PDA

Volledige versie bekijken : sint annenstraat nr 116, Veronica, Bulgaarse ex-ZP



Megaboob
14 maart 2012, 23:15
Naam: Veronica
Haarkleur/-lengte : Donker/zwart, lang, licht krullend, zeer fraai!
Lengte dame : 1m60 a 1m65
Postuur/Cupmaat : Slank, 75D cup (mooie ronde silicoontjes)
Nationaliteit/Taal : Bulgaarse, Engels
Leeftijd : 29
Tatoeages/Piercings : ja, op haar arm / nee
Voordelen: Ongelofelijk mooie dame voor de liefhebber, zeer strak lichaam, een supermooi kontje, heerlijke borsten knap gezicht, en mooi bruin. ook zeer vrouwelijke vormen!
Nadelen: Geen!
Tijdsduur : 30 minuten
Prijs : € 50,-

Ik realiseerde me dat ik het betaalde sex gebeuren al weer weken achter me had liggen wegens drukte, en was toe aan was nieuws. Vandaar dat ik, toen ik toch langs Utrecht reed in even tijd had, maar eens naar het zandpad reed, en daar rustig een rondje maakte over het in renovatie zijnde pad. Op 158-3 stond een bijzonder fraaie dame te lonken, typische Bulgaarse schoonheid, ongelofelijk mooi vrouwelijk een zeer slank figuur, maar met mooie welvingen, en dan niet alleen haar borsten (d cup siliconen, mooi rond), maar ook de rest van haar lijfje. IK SCHAT DAT ZE MAATJE 30 OF 32 HEEFT, DUS PP, OPGELET!

Veroncica dus, die me hartelijk en vriendelijk begroette bij het kennismaken aan de deur, en ik was dus verkocht. naar binnen, ebven drie zoenen, uitkleden, even wassen, hygiene was goed, en zij stond in hara zwarte mooie setje (dat maakte hara nog mooier, echt!), en vroeg me haar te helpen het uit te doen, kijk, deze schoonheid snapt het helemaal, daar word een man opgewonden van!
Even vast een aai over haar silicoontjes en ik werd naar het bed gedirigeerd, waar een heerlijk teasen ontstond, zij gaf me een fijne borst massage, met haar borsten, gaf me alle gelegenheid met haar borsten te spelen (ze voelde goed aan dat ik een borstenman ben!) heerlijk aanvoelende siliconen, ik weet het, niet iedereen is liefhebber, maar ik kan deze fijne ronde zachte maar toch ook strakke borsten gewoon niet weerstaan. Ook weer die heerlijke geile glimlach erbij, en mijn kleine vriend werd helemaal warm, en groot van haar, en voor haar!

Het rubbertje werd vakkundig aangebracht, en een prima pijpsessie (MC) ontspon zich, goed afwisselend, en deze schoonheid voelde prima aan wat ik fijn vind. Daarna sex in cowgirl, en in doggy afgemaakt, met een heerlijk orgasme in haar nauwe poesje, wat een genot om met dit fraaie mokkel te mogen sexen, het kwam vanuit mijn tenen na deze weken.

Na het wassen nog even nagepraat, waarbij ze me zeer sexy, en nohg steeds naakt teasde, en zelfs zichzelf wat vingerde, prima dus gewoon. Na het aankledne nog netjes met drie kussen afscheid genomen, en met een goed humeur weer naar huis gereden dit was een prima sessie met een heerlijk mooie dame. Herhalingsgevaar: 100%!

Melissa (138-5) heeft er een serieuze concurrente bij qua schoonheid op het pad wat mij betreft!

Megaboob

rolly
6 april 2012, 01:17
Dus Veronika is opgedoken in het Utrechtse....:) dan wordt het tijd om daar snel weer eens te gaan kijken. Ik heb Veronika al menig keer bezocht(Deventer, Alkmaar, Brussel en Amsterdam) en kan Megaboob`s beschrijving hierboven alleen maar beamen. Verder nog wat gegevens voor het paspoortje...Ze is 29, haar cupmaatje is 75 D en ze zou een tattoo op haar rug moeten hebben...verder heeft ze eerder wel piercings gehad in de navel, tong en bovenlip. Vriendelijke dame met prima service.

Rolly

Megaboob
12 juni 2012, 18:39
Vandaag kon ik mijn hormonen weer eens niet bedingen, ne even een rondje door het Utrechtse red licht gebeuren gereden. Tot mijn blijdschap is veronica weer terug, en ze zag er weer heerlijk uit in een roze setje, wat weinig aan de verbeelding overliet, en waar haar ranke figuurtje en lekkere 75D cup weer fantastisch accentueerde. het mag duidelijk zijn, de Boobmeister was alweer verkocht, en moest nog weel een rondje extra rijden wegen gebrek aan parkeerruimte. Maar Toen ik aankwam was Veronica net weer vrij, dus dat kwam mooi uit.

Ik kreeg een uiterst vriendleijke en hartelijke ontvangst,a ltijd prettig, met drie zoenen, en heerlijk teasen met haar lijfje. Kleine Megaboob groeide alweer sterk van al dat fraais, dus snel weer van de kleding ontdaan, nog even staande geteasd, en daarna lekke rop het bed, waar ze weer doorging met een fijne body to body massage en heerlijk teasen met haar fraaie rondje cups van mijn inmiddels op oorlogssterkte staande Megaboob Jr. Veroncia weet en snapt wat een tietenman wil, en gaf dat volop. Daarna kwam ze lekker boven me hangen, nog meer teasing, gevaarlijk dichtbij, maar ze is gerafineerd genoeg om geen sex zonder te doen. Door dus met het plaatsen van een rubbertje, en een heerlijke actieve pijpbeurt, waarbij ik al bijna op klappen stond! Door met de welbekende cowgirl en doggy, megaboobs favorietjes, en ook dat ging allemaal weer prima en prettig, maar het hoogtepunt van de dag was toch het Russisch, heerlijk tussen haar volle borsten klaargekomen op dat zachte huidje, haar prachtige gezicht en lippen vlak bij de mijne, en oef, dat wat weer gewoon heerlijk!

Veronica is professioneel, maar gewoon goed, en zeer vriendelijk, ook in voor een praatje achteraf, over moederland Bulgarije, waar Megaboob ook al vaker op vakantie is geweest, en praten met deze heerlijek dame met haar knappe gezicht en superstrakke body is al zeer opwindend. ik schat echt dat ze een maat 30 a 32 is, echt ongelofelijk slank en strak deze schoonheid. Mooi lang zwart haar, en fraai gebruind, echt heerlijk, een fijne (niet blonde) barbiepop. Ze heeft in de verte wel wat weg van Sarah Young in haar hoogtijdagen, en dat is zeker een compliment voor haar, want Sarah is ook echt een prachtige meid, google haar maar eens.

De siliconen zijn vrij stevig, maar zitten er al een tijdje, en beginnen toch wat soepeler te worden, wat prettig is, en ze heeft leuke, hele kleine tepels, die graag gelikt worden!

Verder is ze altijd zeer hygienisch, zeer fris, geen zweetluchtje ed, en zeer verzorg met mooie volle lippen, goed in de lipstick.

Ik was een klein half uurthje binnen voor het standaard tarief van 50 euro, dus hoewel het geen sauanclub nivo is (geen pzc, geen zoenen), het toch schappelijk is, en de schoonheid van deze dame de absolute meerwaarde is!

@rolly, ze heeft inderdaad ook een tatoeage op haar rug, ook best een mooie!

Een topper op het zandpad voor mij, ik hoop dat ze nog lang blijft!

Megaboob

Megaboob
16 september 2012, 14:15
Tot mijn vreugde was deze schoonheid ook weer terug op het zandpad. ook net terug uit Bulgarije, lekker bruin,en lekker relaxed. het was te merken, want het leverde een topsessie op. Zij teasde me eerst heerlijk met haar sili's, en knappe gezichtje, net niet zoenen, maar de verleiding was daar. Daarna uitgebreide een prima sessie PMC, zeker 10 a 15 minuten, saunaclub nivo. Door naar de sex, ook weer heerlijk met haar lichtgewicht body on top, in een fijn tempo naar een hoogtepunt, en ook zij vond het best lekker volgens mij. Glijmiddel gebruikt ze al niet meer als ik kom, dus dat is positief, ze word zelf lekker nat.

Daarna lekker even nagepraat, geen klokkijkster, gewoon gezellig met deze mooie dame. Een echte topper op het zandpad wat mij betreft, zowel optisch als qua prestaties.

Megaboob
25 november 2012, 17:53
Deze schoonheid is weer terugverhuist naar Amsterdam helaas. ik zal haar missen op het zandpad, waar ik toch wat vaker in de buurt ben dan in Amsterdam.

Big30
25 november 2012, 18:16
Hoi MB,

Enig idee waar in A'dam dame nu bivakkeert?

Gr B30

Megaboob
25 november 2012, 23:00
De Dollegebijnensteeg begreep ik, maar zelf nog niet gespot. als ik haar zie bevestig ik het even!

Megaboob

Cuties
26 november 2012, 01:12
De Dollegebijnensteeg begreep ik, maar zelf nog niet gespot. als ik haar zie bevestig ik het even!

Megaboob

Ze heb wel eens op o.a. de RydK gestaan, maar ik heb heur persoonlijk in het verleden nog nooit in de Dollebegijnensteeg gezien; enkel achter het eerste raampje van de Saint Annenstraat (v/a de OZV bekeken). Das dus numero 116 Biggie. Het zal dan ook zeer aannemelijk zijn dat dit thans wederom zal gebeuren. Van mij mag ze overigens naar de RydK ophoepelen. Lekker ver weg van de "action". Het doet mij nl. zo voorkomen alsof damens die normaliter kamer X *bezitten* in de meer populaire a-straatjes, voor heur dikwijls plaats *moeten* maken en/of dat zij (of derden namens haar) op een slinkse wijze een a-locatie-kamer bij heur *thuiskomst* (voor heur) weet (weten) veilig te stellen. Das storend voor die andere chix en hun klanten. Vraag *ons* vriendinnetje (http://www.flickr.com/photos/amicidelgiovedi/1148744267/sizes/l/in/photostream/) Jorinde Moll :wink: uit 's-Gravenhage maar eens, wat zij ervan vindt dat naar Mokum wederkerende derden, zoals Veronica, heur kamer inpikken.

Btw, even nog wat schaamteloze reclame maken voor *onze* Jorinde.;) Werkt thans achter het ene laatste raam in de Saint Annenstraat http://s14.directupload.net/images/121126/xw9j3qh6.gif, vlakbij de smartshop; echt heur ding.;)

Herrinert U zich deze zin: http://s14.directupload.net/images/121126/8xk6a5ui.gif"Kommie Lekkûh binnûh, schat".http://s14.directupload.net/images/121126/8xk6a5ui.gif "Ja, Sammy, eerst boodschappen doen, ga jij maar eerst je lipjes mooi rood voor me stiften!!!!" :cool:

Over een paar weken/maanden zal de laatste overigens waarschijnlijk weer op *heur* kamer van de Saint te vinden zijn, althans, wanneer en voorzover de "hoertjes-karavaan" van het circuitje van een van Saban Baran's makkers en/of soortgelijke puistenkoppen (waarin Veronica ongetwijfeld zit) weer doortrekt.;) Ja!, want das gewoon niet normaal hoe deze nomaad/temeier alle (!) straten van NL (!) en BELGIQUE (!) en [...] en [...] afreist, en dikwijls dubbele dagdelen per shift maakt!! Sick. Laten *we* hopen dat ze snel doortrekt; kunnen *we* weer over de OZV scheuren om te kijken of Sammy er is.:wink2:

M.a.w., tezamen met andere damens, heb ik niet zo'n hoge pet van deze temeier.
Maar heur boobies sijn seker mooi; die sijn seker weten goed gevuld met soute see; kunnen de bois lekker mee spelen, dat seg ik wel.:smoke:

Megaboob
26 november 2012, 19:08
Cuties heeft weer eens helemaal gelijk, het is de sint annenstraat nr 116 inderdaad!

Megaboob

rolly
30 januari 2013, 04:23
Volgens mij laatst gezien in de Bethlemsteeg 3 nu

rolly
1 februari 2013, 22:40
Er was weer een plekje vrij in de Annenstraat dus is ze daar weer neergestreken. Leuke meid waar je waar voor je geld krijgt...in ieder geval zeer zeker niet zo`n een "Engeltje" waarvoor door enkele personen prachtige recensies worden geschreven...maar die in het echt gewoon t.m.m. is.

Groet, Rolly

Megaboob
24 september 2013, 21:47
Vandaag spotte ik Veronica wederom op de Wallen in Amsterdam, dit maal in de Oude Kennissteeg kamer 3.3. Ze zag er weer oogverblindend uit, superslank, mooi gebruind, prachtig koppie, mooie volle lippen, silicoontjes pront vooruit. Ik kreeg een allerhartelijkste begroeting al aan de deur, en kon dus niet weigeren (en wilde dat ook niet). Naar binnen gegaan, en afgedaald in de "kelder" waar haar kamer is. Lekker eerst gestreeld, en ze beroerde mijn geslacht zachtjes zodat ook hij helemaal wakker was. Daarna haar ontdaan van het overbodige (minieme) textiel, en ik zeg het nog een keer, wat een mooie dame. Wat een lijfje. Maatje 32 schat ik, maar zeer vrouwelijke rondingen. Na 3 maanden Bulgarije ook weer helemaal een mooi bruin velletje, staat haar fantastisch.

Ik ging op het bed liggen, en zij bracht met haar mondje het condoom aan. Profi, maar lekker. Heerlijke diepe pijpbeurt, wel ook wat hulp met de hand, maar het voelde uitstekend! Omdat ik met deze mooie dame ook sex wilde haar gevraagd op me te komen liggen, waarbij ik haar lekker kon neuken omdat het een dermate lichtgewichtje is, dat dat allemaal vanzelf gaat. Lekker aan haar tepels gesabbeld, en zij ook nog even aan de mijne, ook lekker, en daarna omgedraaid in doggy, en dat heerlijke slanke kontje, en lijfje deden de rest voor me, heerlijk klaargekomen!

Netjes schoongemaakt door haar, en even nagepraat. Ook had ik nog niet hoeven betalen (wat wel gebruikelijk is op de wallen), en betaalde ik dus achteraf, vertrouwen is er dus gelukkig. Na twee maal afscheid met 3 zoenen beloofd er binnenkort weer eens vaker heen te gaan. Ik heb echtgoede ervaringen met haar, ik begrijp dat dat niet voor iedereen geld, amar klaarblijkelijk mag ze me wel, en ben ik geen moeilijke klant. Haar figuurtje maakt haar voor mij echt aantrekkelijk, en de inzet maakt haar een moeilijk te negeren optie voor me.

Ik vind deze Bulgaraarse dus echt de moeite waard!

Wel op te merken, ze heeft inderdad een geschreven tatoe op haar arm, wat op een (voormalig) gedwongen bestaan als dvp kan duiden. Ik kon hier echter niets van merken in haar plezier en geilheid en beleving die ze aanbood.

Megaboob