Volledige versie bekijken : Jessy (Roemeense) ex-Alice (Planet Eden)
gille52
2 maart 2012, 20:44
Naam :Alice
Nationaliteit/Taal : Roemeens/Engels, Duits
Leeftijd : 22 jaar
Haarkleur/-lengte : Donkerbruin, middellang
Lengte dame : 1.68 m
Postuur/Cupmaat : Slank/ Cup C (geen siliconen)
Tatoeages/Piercings :Niet op gelet
Service: Goed
Voordelen: Vrolijke, lieve meid met een behoorlijke tot prima service
Nadelen:Geen
Tijdsduur :Half uur
Prijs :50 €
Extra’s bij het bezoek:
Alice was de eerste dame die ik vandaag meenam op kamer. Ze liet likken en kussen toe.
Ze pijpte zeer goed, en het neukwerk achteraf was prima. Kortom, ik was zeer tevreden over haar.
Ze is misschien niet zo mooi als Jasmina (die later op de dag aan de beurt kwam), maar haar service is stukken beter.
Herhalingsgevaar is groot bij haar.
Rudi_NL
4 maart 2012, 17:22
Alice is een Roemeense dame met lange zwarte haren. Ze is knap en heeft een mooi lichaam en schitterende gestroomlijnde borsten met cup C, maat 75 naturel (Sorry, maar echt geen B-cup). Zulke lekkere naturel tieten heb ik nog nooit in mijn handen gehad. Bovendien heeft ze een leuk kopje en mooie ogen (helaas heef ze een klein litteken bij de mond, maar dat stoort eigenlijk niet). Ze spreekt goed Engels, is erg aardig en totaal niet opdringerig.
:smiley:
Haar service en neukkwaliteiten zijn zeer goed. Knuffelen, je gezicht en hals likken met lichte zuigzoenen, een bodymassage met haar voorgevel, tongzoenen, diep pijpen, ballen zuigen en veel lager likken/rimmen en neuken in diverse stadjes en met haar vibrator spelen kan ze erg goed. En dat allemaal variërend van rustig en sensueel tot zeer heftig en passioneel. Je zou bijna denken dat dit Alice uit wonderland is.
:freu:
Haar poesje is trouwens zeer strak en haar beffen is dan ook een aardigheid (iets wat normaal niet mijn hobby is en wat ik dan ook bij weinig dames doe). Kortom: Alice is top en het herhalingsgevaar is dan ook 100%.
:luvlove:
gille52
4 maart 2012, 21:41
Rudi,
Je hebt waarschijnlijk gelijk. Ik denk dat ik haar cup maat onderschat heb. Het is meer C dan B.
Big30
20 april 2012, 02:20
Gisteravond in PHG, terwijl ik samen met Sonny in de bar gezeten op een bank met uitzicht op de bar onder het genot van een espresso in combinatie met een sigaretje en een zeer fraai uitzicht op de dames wat zat uit te buiken van het avond eten, zei reeds vermelde Sonny die door welk toeval dan ook afgelopen avond in PHG verkeerde "ken je die fraaie dame die daar aan bar staat?", omdat ik haar niet kende antwoordde ik dus zeer ad-rem met "nee" waarop Sonny weer antwoord gaf met de info dat het Alice ex-Planet Eden betrof een dame waar ene Rudi_NL nog al lyrisch over te spreken was, dat klopt!
Alice PE -> PHG.
Jorah Mormont
20 april 2012, 06:59
Ik meen dat haar naam in PHG Jenny is.
handymann
5 november 2012, 19:23
Gisteren viel mijn oog op jessy. Een kleine Roemeense met heerlijke borsten. Ze heeft een klein litteken vanaf haar bovenlip op de rechterwang, het heeft wel iets sexy. Ze is heerlijk op de kamer, niet gehaast en goede pre en aftersales. Een echte gfe. Ze is lekker gebruind met een heerlijk kontje en heerlijke borsten. Nadien bracht ze de hele avond met me door.
handymann
5 november 2012, 19:30
Vandaag na zaken in Düsseldorf toch maar weer bij phg geparkeerd. Moest jessy nog eens nemen. Heerlijk gewoon. Heb misschien al een 100 tal meisjes kan ik zeggen dat dot de beste is. Ongelooflijk gewoon en ik heb nu toch al t een en ander meegemaakt. Gfe , pse, ... alles in een. Je kan haar lekker sturen maar ze probeert gewoon alles bij je tot ze weet wat je leuk vindt. Ik denk dat ik voor haar nog veel terug ga.
Big30
5 november 2012, 19:36
Hoi handymann, zou je ook nog een paspoortje aan willen maken?
Naam : Jessy
Nationaliteit/Taal :
Leeftijd :
Haarkleur/-lengte :
Lengte dame :
Postuur/Cupmaat :
Tatoeages/Piercings :
Service :
Jorah Mormont
5 november 2012, 20:01
@Big30. Er bestaat al een draadje van deze dame Jessy. Het is de ex-Alice van PE en staat onder PHG genoemd als Jenny. Moet dus Jessy zijn.
Note Big30: thxs, topics samengevoegd en naam aangepast!
mario.ani
6 november 2012, 02:39
Pffffg
handymann
20 mei 2013, 16:24
Heeft iemand Jesse nog gespot? Misschien in een andere club? Heb haar na phg niet meer gezien. Alle info is welkom...