Volledige versie bekijken : Sandra (Roemeense) ex GD
Tiga
7 februari 2011, 22:58
Flori (20) BH75B, GV, Franz ohne, Küssen, 69, verspielte Liebeshexe, weiss genau, was sie zum Orgasmus bringt!
1276
rmjhexe
8 februari 2011, 20:00
sinds ongeveer 6 weken in duitsland, echt een snoepje ,de lekkerste uit de zak:liebe2::liebe2::liebe2::liebe2:
Pistol Pete
8 februari 2011, 22:20
Dame is al veel langer in dtsl en werkzaam in zusterclubs in gesenkirchen, inderdaad een snoepje maar te gehaast in dr service. Ik wou haar eens een uurtje boeken maar dat werd max 20 min. Zullen wel de partytreff genen zijn. Maar is wel een hele mooie meid.
noelcitroen
8 februari 2011, 22:34
Vandaag meer dan een half uur mee gekamerd. Gezamelijk genoegen, massage voor haar en alles wat een man zich kan wensen voor mij. Heb goeie band met dit schatje. Volgens mij is het hele stel in november in GE-Buer komen wonen...
Pistol Pete
8 februari 2011, 22:37
Was ze in Emmerich?
noelcitroen
8 februari 2011, 22:39
Yep, zie m'n recensie;)
bad pritt
19 juli 2011, 13:18
Nooit gezien werkt standaard in Gelsenkirchen -Buer.
noelcitroen
23 maart 2012, 23:40
Deze dame zit sinds kort in GD en verdient het een profieltje te hebben.
Naam : Sandra
Nationaliteit/Taal : Roemeense, beetje combi van Duits & Engels.
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : mooie volle bos zwart krullend haar, lang
Lengte dame : 163
Postuur/Cupmaat : slank, mooie ronde B
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: Knuffelen, TZ (begint voorzichtig, wordt heftiger) PZC (lekker nat), NMC (lekker, lenig ding)
Voordelen: knappe griet, zaadvragende ogen, zeer lief, vrolijk meisje, gezellig en voor d'r leeftijd aardig wild in bed
Nadelen: conversatie niet vloeiend, maar wel satisfactory
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50,-
Extra’s bij het bezoek:
2368
egon, Dr. Rammler
23 maart 2012, 23:44
Deze dame zit sinds kort in GD en verdient het een profieltje te hebben.
Naam : Sandra
Nationaliteit/Taal : Roemeense, beetje combi van Duits & Engels.
Leeftijd : 21
Haarkleur/-lengte : mooie volle bos zwart krullend haar, lang
Lengte dame : 163
Postuur/Cupmaat : slank, mooie ronde B
Tatoeages/Piercings : geen/geen
Service: Knuffelen, TZ (begint voorzichtig, wordt heftiger) PZC (lekker nat), NMC (lekker, lenig ding)
Voordelen: knappe griet, zaadvragende ogen, zeer lief, vrolijk meisje, gezellig en voor d'r leeftijd aardig wild in bed
Nadelen: conversatie niet vloeiend, maar wel satisfactory
Tijdsduur : 30 min.
Prijs : 50,-
Extra’s bij het bezoek:
2368
Mann, konntest du die mir nicht empfehlen ??
noelcitroen
23 maart 2012, 23:51
Jetzt musst du wirklich nog einmal dahin fahren... Wird bestimmt klappen, mann muss die Freude doch immer ein wenig aufteilen??
egon, Dr. Rammler
23 maart 2012, 23:55
erst Freitag, 30.3. PHG, da kann ich blind jede Frau buchen. Gr. Egon
Golden Dreams
13 april 2012, 12:35
Weer terug van haar vakantie :)
Cuties
18 januari 2013, 14:31
Iemand vroeg mij een paar dagen geleden naar deze dame.
Ik ben eens op onderzoek uitgegaan en kwam er zojuist achter dat GD haar laatst bekende werkplaats is geweest.
Goed voor haar, deze niche upgrade verdient ze wel.:)
Werkt deze pop nog hier???? Watskebeurt?
Zo niet, waar dan? Ik hoop dat ze niet permanent in de bare back kreis (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?18490-Neuken-zonder-condoom&p=290152#post290152) (Krefeld) werkzaam is in obscure AO circuitjes!:angryfire: zoals die Steffi (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?20478-Schneewittchen-Algemeen&p=288067#post288067).
http://s14.directupload.net/images/130118/temp/prrh8glj.jpg (http://s14.directupload.net/file/d/3139/prrh8glj_jpg.htm)
Dit topic mag trouwens samengevoegd worden met:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?26790-Flori&highlight=flori
Geeft toch altijd wel een ontiegelijke kick om zo'n juweeltje als die krullenbol Flori te vinden in een aftandse gribustent.:)
Gossie, wat schreef ik hieronder nog lieve bijdragen, heh.:smile2::gruebel:
11 Februari 2011
Teruglopend naar het bargedeelte, hoorde ik opeens een shhtt-gesiss vanuit een hoek komen van de eerste subkamer ( 1 van de drie door mij beoogde damens): Het was een slank meisje met een ontiegelijk mooi gekruld bos haren! Zelden zo een mooi (voor Arabische meisjes meer gebruikelijk zijnd) bos haren gezien. Naar later bleek, rook het ook nog eens lekker fris gewassen toen ze me er op de kamer mee verleidde op het bedje. Ze keek ook zo lief en onschuldig terwijl ze op de lege zitplaats naast haar klopte en naar mij wenkte! Ik nam naast haar plaats.
Haar naam is FLORI; Flori is, meen ik me juistem te herinneren, 21, rond de 44 kilo, plusmin 1.68, natural boobies (kleine b), leuk zwart enigzins gepushed be-haatje met roze zijkantjes. Wat een schaaaatje. Wat gebabbeld, komt uit Roemenie, schijnt ook oa in het taboeloze Gelsenkirchen te werken, etc. etc. Ze kwam op me schoot zitten, en terwijl ze me ietwat verlegen diep in mijn ogen van dichtbij aankeek, begon ze me een beetje droog te berijden en m'n twee klootzakjes te masseren. Ze pakte me hand en deed die wat skattig in haar broekje: een twee dagen geleden geschoren poesje voelde ik. Haar lichaam rook vreselijk lekker; haar tepeltjes hen ik een kort wasbeurtje gegeven, hetgeen ze wel kon waarderen. Ze vond het geloof ik wel lekker om mijn borst en buik met haar nageltjes te betasten en licht te bekrassen: ze had er geloof ik zin an. Me pik begon eerlijke gezegd al wat te steigeren. Ze nodigde me uit mee naar boven te gaan, ik zei even wachten. Vind het namelijk altijd een beetje genant om met een op drie of vier uur staande lul door de ruimten te wandelen waar nog andere kerels rondlopen.:exactly[1]:
2 Minuten later bood ze me dan aan om naar boven te gaan voor de seks: echter, prefereerde ik een rondleiding door het huis. O.K., zei ze.:) Ze pakte mijn rechter hand en kneep stevig in en liet die tijdens de 10 minuten duurende mini tour niet meer los. Lief. :littleangel:
[...]
Okay, voordat Flori en ik weer de trap naar beneden zouden gaan bewandelen na haar tour, keek ze wat zielig en vroeg ik haar op het allerlaatste moment of wir was spielen gehen in einem zimmer.
Vrolijk als Alfred Jodocus Kwak, kneep ze wat harder in mijn hand en nam me mee naar een ruime kamer. Ik herinner me merkwaardigerwijze niet meer of er nu trouwens deuren zijn die al die individuele sekshokken nu afsluiten of niet. Ik geloof het niet, maar dat is geen problemo: pottenkijkers heb je hier sowieso niet gezien.
[...]
O.k, waar was ik, o ja, op het kamerke….Flori trok me naar de muur, pakte mijn andere hand nu ook vast met haar kleffe bezweterige handjes, en begon me te kussen: los van het feit dat ik nogal smetvrees heb, vooral temeer Flori vandaag verkouden bleek te zijn, had (en heb) ik eigenlijk nooit trek om met sekswerkers een hevig potje ouderwets Hollands te gaan tongen. Maar goed, nadat ze haar benen ook nog eens om mijn heupen sloeg a la Kim Basinger in nine 1/2 weeks en vervolgens doorging met letterliijk mijn gezicht af te likken (en daarna ook nog eens mijn lippen begon te likken en erop te bijten) heb ik maar toegegeven.:redface: Die abnormaal wilde bos haren van haar hadden kennelijk een magissch uitwerking op mij zullen we dan maar zeggen…..Gewoon niet denken dat andere beren wss bare back gepepen worden en dan maar gaan met die banaan.:redface:
Zwak Cuties, zeer zwak!:guilty[1]:
Daarna haar even later teder op bed gelegd ( het is immers een zacht van karakter zijnd meisje) en doorgegaan met hoeren en snoeren en wat rollebollen. Ik weet niet waarom, maar ik maak zowel prive als tijdens p4p (pay for play) vaak mee, dat men gewoon mijn handen wil vasthouden op bed en mij in de ogen wil aanstaren. Soms wou ik dat ik gedachten kon lezen. Zo wellicht iets van: "godverdomme, wat zit ik toch met een lelijke kerel te neuken….en dat enkel voor dat schijt geld?!?!:smile2:
Pijpen deed ze zonder condoom, tussendoor even wat prematuur mannensap eruitknijpen en opslurpen, en daarna verder pijpen. Ik mocht haar overal aanraken waar ik wilde; mocht haar hevig vingeren met maar liefts vier vingers, geen anaal helaas. Beffen zou wel door haar gewild zijn geweest gezien haar geconstateerde gezichtsuitdrukking, maar dat pleeg ik te vermijden (zo ook nu); maar voor de rest EEN ECHTE GIRLFRIENDEXPERIENCE, like you never experienced!!!! Zo lief, dit meisje, en dan vooral gespecificeerd naar haar uitstraling en manier van kijken.
Bare back trok ze mij af en even later de fontijn der levensvreugde laten lopen over haar slanke buikje. "Naveltje vol", zei ze nog, hetgeen niet op een ontkennende manier door mij van een weerwoord werd voorzien, doch slechts beaamd werd met een bevestigend en goedkeurend knikje. Ik kreeg vervolgens een keunkenrolvelletje, en vervolgens m'n pikkie maar zelf schoongemaakt in de middelgrote wit kleurige badkuip op de kamer: dit zelf moeten poetsen en polijsten van pikmans, gebeurde zeker niet op een vervelende manier. Water van het badje was trouwens deze keer weer knoertkokend heet.:mad_6:
Leuk gepraak tijdens het gezamelijk fatsoeneren van ons beidjes, en wat op een speelse wijze elkaar nog wat lopen etteren. Nog wat getanzt op de kamer en ik denk 40 min later naar beneden gegaan. Ze besloot mij naar de doucheruimte te volgen en toch nogmaals haar doosje te wassen tewijl ik me douchte. Ik denk dat ze gewoon graag in mijn buurt wilde zijn, en dat mag. Vond ik wel schatig.:luvlove: Ik kan wel concluderen dat zij wat mij betreft een van de meest tedere en verzorgende sekswerkers is, die ik ooit heb mogen meemaken: ze doet nog geen vlieg kwaad! Ik heb nooit, never, medelijden met sekswerkers, toch kan ik niet ontkennen dat zij wel symphatie bij mij kweekte: veels te lief, voor deze business is. Niet het type harde berekenbare overlever ( zoals het merendeel van haar Oostblok peers mij in hoge meerderheid doen voorkomen). Als maar niet het heroine/druggie/nekstrop/voor-de-trein-springen/van-een-flat-afspringen verhaal naar voren komt na dit leventje (niet ongebruikelijk)....moge ze maar een sterke en rijke kerel vinden straks....normaal gesproken interesseren het merendeel van al die vrouwen me allemaal werkelijk geen ene donder, geen jota, dus dat zegt wat over haar karakter en manier van overkomen: geen harde tante.
Wees heel lief voor haar want ze is niet sterk.:engel:
Goed, beidjes naderhand een fantaatje besteld, ik ff tussendoor pissen (had ze wellicht mijn pik aangestoken en hem een verkoudheidje gegeven doordat zij vandaag zelf zou zwaar verkouden was????), en daarna plaatsgenomen naast….wederom FLORI.:liebesschild:
[...]
Heb met Flori dienaangaande nog even een tête-à-tête gehad, toen ze aan mijn polsbandje zat op de bank en vroeg waarom ik geen rood (AO, Alles Ohne) bandje had…. kom tragischer wijze toch tot de conclusie dat zij de facto een zielig, naief, kind is dat zich makkelijk dwangmatig laat verleiden (manipuleren) of zou laten kunnen verleiden tot het ondergaan van deze mogelijk gevaarlijke praktijken: ze vertelde me dat ze niet bang is, en dat haar verteld werd dat er onder Westerse mannen zeer weinig Aids/HIV voorkomt, en dat als je het al krijgt, het niet zo erg is omdat je daar enkele kleine pilletjes per dag voor hebt, die ervoor zorgen dat je niets merkt van die HIV. Ook dat je gewoon, net zoals een ieder, de 80 kunt bereiken. Kun je maar zien, zucht. Dat alles gezegd hebbende, ziekte en verderf kunnen voor alle partijen mogelijkerwijze op de loer liggen.
[...]
Cuties rijdt de avondzon tegemoet in Duitsland…..terug naar Holland.
There is no place like home, sweet home of te wel Oost West, Thuis Best....
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24527-Partytreff-Emmerich-Algemeen&p=202956#post202956
http://s1.directupload.net/images/130118/fqtvyhe5.jpg (http://s1.directupload.net/images/130118/fqtvyhe5.jpg)