Volledige versie bekijken : Vier je bruiloft bij PHG!
Jansen
15 maart 2012, 23:42
Aangezien ik weer enkele beren gesproken heb die z.g. niet verliefd zijn maar wel meerdere avonden hopeloos daar weer rond lopen met uren op de kamer en pakken papier inleveren lijkt me het toch eens mooi om een echte hoeren/boerenbruiloft daar mee te maken.
Op dit moment wonen er nu 3 Roemeense dames in en rond Eindhoven met een ijsbeer en 1 Roemeense dame vlak bij Breda.
2 Poolse dames ook in Eindhoven en Arnhem.
Ik zag een van deze dames in de binnenstad van Ehv uit een bruidswinkel komen en dacht ja nu nog het Ja woord in Happy Garden en
dan daarna als afscheid nog even wat beren er over heen.
Big30 zou de inzegening kunnen houden, Bosco de ceremoniemeester, Willi69 het gastenboek, Jansen de laatste beurt, Sonny de muziek.
satanic surfer
16 maart 2012, 11:53
een buitenkansje voor advocaten enkele weken/maanden later voor de (v)echtscheidingen te fiksen...confraters moesten al onderweg zijn
Admin
16 maart 2012, 14:10
Voor de duidelijkheid, zowel bruid als bruidegom hebben op de dag van de bruiloft gratis entree in PHG. Wel dient na afloop van de plechtigheid een acte te worden overlegd waaruit blijt dat er daadwerkelijk een club huwelijk heeft plaats gevonden.
Een bruid mag polygamie bedrijven, voor een bruidegom is dit niet toegestaan.
Clinic
16 maart 2012, 16:38
Mmmm, klinkt aantrekkelijk. Ik zal het eens vragen.
Costana
17 maart 2012, 11:03
zolang ik de foto's maar mag doen.
Jansen
18 maart 2012, 21:59
Er was vrijdag al een proefbruiloft in de kino
Ik had 2 bruidmeisjes aan mijn leuter hangen die me vertelde dat ze beide met me wilden trouwen maar ik had net Louana gehad dus eerst wat pauze nemen.
Louana had om 19.30 u al aan mijn veter gehangen en na een massage van de masseuse had ik rond 22.30 u even rust nodig dus de kino zou daar wel een plaats voor zijn.
Maar nee hoor Victoria uit Slovenie had lust dus heb ik me weer overgegeven.
rmjhexe
18 maart 2012, 23:16
Er was vrijdag al een proefbruiloft in de kino
Ik had 2 bruidmeisjes aan mijn leuter hangen die me vertelde dat ze beide met me wilden trouwen maar ik had net Louana gehad dus eerst wat pauze nemen.
Louana had om 19.30 u al aan mijn veter gehangen en na een massage van de masseuse had ik rond 22.30 u even rust nodig dus de kino zou daar wel een plaats voor zijn.
Maar nee hoor Victoria uit Slovenie had lust dus heb ik me weer overgegeven.Ik wil graag je getuige zijn
Jansen
26 maart 2012, 00:12
Binnenkort zoek ik bruidsmeisjes voor de bruiloft in PHG heb er al enkele op het oog.