PDA

Volledige versie bekijken : Grimbergen, Le Chateau Rouge, Clio

sofaking
11 maart 2012, 18:04
Haarkleur/-lengte : Kastanjebruin (met rode schijn) /kort
Lengte dame : ~170
Postuur/Cupmaat : slank / c-d, siliconen
Nationaliteit/Taal : Belgisch/Nederlands
Leeftijd : 27-30
Tatoeages/Piercings : schouder, rug en (heel kleintje) op de borst/navel
Service: nmc , pmc , tz , massage , beffen , vingeren, Russisch, handjob
Voordelen: Actief, hoge knuffelfactor.
Nadeel : Geen
Tijdsduur : 90 min.
Prijs : 230 EUR.

website : http://www.lechateaurouge.be/

Ik ben een tijdje geleden op prospectie geweest in deze vrij nieuwe privé. Eerst gebeld voor het adres. Hou er rekening mee dat de telefoon door een man wordt beantwoord.

Op een middag er naartoe. Sarah deed de deur open. Wat uitleg gekregen over de mogelijkheden en prijzen en dan de aanwezige meisjes even mogen bekijken. (Ging wel erg snel.) Ze waren met 4, waarvan 2 die mij visueel echt wel prikkelden : Audry en Clio. Maar ik wilde een uur blijven en Audry had een afspraak gepland, dus werd de keuze heel eenvoudig.

De Prijzen zijn 80/half uur, 150/uur met supplementen voor sommige diensten, zoals KIDM of anaal. Vooraf wel vragen wie wat juist doet want niet alle meisjes doen alle mogelijke extra's.

Clio is een rasechte Vlaamse dame. De foto's en leeftijd op de website zien er allemaal correct uit. Knap van gelaat naar mijn smaak en erg slank. De borsten bevatten siliconen. Ik vond ze er heel leuk uitzien, maar je voelt ze wel natuurlijk.

Clio bracht me naar een sobere maar heel ruime kamer met aanpalend badkamertje. Alles zag er proper en net uit.

Het werd een meer dan bevredigend anderhalf uur. Vooral door haar hoge knuffelfactor. Ik hou van langdurig voorspel, lekker knuffelen en uitvoerig zoenen.

Ze vroeg of ik een voorkeur had voor PMC of PZC, en ik koos voor het eerste. Ze liet dan uitschijnen dat dat ook wel haar eigen voorkeur was.

Pijpen was heel goed. Je voelde dat condoom niet eens. Ze wisselde dat af met een heel erotisch soort van b2b. 't was niet echt een b2b massage, meer als een slang over en langs je lichaam kronkelen, terwijl overal zoenen en afwisselend pijpen. Vond ik erg erotisch, en dat ging dan naadloos over naar een cowgirl standje. Ook weer een voordeel van het PMC, dat deze dans niet onderbroken moest worden om een condoom aan te brengen.

Na het hoogtepunt was er de gebruikelijke relaxmassage met wat conversatie.

Ik heb de massage wel wat te lang laten uitlopen voor nog een tweede ronde, dus ik wou de laatste 10 minuten van het afgesproken uur al knuffelend uitbollen, maar heb op de valreep toch besloten om nog een half uurtje voort te doen.

Een positieve ervaring met Clio dus. Zij is alleen in de week aanwezig, van 11 tot 16 uur.