Sphinx
27 februari 2012, 20:00
Naam: Nen
Nationaliteit/Taal : Thais, Engels en Duits
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang
Lengte dame : 1,52
Postuur/Cupmaat : slank, b cupje
Tatoeages/Piercings : -
Service: tz, pzc, beffen, vingeren, nmc
Voordelen: mix van zowel langzaam genieten als heftige actie
Nadelen: nope
Tijdsduur : 30 min
Prijs : € 50
Den daag begint met sjlaope tot een oer of tien
Du kiekst in de gazet of d'r niet urgens banen zeen
Dat veult dich vies tegen du sliefst de rest van dinnen dag
Du veulst dich flink beroerd du kriegst zenuwen oppe maag
Du mos sollicitere! Allee jong schriev 'ns! Sollicitere!
Höbse 'm al geschreeve? Vievenzeeventig breeve
Hubste-n-al geschreeve? Vievenzeeventig breeve
Haste al geschreeve? Dan schrief mar opnuj!
Stökske oet un bericht van mich ;)
Deze racebeer besloot zo rond half negen het slotakkoord eens in de Aziatische hoek te gaan zoeken. Putri kreeg ik helaas in het oog toen ik mijn keus al gemaakt had, maar toen was ik al bij twee Thaise collegaatjes uitgekomen. De een was zo verdiept in haar telefoon dat ze niet merkte dat ik haar op de korrel had, de ander had het wel gezien en kuchte even luid. Waarop de een weer schrok en we allemaal moesten lachen.
De dames heetten Nen en Nicky. Nauwelijks was ik naast Nen gaan zitten of ze vond dat ze haar momentje van onoplettendheid met een overvalachtige zoentechniek moest goedmaken, waar deze racebeer natuurlijk geen bezwaar tegen maakte. Toen Nen een sleutel ging halen zag ik Putri dus langslopen, maar de opkomende twijfel dat ik misschien te vroeg was geweest was op de kamer al gauw weg. Nen zoende heel enthousiast en bleek net als Juju geen bezwaar tegen diepgaande bloasmeziek te hebben. We hebben daarna nog twee standjes geneukt voor de 3e motorplof zich onverwacht aankondigde, maar het was vooral die pijpbeurt die me zal bijblijven. :blow2:
Nationaliteit/Taal : Thais, Engels en Duits
Leeftijd : 25 jaar
Haarkleur/-lengte : zwart, halflang
Lengte dame : 1,52
Postuur/Cupmaat : slank, b cupje
Tatoeages/Piercings : -
Service: tz, pzc, beffen, vingeren, nmc
Voordelen: mix van zowel langzaam genieten als heftige actie
Nadelen: nope
Tijdsduur : 30 min
Prijs : € 50
Den daag begint met sjlaope tot een oer of tien
Du kiekst in de gazet of d'r niet urgens banen zeen
Dat veult dich vies tegen du sliefst de rest van dinnen dag
Du veulst dich flink beroerd du kriegst zenuwen oppe maag
Du mos sollicitere! Allee jong schriev 'ns! Sollicitere!
Höbse 'm al geschreeve? Vievenzeeventig breeve
Hubste-n-al geschreeve? Vievenzeeventig breeve
Haste al geschreeve? Dan schrief mar opnuj!
Stökske oet un bericht van mich ;)
Deze racebeer besloot zo rond half negen het slotakkoord eens in de Aziatische hoek te gaan zoeken. Putri kreeg ik helaas in het oog toen ik mijn keus al gemaakt had, maar toen was ik al bij twee Thaise collegaatjes uitgekomen. De een was zo verdiept in haar telefoon dat ze niet merkte dat ik haar op de korrel had, de ander had het wel gezien en kuchte even luid. Waarop de een weer schrok en we allemaal moesten lachen.
De dames heetten Nen en Nicky. Nauwelijks was ik naast Nen gaan zitten of ze vond dat ze haar momentje van onoplettendheid met een overvalachtige zoentechniek moest goedmaken, waar deze racebeer natuurlijk geen bezwaar tegen maakte. Toen Nen een sleutel ging halen zag ik Putri dus langslopen, maar de opkomende twijfel dat ik misschien te vroeg was geweest was op de kamer al gauw weg. Nen zoende heel enthousiast en bleek net als Juju geen bezwaar tegen diepgaande bloasmeziek te hebben. We hebben daarna nog twee standjes geneukt voor de 3e motorplof zich onverwacht aankondigde, maar het was vooral die pijpbeurt die me zal bijblijven. :blow2: