PDA

Volledige versie bekijken : Elena (Roemenie)



vrije jongen
25 maart 2012, 20:35
Naam : Elena

Nationaliteit / Taal : Roemeens / Engels, Duits

Leeftijd : 20 jaar (augustus 2011)

Haarkleur / Lengte : Blond / Lang

Lengte : 1.70m

Postuur / Cupmaat : SLank / B-cup

Tatoeage / Piercing : Nee / navel

Service : PZC, NMC, (TZ), beffen

Voordeel: prachtig meisje met een geweldig lichaam, inmiddels ook heel goed gemutst

Nadeel: ergens de laatste maanden is het tongzoenen van het menu verdwenen; eigenlijk is ze met (haar natuurlijke) zwarte haren nog vele malen mooier.

Prijs: € 50,00 per half uur

extra: de prontste borstjes die je zult tegenkomen


In augustus was ze nog redelijk nieuw en adembenemend mooi, toen ze daar met haar bleke huid, zwarte haren en make up loze gezichtje in de tuin lag op te drogen van een zwempartijtje. Ze wist zich soms niet echt een houding te geven en kwam af en toe wat moody over. Op de kamer ook wat onwennig, maar best een leuke sessie met een wat onervaren meisje dat gewoon volledige service bood (goed tongzoenen!)...waarbij het pijpen en intiem nog wel ruimte voor verbeteringen boden. Heb ik meestal weinig moeite mee, bij zo een nieuw meisje.

Afgelopen november was ze geblondeerd:wand:. Mijn opmerkingen hierover werden onverwacht vriendelijk geïncasseerd en ondanks mijn botte stelling dat ze pas weer kans zou maken als de peroxide was uitgewassen, bleef ze uitermate vriendelijk. Ik moest even checken of dit wel echt dezelfde was. In mijn bericht heb ik haar toen een 'dertien in een dozijn blondje' genoemd en daar moet ik mijzelf toch echt even over op de vingers tikken; ze blijft prachtig.

Ik kwam haar zaterdag vlak na binnenkomst bij het ontbijt tegen en terwijl we wachtten tot de theke-boy onze ontbijtjes had samengesteld, hadden we een serieuze discussie over een van de grote filosofische vragen: blond of donker:biggrin:? Zij vond blond beter bij haar bleke huidje passen, maar ik denk dat ik op punten heb gewonnen door naar de sneeuwwitje te verwijzen (en het oordeel van de spiegel natuurlijk). Toen ze een tijdje later merkte dat ik achter haar liep, stopte ze en drukte zich weer tegen me aan en liet een paar donkere lokjes zien die ze ergens onder haar haardos vandaan had gehaald. Ik liet haar maar in de waan dat ze me 'overgehaald' had...maar het was natuurlijk geen toeval dat ik achter haar liep:redface:.

Voor de rest was de kamergang zo een beetje het spiegelbeeld van onze eerste keer in augustus. Ze weet wat ze doet als ze op een kamer is, waardoor het pijpen (met veel en leuk oogcontact) en de seks zelf een stuk beter zijn. Zoenen doet ze best leuk, maar het feit dat tongen vroeger wel mogelijk was, maar nu niet meer, is toch een beetje een domper. Toch was het best een fijne sessie en hoewel het van haar best wat korter had mogen duren, bleef ze de hele tijd goed meedoen (zonder dat je echt in een illusie gaat geloven). Zo in een paar standjes intiem tegen elkaar liggend liggen vrijen (geen straf met zo een lichaam) voordat het rubbertje gevuld werd. Achteraf ook de vrolijkheid zelve en best knap hoe ze het voor elkaar krijgt dat je na een paar minuten staat af te rekenen, zonder dat je het idee hebt dat ze aan het haasten was (en dat bedoel ik niet ironisch). Ze vond wel dat ze een tip verdiende, want 'we didn't have sex, we made love...'. Dat viel wel mee hoor schat. Redelijk goed, maar niet super, herhaling lijkt me geen prioriteit...maar misschien probeer ik haar in de kino nog wel eens tot tongzoenen te bewegen; of ze verft haar haar weer zwart, in dat geval is het waarschijnlijk een forgone conclusion.