verjaardag.
Ascari
12 februari 2012, 13:02
Dacht dat YY ook vrije entree heeft op de dag van verjaardag.
Dat klopt! :)
Het is aan de security van Saunaclub Yin Yang of de toegang wordt verleend.
Ben je vandaag jarig? Gefeliciteerd!! Toon je identiteitskaart en je hebt vandaag vrij entree!!
satanic surfer
12 februari 2012, 14:37
Samya staat inderdaad "bekend" voor het relatief hoge aantal verjaardagsfeestjes die worden gehouden (vooral door Duitse stammklanten of forum-veelschrijvers), steeds prima verzorgd met eten op de loungeverdieping, 30E entree voor de geregistreerde gasten en het feestvarken gratis en mits +10 gasten, een halfuur op kosten vd club met dame naar voorkeur... jammerlijk genoeg niet exponentieel met vermenigvuldiging van aantallen, maar da's iets anders...
In Babylon wordt af en toe dezelfde formule toegepast, eerder zelden, maar ook daar is de vertoning van je paspoort mits verjaardag goed voor gratis entree...
In Samya vierde bijvoorbeeld Youppie-forum een verjaardag vorig jaar, was opperbeste sfeer en uitgelezen menu voor de aanwezigen mocht ik vaststellen terwijl ik "toevallig" passeerde met een dame naar een kamer op de loungeverdieping, zelden zo fel aangemoedigd en aangevuurd alvorens de kamer op te gaan (de uitverkoren dame was ook bepaald "aangedaan"), uiteraard het zeer stilletjes en ingetogen gehouden op de kamer om de Messieurs niet te dérangeren tijdens hun avondmaal, en een stormachtig applaus werd "ons" deel nadat we de kamer verlieten, quelle ambiance... misschien een ideetje om eens YBF on Tour te organiseren richting Samya??? Wil gerust ns polsen bij de eigenaars, denk dat er best een leuke avond kan inzitten...
Carlitos
21 april 2012, 15:08
Ik heb vandaag met GT gebeld, en ook deze verjaardag vraag gesteld. Maar volgens de theke heb je gratis entree als je die dag jarig bent. Alleen even je verblijfsvergunning (of voor jullie je ID-kaart/paspoort/rijbewijs) laten zien. Deze week ff checken of het allemaal klopt.
marcuswally
27 april 2012, 06:11
Hey Homer, heb je nog kunnen verifiëren of je bij GT gratis entree krijgt op je verjaardag?
Carlitos
27 april 2012, 06:22
Good Morning Marcus, het is helemaal waar. Ik kon maandag gewoon gratis naar binnen op mijn verjaardag. Ook leuk om even te melden bij de dames dat je jarig bent. Kun je nog wat kusjes en enkele TZ mee pikken.
Bij PHG doen ze niets extra's en bij LR krijg je een fles drank en een kortingskaart van ? voor de volgende keer. Deze info kreeg ik telefonisch door. Maar zal dit allemaal de volgende keer rechtstreeks bij de thekes vragen. Maar daar gaan wel weer enkele weken overheen voordat deze info compleet is.
marcuswally
27 april 2012, 06:59
Gooie murge,
Ok super, dan weet ik al bijna zeker waar ik mijn verjaardag ga vieren. Als ik het zeker weet, dan zal ik het hier op het forum plaatsen, zodat een paar leden nog een 10,- korting kunnen meepikken.
Nog gefeliciteerd!
foefel
27 april 2012, 08:07
Op mijn verjaardag in april naar Yin Yang geweest en gewoon gratis intree gekregen was geen probleem.
Voor bovenstaande gratis entree zoekers YY heeft al een tijd een leuke actie als je jarig bent is de entree geheel gratis.
Wel even je ID meenemen en hier word een kopie van gemaakt dit is trouwens voor mij zo ongeveer de enige keer dat ik naar YY ga zonder racistisch te willen zijn
Vind het op het moment te zeer een tent voor anders sprekende en de line up van de dames is vaak minder als in DLD.
marcuswally
27 mei 2012, 00:25
GT heb je ook gratis entree op je verjaardag.
Picasso 1
27 mei 2012, 00:46
GT heb je ook gratis entree op je verjaardag.
In de meeste clubs heb je op je verjaardag gratis entree. Aanvullend voor sponsorclubs geldt dat je op een door jou in meeting point gekozen afwijkende partydag (dus niet persé op dezelfde dag als je verjaardag) vrij entree hebt als 10 anderen zich aanmelden (of op komen dagen?).
Dus als je het slim aanpakt heb je twee maal gratis entree rondom je verjaardag :wink:.
n.b. aantal berichten verplaatst uit YY topic.
Aanvullingen/correcties welkom.
Cuties
26 juni 2012, 13:15
Iemand wel eens een spreadsheet/overzicht/sticky gemaakt (dat los staat van de "party pooper" mogelijkheden via dit forum)?
Bijv.
-Club: XYZ
-Tijdsperiode: bijv. 10 dagen voor/na verjaardag of alleen OP je verjaardag (zoals gt?!)
-Gratis entree of korting.
-Voor wie (jezelf/ en X-aantal vriendjes).
-Beperkingingen/voorwaarden.
-Cadeau met een dame naar keuze (sessie (samya) /extra'tje bv bubbelbadkamer oid)?
-Overige extra's/cadeau's? Fles drank bij lr las ik al en/of kortings/vrijkaart voor de volgende keer?
-Ge-etter? Ik hoef niet in de belangstelling te staan als een "feestvarken" doordat er opeens gezongen zou gaan worden of een of ander "kek"
verjaardagsdeuntje zou worden gedraaid...(kan me voorstellen dat zulks bij ome berend plaatsvindt maar ook bij de grotere clubs).
-Controle? Vluchtig checken zonder aantekeningen of gegevens overnemen of zelfs kopieren!!!!!!!!!!!!!!??????????
Voor bovenstaande gratis entree zoekers YY heeft al een tijd een leuke actie als je jarig bent is de entree geheel gratis.
Wel even je ID meenemen en hier word een kopie van gemaakt dit is trouwens voor mij zo ongeveer de enige keer dat ik naar YY ga zonder racistisch te willen zijn
Vind het op het moment te zeer een tent voor anders sprekende en de line up van de dames is vaak minder als in DLD.
The Joker
27 juni 2012, 10:46
Kom je in PHG ook extragratis binnen op je verjaardag zelf?
blueeyes
8 augustus 2012, 05:04
Hallo medeberen. :freu:
Noem het geen luiheid, ben al een tijdje aan het zoeken op het forum en bij clubs waar je op je verjaardag vrij entree hebt, maar ik kom niet verder dan YY Roermond.
Heb tussendoor wel eens ergens wat gezien over 10 ijsberen meenemen of een week ervoor of erna, toch misschien wel vanwege luiheid niet opgeschreven.
Wie heeft er voor mij een meer compleet lijstje dan alleen YY.
Natuurlijk bedank ik iedereen die hier op reageert nu alvast op voorhand, want ik ga nu op vakantie en kom s,morgens vroeg op mijn verjaardag terug, helemaal blut, een heel klein beetje geld overgehouden en ja, dan wil je niet alleen de koffer leegmaken !!!.
Al wordt het ijs en ijskoud, ik zie jullie terug in de club. :)
MichelJ
8 augustus 2012, 08:57
Aangezien jullie allemaal luie donders zijn ben ik maar begonnen met een overzichtje (http://michelj.mi.funpic.de/overzicht verjaardagactie's.xlsx).
Aanvullingen/correctie's zijn welkom, die zal ik dan verwerken.
hp001
8 augustus 2012, 09:09
Aanvullingen zijn welkom, die zal ik dan verwerken.
Kan je deze er ook in opnemen?
http://www.mcdonalds.nl/kids/verjaardagsfeestje
MichelJ
8 augustus 2012, 09:16
Kan je deze er ook in opnemen?
http://www.mcdonalds.nl/kids/verjaardagsfeestje
Nee, een club dient zelf voor fatsoenlijk vreten te zorgen :cool:
The Joker
8 augustus 2012, 15:11
Vandaar dat de dames in bijna elke Duitse club zakken vol Mac voer laten bezorgen...
noglangnietuitgewandeld
8 augustus 2012, 15:29
Michel, Heavensgate in Dorsten geeft ook vrije entree op je verjaardag.
noglangnietuitgewandeld
8 augustus 2012, 18:36
Freude/Bochum = vrije toegang
Club Neby/Dortmund = vrije toegang
Babylon/Elsdorf = vrije toegang en genodigde gasten betalen 30,- ipv 50,-
MichelJ
9 augustus 2012, 10:12
Bijgewerkt overzichtje (http://michelj.mi.funpic.de/overzicht verjaardagactie's.xlsx)......
MichelJ
22 augustus 2012, 07:44
Wenn es schon mal einen Geburtstag zu feiern gibt, warum dann nicht mal
im Planet Eden! Bringt man nämlich mindestens 10 weitere Personen mit,
dann kostet das Ganze für diese zehn nur 30 € Eintritt pro Person
(inklusive einer Flasche Vodka zur Feier des Tages!).
Natürlich wird dem Geburtstagskind bei Vorlage eines Ausweises freier Eintritt gewährt!
Im Eintrittspreis inklusive ist dann auch Speis und Trank sowie die Nutzung von
Sauna, Whirlpool, Dampfbad und Masseur.
Overzicht (http://michelj.mi.funpic.de/overzicht verjaardagactie's.xlsx)bijgewerkt!
icesurfer
20 januari 2013, 19:01
Weten jullie toevallig bij welke clubs je vrije inkom hebt op je verjaardag?
Ik kom nu niet verder dan YY en aangezien ik zondag 27-01-13 jarig ben wil ik mijzelf wel eens een kado'tje geven:biggrin:
MichelJ
20 januari 2013, 19:18
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28924-Verjaardag-vieren-in-de-club&highlight=verjaardag
icesurfer
20 januari 2013, 19:25
:huch::huch: niet goed gezocht dus, thanks MichelJ
MichelJ
31 januari 2013, 20:53
Ook vrije entree op je verjaardag bij Fun Garden: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?21485-Fun-Garden-9.2-Karnevals-Party&p=298609#post298609
Bezitos
3 juni 2013, 22:46
Panthera geeft tot 6 dagen na je verjaardag vrij entree :freu:
Heilenhaus
11 augustus 2013, 21:30
.
Alle grünen "ja´s" sind knapp zwei Monate alt und wurden mir vor dem Besuch telefonisch bestätigt. Unbedingt den Personalausweis mitnehmen. Im Panthera und der F39 wurden Daten daraus abgeschrieben.
Club:..................
Freien Eintritt:........
Bemerkungen:
Samya
ja
+/- 1 Tag (Ermäßigung für zusätzl. Gäste)
Babylon
ja
+ 6 Tage (+/- 3 Tage / Ermäßigung für zusätzl. Gäste)
Schieferhof
ja
+ 1 Tag
Freude 39
ja
Tag genau
Haus Panthera
ja
+ 6 Tage
DolceVita
ja
Tag genau
Magnum
nein
(ausnahmsweise 20% Rabatt, Glückwunsch und warmen Händedruck)
Acapulco
ja
Living Room
nein
Freikarte für den nächsten Besuch
Golden Time
nein
Freikarte für den nächsten Besuch (inzw.widersprüchliche Aussagen)
.....................
...........
nicht persönlich
getestet
Platinum
nein
50% Ermäßigung
Finca Erotica
ja
Pl. Happy-Garden
ja
Parksauna Residenz
nein
Das Babylon gibt mittlerweile unterschiedliche angaben raus. Ja nachdem wehn man fragt. Ich emfehle bei nicht Tag genauen Terminen vorher eine telefonische Bestätigung einzuhohlen.
11 augustus 2013, 22:40
Met clubs die nog een beetje speling geven tov je verjaardag kun je dus een 4 daagse houden zonder entree te betalen :)
Picasso 1
11 augustus 2013, 23:02
Opvallend in het overzicht van Heilenhaus is dat je noch in GT noch in LR gratis entree hebt op de dag van je verjaardag. Dat wijkt af van het een jaar geleden aangemaakte overzicht van Michelj waarin in beide clubs kennelijk wel gratis entree was.
Een aantal dagen speling rondom je verjaardag is overigens interessant. Mijn eigen verjaardagsdag zal ik immers nooit in een club doorbrengen.
VAZKOR
11 augustus 2013, 23:32
GT heb ik 1 maal bezocht op m'n verjaardag, ik toonde m'n ID en ik mocht gratis binnen (was in 2012).
Dit jaar ging ik op mijn verjaardag voor de eerste maal naar Six Sens want daar mag je ook gratis binnen op de dag van je verjaardag op vertoon van je identiteitskaart.
Wijze grijze
12 augustus 2013, 09:59
Eind Februari van dit jaar was ik nog gratis op de dag van m'n verjaardag in zowel Yin Yang als Golden Time.
Badslippers
12 augustus 2013, 11:18
[Freien eintritt Geburtstag]
Living Room nein
Golden Time nein
Freien eintritt Geburtstag . . . JA ! ! !
Benutze die suchfunktion ins Blog:
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/livingroom.jpg (http://www.fkk-livingroom.de/blog/index.php?s=geburtstag)
http://badslippers.ba.funpic.de/afbeeldingen/goldentime.jpg (http://www.goldentime.de/blog/index.php?s=geburtstag)
Admin
12 augustus 2013, 11:41
[Freien eintritt Geburtstag]
Freien eintritt Geburtstag . . . JA ! ! !
Living Room------- nein ------ Freikarte für den nächsten Besuch
Golden Time------ nein------- Freikarte für den nächsten Besuch (inzw.widersprüchliche Aussagen)
Je krijgt een vrijkaart mee voor de volgende keer.....maar dat is niet iedere keer het geval....het kan ook zijn dat je op de dag zelf vrije entree hebt.
licky luke
19 augustus 2013, 22:20
Kunnen we misschein een helder overzicht opstellen waarin staat bij welke club je wanneer gratis binnen mag (i.v.m. verjaardag) en wat er als extra is geregeld (bijv. voor je gasten)? Bij meerdere clubs hoef je bijv. niet persé op de dag van je verjaardag te komen maar mag dat ook een aantal dagen ervoor en erna. Zo zou je, als je voor je verjaardag eens flink de bloemetjes buiten wilt zetten, enkele clubs daags na elkaar kunnen bezoeken (met/zonder gasten) zonder inkom te hoeven betalen. Lijkt me een leuk idee om eens helemaal los te gaan als je bijv. een jubileumjaar hebt, zoals 40 of 50...
MichelJ
19 augustus 2013, 22:30
Kunnen we misschein een helder overzicht opstellen waarin staat bij welke club je wanneer gratis binnen mag (i.v.m. verjaardag) en wat er als extra is geregeld (bijv. voor je gasten)?
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34067-FAQ-IJsberenforum&p=310934#post310934
wijzigingen voorbehouden.
licky luke
19 augustus 2013, 22:38
Kijk daar hebben we nou wat aan!
Complimenten, ook voor de reactie snelheid!
Was inmiddels zelf verder aan het bladeren en kwam daarbij op het overzicht van jou (MichelJ) van 8 augustus 2012 en het overzicht van Heilenheaus op 11 augustus 2013. Wilde al zelf gaan combineren maar dat is nu dus niet meer nodig.
Als ik straks in februari ook nog eens minstens 10 ijsberen mee krijg (moet makkelijk lukken) maken we er een feestweek van!
Badslippers
20 augustus 2013, 10:32
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34067-FAQ-IJsberenforum&p=310934#post310934
wijzigingen voorbehouden.
Die lijst moet gecorrigeerd worden. Vooral de frase: "Vóór of 8 dagen ná je verjaardag" blijkt toch iets anders te liggen. Zie daarvoor ook bericht #52 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28924-Verjaardag-vieren-in-de-club&p=328013#post328013). Nogmaals, mijn ervaring is, dat het bij "LR" op de dag zelf geldt.
MichelJ
20 augustus 2013, 10:43
Die lijst moet gecorrigeerd worden. Vooral de frase: "Vóór of 8 dagen ná je verjaardag" blijkt toch iets anders te liggen. Zie daarvoor ook bericht #52 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28924-Verjaardag-vieren-in-de-club&p=328013#post328013). Nogmaals, mijn ervaring is, dat het bij "LR" op de dag zelf geldt.
Ik dacht dat jij wel van sterretjes hield :tongue:
* "tot 8 dgn voor of na verjaardag" geldt bij een verjaardagsfeestje via het IJsberenforum, zonder verjaardagsfeestje heb je vrije entree op de verjaardag.
** Indien je alleen een club bezoekt heb je, in principe, alleen op je verjaardag recht op vrije entree
*** Deze voorwaarden gelden indien je een verjaardagsfeestje viert in een club, welke is aangemeld via het IJsberenforum.
Badslippers
20 augustus 2013, 10:52
Ik dacht dat jij wel van sterretjes hield :tongue:
Ha ha, jazeker.
Sorry, zag de sterretjes dit keer over het hoofd. Niet opgelet.
Hobbele
25 februari 2014, 16:29
de “gratis entree op je verjaardag” actie van enkele clubs gebruik te maken
Wie kan me hier een overzicht geven van alle clubs in NRW die een "gratis entree op je verjaardag" actie hebben.
Ik wordt namelijk binnenkort ook weer een jaartje ouder.
Wat zit er dan zoal inbegrepen bij die gratis entree? Ook het diner? Als er aan vrouwelijk schoon dan niets te vinden is heb je altijd nog een lekkere maaltijd gratis gehad toch??:biggrin:
Willem2
25 februari 2014, 16:35
Wie kan me hier een overzicht geven van alle clubs in NRW die een "gratis entree op je verjaardag" actie hebben.
Ik wordt namelijk binnenkort ook weer een jaartje ouder.
Wat zit er dan zoal inbegrepen bij die gratis entree? Ook het diner? Als er aan vrouwelijk schoon dan niets te vinden is heb je altijd nog een lekkere maaltijd gratis gehad toch??:biggrin:
de duisburg spesjalist
25 februari 2014, 16:43
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?34067-FAQ-IJsberenforum&p=310934#post310934 er zijn clubs bij waar staat tot 8 dagen voor of na je verjaardag ; nu is mijn vraag geld dat zonder dat je een feestje geef .
Hobbele
25 februari 2014, 16:45
Ahhh....dankjewel Willem2.
Wist even niet waar ik zo'n overzichtje kon vinden.....:confused:
de duisburg spesjalist
25 februari 2014, 16:49
Ahhh....dankjewel Willem2.
Wist even niet waar ik zo'n overzichtje kon vinden.....:confused: ik snap dat overzicht niet hobbele bijvoorbeeld gt 8 dagen voor en na je verjaardag en dat heeft lr er staan sixxen
Hobbele
25 februari 2014, 17:38
Als je je verjaardag gaat vieren met anderen in bijv. GT heb je zelf 8 dagen voor je verjaardag maar ook 8 dagen na je verjaardag vrije toegang tot GT mits je je verjaardagfeest aanmeldt via het IJsberenforum. Kom je er alleen dan heb je alleen op je verjaardag maar vrije toegang tot GT.
Voor je vrienden die je meeneemt naar je verjaardagsfeest in GT, en dat moeten er minimaal 10 of meer zijn, geldt dat ze een entree van 50 euro moeten betalen, wat dus betekent dat ze pp. 10 euro korting krijgen op de toegang.
Als je je verjaardagsfeestje aanmeldt via het Ijsberenforum gaat deze tevens kontakt opnemen met de club om te kijken of ze nog iets extra's kunnen regelen. Ik neem aan iets in de trant van gratis champagne of gebak of iets dergelijks...