PDA

Volledige versie bekijken : Armenia, Spaanse/Roemeense

benijsbeer
9 maart 2012, 20:01
Een mooie meid met lang zwart haar en donkere ogen. Heerlijk volle borsten die eruit zien als vol met vulling, maar bij nader onderzoek toch echt puur natuur blijken te zijn.

Ze had van die knalrode lippenstift op waardoor ik na afloop behoorlijk moest boenen om de sporen daarvan weer te verwijderen.

Ze was een beetje voorzichtig met het tongzoenen maar dat werd allengs beter.

Op de een of andere wijze pak ik steeds de danseressen eruit hier. Ze lokte me daarmee om met haar naar de kamer te gaan. Op de kamer zelf was ze veel minder beweeglijk in het begin. Blijkbaar een beetje aftasten wat voor vlees ze in de kuip had.

Haar tepels staken heerlijk naar voor en ze had er geen probleem mee dat ik daarmee speelde.

Haar mooie tatoeage op haar linkerzijde accentueert haar uitstekende figuur nog beter.

Ze is ca. 1.80 lang en ze heeft ietwat langere benen. Ze is pas een maandje hier. Maar staat op het punt weer te vertrekken naar een andere club waar meer mannen zouden komen. Een job hopper dus.

Ik wist weer eens tot een hoogtepunt te brengen, dus was het daarna heerlijk glijden in die natte poes.

Al met al een uitstekende ervaring

Sent from my iPhone
Ik ben ijsbeer

benijsbeer
28 maart 2012, 17:36
2376
Correctie Amelia, is haar naam.
Dit is haar foto op de H7 Website
http://heaven7-saunaclub.de/bilder/galerie/31dd6b0eac63f1a51091c2e132d9dcb2_12_0.jpg

Die stelten zijn echt, wat een mooie meid. Naar mijn smaak iets te veel makeup, maar verder toppie.

bad pritt
29 maart 2012, 13:38
Citaat BenIjsbeer:
Maar staat op het punt weer te vertrekken naar een andere club waar meer mannen zouden komen. Een job hopper dus.

Er is veel doorstroming hier.
Dat is de zwakte en de kracht van deze kleine club.
Je vind er altijd wel wat verrassends.:biggrin: