PDA

Volledige versie bekijken : Jasmina (Roemeense)



gille52
2 maart 2012, 19:37
Naam :Jasmina

Nationaliteit/Taal : Roemeens/Gebroken Engels, Gebroken Duits, een beetje Frans

Leeftijd : 25 jaar

Haarkleur/-lengte : Pikzwart, lang glad haar

Lengte dame : 1.78 m

Postuur/Cupmaat : Slank, cupmaat C (geen siliconen)

Tatoeages/Piercings :Kleine bloem op de voorkant, onder aan haar bekken

Service: Middelmatig

Voordelen: Beeldmooi, zeer mooi postuur, vriendelijk

Nadelen:Ze kijkt een beetje droevig, en lijkt niet 100% gelukkig

Tijdsduur :1 uur

Prijs :100 €

Extra’s bij het bezoek:

Ik had een vrijkaart voor FKK Planet en had mij daarom vandaag nog eens naar Merzenich begeven. Na wat gedoe aan de receptie, mocht ik toch binnen met mijn vrijkaart. Nadat ik eerst met de Roemeense Alice naar de kamer geweest was (zie verder bij Alice), viel mijn oog op Jasmina. Ze bleek ook Roemeense te zijn (de meeste meisjes in FKK Planet zijn Roemeens of Bulgaars). Als je gaat voor de Optik, dan moet je zeker Jasmina nemen. Ik vind haar beeldmooi, en ze heeft een perfect lichaam, ze is redelijk groot, slank en heeft redelijk grote borsten voor haar fijn lichaam. Enfin, voor mij een droom om naar te kijken. Haar service is niet slecht, maar ook niet om over naar huis te schrijven. Ze liet likken en zoenen toe. Dat is positief, maar pijpen was matig, en neuken was niet slecht, maar kon beter.

Rudi_NL
4 maart 2012, 15:49
Bij een recent bezoekje aan FKK Planet kon ik van één Roemeense dame mijn ogen echt niet afhouden en vroeg me af: "Hoe kan zoiets moois toch groeien en dat zonder worteltjes in de grond?" Ze is lang en slank en ze heeft lange haren, zeer grote ogen en grote naturel borsten. Nu ik het berichtje van Gille52 lees, herinner ik me haar naam weer (Jasmina). En voor de optiek moet je inderdaad zeker bij haar zijn. Deze beauty heeft echt de looks van een ontzettend lekker fotomodel. Als ik eraan terug denk begint het voorvocht alweer te lopen.
:betrunken:

Een kamergang met haar zat er destijds helaas niet in. Enerzijds had ik al afgesproken met mijn vaste dame Alice, maar anderzijds twijfelde ik ook een beetje over haar prestaties in bed omdat ze alleen maar erg lief uit haar mooie ogen keek en eigenlijk wat weinig uitstraling had (althans op dat moment). Ze kwam wel aangenaam en aardig over in ons "kennismakingsgesprekje".
:smiley:

Ondertussen is me door bevriende ijsberen al mede gedeeld dat haar service wel redelijk is, maar niet top. En nu lees ik dit ook van Gille52, die zijn bevindingen gelukkig wel op het forum kenbaar maakt. Ondanks het feit dat de service wat beter zou kunnen zijn, ga ik de volgende keer meteen met deze Jasmina de kamer op vanwege haar geweldige schoonheid. Grrr....wat een lekker ding!!!! Dan maak ik er zelf wel een feestje van op de kamer.
:smile2:

Misschien moet ze nog wat ontdooien zoals bijvoorbeeld de Duitse Xenia en de Italiaanse Stefania in GT. In het begin van hun carrière (dat was trouwens in LR) waren dit ook maar dode vogeltjes, die ondertussen echt wel van aanpakken weten. Hopelijk binnenkort zo ook met deze schone Roemeense Jasmina.
:smkiss:

gille52
4 maart 2012, 20:40
Rudi,
Ik ben het volledig met je commentaar eens. Ik hoop dat je haar kunt ontdooien op de kamer, en dat haar service gaandeweg wat beter wordt. Zij is inderdaad een "beauty" en ik hoop echt dat ze nog een tijdje blijft in Planet Eden (de naam van de club is inderdaad veranderd, dat heb ik vrijdag ook gezien).
En ik heb bij Jasmina de cup-maat waarschijnlijk ook onderschat. Zij heeft misschien ook een C, maar het staat haar perfect op haar slanke lichaam.
Ondanks dat het de eerste keer niet zo perfect was met haar, wil ik haar toch heel graag terug hebben, alleen maar omwille van haar pure schoonheid.

seksenfun
18 maart 2012, 19:38
1,78 m is toch wel erg groot. Ze was zonder hakken maar evengroot als ik (dus een grote 1,70 m). Als model zal ze overal naastgrijpen, net iets te klein. Mijn ervaring met haar kan ik niet neerschrijven omdat zoenen (laat staan tongzoenen) niet haar lievelingding was. Dan is het bij mij nee en neem ik een andere schoonheid. Er is maar 1 manier om haar service te zien verbeteren (en dat is zeker niet door toe te geven aan haar mindere service) :smoke:.