PDA

Volledige versie bekijken : Stella, Vingerlingstraat 12/2

Jovibeer
19 februari 2012, 11:49
Naam: Stella
Haarkleur : Blond, krullend
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : c (echt)
Nationaliteit/Taal : Nederlands
Leeftijd : 30
Service: pmc /nmc
Tijdsduur : 20 min
Prijs : 50 Euro

Om te beginnen moet ik zeggen: ROBERTO 1989 IS RIGHT!!!! Na een "wandeling" met Roberto 1989 een maand terug ongeveer vertelde hij mij dat Stella, wel eens een dame voor mij zou kunnen zijn. Dus na een aantal keer informatie aan haar gevraagd te hebben over wat mogelijk was en de prijzen.....ben ik gisteravond bij haar naar binnen gegaan. Eenmaal binnen gingen we tegenover elkaar op het bed zitten en nam zij het initiatief. Wat deze keer wel grappig was, was dat ik haar bikini en slip uit moest doen. Maar goed.....eenmaal begonnen streelde zij mijn tepels en eigenlijk hele lichaam. Daar was ze wel even mee bezig. Daarna schoof ze meteen een condoom om mijn vinger en wilde ze dat ik haar begon te vingeren. Dit heeft wel een tijd geduurd....en naarmate de sessie verder ging...nam ze het niet meer zo nauw en had geen aandacht meer voor die condoom. Verder hield ze er wel van om bijna te worden gefist (ik ook hihi.) Alles ging op zijn gemakje en voelde geen druk wat betreft de tijd. Tussendoor nam ze op eigen initiatief ook verschillende standjes aan en wilde gebeft worden enz. Daarna zijn we begonnen om echt vanuit allerlei (voor mij mogelijke) standjes te gaan neuken. Daarna zijn we echt met een TEVREDEN gevoel gestopt. Ik denk dat deze sessie voor mij echt heeeeeeel dichtbij een GFE komt. Alleen jammer dat zij niet zoent...dat zou het wel compleet maken. Maar goed, dat doen maar weinig dames in het SKW.

Aan het einde van de sessie vertelde ze mij dat ze eigenlijk 33 jaar oud is, maar ze verteld altijd aan de klanten dat ze 28 jaar is omdat de klanten niet houden van een dvp boven de 30 zei ze....maar eerlijk is eerlijk.......dit blijft wel onder ons natuurlijk dus ssssssssst niet verder vertellen hoor!!! Verder komt ze uit Bulgarije en heeft daar nog 2 kinderen zitten. Het enige ""nadeel" voor zover je dat een nadeel mag noemen vind ik haar borsten. Die zijn niet echt stevig, maar meer theezakjes. Maar goed, voor mij heb ik liever dit dan de borsten die vol met silliconen zitten!!!!

Al met al, EEN GESLAAGDE AVOND, en JOVIBEER is met een tevreden gevoel weer richting huis gegaan . Ze vertelde wel dat de blonde dame die links naast haar staat....een tang is...dus zie maar wat je met deze info doet!!! NOGMAALS DANK ROBERTO....VOOR JE GOUDEN TIP!!!!! Deze sessie was een mooie generale voor aankomende donderdag.....voordat Jovibeer voor de eerste keer richting PHG gaat om zijn vrijkaart te verzilveren...al dan niet GOUD te maken!!!

roberto1989
19 februari 2012, 14:48
Stella zit op VL 12/2, voor alle duidelijkheid.