PDA

Volledige versie bekijken : Trio 2 Roemeense vriendinnen ( Yasmin & Roxanna )

Dolfie
9 maart 2012, 20:27
Deze 2 onafscheidelijke vriendinnen hebben mij voor de eerste keer in mijn leven verleid tot een Trio:betrunken:
Op de kamer nam Roxanna duidelijk het initiatief,geweldig vrij hard blasewerk terwijl Yasmin een poging deed om te knuffelen...echter geen TZ met deze Yasmin:redface:
Een beetje ergerlijk was het Roemeens gebrabbel tijdens de sessie:rolleyes:
Daarna blasewerk van Yasmin dat duidelijk onder het standaard niveau lag...gelukkig was het knuffelwerk met heerlijk diep TZ van Roxanna heerlijk.
Ik stond op springen en wou toch effie neuken:biggrin:
Doggy-style bij Yasmin terwijl Roxanna me heerlijk tongde...Hierdoor kwam ik iets te snel klaar:tongue:
Echter de 2 dames hebben dan nog wat gek liggen doen,erg leuk.

Grtz,Dolfie

jacky pakutra
9 maart 2012, 21:48
ter info: deze beeldschone Yasmin heeft ook in PHG gewerkt (daar onder de naam Lavinia).

In een van mijn bezoeken aan deze club (h7 dus) met Yasmin gekamerd, omdat het voor mij veruit het mooiste meisje was dat aanwezig was.
Zoenen was mogelijk maar wel beperkt en gaf me daarnaast het idee dat ik mijn tong in een staafmixer stak, zodat ik het na een half uur voor gezien hield.

Dit terwijl ik op de bank een heel leuk gesprek het haar had (ze kende me uit PHG ) en wel een avondje met haar wilde gaan spenderen, maar helaas pakte dit anders uit.

Jammer voor haar dat ze de euros heeft misgelopen, maar anderzijds respect voor dames die geen robots zijn en ondanks het feit dat ze een leuke dagomzet kunnen maken, toch ervoor kiezen om (in mijn geval) niet al teveel te zoenen.
ook het pijpwerk was niet echt om over naar huis te schrijven, zodat ik het daarna voor gezien hield.
leuke meid, die een te verwende beer trof.

met goede service zou dit in elke club in nrw een topdame kunnen zijn...want de looks zijn top (of kwam dit omdat ze zo ver boven de rest uitstak in de h7-setting, en zou ze wellicht minder opvallen in een club met een betere line-up?)

EDIT: ik zie dat Dolfie inmiddels een apart draadje voor dit meisje heeft aangemaakt, dus mods aub dit bericht daarheen