PDA

Volledige versie bekijken : Duitser bevrijdt Bulgaarse uit Frankfurtse FKK

Hollandmale
16 augustus 2006, 10:03
In BildOnline 'n bericht met foto's over 'n Duitser die 'n 23-jarige Bulgaarse uit 'n Frankfurtse FKK heeft bevrijd. In het interview vertelt Anka dat ze door 'n Turkse loverboy werd gedwongen om dagelijks 400,- af te geven. Uitgebreid interview en foto's: http://www.bild.t-online.de/BTO/news/aktuell/2006/08/14/hu-re-bordell-hochzeit/hu-re-bordell-hochzeit.html De vraag is: welke FKK is het, en herkent iemand toevallig die Bulgaarse ;) ?

MiniME
16 augustus 2006, 22:24
Fijn verhaal...........en die redder Christiaan met naam en foto in de krant, lekker als die pooier zo weer op vrije voeten is......... :eek:

Limburger
19 augustus 2006, 22:41
Fijn verhaal...........en die redder Christiaan met naam en foto in de krant, lekker als die pooier zo weer op vrije voeten is.........

Als ik het postuur van die held zie dan lijkt mij dat hij dat pooiertje met gemak kapot slaat zoals het hoort.

Willem2
19 augustus 2006, 23:06
Als ik het postuur van die held zie dan lijkt mij dat hij dat pooiertje met gemak kapot slaat zoals het hoort.

Stel je voor hij behoort tot een netwerkje, die niet terugdeinzen voor het gebruik van vuurwapens. Dan helpen al zijn sportschooluren niet zoveel ;)

Denk daar maar eens rustig over na

Groeten Willem2 :wink:

MiniME
20 augustus 2006, 07:32
Denk dat Limburger na zijn eerste club bezoek in Duitsland (GT) nog niet kan vermoeden welke wereld hier allemaal achter zou kunnen zitten. Heel andere service en prijs/kwaliteit dan in Nederland (daarom gaan de meeste ijsberen ook nergens anders meer heen) maar helaas ook heel andere wereld er achter (daarom gaan sommige iijsberen er nooit meer heen) :rolleyes: