PDA

Volledige versie bekijken : Roxana (Roemeense) ex-LR

Pistol Pete
1 februari 2012, 08:15
Naam : Roxanna

Nationaliteit/Taal : roemeens / engels

Leeftijd : 20

Haarkleur/-lengte : lang zwart golvend

Lengte dame : ca 163 cm

Postuur/Cupmaat : zeer slank ( max 45 kg) / zeer kleine, maar in verhouding prima passend, stevige a cupjes

Tatoeages/Piercings : niet gezien noch gevoeld

Service: tz / gfe / pzc allen zeer goed. Ft +, niet slikken.

Voordelen: de mooiste meid die in H7 sinds 2 dgn rondloopt, hiervoor 2 dgn in acapulco gewerkt en langere tijd in privatclub in Osnabruck. Prima service.

Nadelen: geen

Tijdsduur : 60 minuten

Prijs : 60 + 25 (FT)

hara1d
12 februari 2012, 16:37
es sind 4 neue Killerärsche am Start:
1. Simona (2 mal getestet, goil)
2. Roxana (siehe unten)
3. Shakira (das leichteste Mädel, spricht deutsch, next time )
4. eine Blonde Rumänin, wechselt zwischen PHG, heißt dort Lavinia, ihren H7-Namen habe ich vergessen)

Name : Roxana

Nationalität/Sprache : Rumänin / brauchbares Englisch

Leeftijd : 22

Haarfarbe/-länge : schwarz/ etwas über schulterlang

Lengte dame : 1,65

Postuur/Cupmaat : sehr schlank/ 0,5 A, kleine gefühlvolle Nippelchen

Tatoeages/Piercings : keine, auch keine Plastikkrallen, nahezu ungeschminkt, markantes "Lausbubengesicht"

Service: FO, (Ft macht sie auch), Küssen, Streicheln, Poppen mit Flutschi (danach die großen Schamlippen getrocknet, damit es richtig "plopp" macht)

Vorteile: freihändig vorgetrages Franze mit Augenkontakt und Luderblick, ukrainische Referenzklasse)

Nachteile: keine, volle Empfehlung

Zeit : 1 Stunde

Gage : 60 €

Nachdem ich Simona sagte dass ich mit ihr zufrieden war und sicher noch mal mit ihr aufs Zimmer gehe, heute jedoch einen der anderen Killerärschgens haben möchte lächelte sie sanft und stellte mir die 3 anderen vor:
Simona saß auf meinem linken Knie, Roxana auf meinem rechten, die Blonde (pos. 4) zu meiner rechten und Schakira tanzte, alles in meinem Blickwinkel (ich hätte schielen können, sabber) :asshole:

Roxanna tat als verstünde sie kein englisch und knabberte an meinem Ohr und hauchte "heide" (hau rein, Alter, lass uns ficken gehen). Erst mal Ziggie aufrauchen und Cola austtrinken, okay denn ab dafür.

Auf dem Zimmer durfte ich sie lecken bis sie statt einer intro- eine extrovertierte Muschi hatte, lecker
Roxana revenchiert sich mit einem Gebläse der Spitzenklasse, steter Blickkontakt dabei. Zuerst dachte ich sie wolle mich innerhalb kürzester Zeit abmelken (und das Extra für FT einsacken) aber nachdem sie mit Vollgas gestartet ist passt sie Tempo und Hub so an dass sie mich 10 Minuten "schweben" lässt, goil. Denn der korrekte Hinweis dass "unsere Zeit" in 3 Minuten endet. Ich erkläre dass ich sie mindestens für 60 Minuten "heiraten" will. Grinsen beiderseits und sie lässt mich nochmals 10 Minuten "fliegen".
Mit bischen Kitzeln bringt sie mich etwas herunter, fragt denn "ficken?", ja sichi (pls. talk to me englisch).
Konti montiert, Flutschi intamumal appliziert, danach akrikisches Hände und Außenmuschi trocknen. Roxana versucht aufzusatteln, wir kommen zwar zusammen aber nicht ineinander, Missio, klappt auch erst nicht, Kissen unter das kleine Popöchen, jetzt brauche ich keinen krummen Buckel mehr machen und mit leichtem Druck spratze ich hinein. Geiles Gefühl, Roxana beginnt sogleich mich mit ihrer Muschimuskulatur zu massieren, beim Wechsel in die Doggy wieder Flutsch-die Musch, wieder trocknen, wieder sehr schwieriges Einlochen, Punktlandung nach 56 Minuten.
Ein perfektes Illusionsspiel mit Wechsel zwischen Unnahbarkeit und plötzlicher Nähe.

egon, Dr. Rammler
12 februari 2012, 17:02
wow Hara1d !! du schaffst es noch glatt mich geil zu machen !!! Gr. Egon

Caligula
25 februari 2012, 10:41
2 zeer slanke Roxana's tegelijk in H7... Denk samen voegen met deze! https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?28944-Roxana-22-RO

Dolfie
9 maart 2012, 20:44
Na het trio met haar vriendin wou ik Roxanna eens solo uit proberen;)
Heren,ik ben een MILF liefhebber en ik val TOTAAL niet op LOLITA's!!!!
Laat Roxanna net nu het synoniem zijn voor een LOLITA!!!
Tja hoe kan je dat nu rijmen??
Simpel,deze Roxanna is misschien nog maar +/- 20 Jaar,echter zij gedraagt zich veel volwassener:biggrin:
Op de kamer is zij GFE ten top,heerlijk knuffelwerk,heerlijk TZ en heftig pijpwerk.
Na dit voorspel,rubbertje aan en toen kwam zij op mij zitten:betrunken:
Jeezus,dit was de eerste keer dat een LOLITA van -50Kg mij aan het afrijden was en ik geef toe dat het erg geil was.
Ik wou nog doggy maar dat was te laat,ik kwam heerlijk klaar:tongue: en ik moest haar stoppen..ze bleef maar rijden:betrunken:
Deze dame heeft mijn ogen geopend!!!
Vanaf nu staat mijn dames spectrum volledig open:smile:

Grtz,Dolfie

van lotje gekrikt
10 maart 2012, 21:41
Hallo, ik ben nieuw op dit forum, maar ben er door Dolfie (ik wist toen niet dat hij zo heet) op gewezen.
Ik was ook in Heaven7, maar ik hou WEL van lolita's. Had dus al snel besloten dat het Roxanna en Simona zouden worden die dag.
Simona was als eerste (schrijf ik zo wel wat over) en was naar tevredenheid. Roxanna was een heel ander verhaal; ronduit geweldig!
Ik vind haar minder mooi dan Simona, maar haar inzet is veel beter. Kust lekker, goed pijpen, zelf ook schoon (wel zo plezierig bij 69) en ze kwam lekker op me zitten om het af te maken. Vaak hangen ze dan naar achteren, waar ik een hekel aan heb, dus liet ik haar vooroverhangen. Deze positie kende ze niet (? zei ze) dus ze was nogal moe achetraf, maar ze ging vrolijk door tot het einde.
AL met al een uitstekende ervaring.

Ik hoop dat mijn eerste bijdrage hier de toets der kritiek kan doorstaan.

De Shyman
16 maart 2012, 22:02
Ze zat me te teasen vanaf de bank aan de overzijde. Na een 'gunshot' richting mij deed ze of ze rook van de loop blies. Ik liep naar haar toe en vroeg haar in het Duits wat de bedoeling was. "Speak English" zei ze. Dat deed ik en toen heb ik haar zowat naar boven gedragen. 42 kilo zei ze desgevraagd. Zonder hakken komt ze zelfs staand op het bed niet boven de Shyman uit. Dus zijn we er maar bij gaan liggen. Naast lekkere sex (goed pijpen en heel lekker n..ken in verschillend posities) brengt ze ook nog een portie humor in bed. Als je daar niet tegen kan moet je haar niet meenemen maar ik heb me uitstekend vermaakt. Haar borst'omvang' is er nagenoeg niet maar ze heeft ontzettend gevoelige tepels. Bij haar binnenkomst droeg ze een (roze) bh waar een B-cup in kon. Toen ik haar op de kamer daar op wees kreeg ze een lachstuip. Lief, leuk en vreselijk gezellig om mee te hebben.

hara1d
17 maart 2012, 16:18
im Ruhrgebeat unterwegens löste ich zunächst eine Freikarte fürs Amnesia ein, und werde von Maria (war lange im H7) angequatscht, sonst war die Auswahl nicht so dolle, also den Heimweg angetreten, Ausnahmsweise hatte ich zum H7 180 km Anfahrt, sonst sind es nur 19 :) .
Simona begrüßt mich schon im Eingang, ich war um 20 Uhr da, der DJ noch nicht, also konnte man sich (noch) gut unterhalten.
Simona kuschelt sich alsbald an mich aber ich möchte est mal paar Nummern mit den Augen machen. Ein neues Mädel (heißt glaube ich Bianka) sieht schon mal sehr fuckable and lickable aus, erst mal leckere Krabbenspießchen vertilgt, als ich an der Bar sitze bekomme ich Besuch von Roxana und beschließe dass sie mich noch einmal "fliegen" lässt.
Als DJ Lulu unten richtig aufdreht sind wir auf dem Zimmer , PST, Küssen, Zuckerpussy verwöhnen, 30 Minuten um, klar, weiter! Wieder lies mich Roxana "fliegen" (freihändig vorgetrages Franze der ukrainischen Referenzklasse, Roxy muss in einem früheren Leben ein Kerl gewesen sein oder sie hat mein Reizleitsystem angezapft, immer wenn ich seeehr kurz vor knapp bin macht sie eine Pause oder variiert die Technik), nach 70 Minuten bin ich "fertig" und übergebe 70 Euronen, Roxana hat kein "change", ich bin jetzt zwar blank, Ziggies und Benzin reichen noch fürs Weekend, no change, it was fantastic.
Zurück an der Bar fragt mich Simona ob ich sie denn gar nicht mehr lieb habe.
Ich antworte ihr WAHRHEITSGEMÄß dass wenn mich ein Skinnieliebhaber fragen würde welches Mädel ich im H7 empfehlen würde Roxana und Simona, aber welche 1. und 2. Wahl wäre müsse er selbst herausfinden. Vergleichen kann man die Beiden wirklich nicht, beide liefern einen hohen Illusionsfaktor und liegen weit über Clubstandard.
Bianca werde ich auch mal antesten, ich hab´ die kleinen Popöchen alle lieb
Auf einem Flat über der Anmeldung sind Bilder der meisten Mädels zu sehen, ein FTP-upload auf die Webseite ist mehr als überfällig!
aan de @dmins: Roxana en Roxanna is dezelfte prettige meid, dus samenplakken

Pistol Pete
25 maart 2012, 08:33
Ook Roxanna stond op t menu op de zaterdagavond. Lolita pur sang en een op en top pistollady...jong en onschuldig ogend...maar op de kamer gaan alle remmen los. Toppertje.

hara1d
30 maart 2012, 20:08
gestern mal wieder etwas Zeit und Geld gehabt den 7. Himmel zu besuchen.
Simona nicht mehr anwesend, erst saß ich 12 mir unbekannten Mädels gegenüber. Als Roxanna sich neben mich setzte war meine Wahl schon erledigt, etwas später sah ich noch Bianca (die sich lt. der neu gestalteten Webseite nun wohl Lena taufen lies).
Auf dem Zimmer gab es die gewohnte Nähe, Roxies Mumu schmeckte mir wie immer vorzüglich, das Gebläse dieser Frau ist einzigartig, später der Hinweis dass die ersten 30 Minuten vorüber sind, klar verlängert, ich wollte wieder "fliegen" (Roxanna schaffte es wiederholt mich 20 Minuten lang kurz vor dem Point of no return zu halten, weitgehend freihändig, Handunterstützung nur zecks Hoden- und Dammstimulation und bei kurzfristigem Luftholen), eine reife Leistung, netter AST, was will man mehr?
bitte Roxana und Roxanna (mit einem oder 2 "n") zusammenfügen, es ist die gleiche süße Frau

wipneus
17 april 2012, 12:31
Werkt sinds gisteren met vriendin Paula in Living room.

bad pritt
17 april 2012, 14:58
Werkt sinds gisteren met vriendin Paula in Living room.

Flink verlies voor Heaven 7, mischien komt ze af en toe nog langs zoals veel andere dames ook.:gruebel:

Boy69
18 april 2012, 21:25
Dinsdag een zeer goed onderonsje gehad met deze meid.

Erg plezierige meid met een killerbody en zeer goede service.
Met name haar orale kwaliteiten zijn uitmuntend.

Herhalingsgevaar: 100%

Pistol Pete
21 april 2012, 19:45
Nu weer (even) in H7. Weer een heerlijk half uurtje gehad. PP is in de wolken. Oh nee, in Heaven7....

Mods: laat voorlopig maar even onder LR staan. Dame pendelt heen en weer, voorlopig....

Pistol Pete
25 april 2012, 11:22
Roxana ( en haar vriendin Paula) blijven in Heaven7 en zullen niet meer te bewonderen zijn in Living Room.
Draadje kan weer terug naar Heaven7.

De Shyman
1 mei 2012, 18:06
Ze was nog sneller uit haar blauwe lingeriesetje dan De Shyman uit zijn ijsberenpels. Ik kreeg een dikke zoen en ze ging op haar buik liggen. Heel prettig gemasseerd. Ze ‘stuurde’ me naar de regionen waar ze het meeste last van had en gehoorzaam paste ik het tempo aan. Na de massage haar doosje verwent. Trillende benen en een ontregelde ademhaling. Daarna werd ik oraal beloond. Zonder haar handjes te gebruiken werd de kleine Shyman te grazen genomen. Net op tijd begreep ze dat dit uit/in de hand/mond zou gaan lopen;). Naast me liggend handmatig afgemaakt. Intiem daarom maar overgeslagen.

Pistol Pete
29 mei 2012, 23:49
Niet meer werkzaam in Heaven 7. Elders?

Das
10 april 2016, 10:15
Gisteren aanwezig in Heaven 7

Admin
10 april 2016, 18:12
https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/roxana1.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/roxana2.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

https://www.ijsberenforum.com/img/heaven/roxana4.jpg (http://www.heaven7-saunaclub.de)

hara1d
8 mei 2016, 13:20
Nein, eindeutig ein anderes Mädel