PDA

Volledige versie bekijken : Clubmoeheid (verschijnselen en remedie) vs. Clubverslaving!



ketserr
20 februari 2012, 22:12
Ik las net het verslag van Bergmans en er valt me 1 regel op: " Het zijn eigenlijk altijd maar dezelfde vrouwen". Afgelopen woensdag zat ik aan de bar met mr.Warsteiner en eigenlijk waren we allebei een beetje in een matte stemming. Beetje lusteloos, zo van: welke vrouwen moeten we vandaag nou weer nemen? Natuurlijk smaakte de Warsteiner goed en hebben we het weer uitvoerig over de eredivisie gehad, maar uiteindelijk kwam het gesprek uit op het verslag van Ace2 van vorige week. Daarin heeft hij het uitgebreid gehad over zijn " clubmoeheid". Wij konden ons daar zeker iets bij voorstellen. " Hij is geloof ik 2 weken niet geweest", zei ik. " Ik kan het me best indenken", zei mr. Warsteiner, " ik ben een keer 3 weken niet geweest". " Was je dan ziek?", vroeg ik hem. " Nee, maar ik had geen zin", antwoordde hij. Vreemd eigenlijk, alsof het zo raar is dat je 3 weken achtereen niet in een saunaclub komt......

Ik ken me dit niet voorstellen. Maar ja, jullie zitten er dan elke week een keer en soms vaker. Naar mij moet je niet kijken want ik ken gewoon overslaan en dat heb ik pas bewezen met 5 weken en daar hoef je echt geen avonturier voor te zijn zoals Badslippers om dat te kennen. Geef er gewoon een flinke slinger aan of zorg dat je die dag dat je normaal zou gaan iets anders in je agenda heb staan. Een andere manier is zoals ik het vanavond meemaak want ik krijg heel de avond al berichten via de whatsapp vanuit GT, op afstand word ik dus flink gek gemaakt en geloof me je wilt niet weten hoe graag ik nu weer wil.
Dus de ultieme oplossing voor jullie dip is;
- zorg dat je niet ken op de dag dat je normaal ga
- zorg dat andere beren je direct kennen bericht vanaf de PD (plaats delict)
- zodat ze je helemaal hieper maken met hun berichten en jij weet dat je pas volgende weer ken
Die dip is dan echt verleden tijd!

Picasso 1
20 februari 2012, 22:24
Volgens mij heb ik ook clubmoeheid, want gisteren heb ik drie uur lang met Tiga gepresaled en gepannekoekt op één van de banken aan de bar. Om 23 uur pas viel Russische Aksanna me tussen de de vele binnensneeuw op en heb dan ook snel Tiga voor Aksanna ingeruild. Ik zei al tegen Tiga dat als ik een recensie over deze dag zou schrijven ik waarschijnlijk niet boven de 5 zinnen zou uitkomen. Kom maar op met alle thanks :biggrin:.

Jansen
20 februari 2012, 22:40
Volgens mij heb ik ook clubmoeheid, want gisteren heb ik drie uur lang met Tiga gepresaled en gepannekoekt op één van de banken aan de bar. Om 23 uur pas viel Russische Aksanna me tussen de de vele binnensneeuw op en heb dan ook snel Tiga voor Aksanna ingeruild. Ik zei al tegen Tiga dat als ik een recensie over deze dag zou schrijven ik waarschijnlijk niet boven de 5 zinnen zou uitkomen. Kom maar op met alle thanks :biggrin:.

Misschien dat we weer eens met een paar beren naar Zuid Spanje moeten gaan ,Sonny en ik zijn al een datum aan het prikken.
MJ kan niet mee paspoort verlopen en Big 30 komt te laat op de carpoolplaats die dag.
Zedd zit al op het vliegveld en Carpemomentum heeft de auto al klaar staan in Mallaga.

Dus begin mei gaan we weer.

Picasso 1
20 februari 2012, 22:47
Misschien dat we weer eens met een paar beren naar Zuid Spanje moeten gaan ,Sonny en ik zijn al een datum aan het prikken.
MJ kan niet mee paspoort verlopen en Big 30 komt te laat op de carpoolplaats die dag.
Zedd zit al op het vliegveld en Carpemomentum heeft de auto al klaar staan in Mallaga.

Dus begin mei gaan we weer.

Ik kom er sinds enkele dagen net vandaan :smile2:. Maar wie weet misschien in mei dan weer.

Bosco
20 februari 2012, 22:49
Ik zei al tegen Tiga dat als ik een recensie over deze dag zou schrijven ik waarschijnlijk niet boven de 5 zinnen zou uitkomen. .

Dat zijn er toch 4 meer als normaal. :biggrin:

Big30
20 februari 2012, 22:59
Heren dit is het GT algemeen club topic. Clubmoeheid is van alle tijden en ook niet exemplarisch voor GT maar geldt even goed voor andere clubs.

Verdere discussie graag in het topic "Clubmoeiheid, symptomen en remedies"!

vrije jongen
21 februari 2012, 10:34
Heren dit is het GT algemeen club topic. Clubmoeheid is van alle tijden en ook niet exemplarisch voor GT maar geldt even goed voor andere clubs.

Verdere discussie graag in het topic "Clubmoeiheid, symptomen en remedies"!

Link is deaud (aka er is geen link) en de posts dus in de prullenbak.

Big30
21 februari 2012, 13:04
Link is deaud (aka er is geen link) en de posts dus in de prullenbak.
Klopt er stond ook geen link ;)! Was meer bedoeld als een oproep dat als je over dit onderwerp "clubmoeheid" meer wilt berichten dat in een apart topic te doen.

Maar zal zo wat berichten verplaatsen die beter in zo'n topic d.i. dit topic passen. Ik kan me het punt wel goed voorstellen maar zo'n discussie hoort niet in GT algemeen thuis, vandaar dus.

Als de goesting even wat minder is, dan maar eens een weekje overslaan en lekker wat anders gaan doen. Het clubvirus zit bij de meeste beren vaak zo diep geworteld dat deze lastig uit te roeien is. Virus komt vaak toch weer terug en blijkt nogal resistent te zijn.

Of bezoek als je jarenlang wekelijks dezelfde club hebt bezocht eens een andere club, hoewel dit bij beren die nogal club eenkennig zijn waarschijnlijk niet zal werken, clubliefde kan erg diep zitten!

Je moet zeker ook niet gaan omdat je dame in de club zo naar je "verlangt" je clubmaatjes zeggen dat het zo leuk is en vinden dat je moet komen ... .

Je moet gaan als je echt zin en tijd hebt, niet omdat het weer wo/do/vr/za is en je het bijna als een plicht ziet te gaan dan wel je denkt dat de wereld niet door draait als je niet gaat.

But it's easier said than done!

yep3
21 februari 2012, 16:25
De enige die clubmoe is, is mijn beurs cq pinpas

noglangnietuitgewandeld
21 februari 2012, 16:33
Ik heb een redelijk groot jachtgebied en dan valt het met die clubmoeheid wel mee. Afwisseling is best goed wat dat betreft. En anders gewoon een keer in een Nederlandse raambuurt op stap gaan. Wedden dat je na een raamwip heel graag terug naar de club wilt?

CLUBSPORT
21 februari 2012, 16:38
Ik had dus best wel zin afgelopen zaterdag en overdag was ik wel in de stemming maar in de avond zakte de zin om nog met een dame te kameren naar een dieptepunt , ik mistte ook de sfeer en het gezelschap van bekende medeberen .
ook qua dames vond ik het maar matig en ik was blij dat in ieder geval TANYA en NICOLE er waren verder was mijn to do lijst zo goed als leeg .
Ik heb het idee dat sinds vorig jaar er een grote schoonmaak is geweest en een aantal dames zijn weggestuurd het er niet beter op is geworden

Big30
21 februari 2012, 16:56
Ik had dus best wel zin afgelopen zaterdag en overdag was ik wel in de stemming maar in de avond zakte de zin om nog met een dame te kameren naar een dieptepunt , ik mistte ook de sfeer en het gezelschap van bekende medeberen .
ook qua dames vond ik het maar matig
Dat is lijkt me geen clubmoeheid. Een clubbezoek kan (zeker op de zaterdag in het carnavals weekend) wel eens wat minder zijn. Ook op andere dagen natuurlijk, dat kan altijd gebeuren, soms zit het mee soms zit het tegen.

Waren aan aantal stamberen en dames wel aanwezig die nu wellicht Carnaval aan het vieren waren was je bezoek denk ik anders uitgevallen ;). Jij beschrijft geen verzadiging verschijnselen, was gewoon die dag ff wat minder.

Clubmoeheid lijkt me meer, dat ook wanneer de sfeer goed is, er bekende beren zijn en een goede line-up je toch denkt wat doe ik hier :gruebel:.

MichelJ
21 februari 2012, 17:07
... het er niet beter op is geworden

Dat idee had ik eind 2009 al :smile2:

Gondolas9
21 februari 2012, 19:58
Zou het kunnen dat de harde kern aan schrijvers/lezers op dit forum (en vergelijkbare fora) gewoon junks zijn? Seksverslaafden? Hetzelfde geldt dan (uiteraard) voor dwangmatige clubbezoekers.
Ambiance, socializen, ... andere verslaafden verschuilen zich daar ook achter.

Ik denk echt wel eens dat het ongezond is als je elke dag op dit forum zit (en elke week in een club). Of je nou admin bent, gevierd schrijver of een vervelende G9...

Alabama
21 februari 2012, 20:03
Als je ergens fanatiek en intensief mee bezig bent, gaat het altijd wel een keer vervelen natuurlijk. Dat is vrij normaal. Wat moet je er aan doen? Je kunt eens naar een andere club gaan of met een andere dame gaan, maar het beste is, denk ik, gewoon niet te gaan als je geen zin hebt. Het is echt niet zo dat als ijsbeer X eens 'n keer een weekje overslaat de saunaclub en Braila op slag failliet zijn. Je zou wel gek zijn om met forse tegenzin naar een club te gaan. Het moet een leuk dagje uit zijn, geen zelf opgelegde verplichting.

En als er dan hoeren boos worden? Mik als je wel weer zin hebt 50 euro op tafel en ze gaan echt wel weer mee naar de kamer.

yep3
21 februari 2012, 20:12
Ik ben junk, compleet met ontwenningsverschijnselen en al

rob45
21 februari 2012, 20:30
Kan zelf uberhaupt niet elke week gaan vanwege drukke werkzaamheden,moet echt vrij nemen om te kunnen gaan,werk gelukkig voor mezelf kan ik het makkelijker inplannen,erg vind ik dat niet ,komt de sleet er ook niet in en blijft het clubbezoek leuk en spannend.Ook probeer ik regelmatig van club te wisselen en af en toe een nieuwe club bezoeken is ook altijd weer spannend zoals b.v. een paar dagen geleden FKK-Planet.

Big30
21 februari 2012, 20:33
Ik denk echt wel eens dat het ongezond is als je elke dag op dit forum zit (en elke week in een club).
Je hebt wel een punt ... .

Wat is gezond, wat is dan voor een bepaalde beer een "normale" clubbezoek frequentie en wanneer is er sprake van forum verslaving?

Als je stelt dat een aantal beren club en/of forum verslaafd zijn heb je waarschijnlijk wel gelijk.
De mate waarin zal wat verschillen en de vraag is natuurlijk ook wat de gevolgen zijn van deze verslaving. Niet alle verslavingen zijn ook even erg.

Het ging hier meer om verzadiging maar misschien is een echte verslaafde wel nooit verzadigd ;).

Gondolas9
21 februari 2012, 20:44
Op een anoniem forum 'eerlijk' zijn is niet zo moeilijk, ik zal mezelf dus even situeren.
Mijn leven is dusdanig complex dat ik echt wel te veel wiet en cava gebruik.
Een seksverslaving heb ik niet. Ik ben monogaam. Er is voor mij maar één vrouw waarmee ik ook op lichamelijke manier één wil zijn. Dat is echt waar geen waardeoordeel, het is gewoon wat het is voor mij.

Maar ik heb dus genoeg openheid van geest om de pijnpunten op dit (en vergelijkbare) forum(a) te zien.

Ik wil zelfs niet provoceren, het is gewoon open, constructief bedoeld...

wervelwind
21 februari 2012, 21:16
Voor mij is het heel simpel. Ik hou enorm van sex (= minstens een uur verwennen over en weer, geile praat) en ben sinds ik mijn ex aan de kant zette vrijgezel. Daarbij ben ik een waardeloze versierder dus zelfs in een bar of club vol lekkere vrouwen ga ik meestal alleen naar huis. Na een dry spell van 7 maanden was mijn frustratie zo hoog opgelopen dat ik de beslissing nam om 1 of 2 keer per maand naar een dame te gaan. Na drie dames in een luxebordeel werd dat al saunaclub bezoek. :biggrin:

Het grote voordeel is dat ik regelmatig sex heb met mooie vrouwen die weten wat lekkere sex is (de uitzonderingen daargelaten, we hebben allemaal voorbeelden van slechte sessies) en dat ik me steeds meer op mijn gemak voel bij mooie vrouwen. Dus ik heb lol, voorkom frustratie en langzaam maar zeker word ik ook nog een minder slechte versierder. Dit leven is voor mij een veel beter alternatief dan een ingeslapen relatie waarbij de sex een verplicht nummertje wordt voor het slapen gaan. Een verslaving kan ik het niet noemen; het is voor mij telkens weer uitkijken naar een heerlijke dag waarop ik me een echte man voel. Ik kom veel minder vaak aan mijn trekken dan me lief is maar in de regel is het wel goeie sex en met sommigen zelfs waanzinnige sex.

vrije jongen
21 februari 2012, 21:49
Ik zou veel van het verhaal van Wervelwind zo kunnen kopieren, behalve dat er bij mij nog geen voorruitgang in zit wat versieren betreft:tongue:. Misschien ligt het ook aan onze registratie datums dat er van clubmoeheid nog geen sprake is. Daarbij bezoek ik Duitsland niet zo vaak, maar dan wel redelijk wat verschillende clubs...al begint zich dit ook al te distilleren tot een 4-tal favoriete clubjes.

wervelwind
21 februari 2012, 21:58
Wellicht heeft VJ een punt. Ik kom nu pas een jaar in saunaclubs en ben ook nog eens vrij eenkennig qua clubs. Ik ben nu in YY, Bernds, LR en GT geweest en van deze vier kom ik het vaakst in GT. Ik ga wel weer mijn horizon verbreden en een bezoekje brengen aan de Oase bij Frankfurt. Clubmoe ben ik dus nog niet, maar zoals gezegd doe ik dit nog te kort.

Megaboob
21 februari 2012, 23:22
Gelukkig heeft Megaboob geen last van clubmoeheid, ik probeer nog steeds regelmatig te gaan, en geniet elke keer weer intens van diverse schoonheden met grote borsten. Aangezien mijn fetisch (grote tot extreem grote borsten, ook siliconen) in real life niet zo vaak voorkomt, is het saunaclub landschap zeer geschikt voor mij. ik ben ook vrijgezel, en vermaak me daardoor op deze wijze prima.

Om einige sleur, verslaving ed te voorkomen sla ik af en toe wel een weekje over, en ga ik ook naar diverse clubs voor de afwisseling. Ik heb mijn favorite dames, maar probeer toch regelmatig wat nieuws. dat voorkomt sleur! Ik ga gemiddeld 2-3 keer per maand naar de club, soms wat vaker, maar vrijwel nooit meer dan 1 keer per week. Ik houd mijn budget in de gaten, en zorg ervoor dat ik altijd happy weer naar buiten ga!

Megaboob

Picasso 1
22 februari 2012, 00:31
En forummoeheid dan? Hebben jullie daar geen last van? Altijd maar hetzelfde geouwehoer van dezelfde leden.

Boy69 die weer eens over südlander gaat zeiken,
het groot aantal thanks die Ace2 krijgt van leden die zijn proza niet lezen,
de miereneukerij van seksenfun en zijn presale bullshit,
Badslippers eindpleidooien bij elke discussie,
de aandachtvragende jankverhalen van SFL over zijn romantische buitenclubse perikelen,
het pathetische Louana gezeik van Jansen,
verraderlijke Roemeense serpenten die door MichelJ worden opgehemeld,
Jacky pakutra met zijn never ending gepannekoek,
het zoveelste flut nieuwsberichtje van Raul7,
het eeuwige blauwtje van Ketserr bij Tatjana,
yep3 met zijn anale vraagjes,
weer de zoveelste 9+ van Minime in Oase terwijl we weten dat hij 8,5 bedoelt,
Pistol Pete die naar korte lengtes zoekt door gebrek aan lage leeftijden,
Bosco’s onderwerping aan zijn draga,
de waardeloze muziek die afbreuk doet aan de recensies van Sphinx,
Bad Pritt die zijn ziel verkoopt voor een vrijkaartje,
Willem2 met zijn onrechtvaardige vrijkaart verdeling,
die walgelijke grote neptieten waar Megaboob zo op geilt,
Scoobert die weer eens moppert,
Picasso1 met weer zo’n irritante weinig toevoegende one-liner,
Bergm die zo nodig weer moet poepen in zijn verhaaltje,
de zoveelste veegactie van Big
en Gondolas die ons weer zo nodig de spiegel voor moet houden.

Gut, ik word er zo moe van :heul:

Gustomass
22 februari 2012, 06:42
Muchas Gracias Picasso,

zo ben ik met één bericht weer helemaal bij.:smile:

groetjes van Gustomass



En forummoeheid dan? Hebben jullie daar geen last van? Altijd maar hetzelfde geouwehoer van dezelfde leden.

Boy69 die weer eens over südlander gaat zeiken,
het groot aantal thanks die Ace2 krijgt van leden die zijn proza niet lezen,
de miereneukerij van seksenfun en zijn presale bullshit,
/knip/
en Gondolas die ons weer zo nodig de spiegel voor moet houden.

Gut, ik word er zo moe van :heul:

vrije jongen
22 februari 2012, 10:57
En forummoeheid dan? Hebben jullie daar geen last van? Altijd maar hetzelfde geouwehoer van dezelfde leden.

Boy69 die weer eens over südlander gaat zeiken,
het groot aantal thanks die Ace2 krijgt van leden die zijn proza niet lezen,
de miereneukerij van seksenfun en zijn presale bullshit,
/knip/
en Gondolas die ons weer zo nodig de spiegel voor moet houden.

Gut, ik word er zo moe van :heul:

Het valt mij juist op dat enkele van deze vaste weekelijkse berichtjes niet meer te zien zijn de laatste tijd; om maar te zwijgen van de overstappen naar Pools, nieuwe dragas en onliners die wel erg veel commas nodig hebben;).

The Joker
22 februari 2012, 16:55
Er is maar 1 remedie tegen clubmoeheid en dat is afwisseling.
MA: GT
DI: LR
WO: PHG
DO: VV
VR: PSR
ZA: YY
ZO: Ru(k)stdag

Zo zou de Here het gewild hebben.

rob45
22 februari 2012, 16:57
Een goed progamma voor de fucktour in mei. :D

CLUBSPORT
22 februari 2012, 17:09
En forummoeheid dan? Hebben jullie daar geen last van? Altijd maar hetzelfde geouwehoer van dezelfde leden.

Boy69 die weer eens over südlander gaat zeiken,
het groot aantal thanks die Ace2 krijgt van leden die zijn proza niet lezen,
de miereneukerij van seksenfun en zijn presale bullshit,
/knip/
en Gondolas die ons weer zo nodig de spiegel voor moet houden.

Gut, ik word er zo moe van :heul:

Heey ik sta er niet bij :angst::biggrin:

CLUBSPORT
22 februari 2012, 17:17
Er is maar 1 remedie tegen clubmoeheid en dat is afwisseling.
MA: GT
DI: LR
WO: PHG
DO: VV
VR: PSR
ZA: YY
ZO: Ru(k)stdag

Zo zou de Here het gewild hebben.

bij mij is het meer dit schema
MA :Ru(k)stdag
DI :Ru(k)stdag
WO:Ru(k)stdag
DO:Ru(k)stdag
VR:Ru(k)stdag
ZA:Ru(k)stdag
ZO:Ru(k)stdag

WEEK 2 IDEM

WEEK 3 IDEM

WEEK 4
MA :Ru(k)stdag
DI :Ru(k)stdag
WO:Ru(k)stdag
DO:Ru(k)stdag
VR:Ru(k)stdag
ZA: GTEEEEEEEEEEEEEE :freu:
ZO:Rustdag

Ace2
22 februari 2012, 19:39
En forummoeheid dan? Hebben jullie daar geen last van? Altijd maar hetzelfde geouwehoer van dezelfde leden.

het groot aantal thanks die Ace2 krijgt van leden die zijn proza niet lezen,


Oh? :gruebel:

Jansen
22 februari 2012, 22:53
Je kan ook een spam filter plaatsen om zo een aantal ijsberen te negeren.

Deze filter werkt op :

A. geen berichten meer van Frusti Beren
B. geen rubrieken meer te zien zoals Beste recenties
C. geen onzin of korte reacties meer van bijvoorbeeld Picasso.
D. Alleen berichte ontvangen van de clubs zelf die rechtstreeks vrij/cq kortingskaarten sturen.
E. geen uitnodigingen meer van verjaardagen op zaterdagen.
F. geen lifters meer die eerst naar de Lidl moeten.
G. Wel vrijkaarten van Tombola ontvangen.

Werkt goed

Picasso 1
23 februari 2012, 01:44
Als we ook nog eens een filter instellen op berichten met spelfouten wordt je nooit meer genomineerd. Ik vermoed dat zelfs je inschrijving op de tombola geen vrijkaart zal opleveren :biggrin:.


Je kan ook een spam filter plaatsen om zo een aantal ijsberen te negeren.

Deze filter werkt op :

A. geen berichten meer van Frusti Beren
B. geen rubrieken meer te zien zoals Beste recenties
C. geen onzin of korte reacties meer van bijvoorbeeld Picasso.
D. Alleen berichte ontvangen van de clubs zelf die rechtstreeks vrij/cq kortingskaarten sturen.
E. geen uitnodigingen meer van verjaardagen op zaterdagen.
F. geen lifters meer die eerst naar de Lidl moeten.
G. Wel vrijkaarten van Tombola ontvangen.

Werkt goed

Red Devil
23 februari 2012, 08:36
Als we ook nog eens een filter instellen op berichten met spelfouten wordt je nooit meer genomineerd. Ik vermoed dat zelfs je inschrijving op de tombola geen vrijkaart zal opleveren :biggrin:.
Kennelijk ontbreekt:

H. Geen berichten meer van zeurberen.

Of valt dit onder A? :biggrin:

Bedankt voor de tip! :tongue:

Groeten,
:teuflisch:

Jansen
23 februari 2012, 23:03
Als we ook nog eens een filter instellen op berichten met spelfouten wordt je nooit meer genomineerd. Ik vermoed dat zelfs je inschrijving op de tombola geen vrijkaart zal opleveren :biggrin:.

Haha de grootste frustie en tevens de zeurbeer is weer opgestaan.

( Zie Tombola PHG van deze week ) :biggrin:

Jaloers ? :eek:

Morgen de vrijkaart gebruiken in PHG.

Picasso 1
23 februari 2012, 23:12
Haha de grootste frustie en tevens de zeurbeer is weer opgestaan.

( Zie Tombola PHG van deze week ) :biggrin:

Jaloers ? :eek:

Morgen de vrijkaart gebruiken in PHG.

Haha, dat is toevallig, ik wist niet eens dat je een vrijkaartje had gewonnen. Ik ga er van uit dat je inschrijving geen spelfouten bevatte :biggrin:

Boy69
22 maart 2012, 09:03
Onderstaande quote heb ik geplaatst in topic LR, algemeen
Aangezien het raakpunten heeft met clubmoeheid, wil ik deze quote ook hier plaatsen, zodat B30 niet hoeft te verplaatsen


Op weg terug liet in de avond en de afgelopen periode LR nog eens aan me voorbij gaan, en kwam tot de conclusie dat LR wel heel erg veranderd is de laatste tijd, maar niet in positieve zin
- steeds vaker zijn (vaak dezelfde) meiden (Mara, Diana, Claudia. Beatrice, etc...) bezopen, waar het LR-management NIET tegen optreedt
- het eten laat steeds vaker te wensen over (wellicht een kwestie van smaak, alhoewel andere beren dit zulen beamen)
- meer en meer oversized meiden, voor MIJ absoluut niet interessant
- het management reageert onverschillig op klachten van gasten
- er wordt vaker en vaker met 2 maten gemeten tov de dames
- de houding van de avondmanager (popie-jopie tov enkele meiden, maar ronduit arrogant en zelfs onbeschoft tov een groot deel van de gasten), waarbij regelmatig leugens worden verteld

Is er dan niets wat me nog naar LR drijft ?
- Eleentje, met wie ik vaak ga pannekoeken, (mede om me niet te storen aan eerdergenoemde zaken)
- in mindere mate meiden als Bonny, Editha en Lilly
- de gastvrijheid van de dagmanager, die je wel het gevoel geeft gast te zijn.

Wellicht wordt het tijd om eens wat mee te gaan clubhoppen, maar zeker NIET naar PHG en PSR

phoenix
22 maart 2012, 10:31
ik kijk nog eens uit naar mijn bezoekje van fun garden as vrijdag, de afgelopen twee weken zo af en toe eens een slinger aan mijn willempie gegeven, maar vooral out of sex...

duivenmelker
22 maart 2012, 21:34
Nog geen clubmoeheid vastgesteld , wissel nu af tussen PSR en Babylon en kan toch altijd met dezelfde dame kameren en zelfs Maya is me nu gevolgd van PSR naar Babylon vandaag me weer opperbest geamuseerd met Jamila en Maya in Babylon en vorige week donderdag en zaterdag was het van hetzelfde pannenkoekengedoe .
Volgende week wordt het terug PSR en dan staan Jamila en Debbie op het progamma , iets te vieren met Debbie .