PDA

Volledige versie bekijken : Dames in hun gewone kleding zijn veel mooier, toch?

Znipper
1 april 2012, 10:37
Ik vind de dames met hun make-up, club outfits en hoerenschoenen, waarop ze soms lopen als een pasgeboren kalfje beginnend aan zijn eerste pasjes, er niet altijd aantrekkelijker op worden.

In een club probeer ik daarom altijd een plekje te vinden met zicht op de ingang, zo kan ik de dames in hun normale kleding, zonder de tierlantijntjes, binnen zien komen.

Ik ben benieuwd of ik hier de enige in ben of dat meer beren zich hier in herkennen.

Kortom, wat vinden jullie: Cluboutfit of straatoutfit ? :)

rob45
1 april 2012, 10:43
Al hebben ze maar een badjas aan met een leuk kleurtje,word ik er al supergeil van,laat ze ook altijd voorop lopen op weg naar een blokhutje,kan ik het goed bekijken en kan dan ook niet wachten tot we bij het hutje zijn.Trouwens het is ook leuk om zo een kadootje uit te mogen pakken,ggrrrrrr.

Costana
1 april 2012, 10:51
Bij mij mogen de dames ook niet onmiddellijk hun lingerie uit doen, moet gebeuren tijdens het spelletje... En Znipper ik snap je maar soms hebben die dames ook echt "vodden" aan en maakt het hen niet sexy nee...

vrije jongen
1 april 2012, 11:22
Vorige week had ik het 'genoegen' om de exodus bij World gade te slaan en het is eigenlijk heel dubbel. Een hele groep dames die ik in de club nauwelijks opgemerkt heb, liepen er wonderschoon bij... maar een deel was ook in vodden gekleed; ook de dames die in felgekleurde 'disney-achtige' t-shirts rondlopen (en er ongeveer 14 uitzien) zie je liever in niet in deze hoedanigheid. In Oase Elena zien vertrekken in compleet licht roze outfit...pastte wel bij die blonde haren:), net een engeltje.

Wat binnen de club betreft: gewoon niks aan en gewone schoenen (of slippertjes:luvlove:), in ieder geval geen stripperschoenen. Laatst nog een meid die er lichtgevende dingen in had zitten:confused:.

Znipper
1 april 2012, 11:40
Bij mij mogen de dames ook niet onmiddellijk hun lingerie uit doen, moet gebeuren tijdens het spelletje... En Znipper ik snap je maar soms hebben die dames ook echt "vodden" aan en maakt het hen niet sexy nee...

Mbt de vodden: helemaal eens, dit zou dan ook geen dame zijn met wie ik graag de kamer op ga. De vodden zeggen wellicht ook iets over de persoonlijke verzorging.

Stel je een dame in een mooi zwierig zomerjurkje voor, haar gewone kleren, hier is meer uit te pakken, ergo: juist nog spannender ?

Costana
1 april 2012, 11:51
Mbt de vodden: helemaal eens, dit zou dan ook geen dame zijn met wie ik graag de kamer op ga. De vodden zeggen wellicht ook iets over de persoonlijke verzorging.

Stel je een dame in een mooi zwierig zomerjurkje voor, haar gewone kleren, hier is meer uit te pakken, ergo: juist nog spannender ?

Tuurlijk, ik geef je 100% gelijk, maar het sexy jurkje heb ik nog niet gezien, wel al normale hippe kleertjes, maar meestal is maar zeer magertjes wat de dames aanhebben (vooral het roemeense klasje zou beter een richting mode volgen)

rmjhexe
1 april 2012, 11:56
zelf vind ik een normaal girl nex door type dus met normale kleren aantrekkelijker dan 1 met een clubtpakje

noglangnietuitgewandeld
1 april 2012, 12:19
Ik mag wel graag een vrouw in sexy kleding zien, waarin de rondingen goed geaccentueerd worden. Alleen die hoge hakken, dat loopt de laatste tijd de spuigaten uit, op het belachelijke af gewoon. Ik snap de bedoeling wel, het maakt dat ze de rug hol houden en de billen naar achteren steken, maar een vrouw met een goed figuur heeft dat niet nodig. En als zolen dan ook nog eens 10 cm. dik zijn, wat je vaak ziet, dan wordt de manier van lopen eerder ongelukkig dan elegant. Soms lijkt het net steltlopen. Ik heb al van meerdere dames gehoord dat ze er best wel van balen, maar in vrijwel alle clubs is het voorschrift.

vrije jongen
1 april 2012, 12:25
Dat met die schoenen klopt helemaal, maar volgens mij mogen de meiden zelf kiezen wat voor hakken ze dragen. Een elegant meisje (http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1117&pid=2605) uit Samya, wist me zelfs te strikken met haar schoentjes; nou ja...onder andere dan;).

MichelJ
1 april 2012, 12:44
Doe mij maar een meisje in een kapotte jeans, een (te) strak topje en slippertjes met een bloemenmotief :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

benijsbeer
1 april 2012, 13:03
Soms breng je wel eens een meid naar huis als ze vervoer nodig heeft. Dan zie je ze in hun normale kloffie. Soms denk je dan, zo'n meid is maar gewoontjes. Maar als ze zich moeite doen en er werk van maken zijn ze vaak tot topprestaties in staat. Laatst moest/mocht ik een meid begeleiden naar een feestje van haar vrienden.

In de club zag ze er al lekker uit, zonder al te veel make-up, na zich helemaal te hebben opgedoft was ze helemaal een spetter.

Ja, ik vind het ook belangrijk dat er nog iets te raden is. De fantasie moet werken, anders wordt het allemaal zo gewoontjes. Bij mij werkt dat tenminste het beste.

Ik vind het altijd opwindend als er een decolleté is, waar je wel naar kunt kijken, je je afvraagt wat er allemaal onder zit, en waar je pas aan mag komen als ze het toestaat. Op een feestje, privé, is dat meestal aan het eind van dat feest en dan heb ik behoorlijk zin in als ze de hele avond uitdagend bezig is geweest, maar je je fatsoen moet houden omdat de rest minder ruimdenkend is. Maar daarna ...

Znipper
1 april 2012, 15:36
Goed te zien dat ik niet de enige ben!

Ik stel voor dat we een front vormen en, ipv de "dessous day", een "normal outfit day" bij de clubleidingen gaan eisen ! :biggrin:

The Joker
1 april 2012, 18:31
Ik ben zelfs zo erg dat ik vaak wat leuke pakjes meeneem om de dames te naar mijn idee 'te naakt' zijn aan te kleden...
Schat toch wel dat zeker de helft van de beren graag wat meer kleding zou zien.
Ook geeft dat meer het idee dat je in een disco loopt ipv dat je een kansloze hoerenloper bent.
De stewardessenparty in PHG was niet voor niets de drukste dag ooit in die toko...

vrije jongen
1 april 2012, 21:29
Goed te zien dat ik niet de enige ben!

Ik stel voor dat we een front vormen en, ipv de "dessous day", een "normal outfit day" bij de clubleidingen gaan eisen ! :biggrin:

Al sinds ik in clubs kom wacht ik op een 'bloten voeten day'; 'slippers day' may ook, of zelfs een 'no heels day' zou mij tevreden stellen... I'm not gonna hold my breath...

Znipper
1 april 2012, 21:40
Al sinds ik in clubs kom wacht ik op een 'bloten voeten day'; 'slippers day' may ook, of zelfs een 'no heels day' zou mij tevreden stellen... I'm not gonna hol my breath...

Me neither. Toch onbegrijpelijk dat het clubmanagement niet inspeelt op de behoefte van misschien wel 50% vd klanten

Picasso 1
1 april 2012, 21:42
Me neither. Toch onbegrijpelijk dat het clubmanagement niet inspeelt op de behoefte van misschien wel 50% vd klanten

Omdat dan de hek van de dam is en een aantal dames mogelijk met een fopspeen moeten rondlopen.

Bosco
1 april 2012, 21:50
Omdat dan de hek van de dam is en een aantal dames mogelijk met een fopspeen moeten rondlopen.

Vraag me eigen af....waar ze die dan moeten stoppen van jou. :rolleyes:

Goedemorgenallemaal
3 april 2012, 14:10
ach, FKK vind ik ook wel wat hebben.

soms ben ik wel blij met een wat schaarsere kledingstijl, kun je niet onaangenaam verrast wordt.
maar toch, een mooi jurkje, vooral nu het lente wordt, dat heeft ook wel wat, en een jurkje op blote voeten..... , hmmmm

vrije jongen
3 april 2012, 14:54
ach, FKK vind ik ook wel wat hebben.

soms ben ik wel blij met een wat schaarsere kledingstijl, kun je niet onaangenaam verrast wordt.
maar toch, een mooi jurkje, vooral nu het lente wordt, dat heeft ook wel wat, en een jurkje op blote voeten..... , hmmmm

Hou alstjeblieft op, straks ga ik al die meiden op de boulevard in scheveningen vragen een sleutel te halen...:rofl:

Big30
3 april 2012, 17:58
Ik schat in dat als een Saunaclub het FKK concept zou introduceren (dames naakt, gasten Hessen-dres/handdoek) ze kunnen rekenen op minimaal 20% meer gasten.

Zoals de clubs in Hessen vaak 1 maal in de week een Dessous dag hebben zouden de clubs in NRW kunnen beginnen met 1 dag in de week een FKK-dag! Uitgezonderd die paar echte FKK's in NRW dan.

bergm550
3 april 2012, 19:02
Kortom, wat vinden jullie: Cluboutfit of straatoutfit ? :)

Ik vind beide mooi. Het is de afwisseling die het leuk maakt. Maar als ik naar een saunaclub ga, dan verwacht ik dames te ontmoeten in hun cluboutfit. Je kunt toch niet verwachten dat vrouwen in hun straatoutfit in een saunaclub werken?

Znipper
3 april 2012, 19:47
Ik schat in dat als een Saunaclub het FKK concept zou introduceren (dames naakt, gasten Hessen-dres/handdoek) ze kunnen rekenen op minimaal 20% meer gasten.

Zoals de clubs in Hessen vaak 1 maal in de week een Dessous dag hebben zouden de clubs in NRW kunnen beginnen met 1 dag in de week een FKK-dag! Uitgezonderd die paar echte FKK's in NRW dan.

Oja, dat gaat zeker klanten op leveren. Ik weet alleen niet of alle huidige dames dan nog daar willen blijven werken.

Mijn ideale mix zou zijn:

5 dagen FKK concept
1 dag dessousdag
1 dag street outfit

Znipper
3 april 2012, 19:53
Je kunt toch niet verwachten dat vrouwen in hun straatoutfit in een saunaclub werken?

Dat kan ik inderdaad niet verwachten.

Alleen ik merk bij mezelf dat ik de vrouwen, bij binnenkomst in hun normale kleding, vaak (niet altijd, bijv. vodden :eek:) mooier vind dan in hun 'cluboutfit'.

vrije jongen
3 april 2012, 19:57
Oja, dat gaat zeker klanten op leveren. Ik weet alleen niet of alle huidige dames dan nog daar willen blijven werken.

Dat denk ik ook, soms vindt je een onverwacht prachtig lichaam na het spel met de bikini...en ik heb dames wel eens gezegd dat ze in een FKK beter tot hun recht zouden komen:biggrin:, dat zagen de meesten toch niet zitten. Daarnaast heb je in Saunaclubs ook iets vaker dames die erg goed zijn in het kiezen van de 'juiste' pakjes; vooral als er al (enkele) kinders zijn geweest.

Toch ben ik helemaal voor het voorstel van Big30, degenen die niet willen kunnen lekker vrij nemen:tongue:.

Znipper
3 april 2012, 20:01

HAHA!

Met inspelen op behoeften doel ik hier niet op het vervullen van allerlei kinky wensen.
Ik doel op gewone straatkleding waarbij ik, in mijn regio in iedergeval ;), nog nooit een 18 plusser op straat met een fopspeen heb zien rondlopen

Jansen
3 april 2012, 21:33

Nee echt niet de dames moeten juist iets te verbergen houden in een minirok of leuk setje.
Als ik in een club alleen maar naakte dames zou zien dan blijft er niets meer te raden over.
Nee veel dames kunnen ook beter wat aanhouden omdat zei niet de lichamen hebben waar ik een boterham bij wil eten.
Ik hoef die beflappen dan ook niet rimpelig naar buiten zien hangen die klepperend langs je af lopen.

Big30
3 april 2012, 22:04
Nee echt niet de dames moeten juist iets te verbergen houden in een minirok of leuk setje.

Dan stel ik een compromis voor d.i. minimaal 1 dag/week in een saunaclub ook een straatkleding dag.
Maar geen kleding die op een koude winterdag wordt gedragen, ski-jack kleedt niet zo mooi af vind ik. Denk zelf meer aan de kleding voor een zwoele zomeravond. Maximum 3 kleding stukken/dame en als extra eis niet meer dan 50% vh lichaam mag bedekt zijn met kleding, lokaal kan van de eis worden afgeweken.

vrije jongen
3 april 2012, 22:13
Dan stel ik een compromis voor d.i. minimaal 1 dag/week in een saunaclub ook een straatkleding dag.
Maar geen kleding die op een koude winterdag wordt gedragen, ski-jack kleedt niet zo mooi af vind ik. Denk zelf meer aan de kleding voor een zwoele zomeravond. Maximum 3 kleding stukken/dame en als extra eis niet meer dan 50% vh lichaam mag bedekt zijn met kleding, lokaal kan van de eis worden afgeweken.

Anders geld terug!!!

Bredero
3 april 2012, 22:18
Enkele ideeen?

http://www.demorgen.be/dm/nl/5176/Mode/article/detail/1418152/2012/04/03/Prada-pakt-uit-met-rokende-stiletto-s.dhtml

Picasso 1
4 april 2012, 01:00
Voor mij liever geen FKK.
Het mooiste aan sex vind ik de spanningsopbouw. Zonder deze spanningsopbouw (toenemend geil gedrag, verborgen lichaamsdelen die meer en meer zichtbaar worden, etc) missen we naar mijn mening minstens de helft van het plezier aan sex. Het is niet voor niks dat bijvoorbeeld strip teases prikkelend werken op mannen. Is toch heerlijk een dame gekleed in bijvoorbeeld een sexy jurk die je tijdens het spel kan uitkleden en in toenemend mate betasten, het naakte komt vanzelf wel dus daar hoef je niet ongerust over te maken.