PDA

Volledige versie bekijken : Simona ( Bulgarije )

Dolfie
3 maart 2012, 22:47
Naam : Simona

Nationaliteit/Taal : Bulgaarse / Duits-Engels

Leeftijd : +/- 28

Haarkleur/-lengte : Zwart / Halflang

Lengte dame : +/- 1,70

Postuur/Cupmaat : Slank / Zeer mooie silicone C cup

Tatoeages/Piercings :YY Tattoo / Ja

Service: TZ,B to B massage,PZC,NMC,Russisch

Voordelen: Haar geile blik en getuned C cup

Nadelen: Geen

Tijdsduur : 2 sessie half uurtje

Prijs : 50€

Deze Bulgaarse dame met sexy brilletje en geweldige getuned C cup borsten heeft een prachtige body en biedt U:biggrin: een prima service!
Het zou een mooie reclamespot zijn:biggrin:
2 sessies met haar beleefd,de eerste sessie TZ,heerlijk pijpwerk,Missio en hoe kan het anders afgemaakt in Doggy:tongue:
Tweede sessie ook geweldig met happy ending op zijn Russisch:tongue:
Deze dame is terecht trots op haar C cup silicone boezem en ze wil dat je er echt hard in knijpt:tongue:
Wat ik ook sexy vond was haar YY tattoo boven haar grotje!

Grtz,Dolfie

Badslippers
4 maart 2012, 21:57
Nou is die huichelachtige klootzak van een Dolfie me alweer voor geweest. Ik had haar op de korrel toen ze met haar pronte D Boobs voorbij kwam paraderen. Wij stonden met een rijtje ijsberen als waren wij hanggroepjongeren tegen de muur bij de Theke. Komt de Simona voorbij met haar secretaressenbril. Ze "Teasde" me even en ik hapte direct. "Ich bin leider besetzt" zei het wicht. Rex, de geile hond stond ook al te kwijlen en hij wilde deze stunner ook aan zijn hondepik rijgen. Dus ik loop die dame achterna om te kijken of ze wel echt een date heeft. ja hoor, in de bios pikt ze de een of andere loser op.

Dit is de eerste keer in mijn carriere dat ik op een dame heb staan wachten zo geil vond ik haar en ja hoor. Laat op de avond kreeg ik haar te grazen. Ik werd compleet van mijn stuk geslagen door die loezen van haar die slechts bedekt werden door 2 miniscule stukjes textiel. Bovendien een reet om U tegen te zeggen. Sleutel laten bezorgen en de verwarmde blokhut in. We stonden nog tegen het houtwerk en ik liet haar bovenstukje langzaam van haar tieten glijden en twee sappige meloenen werden mijn deel. Dit is een lieve, zeer sexy dame en zeer zeker een Megaboob vrouwtje. Heerlijk aan haar tieten liggen lebberen en wat is er geiler dan zo'n schooljuffrouw met bril aan je leuter laten zuigen. Mijn lul werd zo snoeihard dat ik haar tussen de tieten heb liggen fucken. Jammergenoeg spoot ik de kit al na een kwartiertje tegen haar kin en ben ik geeneens aan neuken toegekomen. Herhalingsgevaar 100%!!!

Megaboob
10 juni 2012, 14:33
Naam: Simona, Bulgaarse
Haarkleur/-lengte : zwart / halflang
Lengte dame : ca. 170 cm
Postuur/Cupmaat : slank / D (siliconen)
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / < Duits / < Engels
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : nee / nee
Service: OK
Voordelen: schoolmeisjes look, met brilletje
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : 50 EURO
Extra’s bij het bezoek: geen

Als afsluiter van deze goede dag geopteerd voor een nieuw gezichtje, de Bulgaarse Simona, 29 Jaar oud, maar ziter er jonger uit, zeer slank (maar doet niet aan sport, ze heeft goede genen volgens haarzelf), en gesiliconiseerd tot een D cupje, heel fraai. Het d-cupje deed het dan ook, ik had haar al een paar keer langs zien komen, en dat zag er appeteitelijk uit. eerst wel gpresaled met haar, even de kat uit de boom kijken bij de Bulgaarse dames, maar na deze megaboon-check was het toch een leuke vrolijke dame, en dus kamerwaardig. daar aangekomen de kleding verwijderd, en elkaar lekker getongzoend, waarbij mijn handen als vanzelf naar het D-cupje gingen, vreemd dat ze dat toch allemaal moeiteloos vinden, zelfs zonder gps. Even de borsten verkend, ook de tepels, even lekker geproefd en gelikt tot vreugde van Simona, en daarna de immer belangrijke PZC fase, iets was ze goed, maar niet tot in de puntjes beheerst, maar wel met een goede gedrevenheid doet. Omdat dit mijn derde sessie van de dag was, duurde het iets langer voor ik op sterkte kwam, maar toen dat eenmaal was gebeurd zijn we overgegaan op cowgirl, doggy en missionaris, voldoende variatie mogelijk dus bij deze schoonheid, en dat alles leidde weer tot het bekende hoogtepunt, deze keer in missionaris in het condoom. Prima verder dus, goede naservice, nog even nagepraat, en naar de lockers, betaald, en afscheid genomen.

Herhalingsgevaar, zeker aanwezig, maar er zijn mooiere dame, en het blijft een kleine D cup, dus leuk voor de afwisseling!

daniel1
10 juni 2012, 15:19
Hoi Megaboob,

Volgens mij is er reeds een draadje voor deze heerlijke dame.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29140-Simona-(-Bulgarije-)
Maar ik denk dat de cupmaat inderdaad D is.
Maar ja, jij bent dan ook de boob expert.

Megaboob
10 juni 2012, 15:59
Ja, dat klopt, heb ik weer niet goed genoeg gezocht, excuses mods, graag samenvoegen!

megaboob

mynasch
6 september 2012, 12:47
maandag 3 september

jl vrijdag had ik voor het eerst met simona gesproken, helaas dacht ik dat ze toen geen tijd had (ingebakken tussen twee beren) maar dat bleek een verkeerde interpretatie zei ze toen, ik had haar gewoon kunnen weghalen tussen die beren. hmmm dacht ik toen, 't waren wel heeel sterke beren.... Enfin, maandag in de zon van GT een nieuwe kans. Aan het eind van de middag kwam ze op me toe en vertelde dat ze zo rond 18 naar huis zou gaan. Slimme zet.... Nog even met haar gepraat, en haar verleidingsinstinct won het van mijn weerstand.... Mooie stralende ogen, prachtig lichaam, met fraaie uitnodigende bewegingen (dat schijnt non-verbale kommunikatie te heten) konden mijn beheers genen makkelijk overwinnen, en ze zag al snel dat het ook de kleine mynasch niet onwelgevallig liet... Kortom sleuteltijd. Ook hier prima beslissing. Leuke meid, heerlijk om mee te vrijen, te praten, te neuken, te ontdekken. Kon ook fab mijn penis en ballen heel zacht masseren, iets wat ik goddelijk vind. Knallend eind. Wat een dag :betrunken: :betrunken: