PDA

Volledige versie bekijken : Cindy (PT Emmerich)

van lotje gekrikt
29 maart 2012, 21:26
Haarkleur/-lengte : zwart / lang haar opgestoken
Lengte dame : 160-165 cm
Postuur/Cupmaat : a
Nationaliteit/Taal : Bulgaars / goed Duits
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : Nee /Nee
Service: pmc, nmc.
Nadelen: wil niet zoenen, ook niet tussen boven de schouders. Pijpen alleen met.
Illusie: Heel lief, lijkt wat somber, maar is erg vriendelijk op de kamer.
Tijdsduur : 15 minuten. Redelijke tijdsdruk. Werkt af.

van lotje gekrikt
29 maart 2012, 21:38
Vandaag in 3 uur tijd 3x met haar op de kamer geweest. Echt een plaatje. ZOu zo in een saunaclub kunnen (daar zou ik haar ook kiezen), als de service wat beter zou zijn.
Maar voor een pauschal club was het wat mij betreft uitstekend, heel leuke tijd met haar gehad!

Cindy is erg slank, niet erg groot, klein kontje, dus echt een lolita, al is haar gezicht wa ouder. Kan ook komen omdat ze niet vaak lacht. Deed ze wel op de kamer en dan ziet het er nog veel liever uit.

Ze kust niet (ook niet op haar gezicht), en pijpen met condoom. Dit maakt mij niets uit, maar is voor anderen wellicht een probleem.
Dat niet kussen was wel lastig! Ze heeft een vrij donkere huid.
Zit pas een paar dagen in Emmerich.

Op de kamer (1e keer): pijpen, 69 was wel in orde (was ook goed) en daarna missionaris. Ze zet er wel tempo in! Je hebt 15-20 minuten en meer tijd krijg je ook niet. Alweer; voor mij geen proleem.

Daarna weer beneden, goede aftersales. Ik ging op het bankje naast haar zitten en al snel was het handje vasthouden, strelen, dus ik zat snel weer op hetzelfde bankje. Na een klein uur weer op de kamer, al wist ik niet of ik alweer kon. Ze hielp hem snel weer overeind, en werkte me bekwaam af. Alleen neuken dit keer, zij boven, en daarna doggy afgemaakt. Ook hier wilde ze dat ik vrij snel zou komen, maar wel altijd lief.

Even wat eten. Daarna een andere dame overwogen, maar het verschil in looks was gewoon te groot (zie bij algemeen voor een beschrijving). Dus een 3e keer, binnen 3 uur, wat ik gewoonlijk nooit kan. Heb dus even gespeeld met haar op bed en toen gevraagd me oraal 'af te maken' wat haar uitstekend afging.

Ik heb helemaal gevonden bij haar wat ik zocht, en zou voor haar zeker teruggaan. Maar het blijft wel een vrij hoog afwerkgehalte. Maar wat maakt het uit; je gaat gewoon nog een keer.

Cuties
20 maart 2013, 22:07
Deze prostituee kan definitief in het archief.

Waar ze nu is, geen idee.