PDA

Volledige versie bekijken : Antwerpen linkeroever, Lina (Fantasygirls)



sofaking
3 maart 2012, 16:31
Haarkleur/-lengte : rood / tot onder de schouder
Lengte dame : ~165
Postuur/Cupmaat : mollig (met extra large achterwerk) / D
Nationaliteit/Taal : Belgisch / Nederlands
Leeftijd : ~25j
Tatoeages/Piercings : Florale thema's op 1 onderarm, 1 schouder en rug / geen
Service: Standaard : PZC, NMC, TZ, beffen, massage, b2b. Extra's als deepthroat en KIDM zijn bij te betalen.
Voordelen: Voor mij zéér mooie vrouw + goeie service = de "klik" was er.
Nadelen: Praat blijkbaar gemakkelijk over privé zaken.
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 150 EUR (geen extra's genomen)
Extra’s bij het bezoek: "de klik"

Website : http://www.fantasy69.be/

Antwerpen - LO ligt normaal buiten mijn wandel-actieradius omdat er teveel verkeerspijnpunten op de weg liggen, dus om zeker niet te laat op een afspraak te komen moet ik heel wat extra tijd uittrekken met als gevolg dat ik na aankomst soms heel lang moet zitten wachten.

De foto's van Lina trokken me echter al een tijd aan. Vooral door haar haar. Een rosje met lang haar en mooie "vormen" zie je niet zo veel in de advertenties en ik heb wel een soort van haar/kapsel fetish vermoed ik. Daarom toch maar eens gebeld en deze zaterdag werkte ze, dus een afspraak gemaakt. Toch maar op tijd vertrokken en dus een half uur in de auto moeten wachten. Het zou later blijken dat het het wachten meer dan waard was.

Ze ontving me in een zwart setje dat haar heel goed stond. Wat direct opvalt is haar bolle kont. Ik hou daar wel van. Ook haar diepe décolleté toonde heel wat lekkers. Haar kont is echt wel Rubenesk te noemen, maar verder is ze gewoon licht mollig, dus geen dikke armen of nek of gelaat. Ik vond haar zo echt wel knap. Voor liefhebbers van de slanke lijn echter niet aan te raden.

Ze vroeg of ik wou douchen of aan de lavabo opfrissen. Ik vroeg om samen te douchen en dat deden we dan ook. Al lekker tongzoenen en kuffelen en dan naar de kamer.

Daar verder lekker diep getongzoend, geknuffel en al het gewone orale werk. Haar pijpkunst is goed en afwisselend. Ik zei haar dat ik veel meer hou van orale seks en voorspel dan van "de daad" en dat leek zij ook fijn te vinden. Dus een heel lange pijp/bef/tongzoen/lik sessie. Ze werd erg nat en leek daar een beetje beschaamd om terwijl ik dat juist prettig vind. Ze zei ook dat ze nog niet lang aan het werk is in deze sector en dat leek ook wel af te leiden uit sommige zaken. Soms leek ze nog wat onzeker, maar ze werkte toch goed mee, vroeg wat ik leuk vond of niet. Ik vroeg of ze ook een B2B massage op mijn voorkant wou doen. Dat had ze nog nooit gedaan maar ze wou het graag proberen en deed het dan ook met overgave. Voor mij was de klik er helemaal.
Tenslotte toch maar een condoompje gevraagd waarna ze me klaarreed in Cowgirl. Wat naknuffelen en dan weer tesamen de douche in.

Een heel tevreden sofaking keerde weer naar huis. Ik denk wel dat ik nog terug keer als er een gelegenheid is om op een zaterdag naar daar te gaan.

Het enige minpunt tijdens de sessie was dat ze ongeremd praat over privé situaties terwijl ik juist graag ontsnap uit de "echte" wereld tijdens een sekspartij. Maar ze had die dingen blijkbaar op haar hart liggen en ik hoop dat het haar goed gedaan heeft om dat te kunnen vertellen. Het was zeker geen gebabbel om tijd te winnen want met de 2 gezamenlijke douches erbij ben ik toch een 80 minuten binnen geweest.

sofaking
3 januari 2013, 15:44
Ik heb net gemerkt dat Lina niet meer op de site van Fantasygirls staat. Ik neem dus aan dat ze gestopt is. Ze had me verteld dat ze van plan was om weer te gaan studeren als ze genoeg gespaard had. Ik hoop dus dat ze haar studies begonnen is.

Ik ben er 3 keer naar toe geweest sinds haar "ontdekking" vorig jaar. Ik ben geen GFE-zoeker, integendeel, maar zij wist je een héél goed gevoel te geven. Een seks-kameraadje. :blume: Vandaar ook dat ze in mijn top-3 miss ijsbeer 2012 zat.

Maar ze is hier nu niet meer te boeken. Jammer voor de wandelaar, maar hopelijk het begin van een fijn nieuw leven voor haar.

sofaking
11 april 2014, 17:36
De wegen van het noodlot zijn ondoorgrondelijk
Ergens eind 2012 verdween Lina van de radar. Dat luidde voor mij ook het einde in van privé afspraken in het algemeen. In 2013 nog twee keer een afspraak gemaakt met Antwerpse Gaby, maar verder ben ik alleen nog naar Nederlandse sauna clubs gegaan of naar een privé in de buurt waar ik zonder afspraak, impulsief eens binnenviel. Het was dan ook al meer dan een jaar geleden dat ik nog eens een advertentiesite had bekeken. Waarom ik vorige maandag dus nog eens "wellust.com" in de adres bar van de browser intypte weet ik echt niet. Gewoon om te kijken of die site nog altijd bestond ? Of werd het door een duiveltje in mijn oor gefluisterd ? :teuflisch: In elk geval, op pagina één staarde ik naar een bekende foto. Lina was terug op haar oud adresje.

Nu wou het toeval (?) dat ik al een hele tijd geleden een dag vakantie gevraagd had op vrijdag 11 april om voor de eerste keer dit jaar weer eens een stapje in de wereld van carnaal plezier te zetten en een sauna club te bezoeken. Het was al geleden van mijn verjaardagsfeestje in November dat ik me nog eens had laten verwennen door een DVP. Terwijl ik zo zat terug te denken aan mijn leuke tijden met Lina meende ik me te herinneren dat ze gezegd had dat 11 april haar verjaardag was. Dat waren dus wel heel wat toevalligheden na elkaar, en ik besloot om maar eens te bellen en te vragen of ze die dag beschikbaar was. Dat bleek zo te zijn en dus de plannen omgegooid en voor het eerst sinds lange tijd nog eens een afspraak in een privé gemaakt. 3 dagen vol gespannen verwachtingen volgden. Zou de chemie van onze vorige sessies er nog zijn ? Indertijd dacht ik dat, als ik de helft van mijn leeftijd had, ik zonder twijfel verliefd op haar zou worden. Op kamer gaf ze me een lekker GFE gevoel, na afscheid dan weer eerder een BVE. "bezorgde vader experience". Was het eigenlijk wel verstandig om onze kennismaking te vernieuwen ?

Ze was op die 2 jaar sinds onze laatste afspraak niet veranderd. Nog altijd lang ros krullend haar ( bijgekleurd ) , Naar mijn smaak heel mooie snoet met ogen en lippen wiens aanblik de turbocharger van mijn geilklieren opstart. Prachtige D-cup borsten met perfect zuigbare tepels. Ze heeft een XL figuur met een kont waarachter je de rots van gibraltar kan verbergen. De achtersteven is helaas wel wat buitenmaats, maar het totaalplaatje vind ik nog altijd heel mooi. Een echte BBW.

Net als ik houdt ze van oraal plezier. Ze speelt graag met haar poesje en gebruikt haar vingers en majestueuse billen om je tijdens het beffen te sturen zodat ze zelf ook optimaal plezier beleeft. Ofwel is ze de beste actrice in DVP land, ofwel wou ze graag bij me klaarkomen, en van zo een enthousiaste medewerking heb ikzelf dan weer veel plezier. Dat ze ook met je naar een climax wil, is wat het voor mij een GFE maakt. (Ik hou eigenlijk niet van die term GFE, als het met iemand half mijn leeftijd is. Sekskameraadje of zo lijkt me beter, omdat genieten van seks toch het hoofddoel is en een girl friend meer dan dat inhoudt. ) Tongzoenen doet ze ook veel en met overgave en haar borsten zijn heerlijk vol en zacht. Ze pijpt lekker en gevarieerd, maar vandaag was ik het voornamelijk die haar oraal wou verwennen. Zo'n 40 minuten non-stop oraal voorspel, waarna we uiteindelijk toch naar een condoom gegrepen hebben en de sessie besloten met een amazonerit. Daarna nog wat geknuffeld en nagekeuveld :remybussi[1]: en dan terug naar huis. Hopelijk blijft ze hier nog een tijdje actief.