PDA

Volledige versie bekijken : Dara (Duits/Arabisch)



Sphinx
27 februari 2012, 19:41
Naam : Dara

Nationaliteit/Taal : Duitse met Arabische roots / Duits

Leeftijd : 31 jaar

Haarkleur/-lengte : zwart, halflang (in een staart geknoopt)

Lengte dame : 1,60

Postuur/Cupmaat : zeer slank, A cup

Tatoeages/Piercings : tatoeage in haar nek (aantal oosterse karakters)

Service: tz, pzc, beffen, vingeren, nmc

Voordelen: Maakt geen haast, pijpt goed

Nadelen: geen ontdekt

Tijdsduur : 30 min

Prijs : € 50

"One more depending on a prayer, and we all look away
People pretending everywhere, it's just another day
There's bullets flying trough the air. And they still carry on
We watch it happen over there. And then just turn it off

We must stand together, there's no giving in
Hand in hand forever, that's when we all win."

Geknipt uit mn bericht


Na een douche, een ontmoeting met ruikertje en een koffie was het even heroriënteren geblazen, want de faciliteiten ken ik nog wel ja, maar de bezetting kende ik alleen uit de kille cijfertjes van een paar fora. Ik meende echter Michelle in een hoekje te zien zitten, maar nadat ik mijn bril even af had geveegd bleek ze wel op Michelle te lijken qua postuur (zeer slank en van gemiddelde lengte), maar totaal niet qua gezicht (ze lachte vooral veel mooier). Ik waagde dus een gokje en ging er naast zitten. Ze noemde zich Dara, Duits met wat Arabische invloed en ze schijnt een tijd in Heavens Gate te hebben gewerkt.

Ze maakte niet echt haast om me naar de kamer te krijgen, dus zaten we een tijdje te kletsen. Toen dat in een redelijk omvangrijk potje zoenen overging zochten we toch maar een hokje op. En daar ontpopte Dara zich tot een prima dagopening. Zoenen was goed, bloasmeziek was zelfs uitstekend. Ik lag nog lang te twijfelen of ik het haar met een FT af zou laten ronden, maar toen ik haar vingerde kwam ik er achter dat ze vrij nauw is. Dat gaan we eens nader onderzoeken, dus conti erom en in doggy ingelogd. En het vermoeden bleek te kloppen, want Dara voelde zo nauw aan dat ik wat rustiger dan anders te werk ging. Toen ze zelf tegengas ging geven ging deze racebeer mee in de versnelling en knalde niet veel later over de finish. Bam! We kletsen nog wat na, rekenen af en ik ging Nickelback (http://www.youtube.com/watch?v=sT04EErNZx8) nafluitend de mannenwasstraat opzoeken, zoals ik de Erlebnisdusche noem.