PDA

Volledige versie bekijken : thaise massage ludwigshafen



Autobahn
20 februari 2012, 18:38
Hallo medeberen,
Ik kom al enige jaren in brd en een van mijn leuke uitstapjes is nog altijd de diverse thaise massage salons in ludwigshafen/mannheim.
Alle service is bij bijna alle salons met happy-end hand of blowjobs,dit ligt aan de masseuses van dienst.
het leuke vind ik zelf dat de service aangepast word aan hoe jij je gedraagd en of er een klik is.
de meeste masseuses zijn 30/40 plus maar bij de thaise vrouw zie je het er niet aan af.:smiley:Ik kan hele boeken schrijven maar ik houd het kort,soms kwam ik er enkel met een handjob weg , maar heb toch regelmatig meegemaakt dat het hele liefdesarsenaal werd afgewerkt tot tevredenheid van beide,en dat gewoon voor de standaartprijs van E45,= plus E5,= trinkgeld.Ook de massages zijn zeker niet slecht en hoewel het geen body-body massages zijn is het ok want het blijft spannend hoe het klokkenspel aangepakt gaat worden.Ds zeker de moeite waard om eens de verschillende salons op het internet uit te zoeken.mijn favoriet is Patta op de Berliner strasse met een bij tijd en wijle bloedgeile mammasan,waarmee ik het hele repertoire heb doorgenomen:hammer:Samengevat het is een leuke afwisseling ipv. de laufhauser en fkk-s.Ik hoop dat er een leke reactie komt.
Schones gruss-so geil.

noglangnietuitgewandeld
21 februari 2012, 09:47
Ik kom regelmatig in Mannheim/Lu'hafen en daar valt genoeg te doen. Precies tussen Speyer met FKK Hautnah en Worms met FKK Feigenblatt, waar ik me altijd prima vermaak. In Mannheim is een raamstraatje, de Lupinenstrasse met een instaptarief van dertig euro, maar ik ben niet zo van de ramen, te beperkte service. Aan de Thaise massagesalons ben ik niet toegekomen, maar het is overigens wel een goed idee, ik houd het in beraad, bedankt voor de tip.
In Mannheim heb je verder een uitgebreide barscene. De binnenstad stel je je voor als een cirkel met een diameter van een kilometer, de straten hebben geen namen maar een cijfer met een nummer, van A1 tot Q7, feitelijk een soort rond schaakbord. In de nummers K2, J2, H2, heb je de meeste barretjes. De barscene is doorgaans de duurste vorm van prostitutie, maar door de vele concurrentie valt het hier nog enigszins mee. Als ze teveel zeuren om coctails/piccollo's dan ga je gewoon door naar de volgende. De laatste jaren kwam ik vaak in een bar die werd uitgebaat door een Griekse familie, moeder en dochters. Het beviel me hier goed om een drietal redenen. De gezellige familiale sfeer. De mater familias die een niet onverdienstelijk kokkin was. En de jongste dochter die een goedgevulde beha had. Nu was sex in de bar verboden, maar de oplossing was simpel. Ik belde altijd even een dag van te voren. Eenmaal binnen ging de deur op slot en dan waren ze gewoon gesloten. Moeder ging in het achtergelegen keukentje aan de slag en ik pakte intussen de dochter. Als de eerste ronde erop zat ging de deur weer open en kwamen de scampi's of de souflaki op tafel. Na de maaltijd werd er weer afgesloten en deden we het nog een keer. Het feit dat je op een simpele manier toch de boel belazerde gaf gewoon een extra dimensie aan het geheel. En waar de meeste dvp's als de dood zijn dat hun familie erachter komt, was het voor deze mensen de normaalste zaak van de wereld. Er ontstond een zekere vriendschap uit, ik nam vaak stroopwafels mee voor de kinderen van de oudere zusters en ook eens een paar T shirts van mijn Thailandtripjes. Prachtig, die letters PATTAYA opgebold door die verrukkelijke DD tieten, apetrots was ze er op. Het mooiste wapenfeit was wel toen we een keer druk bezig waren op de sofa achter in de bar en haar moeder riep: 'mag ik er even langs, ik moet naar het toilet', waarop ik antwoordde: 'kom maar hoor, je hebt vast wel eens vaker een lul gezien'. Waarop dochter een lachstuip kreeg en haar pijpwerk even moest onderbreken. Toch was het ook wel oppassen voor de zedenpolitie, 'die Sitte' op zijn Duits. Deze heren kwamen soms in burgerkleding binnen en schroomden niet om in de afvalbakken te kijken op zoek naar gebruikte condooms. Die werden dus gewoon in een stuk tissue gerold en verdwenen in de wijde zak van moeder's schort om later weggegooid te worden.
Helaas is die periode ook weer afgesloten, want ze hebben het niet gered door de crisis en de vele concurrentie. Vorig jaar zomer hebben ze hun barretje op moeten geven. Maar tegenwoordig spreken we gewoon thuis af, die dochter is gewoon veel te lekker om te laten lopen. Nee ik ben in Mannheim echt noglangnietuitgewandeld :lostit:.

Autobahn
21 februari 2012, 13:50
leuke reactie en je bent op de hoogte.
ik kwam ook wel eens in zo een barretje,naam ben ik vergeten,en het had wel wat van NL in de jaren zestig,ook de looks van de dvp-s.dit barretje had gewoon een kamertje boven dus dat was wel ok.
wat ik verder wel prettig vind is dat je er vaak de enige hollander bent en dat is wel eens handig,verandering van speis doet eten ook voor de dvp.
het is overigens wel een ramp als je in mannheim verdwaald je komt er echt niet uit.
bij het station heb je in een echt shaggy onderdoorgang bij het kruispunt een thaise karaokebar zitten waar de dames s-nachts gaan eten en drinken,ik heb daar ook wel eens wat opgepikt en ze was allang blij dat ze eens in een hotel kon overnachten.
mannheim-ludwigshafen is echt een stad waar zeer veel thaise vrouwen aan hun europa-avontuur beginnen,keep this in mind en je kan leke tijden beleven.