PDA

Volledige versie bekijken : Alexandra (Roemeense)

ketserr
4 maart 2012, 19:12
Naam : Alexandra

Nationaliteit/Taal : Roemeens / Duits met een beetje Engels

Leeftijd : 22

Haarkleur/-lengte : Zwart / lange

Lengte dame : 1.70

Postuur/Cupmaat : Slank / A

Tatoeages/Piercings : in haar nek doorlopend op haar rug

Service: TZ, PZC, NMC

Ik was net binnen, stond onder de douche en zie drie meiden binnenkomen. Eén daarvan viel mij meteen op en ze probeerde ook mijn aandacht te trekken, ik wist toen gelijk al dat ik haar later op de dag nog zal gaan zoeken. Ik zag dat ze snel bezet was dus of een ander en anders kwam ze vanzelf weer in beeld. Later kom ik haar tegen in de kino ze zit op een bank en weer begint ze me lonken dus ben ik er naast gaan zitten en gelijk lag ze tegen me aan en begon me te strelen totdat ze bij de ketszwans kwam….
Ze pakt hem beet en roept haar vriendin erbij die er tegenover ons zit, de verbazing was groot en het duurde 10 minuten voordat het onderzoek voltooid was ondertussen moesten alle meiden die de kino in kwamen even komen kijken. Maar loslaten kon ze hem niet. Ik zeg tegen haar dat hij een kusje wil maar toen zei ze dat ze een sloesol gaat halen. Het werd kamer 25 onderweg kwam ik erachter dat ze in Dortmund heeft gewerkt in Bellami.

Ze had een zwart visnetje aan, een slank lichaam en een leuk gezicht. Na het uitkleden zag ik dat haar borsten tegen vielen net zoals bij Denise. Bij beide dames is dit eigenlijk het enige minpunt. Met wat zoenen kroop ze dicht tegen me aan en ging weer verder spelen met de ketszwans wat natuurlijk overging in kluiven. Voordat we begonnen te ketse vroeg ze me rustig aan te doen alsof ik niet weet hoe ik met dat ding moet omgaan. Ze klom erop, standje gewoon gevolgd door doggie waarbij het leek of ze er echt van genoot en verloor ze haar controle had ik het idee. Weer omgedraaid naar standje gewoon in de opvouw versie tot de ketszwans explodeerde.
De rest van de dag als ik ze tegenkwam wilde ze elke keer even onder me badjas voelen en zei dan elke keer; das ist mein freund.

chiefinspector
8 maart 2012, 01:00
Afgelopen donderdag 01-03 weer besloten om een dagje te relaxen in GT. Bij binnenkomst direct al gemerkt dat de sfeer perfect was, veel mooie vrouwen en gezellig druk. Rustig met een espresso op een bank plaats genomen en met mijn ipadje de verhaaltjes achter de namen te achterhalen. Nadat een heftige sessie met Lolita & Barbie de eerste druk van de ketel had gehaald, kwam na het eten Alexandra naast me zitten op de bank. Ze droeg een zwart visnetachtig jurkje, wat haar ranke figuurtje mooi deed uitkomen. Hoewel ik een liefhebber van een wat gevuldere voorgevel ben, zij heeft een bescheiden cupje A, was ik helemaal verkocht van haar typerende oostblok gezichtje. We raakten in gesprek, en gezamenlijk surfden we wat op internet. Ze drong zich helemaal niet op, maar kroop wel heerlijk tegen me aan. Vooral het spontane maakte het extra leuk. Dit GFE voorspel zorgde ervoor dat ik klaar voor de strijd was en haar vroeg om het op een kamer af te maken. Ze reageerde alsof ik nooit zou vragen, want ook zij was opgewonden geraakt. Ik verbeeld me niks, maar dit uurtje met haar was de heerlijkste PSE / GFE combi die ik in GT heb meegemaakt. Alles klopte en voldeed aan mijn gedroomde fantasieën. Heerlijk zoenen, diep geil pijpen en in verschillende standjes wilde ze geneukt worden. Toen ze zich ook nog met gespreide benen klaar vingerde en er bijna scheel van genot bij ging kijken, stond ook ik op klappen. Snel het jasje af, en haar tedere poppegezichtje van een proteïne rijk masker voorzien.
Beiden wilden nog niet terug naar de realiteit, maar in elkaars armen, lepeltje lepeltje nagenieten van datgene wat tussen ons had plaatsgevonden. Ook haar aftersales waren zoals het hoort, en ik merkte menig jaloerse blik van diverse ijsberen die in de gaten hadden dat dit niet zo maar een sessie was. Herhalingsgevaar ? ABSOLUUT !!!
Toen ik de volgende dag via Facebook uitgenodigd werd om haar " vriend " te worden, kwam die glimlach direct terug. Zulke vrienden wil ik altijd wel.......