PDA

Volledige versie bekijken : Alexa (Duitse) ex-GT



ketserr
26 februari 2012, 18:14
Naam : Alexa

Nationaliteit /taal : Duits / duits, engels

Leeftijd : 31 jaar

Haarkleur/lengte : zwart, lang met ponny

Lengte : 1.70 m

Postuur /Cupmaat : slank / C-cup

Tatoeage /Piercing : geen

Service : pzc, nmc


Het gebeurd vaak dat er dames in de tent te ketse zijn maar ze vallen je niet op omdat ze niet echt je type zijn, je ziet ze vaak vaker dan je favoriet, je wijst ze af als ze je willen totdat…
Ze ineens als theke te werk gaan en je er dan achter komt dat ze er best lekker uitzien vanwege de normale kleding die ze dan dragen, ze heel vriendelijk blijken te zijn. Een combinatie hiervan plus het feit dat je er niks meer mee ken doen doet je soms verlangen om een theke te ketse. In mijn geval denk ik dan aan Jenny of Nellie.

Begin van dit jaar na mijn sabbatical van 5 weken zie ik een nieuwe theke bij de deur staan en ergens vaag in me geheugen kwam ze me bekend voor. Na diep graven in me geheugen en met hulp van andere beren kwam ik erachter dat ze voorheen gewoon te ketse was en ik had gelijk zoiets van; tering, ook die ben ik misgelopen. Maar mezelf kennende kwam ik er snel achter dat ze dan niet me type geweest zal zijn en ze me niet was opgevallen. Elke keer als ik haar bij de deur zag staan groeide het verlangen naar haar want ze zag er toch wel heel erg lekker uit in de normale kleding.

Gisteravond sta ik na het eten bij Rex aan de bar te hangen en hij zegt; kijk eens wie daar loopt. En daar liep die theke voorbij maar nu was ze weer te ketse. Ik zeg; tering!!! die gaat het eraan! Even later zien we haar weer en ze word gelijk aangesproken dus was ze alweer bezet op dat moment word ik geroepen door Chantal die geketst wilde worden en ik zeg dat ik die theke op het oog heb zegt ze; dat zie ik maar ik wil nu dus ik sla haar arm om me nek, me rechter arm onder de kont en ik draag haar zwaaiend met me linkerarm naar Rex, Cupido en The Saint naar de kamer naast de sauna, ze gilde het uit.

Weer terug in de bar met wat te drinken ging ik opzoek naar de theke maar die was bezet en dat kwam goed uit zodat ik de tijd had om weer op kets kracht te komen. Na enige tijd zie ik ze vrij komen dus dat zou mijn kans worden maar ze komt terug de bar in en had al gelijk een sloesol in de hand dus kon ik nog een ronde wachte en gelukkig was het geen pannekoek die haar nam. Ik zat op de kruk bij de gokkast en Roemse Inna komt tussen me benen staan waarom weet ik niet want ze zal mij toch niet krijgen. Van mij mocht ze wel even blijven staan zodat ik even overal aan kon zitten totdat ik de theke van de kamer zag komen en Inna bij me weg douwde, deze keer was ze de mijne. Ze had het geld van me voorganger nog in de handen en ik vroeg haar verbaasd wat ze aan het doen was. Ze zegt; ketse. Echt waar? Wil je ook met mij ketse? Tuurlijk zegt ze, wacht eventjes en dan kom ik naar je toe.

Mr. Warsteiner stond toevallig naast me en ik zeg tegen hem; ze gaat eraan. Maar hij dacht dat het niet veel zou zijn maar ik was bereid er 50€ tegenaan te gooien want het was een theke. Ik had verwacht dat er wel een wachttijd zou zijn en die was er niet dus kwam ze direct met een sloesol aangelopen. Onderweg naar het huisje buiten begon ze te praten en zegt tegen me; wil je nu me ketse omdat ik theke was want voorheen zag je me niet. Dat klopt zei ik en noemde de voorbeelden op. Ze had een jurkje aan wat normaal gesproken een gevaren teken is maar bij haar is dat absoluut niet het geval. Een prachtig lijf kwam er tevoorschijn. Ik werd verzocht op het bed plaats te nemen, ze kroop op me en begon me te strelen en ik haar, ze duwde haar tieten in me gezicht nadat ik haar wilde zoenen maar dat wilde ze niet. Ze zakte af naar beneden en begon aan de ketszwans te kluiven. Ze draaide om zodat haar spleet voor het likken hing en omdat ik niet van de lik ben en ze niet wou zoenen heb ik er geen likkie aan gegeven. Op haar hurken propte ze de ketszwans naar binnen want ze heeft een nauwe spleet en begon me te bereiden. Nu ik dit schrijf kom ik erachter dat ik haar niet eens in doggie heb geketst. We draaien om naar standje normaal en ondanks de nauwe spleet kon ik flink doorhalen en met de gedachte dat ik een theke lag te ketse was het vrij snel bekeken, de ketszwans explodeerde want mij betreft veel te vroeg.

Normaal gesproken zoals ze zelf al zei zou ik nooit met haar op de kamer geweest zijn maar nu ik haar gehad heb moet ik toegeven dat ik het niet had willen missen.

Picasso 1
26 februari 2012, 18:23
Ze draaide om zodat haar spleet voor het likken hing en omdat ik niet van de lik ben en ze niet wou zoenen heb ik er geen likkie aan gegeven.

:bowlol:

Dolfie
1 maart 2012, 21:14
@Ketserr : is het mogelijk dat het over deze dame gaat ? : Alexia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27372-Alexia-(Duitse)-ex-Anna-YY&p=231535#post231535)

We zijn het alleen niet eens over de cup-maat,deze keer is het geen discussie over de juiste nationaliteit:biggrin:

Grtz,Dolfie

ketserr
1 maart 2012, 22:43
@Ketserr : is het mogelijk dat het over deze dame gaat ? : Alexia (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?27372-Alexia-(Duitse)-ex-Anna-YY&p=231535#post231535)

We zijn het alleen niet eens over de cup-maat,deze keer is het geen discussie over de juiste nationaliteit:biggrin:

Grtz,Dolfie

Weet niet of het dezelfde is want ik mocht wel aan het poesje zitten, likken weet ik niet want ik ben niet van de lik, zoenen deed de mijne niet. Voor de rest was de mijne een prachtige ik zou bijna zeggen milf vanwege haar leeftijd en had ik een goede sessie met haar. Maar ja, ze was natuurlijk niet met zomaar iemand.
Het onderzoek word gestart.

bosbeer
1 maart 2012, 23:23
Ik dacht dat ze wel Alexia heet en dat ze Russische is.

Dolfie
3 maart 2012, 23:27
Ik dacht dat ze wel Alexia heet en dat ze Russische is.

De Alexia die ik bedoel is wel degelijk een Duitse ( is de vriendin van die Italiaanse Lola ) en heeft daarvoor in YY gewerkt.
Aangezien Ketserr over een MILFje:tongue:spreekt is het dus nog een andere.

Grtz,Dolfie

ketserr
4 maart 2012, 11:49
Het lijkt wel of ze verlegen word als ik ze aanspreek. Gister zag ik haar en deze discussie schoot me te binnen maar zonder de details te weten heb ik haar gevraagt of ze hiervoor in YY heeft gewerkt. Haar antwoord was; ja. Die vraag is dus beantwoord maar of het dezelfde is weten we dus nog niet.
Een detail dat mischien het antwoord geeft op de vraag of het dezelfde is, heeft Alexa/Alexia een zwart jurkje aan? Ze loopt kaarsrecht en moet elke keer het jurkje naar beneden trekken omdat deze omhoog kruipt en haar heerlijke billen laat zien.

2bat4you
15 juli 2012, 13:06
Vrijdag de 13e
het moest zo wezen want mijn meisjes LIN (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?297-Lin), LULU (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?15357-Lulu-(Thais)) waren er niet.
Dus maar wat hangen en kijken en twijfelen en hopen dat 1 van de meiden toch nog op komt dagen.
Na JOLINA (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30231-Shila-(Jolina-(Magnum)(Philipijnse)))
wacht ik ongeduldig op een wonder want het is eigenlijk al te laat en weet dat ik deze keer een andere keuze moet gaan maken
Alexa valt bij ieder bezoek op door haar loopje , haar guitige ogen en blik en heeft altijd een vriendelijke lach als je haar aankijkt en is niet zo jong meer.
Die combinatie van eigenschappen waren genoeg om haar te wenken en eigenlijk met heel weinig woorden werd er een sleutel gehaald( achteraf dom dom dom)
niet dat ze slecht presteerde maar ik was vergeten te vragen of ze kust.... niet dus
eigenlijk meteen een domper en er was ook meteen een reactie in de genotsspier waar te nemen
dat had deze dame ook door en krikte deze met haar mond weer op naar een acceptabel niveau en deed het condoom er om en bereed me langzaam dan weer snel kreunend haar nagels in mn borst zettend heel goed en zeer professioneel, en zou super zijn geweest als ze voorover zou buigen en me tussendoor een natte zoen zou geven
dat gebeurde niet dus wilde ik het afmaken.
ik rol haar om en in die paar seconden was de kracht al behoorlijk verdwenen en lukte het me nog maar net om binnen te dringen
Alexa deed echt haar best om het gebrek aan kussen goed te maken door een beetje in mn lip te bijten en te sabelen maar de passie was weg.
ik ging rechtop zitten en zei dat het goed was.
Daar was ze het niet mee eens en wilde mij niet wegsturen zonder te poppen
Olie er bij en nogmaals een poging gewaagd..... maar als het niet goed zit in het grote hoofd dan werkt het kleine hoofdje niet mee.
Na deze poging was ze diep teleurgesteld maar vond ik het wel goed zo en bedankte haar voor haar moeite en zei dat het niet aan haar lag maar aan het gebrek van een innige tongzoen( als ze me maar 1 minuut had getongd had ik waarschijnlijk meteen gekomen maar dat gebeurde niet )
jammer maar helaas maar evengoed voor een ieder die een gemis van zoenen niet erg vind een toppertje met een heel mooi lichaam en zeer aardig en lief

Teiresas
22 januari 2013, 15:39
Het was onvermijdelijk. Al maandenlang zat ik deze wonderschone dame te bespieden zonder verder tot enige actie over te gaan. Elke keer dat ik haar weer zag werd het verlangen naar haar iets groter en uiteindelijk moest ik voor de bijl gaan, zoveel was zeker, eerdere ervaringen van collegaberen ten spijt, want deze waren nogal wisselend van aard.

Ik zag Alexa voor de Kino zitten, alleen, en daar de spoeling redelijk dun was qua damesaanbod, besloot ik dat deze dag dan maar die niet te vermijden sessie moest gaan plaatsvinden. Ik had in haar reviews al gelezen dat er niet gezoend ging worden. Op zich jammer, of zelfs iets meer dan dat, maar ik was zo onder de indruk van haar voorkomen, dat ik dat dan maar moest accepteren. De combinatie van een prachtig lijf (weliswaar altijd gehuld in een kort jurkje, maar de contouren deden het beste vermoeden), een knap gezicht, schitterende benen, fonkeloogjes, mooi lang haar en een beetje een arro uitstraling lieten mij als een blok vallen voor deze Berlijnse. Communicatief is het geen hoogvlieger. Het introductiegesprek liep wat stroefjes. Geen makkelijke kwebbel. Een gezellig gesprekje als opwarmertje (of ter afsluiting bleek later) is niet haar kracht. Ze is zelfs wat verlegen – ook op de kamer – en zal ook niet snel uit eigener beweging de beertjes voor haar winnen.
Gezien de voorkennis aangaande het (niet-) kussen en de onduidelijkheid op dit forum over de componenten van haar dienstverlening, heb ik dit toch maar even gecheckt van te voren bij de dame in kwestie. Normaal doe ik dat eigenlijk nooit (en zelden teleurgesteld), maar als je weet dat er beperkingen zijn, dan is het wellicht toch verstandig hier wat nader naar te informeren. Zou naast de onmogelijkheid tot zoenen bijvoorbeeld ook beffen niet tot de opties behoren, dan haak ik af, want dan is hetgeen er overblijft voor mij te beperkt. Vandaar dat bijvoorbeeld Lisa nog geen kerf op mijn stok is. Edoch, met uitzondering van kussen bleek het pakket tamelijk compleet, alleen AV was verder niet mogelijk. Nu staat dat laatste toch niet op mijn lijstje van must-haves, dus geen probleem: de sleutel kon gehaald worden!

Op de kamer - na de opmaak van de bedstee – ging het jurkje uit. Het moet gezegd, wat haar contouren in het strakke jurkje al deden vermoeden bleek realiteit. Een geweldig lijf! Mooi strak, heerlijke borsten met idem tepelwerk, schitterende lange benen uitmondend in een heerlijke kont en een heerlijk uitziende frisse muschi. Ik was tevree met zoveel schoons.

Tot zover het goede nieuws.

Het aloude adagio ‘te mooi om waar te zijn’ deed helaas wederom opgeld. Jammer, ofschoon ik er al een beetje rekening mee had gehouden. Puur technisch gesproken was er niet veel mis. 69, pijpen, beffen, doggy, missio, alles passeerde zo’n beetje de revue en het was allemaal niet écht slecht, maar het predicaat goed verdiende het allesbehalve. Maar bovenal was het te kil en te klinisch. Passie nul. Interesse nada. En dat is toch een domper voor iemand die juist aan die aspecten grote waarde hecht. Ik ben doorgaans een groot liefhebber van een goede GFE. Voor een ravissante PSE kan je me wakker maken. Maar dit was vlees noch vis. Voor de snel opgewonden puber of twintiger misschien een hele ervaring zo’n mooie meid, maar voor de ervaren beer die het klappen van de zweep wel kent een aanfluiting van jewelste. Na een ruim kwartier dus maar mijn zak geledigd, haar hartelijk bedankt en verder geen aanstalten gemaakt het half uur vol te maken. Geen behoefte aan. Ik heb uit teleurstelling zelfs geen fooi gegeven. Mij ziet ze niet meer terug. Jammer toch van zo’n mooi ding…

bergm550
29 maart 2014, 07:30
Deze Alexa uit GT, die altijd een jurkje tot over haar billen draagt, lange zwarte haren, werkt nu in Magnum. Bij mijn vorige bezoek had ik haar daar gezien.

gignnl
29 maart 2014, 13:25
Dat ze maar fijn daar blijft,ijskoningin.

Teiresas
30 maart 2014, 15:38
Afgelopen donderdag toch gewoon in GT gezien hoor...

Teiresas
31 maart 2014, 11:54
Afgelopen donderdag toch gewoon in GT gezien hoor...

verplaatsing op dit Forum van GT naar Magnum en de betiteling 'ex-GT' lijkt me daarom wat voorbarig...

Big30
31 maart 2014, 16:07
verplaatsing op dit Forum van GT naar Magnum en de betiteling 'ex-GT' lijkt me daarom wat voorbarig...
Ze was afgelopen vrijdag in Magnum net als Sonja. Maar goed mogelijk dat ze door de week in Gt is en alleen de weekenden in Magnum (of zo af en toe). Dames verplaatsen we altijd naar de laatst bekende verblijfplaats. Mocht ze weer in GT opduiken zal ik het topic daar neerzetten met onder Magnum een verwijzing naar haar recensie topic.

Teiresas
31 maart 2014, 16:12
Sonja liep afgelopen donderdag ook in GT te miauwen als een krolse poes. De dames wisselen blijkbaar af...