PDA

Volledige versie bekijken : Monika, zwartharige roemeense, 1.80m



benijsbeer
21 maart 2012, 17:02
Service, standaard werk,
kussen niet helemaal van harte, tongen dus ook niet.
Leeftijd 24 jaar
goed gevuld met c cub borsten.
Echt goed figuur, nauwelijks een kilo te veel.
Ze heeft halflang zwart haar.

Het is werkelijk een mooie meid, Ze valt ook werkelijik op tussen de andere meiden, ze heeft gewoon een ander gezicht.
Ze weet ook zelf heel goed dat ze er goed uitziet.

Vol vertrouwen zat ze bij de ingang het kleine paaldans podium op me te wachten leek het. Ze sprak me bij mijn binnenkomst aan, maar ik wilde eerst wat drinken. Later op de avond was ze weer beschikbaar maar toen was ik dat weer niet. Wel keek ze me weer diep in de ogen en we begrepen elkaar... Later dus. Pas helemaal op het eind van de avond was zij beschikbaar. Er waren nog maar weinig gasten meer over, een stuk of tien beren. Ik werd op dat moment behoorlijk irritant ingepalmt door een vriendin van Antonia en Erika. Ze bleef aandringen en ik moest redelijk hardhandig op de rem trappen. Toen ik haar had weten te lossen kon ik met monika naar dde kamer. De grootste kamer was beschikbaar

Op de kamer veranderde ze van vamp in een mooie en ook leuke meid om mee te kameren. Ze spreekt redelijk Duits en Engels. Ik mocht met haar heerlijke borsten spelen, en ze reageerde gelijk. Ik voelda dat ze ook nat werd, dus ging ik daar ook nog eens verder op onderzoek. Ze was eers eigenlijk niet van plan geweest zich te laten likken, bleek later, maar ze liet mij wel toe. Misschien omdat ik zo voorzichtig begon denk/hoop ik.

Het duurde best wel lang voordat ze klaarkwam. Steeds was ze zo ver, en toen verslapte haar concentratie weer waardoor ze niet klaar kwam. Ik veranderde van techniek en weer gebeurde hetzelfde. Nog eens op een andere manier geprobeerd, en toen liet ze het wel gebeuren en kwam ze klaar.

Later vertelde ze mij dat ze zich normaal niet laat likken omdat iedereen dat wil, ze daar niet meer warm van wordt en dat ze het eigenlijk ook niet hygenisch vindt.

Daarna heeft ze zich met mijn kleine Ben bezig gehouden. Een heerlijke pijpbeurt en daarna was het weersoppen geblazen in haar natte poes. Haar poes was heerlijk krap, en wel zo krap dat het condoom er bijna afgetrokken werd.

Het half uurtje werd dus met een vol rubberetje afgesloten en beiden waren weer tevreden. We waren beide toch weer bijna een uur bezig geweesd, maar ik hoefde maar een half uurtje te betalen. We hebben nog even nagepraat aan de bar. Daar werd ik weer lastig gevallen door die ene meid. Na haar te hebben verteld dat ze moest opzouten ben ik vertrokken, ook om haar te vermijden.