PDA

Volledige versie bekijken : Aspasia Lemiers Jessica 23 (PL)

Ties85
18 februari 2012, 23:03
Vandaag weer eens in Lemiers gestopt bij de Aspasia zat al weer een tijdje in de planning en vandaag had ik tijd.
Rond 21.00 naar Lemiers getogen op de parkeerplaats was het best druk of het door de lovende Manuela recensie's hier komt maar best druk dus.
Dat was ook te merken aan de line up slechts 2 dames beschikbaar er stond ondanks dat het voor nog 1 diepe bouwput was al een grote buffet bak voor de saunaclub die het gaat worden hoop dat het maar 1 van de horeca atributen word ander word het buffet wat karig denk ik.
Binnen ook een wijziging de afreken balie staat nu niet meer in de hoek en er is een grote vaste bank bij geplaatst of dit allemaal alvast in het saunaclub plan is meegenomen
Voor de verdere rest ook niet veel info van de barvrouw over dit plan maar hoe de bouw nu erbij ligt kan ik me niet voorstellen dat het voor de zomer nog een saunaclub is lijkt me meer wat voor komende winter vraag me ook af of er meer grond is bijgekocht voor een tuin en grotere parkeerplaats maja we zullen zien.
Nu over de door mij gekozen dame de Poolse Jessica ze is naar eigen zeggen 23 blond niet te groot +/- 1.60 en spreekt matig Duits matig is een woord dat ik verder veel meer in deze recensie kan zetten weet nu al dat deze dame niet in de top 3 van 2012 gaat komen ( of ik moet in 1 keer stoppen met mijn huidige dvp bzoek )
De communicatie met deze meid is niet echt top maar goed daar is altijd door daden overheen te komen ik had een uurtje afgerekend met bubbelbad.
Dus bij binnenkomst vrij snel het bad in daar was al te merken dat het geen topper was een beetje lastig bij tijd niet echt super meegaand.
En het tongzoenen was er bijna niet af en toe een stukje tong van haar naar buiten wat likken en dat was het hier had ze duidelijk geen plezier in.
Ook fysiek effe lekker bij je liggen op het gemak in het bad was niet echt haar ding verder rook ik af en toe een beetje een kleine zweet lucht dacht ik die niet van mij kwam.
Wat ze dan wel leuk vond en zelf aangaf is als je beft haar op de rand van het bad wat gelikt wat ze wel leuk bleek te vinden het poesje was trouwens wel schoon geen rare luchtjes.
Ze heeft na eigen zeggen wel een kind en dat zie aan de toch licht hangende borsten en de buik verder wel een slank meisje lekkere tieten.
In bad wou ze me ook een fles champagne aansmeren nog nooit gevraagd door een dame in deze club aanbod dan ook afgewezen.
Ze wou trouwens al vrij snel uit bad en op bed weer zat effe lekker liggen en knuffelen er niet haar maar weer wat gelikt.
Pijpen is er niet meer van gekomen in 1 standje geneukt en vrij snel klaar gekomen daarna bood ze nog een massage aan met bodylotion.
Het bleef wat bij naast me zittend te wrijven niet echt geil dus volgens haar was ook al vrij snel de tijd om maar had voor een uur betaald maar ben geloof ik 45 minuten echt met haar op de kamer geweest
Oftewel conclusie matige meid 0% HH gevaar bij haar de slechtste die ik tot nu toe in de Aspasia dan heb gehad.:mad::mad::mad::mad::mad:
Club zal ik nog wel eens bezoeken voor het een saunaclub word en ook als het een saunaclub is deze dame echter niet.
De dame leide me meteen naar de voordeur dus aan de theke maar geen beklag gedaan en ook niet gevraagd door de bardame hoe het bezoek was kan haar geen hele zware onvoldoende geven maar voor een club dame was het ook zeker geen voldoende verder als een 6 en eigenlijk meer een 5.5 kan ik niet gaan als cijfer voor haar.

Befke
20 februari 2012, 13:53
Bedankt, Ties! Dat zijn verhalen waar een mens wat aan heeft.

Aarzel volgende keer niet om bij de theke je beklag te doen. Soms helpt het.

Carlitos
20 maart 2012, 13:15
Bedankt, Ties! Dat zijn verhalen waar een mens wat aan heeft.

Wij wel, maar Ties helaas niet. Ben wel benieuwd wanneer die verbouwing eens klaar is.

Befke
20 maart 2012, 16:04
Ik ga morgen of overmorgen wel weer eens kijken - wat ik dan weet, zal ik vertellen.
En als Manuela er is, dan blijf ik wat langer :biggrin: