PDA

Volledige versie bekijken : Jansen: 5000 berichten op het YBF



Jansen
20 maart 2012, 23:29
Nadat ik in oktober 2005 Willem 2 gevraagd had welk forum hij had opgericht ben ik na een goede sessie met Carmen en eerder met Simona ook maar eens gaan schrijven.
PHG was in die tijd een van de weinige saunaclubs in de regio Viersen-Kempen dus was ik wekelijks in PHG te vinden.
In 2004 heb ik met Sammy (D) en andere dames super sex gehad.
In 2005 met Simona ( Roemeens) ( Cliente Mio ) en Sarah Ind.Duits later eind van dit jaar kwam Sonny,Rex,Scoobert,Flipper,Willem2 en nog een aantal andere beren daar de lakens vervuilen waarbij Juliette (rus) ook vele beurten kreeg.
Ook Carmen (P) heb ik leren kennen in 2005 en ben met haar vele jaren doorgegaan tot in 2010
Mooie tijden gehad met Marina ,Louisa,Loredana ook in 2005/2006/2007
Gt waar Sandy een grote favoriet was maar ook Magda,Sara,Ela, en vele andere.
LR waar Vanessa,Milka en Alicia mijn toppers waren.
Oase waar ik met Verona tot 3x toe op een avond naar de kamer ben geweest.
YY waar Carmen nog even opdook als Victoria.
VV waar ik met Fiona en Julia ook toppers had.
En nu al weer 2 jaar Louana en niet te vergeten dat daar nog Ola en een paar andere ook mijn pijp hebben leeg gezogen.

Ja ik ken het gezegde geef de pijp maar aan Maarten maar mooi niet ik geef hem nog steeds graag aan Louana1.

Ook veel gevloekt en gescholden op het forum met o.a. RP lover maar het blijft gewoon leuk om hier te blijven komen en
lezen van super verhalen van Ace2,Badslippers,Cuppido,Bosco,Extince,Pistol Pete en andere.
Maar ook het gezeik en geklets van Picasso,De Joker,Big30,Scoobert,Lustman,Rex,Mj,Joepi,ijsbeer1 1,Willy69,Dalton,Foots enz.enz..
Ja ik heb hier ook vrienden overgehouden zoals de masseurs die ook buiten de club een rol spelen.
Mijn boodschappen maatje Big30.
Mijn sauna maatje Sonny die de muziek tegenwoordig belangrijker vind dan een bef sessie.
Joopslim en Little Diablo die niet altijd even slim waren.
Ook de oorlogsverhalen tussen de ijsberen en ook bij de Roemeense dames.
Mindere gebeurtenissen door een enkel sterfgeval van Randy ,Zakkenleger die ik soms nog wel eens mis.

Ook het uitstapje in Spanje met Sonny,Carpemomentum,Pinautomaat,Pic1 en de meiden daar Christina (grieks) die me helemaal gebroken had en ik op mijn knieen naar buiten ben gekropen van uitputting ( zei heeft 2 dagen niet kunnen werken door de Tsunami die ik met haar beleefd heb.

Ja de Baekenlandplein dames, de SKW dames, Utrecht zandpad tegen de bomen,Parkeerplaats sex en dan de verre reizen die ik beschreven heb.
Haha ik kan zo een boek schrijven bij Zoover of beginnen met Jansen reizen.

Discussies en draadjes over NZC en verliefd op een DVP, sport,muziek waar ik ook veel op gereageerd heb ja zo heb je stiekum 5000 berichten staan.
Ook Tiga, Willem2, Big30 en Carpe.M. die hier altijd de boel goed verzorgen ook de feestdagen van YBF die zei regelen.

Ja ook de vele andere beren die ik nu niet vernoem, het blijft een gezellig clubje waar ik zo rond de 100 beren heb leren kennen.

Ja op naar de 10.000 berichten :freu::freu::freu:

Bluebear
21 maart 2012, 00:13
Respect voor al deze avonturen en berichten. Wordt het geen tijd voor een biografie. Heb nog wat catching-up te doen als ik dat zo lees.

Badslippers
21 maart 2012, 01:10
Als groentje trof ik jansen weleens in de club. Hij zat dan met de knapste vrouwen aan de bar en neukte ze net zo gemakkelijk als dat hij met B30 langs de "Lidl" reed om voor die armoedzaaier wat sigaretten in te slaan. Bovendien schreef De plintenneuker uitermate smaakvolle verhalen en had hij de lach aan zijn reet hangen zoals dat zo mooi heet. Geen wonder dat alle ijsberen om hem heen zwermden als hij in de club op dook. Omdat ik ergens onderaan de ladder van de pikorde bengelde, was ik niet van plan om me maar zondermeer in dat gezelschap te wagen.

Totdat ik in Oktober 2010 als voorzitter van "De Beste Recensie van de Maand" werd gekozen. Een wedstrijd waarin de corruptie hoogtij viert. Om die corruptie nog eens een extra impuls te geven leek het me wel leuk om de spelregels halverwege te veranderen. En toen ontspon zich een van die fameuze tirades die zich in de boeken schaart van het "IJBF" als een der toppers. jansen voelde zich bedonderd en fulmineerde tegen de juryvoorzitter en ik was mijn leven warempel niet meer zeker. Ik dacht toen: "wat een opgewonden standje is die vrek. De rijkste man van het forum zit te neuzelen omdat hij een vrijkaartje mist.". Lees zijn bericht:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?23509-Beste-Recensie-van-de-maand-Oktober-2010&p=185753#post185753

Climaxverhogende omstandigheid was, dat de volgende dag het grote 5 jarige ijsberenfeest gevierd zou worden. Ik werd door Jan en Alleman bestookt met interne mailtjes dat ik jansen toch maar gauw een vrijkaart moest toespelen want hij was compleet over de zeik. Zelfs de forumleiding zag donderwolken en bliksemschichten over het forum schieten. "Je hebt Jansen op zijn pik getrapt, dat zal het feest morgen geen goed doen". Ik vond het maar commotie om niks want jansen zou toch niet naar dat feest gaan omdat hij had afgesproken met Ace2 om het feest te boycotten en postzegels te gaan bekijken op de zolder bij Ace2. het feest was op een zaterdag en dan konden de heren geen smoesje voor het thuisfront bedenken. Er volgde in goede traditie heel wat over en weerse schermutselingen. "DBRvdM" was nieuw leven ingeblazen en daar ging het om.

En toen kwam de feestdag. Ik kwam binnen en had voor de zekerheid toch maar het aanbod van mijn vriend SFL aangenomen. Hij stuurde wat Russisch Maffia tuig en wat ongure types uit de Antwerpse onderwereld richting "Kaarst" om mijn rug te dekken want die gekke jansen nam het zo hoog op dat ik zowat voor mijn leven moest vrezen. Ik had mijn badjas nog niet aangeleverd gekregen of daar staat een agressieve "Südländer" achter me. Ik kijk nog eens goed en wat zie ik? Die dekselse jansen heeft zich verkleed en geschminckt als Moestafa uit "Marokko". Compleet met verblindende spiegelzonnebril. Hij had de afgelopen 24 uur een toneelstukje opgevoerd om de boel eens goed op te naaien en daar was hij 100% in geslaagd. Het werd verder een mooie dag en ik dacht: "Kom, laat ik dat verhaal nog eens uit de doeken doen ter ere van zijn 5000 bericht wat vanzelfsprekend een nominatie verdiend". Zo zijn er nog 10-tallen verhalen te vertellen over De Plintenneuker maar die zoeken jullie maar zelf op.

Welverdiende nominatie voor het bericht van Jansen waarin hij nog eens kort maar krachtig terugkijkt.
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?29330-5000-berichten-op-het-YBF&p=258365#post258365

Big30
21 maart 2012, 01:31
Climaxverhogende omstandigheid was, dat de volgende dag het grote 5 jarige ijsberenfeest gevierd zou worden. Ik werd door Jan en Alleman bestookt met interne mailtjes dat ik jansen toch maar gauw een vrijkaart moest toespelen want hij was compleet over de zeik. Zelfs de forumleiding zag donderwolken en bliksemschichten over het forum schieten. "Je hebt Jansen op zijn pik getrapt, dat zal het feest morgen geen goed doen". Ik vond het maar commotie om niks want jansen zou toch niet naar dat feest gaan omdat hij had afgesproken met Ace2 om het feest te boycotten en postzegels te gaan bekijken op de zolder bij Ace2.

Het was zo zelfs zo erg dat Jansen me dezelfde avond voor het IJBF feest liet weten het helemaal met dit forum gehad te hebben. Ik probeerde hem nog uit te leggen dat gewoon de regels waren toegepast en hij het niet zo serieus moest nemen etc. Maar neen hij was onverbiddelijk en ik was een beetje pissed.

De volgende dag reed ik naar LR nadat ik eerst J42 had opgehaald toch niet helemaal amused door het voorval maar vooral vol onbegrip. Soit.

Het feest begon was leuk en ik zag ook die Turk zitten, beetje vreemde gast maar sloeg er verder geen acht op. Uiteindelijk (zie bericht BS) werd duidelijk wie die verklede Achmed was, twas dus Jansen, hij had ons allemaal weer eens beet gehad!

Typisch Jansen!!! Vaak onnavolgbaar met zijn droge humor die hij uit zijn pols schudt met het gemak en een smile op zijn face alsof ie een Lemmon Ice naar binnen werkt.

Thxs Jansen voor je 5000 berichten mijlpaal hier en de fun en gezelligheid die je op het forum brengt maar ook in de clubs en op de weg daar naar toe en terug.

Ook in de auto is Jansen vaak niet te houden, zo heeft ie vorig jaar 2 maal de afslag Kaarst gemist (ik ook trouwens als bijrijder) en vrijdag jl. nog zag ik een bordje Venlo staan en zei "dit was toch dacht ik altijd die afslag die we namen?". Maar ut komt uiteindelijk allemaal weer goed zoals dus ook bleek uit het BRVDM/Achmed voorval!

Dit Forum is alleen zo groot en sterk kunnen worden door de inzet en schrijfbereidheid van de vele leden en iets wat je een community gevoel zou kunnen noemen, onderling tussen de leden zowel hier op het forum als in de clubs.

Het ligt niet zo in de aard en de cultuur van het forum om dit te benadrukken maar in het geval van Jansen is het bepaald niet ongepast hier nog eens bij stil te staan en hem te danken voor al zijn schrijfwerk en meer zaken die hij voor het forum en soms ook voor leden heeft gedaan die soms even wat pastorale raad van Pastor Jansen nodig hadden, dat is ie PT namelijk ook nog.

Ace2
21 maart 2012, 19:54
Als Ik vond het maar commotie om niks want jansen zou toch niet naar dat feest gaan omdat hij had afgesproken met Ace2 om het feest te boycotten en postzegels te gaan bekijken op de zolder bij Ace2. het feest was op een zaterdag en dan konden de heren geen smoesje voor het thuisfront bedenken.

Even een kleine nuance voor de geschiedschrijving: Jansen en ik hebben helemaal niets geboycot, maar wij werden geboycot door de dominante cultuur (die uberGemeinschaft) der vrijgezelle ijsberen op dit forum. Daarnaast was ons postzegel onderonsje niet bij mij op zolder, maar bij Jansen gepland. En om helemaal precies te zijn, toen ik bij Jansen aan kwam bleek hij niet thuis te zijn :confused: . Kortom ik voelde mij toen dubbel gepakt, oftewel gesandwicht. Weet ik gelijk ook hoe dat voelt.

Jansen
21 maart 2012, 22:11
Even een kleine nuance voor de geschiedschrijving: Jansen en ik hebben helemaal niets geboycot, maar wij werden geboycot door de dominante cultuur (die uberGemeinschaft) der vrijgezelle ijsberen op dit forum. Daarnaast was ons postzegel onderonsje niet bij mij op zolder, maar bij Jansen gepland. En om helemaal precies te zijn, toen ik bij Jansen aan kwam bleek hij niet thuis te zijn :confused: . Kortom ik voelde mij toen dubbel gepakt, oftewel gesandwicht. Weet ik gelijk ook hoe dat voelt.

Ja Ace is de beste reporter van GT wat ik voor PHG wil zijn en omdat we ook gehuwd zijn heeft het forum ons namelijk beloofd om iedere maand een vrijkaart te geven voor onze commentaren zodat we niet teveel huishoudgeld moeten weghalen.
Daarbuiten krijgen we van Willem2 iedere maand een zak dubbele postzegels met 10 kaarten eerste dag afstempels.
Voorwaarde is wel dat we wekelijks naar de club moeten gaan.
Via de krant weten we meteen wanneer er een ruilbeurs is en schrijven ons daar op in.

Het is altijd een forum geweest met liefde en haat die erg dicht bij elkaar liggen.
Ace,Rplover,Extince die samen met mij de boel opfokte zodat er weer door Big30 flink geveegd moest worden waardoor Big zelfs s'nachts niet eens zijn ogen dicht durfde te doen.
En Willem2 maar hoopte dat het in de club niet tot een handgemeen zou worden haha In de Vila Verigo was het zelfs zo spannend dat Stephan vroeg of ik Rplover niet buiten de club wou aanspreken om binnen geen handgemeen te krijgen. ( ik had RP beloofd om zijn gebit eens grondig bij te werken )
Eenmaal binnen kwam Rp naar me toe en gaf me een hand die ik terug gaf en het was even stil bij de andere waarop ik zei rondje van mij haha Toppie verslikte zich in zijn sigaret en De haren van Tiga werden zelfs bleek.
Ook Sonny kreeg weer jeuk en vloog naar de kamer.
Ja dit was ook een hoogtepunt deze avond.

Jansen
21 maart 2012, 22:27
Respect voor al deze avonturen en berichten. Wordt het geen tijd voor een biografie. Heb nog wat catching-up te doen als ik dat zo lees.

Ja ik ben al druk bezig met de auteur Heleen van Rooyen zei heeft ook al eens RoB Outkerk geintervieuwd.
Maar nu is ze met mij bezig we hebben al een aantal plintenzaken doorgenomen en de doggy heeft ze ook al meegemaakt.
Van schrijven is nog niets gekomen ( eerst elkaar wat beter leren kennen.)