PDA

Volledige versie bekijken : Tessa (Nederlandse)

dokesb
20 februari 2012, 18:42
Haarkleur/-lengte : blond / halflang
Lengte dame : 1,75 meter
Postuur/Cupmaat : slank / D
Nationaliteit/Taal : Nederlandse / NL, ENG, DUI
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Rug, enkel / geen
Service: TZ, beffen, vingeren, PZC, NMC

Collega's ijberen , weet iemand of Tessa ( nederlandse) nog aanwezig Is

TessaYY
25 februari 2012, 03:02
Jazeker! :)

Dolfie
25 februari 2012, 22:20
Jazeker! :)

Hi Tessa,ik zou graag YY nog eens een bezoekje brengen nu ik weet dat daar een Nederlandse meid aanwezig is;)
CU soon!!

xx Dolfie

Big30
25 februari 2012, 22:21
Zou iemand zo vriendelijk willen zijn een paspoortje van deze Dame aan te maken?

TessaYY
26 februari 2012, 03:44
Dat wil ik wel hoor! Maar wat houd dat in? :)

Admin
27 februari 2012, 01:33
Dat wil ik wel hoor! Maar wat houd dat in? :)

Dames paspoort betreft deze data:

Haarkleur/-lengte :
Lengte dame :
Postuur/Cupmaat :
Nationaliteit/Taal :
Leeftijd :
Tatoeages/Piercings :
Service:

Ik weet ff niet of je de Tessa in kwestie bent. Mocht dat zo zijn, je bent zeker niet de eerste dame hier die op het forum actief is. Een dame die haar eigen paspoort aanmaakt is op zich niet zo'n probleem want daar staan alleen zaken die redelijk neutraal/objectief zijn.

Het is en blijft natuurlijk wel een recensie topic waar primair de beren schrijven, maar het is geen punt dat een dame in haar topic bv. aangeeft wanneer ze aanwezig is.

Anyway welkom op IJBF!

TessaYY
27 februari 2012, 01:46
Dames paspoort betreft deze data:

Haarkleur/-lengte : blond / halflang
Lengte dame : 1,75 meter
Postuur/Cupmaat : slank / D
Nationaliteit/Taal : Nederlandse / NL, ENG, DUI
Leeftijd : 28
Tatoeages/Piercings : Rug, enkel / geen
Service:

TessaYY
27 februari 2012, 06:28
Ik ben inderdaad de Tessa in kwestie! ;) Ik begrijp inderdaad wat je bedoeld ja. Ach, mocht iemand nog aanvullingen hebben dan zie ik het wel verschijnen! In principe heb ik maar 3 echt vaste dagen. Dat is de woensdag, donderdag en zondag.
Vandaag ben ik ook aanwezig maar dit zal niet elke week zo zijn..

libero
2 maart 2012, 23:08
Bij deze dan mijn verslag over een van haar eerste dagen bij YY (ik weet ddat ik een paaar weken te laat ben)

Opvallend vrolijke verschijning gezien in de bar, die er letterlijk bovenuit stak gezien haar lengte. Een heel erg naturel uitstraling.
Als ze dan ook nog NLs blijkt te zijn hebben we het over een heel opvallende verschijning.

Heerlijk mee gekamerd. ook het orale kunnen is goed in orde. Zelf heb ik het ervaren als heel levendig en gepassioneerd.
Ook als ontvangster van mijn orale kunsten was ik ook onder de indruk van haar mogelijkheid om zich over te geven en er helemaal in op te gaan.
Kortom, ongelooflijk geil en lekker enthousiast zodat je niet het gevoel hebt dat je met een afwerkster te maken hebt.

Ik zou het GFE kunnen noemen ware het niet dat heel weinig van mijn GFs zo energiek en levendig waren.

Volgende keer weer...

Corne1001
12 maart 2012, 17:19
Wat een lieve en heerlijke meid. Daar wil ik wel iedere dag lol mee hebben

Sm_limb
12 maart 2012, 18:11
hoi tessa, een vraagje. je zegt woensdag, donderdag en zondag aanwezig te zijn in yy.
is dit hele dag of dagdelen?
ben zelf namelijk meestal alleen overdag daar en zou je graag eens ontmoeten en met je kennis maken :)
groeten en dikke kus

TessaYY
13 maart 2012, 15:36
Hoi! Ik ben er meestal vanaf opening tot 21:00 uur 's avonds!

Carlitos
13 maart 2012, 18:04
Ik moet zeggen dat ik dit wel heel erg speciaal en geil vind. Een dame die hier haar eigen paspoortje maakt en beren te woord staat. De pre-sales in LR en PHG zijn goed, maar dit spant toch wel de kroon. Tijd voor een ritje Noord Limburg....:biggrin:

Maar Tessa, is het misschien mogelijk om ook in je paspoort je services kenbaar te maken. Of zijn die afhankelijk van de klant? Maar misschien wel de standaard dingen zoals, PZC, NMC, TZ, beffen, vingeren, anaal, etc..

TessaYY
13 maart 2012, 23:50
Hai GertJan!

Leuk om te lezen! ;-)
Het is inderdaad een beetje afhankelijk van de klant. Maar als jij leuk en verzorgd bent dan is TZ, beffen, vingeren, PZC, NMC mogelijk..

yep3
14 maart 2012, 01:27
Hoi tessa, kom een keertje naar goldentime?

gignnl
14 maart 2012, 02:09
Alleen als ze ook FT en Anaal doet toch!

yep3
14 maart 2012, 15:18
graag maar dat is geen must!

Badslippers
14 maart 2012, 15:43
Jongens schrijf eens een smakelijke recensie over deze dame dan al dat slap gelul over wat ze nou wel of niet doet.

Carlitos
14 maart 2012, 17:35
Dat gaat zeker gebeuren als we eenmaal bij haar geweest zijn. Ik ben nog nooit in YY geweest, en ik hoor daar geen goede verhalen over. Maar als ik nu een leuke dame zoals Tessa kan treffen is die kans wel groter dat ik wel eens ga. Maar dan wil ik wel weten of ik waar voor mijn €100,00 krijg (wat al heel erg veel is in vergelijk met GT,PHG en LR). Als ik op de kamer beland met een mooie Hollandse schone en ze kust niet en de pijpt met condoom, dan gaat de zin over.
Nu hebben we eens de kans om van te voren te vragen wat de mogelijkheden zijn, moeten we dat ook doen.

Sm_limb
14 maart 2012, 18:11
Hoi! Ik ben er meestal vanaf opening tot 21:00 uur 's avonds!

hoi tessa dank je wel voor je reactie.
zal zeker een keer langskomen waarschijnlijk op een donderdag ochtend.
hoop je dan ook te treffen daar maar zal denk ik van te voren hier ff checken of je er dan bent of niet.
dikke kus

TessaYY
14 maart 2012, 20:54
Morgen ben ik er zoieso vanaf 12 uur.. :-)

Zedd
14 maart 2012, 21:32
He leuk, naast Manon en MissMarple weer eens een schrijvende Nederlandse, wie weet komen we elkaar eens tegen ;)

Dietster
3 april 2012, 11:25
Hoi Tessa ben je er morgen ook ??
Gr. Dietster

gille52
11 april 2012, 21:29
Hoi Tessa,
Ik ga binnenkort ook eens naar YY komen. Ik ben er nog maar één keer geweest (jaren geleden), maar het idee om een Nederlandstalige juffrouw tegen te komen (met D-cups dan nog) staat mij wel aan. Ik ga al jaren naar GT en het staat mij daar wel aan, maar een min-puntje is toch dat je er practisch geen Nederlandstaligen tegenkomt. Veronika is een uitzondering maar zij is heel wisselvallig in haar werktijden.
Ik hoop jou binnenkort dus te zien.

Champollion
11 april 2012, 21:39
Veronika is een uitzondering maar zij is heel wisselvallig in haar werktijden.

Ter info : vorige zaterdag (07/04), was Veronika (Kim in YY) in .... Roermond.
Misschien twee Nederlandstalige damen...

gille52
12 april 2012, 00:09
Inderdaad een reden te meer om naar YY te gaan, en naar het schijnt werkt de Poolse Bianca (ex GT) er ook. Dat is dan een derde reden om naar YY te gaan.

dokesb
18 april 2012, 10:14
En ? heeft iemand Tessa nog gespot ?

gille52
20 april 2012, 21:20
Hoi Tessa,
Ik was gisteren in YingYang en heb naar jou gezocht. Ik heb gevraagd aan verschillende meisjes, en aan de barjuffrouw, maar niemand kon mij helpen. Vermits ik je niet kende van tevoren, moet ik mijn kans maar eens opnieuw wagen. Ik kom zeker nog terug naar YY.

sjotsji
12 mei 2012, 22:28
Een van de meisjes vertelde mij dat Tessa niet meer werkt in YinYang. Ze zou met een vriendin privé werken.