Volledige versie bekijken : Wie heeft ervaring wat betreft parkeren bij Artemis
Henk74
28 maart 2012, 16:55
Het onderwerp zegt het reeds : Is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt van deze club.
Hun eigen parkeerterrein leek me wat klein
Tweede vraag : Het ligt toch wel buiten de milieuzone ?
Picasso 1
28 maart 2012, 17:01
Het onderwerp zegt het reeds : Is er voldoende parkeergelegenheid in de buurt van deze club.
Hun eigen parkeerterrein leek me wat klein
Hun eigen parkeerterrein is behoorlijk ruim hoor; er zitten wel vaak erg veel taxi's maar die moeten gewoon ruimte maken. Als je bovendien naar rechts achter rijdt hebben ze daar nog een aanvullend groot stuk zandterrein waar ik altijd voldoende beschikbare parkeerruimte heb aangetroffen.
Big30
28 maart 2012, 17:11
Artemis ligt binnen de milieuzone. Het scheelt weliswaar niet veel maar het ligt er binnen, de snelweg waar Artemis net binnen ligt is de grens.
Controleer van te voren wel of voor jou deze uitzondering geldt die staat beschreven in:
in den Anwendungsbereich der Richtlinie 70/220/EWG in der Fassung der Richtlinie 94/12/EG des Europäischen Parlaments und des Rates vom 23. März 1994 (ABl. EG Nr. L 100 S. 42) fallen und den Vorschriften der Richtlinie entsprechen und bei den Emissionen der gasförmigen Schadstoffe und luftverunreinigenden Partikel die für die Klasse M mit einer zulässigen Gesamtmasse von nicht mehr als 2.500 kg vorgeschriebenen Grenzwerte der Tabelle im Abschnitt 5.3.1.4 des Anhangs I der Richtlinie nicht überschreiten oder
Neem deze link anders even door daar staat het allemaal zeer helder uitgelegd:
Anhang 2 Zuordnung der Kraftfahrzeuge zu den Schadstoffgruppen
(zu § 2 Abs. 2) -> http://www.gesetze-im-internet.de/bimschv_35/anhang_2_8.html
n.b. het zandterrein als beschreven door P1 valt ook onder de milieuzone!
Je hebt dus een groene sticker nodig zie:
http://www.stadtentwicklung.berlin.de/umwelt/luftqualitaet/de/luftreinhalteplan/download/umweltzone_flyer_stufe2.pdf
Henk74
31 maart 2012, 14:24
Bedankt voor beide antwoorden .
<Een Umwelt- plakette reeds in huis.Binnen 48 uur na mijn bezoek aan een ANWB-kantoor.
Zal verslag doen van mijn paasbezoek aan Susan o.a.
Zsuzsan is jetz in Hungarn!!