PDA

Volledige versie bekijken : Goede saunaclubs in/rond Frankfurt?



The Joker
14 februari 2012, 01:48
Een maat van me verhuist binnenkort naar Frankfurt en omdat hij ook niet vies is van een dagje saunaclubben, maar ik het veel te ver vind en dus niets ken daar, ben ik benieuwd of er nog goede saunaclubs zijn.
Als ik snel wat grote namen pak lees ik enkel een hoop ellende.
Dit zoekt hij dus:
-Een club met niet naakte vrouwen (Geen echte FKK), maar gewoon de kledingmores van GT/PHG/VV
-Gewoon degelijke service 30 min voor E50, desnoods E100 per uur, maar geen verhalen dat je voor E50 enkel mag kijken en je voor een beetje grensclub service al op E100 per 30 min zit.
-Vanzelfsprekend goed voer, mooie wellness en een pintje dat bij de inkom inbegrepen zit zou niet verkeerd zijn, begrijp dat de meeste clubs daar toch al snel E75 inkom vragen ipv E40-50 aan de grens.
Bring 'em on!

bergm550
14 februari 2012, 08:33
In omgeving Frankfurt heb je de volgende clubs. In deze clubs lopen de vrouwen meestal naakt. In Palace heb je soms een mix, sommige vrouwen dragen daar alleen een slipje, maar zijn verder topless. Ook hebben sommige clubs soms dessousdagen, in World is dit op dinsdag. Ik geloof dat de vrouwen dan lingerie of zoiets dragen.

FKK World (www.fkk-world.de)
- 65 EUR entree, dames 50 EUR per 30 minuten, 100 EUR per 60 minuten, extra's (zoals klaarkomen in mond) 50 EUR

FKK Mainhattan (www.fkk-mainhattan.de)
- 40 EUR entree tot 14:00 uur, 60 EUR vanaf 14:00 uur, dames 50 EUR per 30 minuten, 100 EUR per 60 minuten, extra's (zoals klaarkomen in mond) 50 EUR

FKK Oase (www.fkk-oase.de)
- 65 EUR entree, dames 50 EUR per 30 minuten, 100 EUR per 60 minuten, extra's (zoals klaarkomen in mond) 50 EUR

The Palace (www.the-palace.de)
- 75 EUR entree, dames 50 EUR per 30 minuten, 100 EUR per 60 minuten, extra's (zoals klaarkomen in mond) 50 EUR

FKK Sharks (www.fkk-sharks.de)
- 60 EUR entree, dames 50 EUR per 30 minuten, 100 EUR per 60 minuten, extra's (zoals klaarkomen in mond) 50 EUR

vrije jongen
14 februari 2012, 12:13
Even voor de duidelijkheid je maat heeft de kans om te promoveren naar een wekelijks tripje disneyland in de plaats van de plaatselijke speeltuintjes in NRW. Maar ik begrijp dat ie daar niet voor in is. Als je niet naakt wilt, moet even de dessousdagen op een rijtje zetten (donderdag in Oase, dinsdag in World). In de weekenden moet ie waarschijnlijk thuis blijven. Inkom is inderdaad wat duurder, maar als ie daar gaat wonen (Jaloers!!) kan ie 5/6/10 inkom bonuskaarten kopen die de entree weer rond de 50 eurie brengt. Palace is het duurst en (wat mij betreft) het meest te vermijden door de vele dames die proberen boven de standaardprijs te werken. In alle andere clubs is het (zoals Bergm al zegt) de service die we gewend zijn a 50 voor een half uurtje, maar als ie fan is van FT zal het snel duur worden. In tegenstelling tot sommige grensclubs is het in Oase en World ook helemaal niet raar om voor het half uurtje ingaat al wat te tongzoenen; in Oase is het zelfs redelijk standaard om even in de kino te gaan zoenen en gepijpt te worden.

Over het algemeen vind ik de service in Oase en World beter dan bij de clubs die ik in grensregio bezoek, al is het maar omdat er zelden naar zoenen gevraagd hoeft te worden...en beffen dat wordt afgehouden heb ik al helemaal nooit gezien. Maar daar zullen alle beren die koste wat het kost nog op dezelfde dag naar NL willen rijden het wel niet mee eens zijn.

Bier is alleen incluis in Mainhattan en World (maar Giessen ligt al een endje van FFM hoor), in Oase is dit niet te betalen a 10 E per pilsje. Ik zou je in ieder geval aanraden om eens bij je maat langs te gaan om de Frankfurtse FKK's op stelten te zetten...ik wou dat ik zo een excuus had;).

bergm550
14 februari 2012, 14:47
Een maat van me verhuist binnenkort naar Frankfurt en omdat hij ook niet vies is van een dagje saunaclubben, maar ik het veel te ver vind en dus niets ken daar, ben ik benieuwd of er nog goede saunaclubs zijn.


Jouw maat mag zich gelukkig prijzen dat hij in Frankfurt kan gaan wonen. Het is een schitterende stad en het ligt omringd met heerlijke saunaclubs.


Even voor de duidelijkheid je maat heeft de kans om te promoveren naar een wekelijks tripje disneyland in de plaats van de plaatselijke speeltuintjes in NRW.

Dat klopt. Je kunt de NRW clubs niet vergelijken met de Frankfurter clubs. Ik haat voetbal, maar om het in voetbaltermen uit te drukken zijn de Frankfurter clubs de Bundesliga en de NRW clubs het amateurvoetbal van om de hoek.

Zultbroek81
14 februari 2012, 16:02
Ik denk dat over het algemeen gezien fkk world dan de beste club is.

vrije jongen
14 februari 2012, 16:20
Ik denk dat over het algemeen gezien fkk world dan de beste club is.

Dat is hier op het forum zo. De internationale gasten die speciaal voor de clubs naar Duitsland komen zullen Oase hoger zetten (zie bv ISG), wat trouwens ook door veel Duitsters zo wordt gezien (zie bv Lustscout). Misschien dat het komt door de gewenning aan goed eten, gratis bier, ruime relax mogelijkheden; welke inderdaad beter zijn in World. Als het om dames en seks gaat staat bij velen Oase boven world, bij mij ook...hoewel mijn laatste World bezoek zich met Oase kon meten. Gezien het eerste bericht, lijkt voor deze verhuizer World inderdaad passender. Mocht ik in Frankfurt zitten, zou ik toch veel vaker in Oase zitten dan in World. Dat GT het vaakst bezocht wordt door forumleden, betekent ook niet dat dit de beste club in NRW is.

bad pritt
14 februari 2012, 16:23
Ik denk dat over het algemeen gezien fkk world dan de beste club is.

Goed of niet hangt niet van de club af maar van jouw eigen gevoel hierover.
Daarom is de absolute rangorde en de kwalifikaties die hier bovenstaan grote onzin voor mij.
De service van de vrouwen zal ongetwijfeld een grote rol spelen in de beoordeling.
Wie gelooft er nou dat die in Frankfurt buitengewoon beter is als in NRW ? Ik niet.

Daarnaast spelen er altijd heel veel zaken mee in de beoordeling van een club, allemaal individuele zaken en dus zeer subjektief.
Ik noem verwachte line up, aankleding zaak, eten, prijzen, reisafstand, kwaliteit sauna, tuin of niet, grote club, etc etc..

Big30
14 februari 2012, 16:48
Wie gelooft er nou dat die in Frankfurt buitengewoon beter is als in NRW ? Ik niet.

Daarnaast spelen er altijd heel veel zaken mee in de beoordeling van een club, allemaal individuele zaken en dus zeer subjektief.
Ik noem verwachte line up, aankleding zaak, eten, prijzen, reisafstand, kwaliteit sauna, tuin of niet, grote club, etc etc..
LOL! Over die stelling zijn op dit forum al vele topics en zeeeeeeeeer lange topics volgeschreven ;).

Maar klopt natuurlijk wat je zegt, het gaat hier veelal over vrij persoonlijke smaak voorkeuren die vaak redelijk subjectief zijn.
Pietje komt in de Oase en vindt het de hemel op aarde, Jantje komt op dezelfde dag in de Oase en vindt het de meest smerige en ranzige tent waar die ooit is geweest.

Aan het lijstje zijn denk ik weinig clubs toe te voegen gelet op de criteria van TJ. Zijn wel allemaal echte FKK's.
Dacht nog even aan FKK Royal, maar even op Roemerforum gecheckt, dat kan niet in de schaduw staan van genoemde clubs en is ook iets verder van Frankfurt verwijderd. Nou ja ver, World ligt natuurlijk ook niet in het centrum van Frankfurt.

jacky pakutra
14 februari 2012, 17:06
Spankooww zegt slechts dat hij denkt (dus hij geeft zelf al aan dat het een mening is) dat FKK world de beste club is, en hij zegt nog: "in het algemeen", waarmee hij denk ik bedoelt dat als je bv 200 beren naar Hessen stuurt, de meeste beren World als beste zullen kiezen.
hij zegt nergens dat het een feit is dat FKK world de beste club is. overigens heeft oase ook veel aanhangers hier dus ik denk dat het feitelijk nog een close contest zal worden.


rangorde en kwalificaties door een grote groep mensen spelen overigens wel degelijk een rol.
als je 100 man neemt dan zal de meerderheid een mercedes cl65 amg ook een mooiere en betere auto vinden dan een ford ka.
ook dit kan je afdoen met het argument dat dit slechts een mening is en dat iedereen zijn smaak heeft....
net zoals het een mening kan zijn dat jezelf afrukken lekkerder is dan een dag met Kim Kardashian doorbrengen.

maar hier gaat het om een globaal beeld en daar heeft spankoow een prima antwoord op gegeven, met een goede aanvulling van Bergm550 , wat ook door veel beren zal worden onderschreven (bundesliga vs amateurclubs).

Zultbroek81
14 februari 2012, 17:15
dat klopt precies!spankooow denk dat, over het algemeen gezien de beste fkk world is.ik heb er best wat over gelezen en ook over de andere clubs en dan komt world er het beste uit.ik ben er zelf nog nooit geweest.maar dat ga ik zeker doen en zal dan ook mijn mening over geven.het is tenslotte 4 uur rijden voor mij, en dat is ook niet echt om de hoek.maar als ik het goed begrijp moet je als ijsbeer gewoon een keer geweest zijn:)

Picasso 1
14 februari 2012, 17:21
In de omgeving van Frankfurt zitten de prachtigste clubs, tot zoverre de hardware. Verder zul je daar een toptijd beleven als je als kind graag naar Dracula keek, sexuele opwinding voelt bij het weerhoren van dit liedje http://www.youtube.com/watch?v=LTA2pwkYno0 en er even genoeg van hebt om blond om je heen te zien.

vrije jongen
14 februari 2012, 17:38
Ik wilde alleen aangeven dat het onder beren die vaak in Hessen te vinden zijn (en daar schaar ik mijzelf nog niet onder) inderdaad tussen Oase en World gaat, waarbij ik het idee heb dat qua dames Oase hoger wordt ingeschat...mijn ervaringen komen daar trouwens mee overeen. Het valt me op dit forum op dat World een grote aanhang heeft (en terecht), terwijl Oase nauwelijks bezocht wordt... beter gezegd, er wordt niet meer over geschreven. Aangezien ik graag in hessen vertoef, neem ik de moeite wat op de hoogte te blijven via andere bronnen - logisch dat niet iedereen dit doet, ik weet ook niks over de clubs in Stuttgart bv - en merk dan dat ik niet de enige ben die Oase (op zijn minst) als gelijke van World ziet. Dit draadje lijkt me dan een uitgelezen plek hier melding van te geven, zeker als er in een post wordt gesteld dat World wel de beste zou zijn.

Natuurlijk is het allemaal smaak en wat je belangrijk vindt, ik heb het idee dat mijn vorige post dit duidelijk aangeeft...was in ieder geval wel de bedoeling. Mooie van het verhuizen naar Frankfurt (of een maat hebben die dat doet;)) is dat je het allemaal zelf kan gaan uitvinden.

MichelJ
14 februari 2012, 17:41
Dat klopt. Je kunt de NRW clubs niet vergelijken met de Frankfurter clubs. Ik haat voetbal, maar om het in voetbaltermen uit te drukken zijn de Frankfurter clubs de Bundesliga en de NRW clubs het amateurvoetbal van om de hoek.

In het amateurvoetbal zijn ook hele leuke wedstrijden, vaak leuker dan een wedstrijd uit de Bundesliga. Morgen staat de streekderby (of eigenlijk de dorpsderby in Groesboek) De Treffers - Achilles '29 op het programma, is een veel leukere wedstrijd dan FC Nürnberg - FC Köln :tongue:. Maar het klopt wel... NRW clubs zijn doorgaans een stuk kleinschaliger dan de Frankfurter clubs.


Dat is hier op het forum zo. De internationale gasten die speciaal voor de clubs naar Duitsland komen zullen Oase hoger zetten (zie bv ISG), wat trouwens ook door veel Duitsters zo wordt gezien (zie bv Lustscout). Misschien dat het komt door de gewenning aan goed eten, gratis bier, ruime relax mogelijkheden; welke inderdaad beter zijn in World. Als het om dames en seks gaat staat bij velen Oase boven world, bij mij ook...hoewel mijn laatste World bezoek zich met Oase kon meten. Gezien het eerste bericht, lijkt voor deze verhuizer World inderdaad passender. Mocht ik in Frankfurt zitten, zou ik toch veel vaker in Oase zitten dan in World.

In World heb ik verschillende meiden gesproken die World en Oase afwisselen. Ook in Oase heb ik meiden gezien die ik ook wel eens in World tref. Kan me nog herinneren dat ik verschillende meiden op vrijdag in Oase zag en op zaterdag in World. Ook een keer meegemaakt dat ik 2 meiden 's midddags in Sharks zag en 's avonds in World. Kortom ze rouleren daar volop (natuurlijk is er ook een vaste kern), kan dan ook niet zeggen dat meiden in Oase beter zijn dan in World (of andersom). World vind ik persoonlijk als club leuker, zoals je al aangeeft wat meer relaxmogelijkheden, het eten is net iets beter dan in Oase (al is het de laatste maanden in World ook niet hoogstaand). Daar staat weer tegenover dat het in Oase in de zomer prima vertoeven is aan het buitenzwembad.



Bij Frankfurt wordt meestal direct aan Oase en World gedacht, maar ik vind Mainhattan ook een club met potentie. Afgelopen zomer toen ik er was vond ik de line-up enorm tegenvallen, maar van collega-beren hoorde ik dat de line-up die week er voor en weken er na prima was, wellicht was ik daar net op een mindere dag. Het eten is uitstekend in Mainhattan en er is een afgesloten rookruimte (die ik nergens eerder heb gezien).

Feit is wel dat de Frankfurter clubs, door de hogere prijzen, voor pannenkoeken financieel gezien minder interessant is. De inkom is globaal 10-15 EUR hoger, ieder half uur is 50 EUR en een smoeltje witten is ook 50 EUR. Als je ook nog in het poepgaatje wilt ficken is je portemonnee snel leeg...

vrije jongen
14 februari 2012, 18:17
In de omgeving van Frankfurt zitten de prachtigste clubs, tot zoverre de hardware. Verder zul je daar een toptijd beleven als je als kind graag naar Dracula keek, sexuele opwinding voelt bij het weerhoren van dit liedje http://www.youtube.com/watch?v=LTA2pwkYno0 en er even genoeg van hebt om blond om je heen te zien.

Roemeense dames hebben inmiddels ook de peroxidefles gevonden hoor:wand:. Ik krijg trouwens inderdaad een harde plasser van die link, Moldavische dames zijn nog mooier dan Roemeentjes... toevallig zijn 3 van de 4 Moldavische meisjes die ik in Oase heb gesproken blond...de ander is mijn nummer 1 van 2011:biggrin:.

MichelJ
14 februari 2012, 18:23
Roemeense dames hebben inmiddels ook de peroxidefles gevonden hoor:wand:. Ik krijg trouwens inderdaad een harde plasser van die link, Moldavische dames zijn nog mooier dan Roemeentjes... toevallig zijn 3 van de 4 Moldavische meisjes die ik in Oase heb gesproken blond...de ander is mijn nummer 1 van 2011:biggrin:.

Net als wij geen Hollandse meiden willen neuken, wilt Pic1 ook geen landgenoten neuken :smile2:. Zit allemaal tussen de oren.

bad pritt
14 februari 2012, 18:56
Spankooww zegt slechts dat hij denkt (dus hij geeft zelf al aan dat het een mening is) dat FKK world de beste club is, en hij zegt nog: "in het algemeen", waarmee hij denk ik bedoelt dat als je bv 200 beren naar Hessen stuurt, de meeste beren World als beste zullen kiezen.
hij zegt nergens dat het een feit is dat FKK world de beste club is. overigens heeft oase ook veel aanhangers hier dus ik denk dat het feitelijk nog een close contest zal worden.



Ik gaf ook slechts mijn mening, ook met de aanduiding amateurclubs en bundesliga in mijn achterhoofd.
Ik denk dat je nooit kunt aantonen wat de beste club is en dat er een club ver boven een andere staat.
Het is net als met relaties op ieder potje past een dekseltje maar succes met deze filosofische diskussie en mischien kun je daarna een forum diskussie starten over wat een betere auto is de mercedes amg sle 500 of de ka cosworth getuned en met achterspoiler in de kleur zwart met winterbanden.
Echt een Jacky Pakutra diskussie..succes Jacky !

Big30
14 februari 2012, 19:07
Echt een Jacky Pakutra diskussie..succes Jacky !
Een typische JP discussie kenmerkt zich o.a. hierdoor dat BP zich er vaak inmengt en even vaak zegt zich terug te trekken als daar toch weer een mening geeft ;).

Dat geloof ik of denk ik dan of nee weet ut wel zeker!

jacky pakutra
14 februari 2012, 19:13
Ik gaf ook slechts mijn mening, ook met de aanduiding amateurclubs en bundesliga in mijn achterhoofd.
Ik denk dat je nooit kunt aantonen wat de beste club is en dat er een club ver boven een andere staat.
Het is net als met relaties op ieder potje past een dekseltje maar succes met deze filosofische diskussie en mischien kun je daarna een forum diskussie starten over wat een betere auto is de mercedes amg sle 500 of de ka cosworth getuned en met achterspoiler in de kleur zwart met winterbanden.
Echt een Jacky Pakutra diskussie..succes Jacky !

je hoeft niks aan te kunnen tonen, maar als er (zeer) veel beren club a prefereren boven club b, is dat wel een handige indicatie voor beren die op zoek zijn naar informatie.
en daar gaat dit topic over: over iemand die informatie wilde inwinnen welke clubs "over het algemeen" beter staan aangeschreven, omdat de kans dat de club hem ook bevalt, dan groter zal zijn dan dat hij naar een club gaat waar de meerderheid ontevreden over is.
dat wil inderdaad niet zeggen dat het een feit is, zoals ik al zei.

jacky pakutra
14 februari 2012, 19:16
Een typische JP discussie kenmerkt zich o.a. hierdoor dat BP zich er vaak inmengt en even vaak zegt zich terug te trekken als daar toch weer een mening geeft ;).

Dat geloof ik of denk ik dan of nee weet ut wel zeker!

haha soms komt Jan Wandelaar ook weer even opdagen, hoewel hij het YBF al weken uit zijn favorieten heeft verwijderd :smile2:

Picasso 1
14 februari 2012, 19:20
je hoeft niks aan te kunnen tonen, maar als er (zeer) veel beren club a prefereren boven club b, is dat wel een handige indicatie voor beren die op zoek zijn naar informatie.
en daar gaat dit topic over: over iemand die informatie wilde inwinnen welke clubs "over het algemeen" beter staan aangeschreven, omdat de kans dat de club hem ook bevalt, dan groter zal zijn dan dat hij naar een club gaat waar de meerderheid ontevreden over is.
dat wil inderdaad niet zeggen dat het een feit is, zoals ik al zei.

Het is alleen wel verrekte handig vooraf te weten wat de smaak is van de adviserende heren wanneer die in aantal beperkt zijn :rofl:

Picasso 1
14 februari 2012, 19:26
haha soms komt Jan Wandelaar ook weer even opdagen, hoewel hij het YBF al weken uit zijn favorieten heeft verwijderd :smile2:
Het lijkt er inderdaad op dat ie gevoel voor humor heeft.

Picasso 1
14 februari 2012, 19:44
Net als wij geen Hollandse meiden willen neuken, wilt Pic1 ook geen landgenoten neuken :smile2:. Zit allemaal tussen de oren.

Het wordt pas irritant als ze je achtervolgen en je ook nog eens in hun liedjes opnemen :wand: (0:48 sec)

MichelJ
14 februari 2012, 19:46
Het wordt pas irritant als ze je achtervolgen en je ook nog eens in hun liedjes opnemen :wand: (0:48 sec)

:e010[1]:

bad pritt
15 februari 2012, 09:22
Een typische JP discussie kenmerkt zich o.a. hierdoor dat BP zich er vaak inmengt en even vaak zegt zich terug te trekken als daar toch weer een mening geeft ;).

Dat geloof ik of denk ik dan of nee weet ut wel zeker!

Je draait het weer om Big, die zwerver hangt als een keffende tekkel ieder keer aan mijn enkels.

savesexer
15 februari 2012, 10:19
Leuke discussie, precies nu ik einde maand op clubexpedie naar Hessen en Baden-Wurttemberg ga. Ik blijf bij World voor de eerste stop.

Mijn tour stopt echter niet in World want de volgende 3 dagen ga ik verder op verkenning. Ik deed al wat voorbereidend werk en heb, voorlopig, de volgende planning:

maandag: World
dinsdag: Fkk Point of Pirates Park
woensdag: FKK Morgenand
donderdag: retour naar thuisfront en ergens onderweg een club ?

Als jullie ideetjes hebben ................

noglangnietuitgewandeld
15 februari 2012, 11:09
@ savesexer.
Daar je trektocht ook door Baden-Württemberg voert, ik heb zelf goede ervaringen in de volgende clubs, van Zuid naar Noord:

Freiburg: http://www.fkk-palast.com/index.php.
Offenburg: http://www.fkk-lancelot.de/
Karlsruhe: http://www.fkk-flamingo-island.de/fla/main.php

En nu we er toch zijn, in het zuiden van Rheinland Pfalz:

Speyer: http://www.fkk-hautnah.de/
Worms: http://www.fkk-club-feigenblatt.de/

Goede reis!

MichelJ
15 februari 2012, 17:37
maandag: World
dinsdag: Fkk Point of Pirates Park
woensdag: FKK Morgenand
donderdag: retour naar thuisfront en ergens onderweg een club ?

Als jullie ideetjes hebben ................

Ja...je tour verschuiven naar wat later in de week. Woe t/m vr is doorgaans stuk beter dan ma t/m woe.

Big30
16 februari 2012, 00:27
Leuke discussie, precies nu ik einde maand op clubexpedie naar Hessen en Baden-Wurttemberg ga. Ik blijf bij World voor de eerste stop.

Als jullie ideetjes hebben ................

Ja...je tour verschuiven naar wat later in de week. Woe t/m vr is doorgaans stuk beter dan ma t/m woe.
Zie ook de vraag: "Wat kan ik op de maandag in de Oase verwachten" (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?603-FKK-Oase-%28Friedrichsdorf-Burgholzhausen%29-Algemeen&p=254002#post254002)

Maa-din is de bezetting in de meeste clubs, althans kwantitatief toch iets minder. Woe-Zat vaak wat beter en Zon zit er wat tussenin (diese angaben sind wie immer ohne gewähr ;)).

Zeker voor een club als World wat toch een speciaal uitje is zou ik eerder denken aan de vr/za dan aan de maandag voor een bezoek. Net als bij de Oase trouwens. Ik ben een beetje bang dat als je hier veelal nogal enthousiaste verhalen over World leest en je daar op een Maandag naar toe gaat je zult denken, was het dat nu?

Trouwens clubs die jij verder op de planning hebt staan zijn ook de moeite waard (links van nlnu zeker ook niet vergeten want die kent de regio onder Frankfurt zeer goed!), maar als je van plan bent in die regio 3 clubs te bezoeken zou ik zelf eerder aan World, Oase en Sharks denken met Mainhattan als alternatief.

Wil je wat verder BW intrekken dan is FKK-Paradise http://www.the-paradise.de/ in Stuttgart zeker ook de moeite waard. Vlak aan de A8 bij het vliegveld. Hele mooie club, ben er maar 1 maal geweest op weg naar een ski-oord, maar om eerlijk te zijn, als ik in Frankfurt zou zijn zou ik nog eerder naar Palace in het centrum van F dichtbij de Messe gaan dan dat hele stuk naar Stuttgart te gaan fahren!

savesexer
16 februari 2012, 07:21
Ja...je tour verschuiven naar wat later in de week. Woe t/m vr is doorgaans stuk beter dan ma t/m woe.

Ja, ik weet het maar de job hé ..........................

Picasso 1
16 februari 2012, 17:53
Ja, ik weet het maar de job hé ..........................
Dan zul je aan de meeste adviezen hier weinig aan hebben want de meesten hebben alleen ervaring aan het eind van de week en in het weekend.

jacky pakutra
16 februari 2012, 18:09
Dan zul je aan de meeste adviezen hier weinig aan hebben want de meesten hebben alleen ervaring aan het eind van de week en in het weekend.

Gt op dinsdag vs GT versus zaterdag is uiteraard een verschil maar op een goede dinsdag zijn er ook wel makkkelijk 50+ dames
in bv World is dit verschil veel groter, dinsdag maar een dame of 20 als je pech hebt denk ik. die ervaring had een bekende beer ook toen hij recent een keer op een woensdag of donderdag ging. kortom denk dat zeker in world het verschil tussen weekend en rest van de week (veel) groter is qua line up dan in de nrw clubs....

savesexer
28 februari 2012, 22:11
Ik was maandag in World en dit is helemaal niet tegengevallen (zie recensie aldaar).

Vandaag ben ik naar Sharks afgezakt. Zeer mooie club maar helemaal niet mijn ding om de volgende redenen. Ik vind dat er helemaal geen gezelligheid heerst in deze fabriekshal. De ambiante die in zovele clubs aanwezig is, is hier voor mij loos. Het begon eigenlijk slecht van in de omkleedruimte, één of andere slimme had het raam in de douche laten openstaan zodat het onaangenaam koud was. De doucheruimte was niet te doen. Gelukkig dat het niet meer zo koud was als enkele weken terug want dan was er zeker ijsgang geweest. Binnen was het ook al fris. Ik had nood aan warmte en kroop in een jacuzzi maar dit was een tegenvaller want die was maar amper warm genoeg, dan maar het zwembad.... wat dacht je..... De sauna was echter wel lekker dus bij gebrek aan een berevel maar een handdoek omgeslagen om in de grote ruimte plaats te nemen. De line-up was niet impressive, een tiental girls met een aantal 5'en en 6'en ertussen. Ik werd aangesproken door een hele mooie die naar de naam Dominique luisterde, 28, gorgeous body, oh ja het was dessous dag, korte blonde haren, 1,70m, zo te zien lekkere B en fantastisch poepje en strakke buik. Haar babbel was top, en griet met inhoud. We hebben verschillende malen met elkaar gesproken en nooit kwam de sleutelvraag. Eerst even gaan lunchen nou ja ontbijten wat dat staat tot 15u dan is er blijkbaar 2 uur niets en dan komt het middageten !!!!

Samen met Dominique de kino binnengestapt om een wat intiemere kennismaking. Daar waarschuwde ze me dat ze sili's had en een muschi piercing en dat ze me niet kwalijk zou nemen moest ik afhaken. Op de kamer, zonder dessous spullen, bleek ze een fantastisch afgetraind lichaam te hebben met 2 zeer mooie silicone borsten met zeer grote tepels, 1,5 a 2 cm, die keihard voorruit stonden. Lekkere muschi en snel heerlijk nat. Pijpen was ok. Zij bovenop en ze bereed me met zeer afwisselend ritme en onvermoeibaar. Het werd een lekker lange neukpartij.

Na deze sessie boelde gepakt en door naar fkk First in Sinsheim. Dit was bijna een cultuur shock, onverzorgde, armzalige, éénkamertent. In de kleedruimte stonk het zo hard naar riool dat ik weinig zin had om me te ontkleden maar ik was er toch dus even doorbijten. De douches zijn miserabel, veel lawaai en bijna geen water of 1 straaltje. Het eten was dan wel in orde en de grieten konden er best door. Waren echt hele mooie bij. Eén voor één kwamen ze zich voorstellen op een sympathieke manier met twee zoentjes. De spaanse Bianca, 24, 1,65m, fors gebouwd, helemaal niet mijn ding was uitermate sympathiek. Later in de kino kwam ik ze weer tegen en kroop ze dicht tegen me aan. Aanvankelijk hield ik de boot af maar ze was zo lief en ze vrijde me zo goed op dat ik voelde dat dit wel eens een goede sessie zou kunnen worden. Ik gaf dus toe en een kwartiertje later bevonden we ons op de zolder verdieping op een kamer. Ik heb het geweten, een sexdier. Ze vreette me bijna op, was kletsnat van bij aanvang en liet zich probleemloos vingeren met meerdere vingers, wat zeg ik ze bereed mijn vingers terwijl de honing uit haar grotje liep. Pijpen was ok maar iets te ruw. Na een kwartiertje condoom errond en zij op mij. Als een bezetene ging ze tekeer, gelukkig dat na mijn vijfde op 2 dagen mijn weerstand zeer hoog was waardoor dit festijn heel lang duurde. Het zweet liep van haar lichaam en ik vond het tijd om eens over te pakken. Eerst even missio en dan op haar zij en doorrammen, niets was teveel voor haar. Het bed kraakte zo hard dat ik dacht dat het uiteen zou vallen. Ze schreeuwde zo hard dat ik bang had dat security zou opdagen. Ik kon het niet meer tegenhouden en het was voorbij. Top sessie.

Morgen neem ik een rustdag en dan moet ik beslissen welke club ik donderdag aandoe..... what a though life........