PDA

Volledige versie bekijken : Het gebruik van doekjes is helemaal niet slecht ... het is juist een pre !

Znipper
2 april 2012, 10:51
In sommige recensies wordt door beren negatief gesproken als dames met 'doekjes' in de weer zijn. Ook op de kamer verontschuldigen sommige dames zich als ze een doekje pakken om het hele zaakje nog eens op te poetsen. Ik denk dat het verontschuldigen voor een groot deel wordt ingegeven door de feedback die ze van de beren krijgen tijdens een kamergang.

Ik zit de doekjes opmerking in de recensies altijd met verbazing te lezen ... en snap er helemaal niets van.

Het is toch juist een pre als dames zich bekommeren om hygiëne?

Boy69
2 april 2012, 11:00
Het is toch juist een pre als dames zich bekommeren om hygiëne?

Helemaal mee eens, gebruik van doekjes is een goede zaak, alhowel zelf vantevoren goed wassen natuurlijk het beste is.
Wij likken ook niet graag aan een smerige mus (ik niet tenminste)

MeesterMixer
2 april 2012, 11:07
Het gebruik van doekjes is inderdaad niet slecht................het is een dramatisch begin van een sessie, wat daarna (bijna) nooit meer goed komt!

Tuurlijk zorg je er als ijsbeer en als DVP voor dat je schoon bent voor je de kamer opgaat, als dat niet zo is, dan is dat sowieso einde van de opwinding lijkt me ook totaal respectloos naar de ander toe (dit geldt voor beide partijen).

Als je op zoek bent naar een goede GFE, is dat doekje echter totaal uit den boze, staat ongeveer gelijk aan het door de dame direct over upselling beginnen, alsmaar op haar horloge kijken, niet zoenen, PMC proberen door te drukken, fake gekreun, etc etc. :biggrin:

Boy69
2 april 2012, 11:31
Als je op zoek bent naar een goede GFE, is dat doekje echter totaal uit den boze, staat ongeveer gelijk aan het door de dame direct over upselling beginnen, alsmaar op haar horloge kijken, niet zoenen, PMC proberen door te drukken, fake gekreun, etc etc. :biggrin:

die 10 seconden dat ze met het doekje aan de gang is zullen toch niet veel uitmaken lijkt me.
Maar goed.... het is maar net waarover je valt !

Goedemorgenallemaal
2 april 2012, 11:42
ik ben bang dat sommige dames/clubs door schade en schande wijs geworden zijn en het soms bittere noodzaak is om de heer nog even preventief onder handen te nemen.
Ik heb wel eens een dame horen zeggen dat met name Nederlandse Beren het niet zo nauw nemen met de vooraf douchen regels: "Hollander sind Dreckig". Kortom het ligt niet aan de dame maar het ligt eerder aan je voorgangers.

Als dat "GFE-killing" zou zin, wat moeten we dan niet denken van het condoom dat om je leuter gaat? Doet niemand moeilijk over voor het neuken.

Znipper
2 april 2012, 12:25
Tuurlijk zorg je er als ijsbeer en als DVP voor dat je schoon bent voor je de kamer opgaat, als dat niet zo is, dan is dat sowieso einde van de opwinding lijkt me ook totaal respectloos naar de ander toe (dit geldt voor beide partijen).

Natuurlijk ben ik het hier hartgrondig mee eens.

Het probleem is echter dat ik alleen van mijzelf 100% garantie heb dat ik schoon ben, deze garantie heb ik niet van de dame en de beren die voor mij zijn geweest. Als de dame vervolgens met een doekje gaat wapperen zegt mij dat een aantal dingen:

1. ik neem aan dat zij haar klanten voor mij ook heeft opgefrist, wel zo'n fijne gedachte voor mij
2. ze bekommert zich om hygiëne, grotere kans dat ze zich zelf ook beter verzorgd, ook een fijne gedachte voor mij

MichelJ
2 april 2012, 16:58
Als je een meid voor de sleutel vraagt geef je gewoon aan dat je even gaat douchen terwijl zij de sleutel gaat halen. Kan zijn dat je zelf dan een paar minuutjes langer weg bent dan zij, maar 99 van de 100 meiden vindt dat uiteraard geen probleem. Niet alle clubs hebben een sleutel (vooral in Hessen niet), maar dan kan je ook gewoon aangeven dat je jezelf eerst even opfrist. Kan me niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst een doekje voor de sessie gezien heb en mocht die een keer toch tevoorschijn komen dan ben je zo'n doekje toch in no-time vergeten als je met een lekker wijf in bed ligt? (Is natuurlijk een ander verhaal als de DVP denkt dat ze de genotsknot moet polijsten).

Tiga
2 april 2012, 17:15
...en mocht die een keer toch tevoorschijn komen dan ben je zo'n doekje toch in no-time vergeten als je met een lekker wijf in bed ligt? (Is natuurlijk een ander verhaal als de DVP denkt dat ze de genotsknot moet polijsten).

Om de volgende dag wakker te worden met uitslag van die doekjes. Als ze van die 'intiem'-doekjes gebruiken dan is er vaak niks aan de hand maar dat gebruikt niet iedere vrouw.

Bosco
2 april 2012, 17:47
Gewoon ook een doekje vragen aan haar, om der vleermuis ff flink op te kunnen poetsen. :biggrin:

Costana
2 april 2012, 18:19
Mondwater, drooggel, doekjes,... hoe raar het ook klinkt ik wordt er enkel happy van....
en voor jullie denken, dat moet wel een viezerik zijn, ik douch me steeds voor de sessie

Jansen
2 april 2012, 21:12
Even wat recht zetten over de doekjes:

Witte doekjes zijn gemaakt om mee te zwaaien tijdens een voetbal wedstrijd om de trainer weg te jagen.

Rode doekjes zijn gemaakt om stieren op te fokken.

Zwarte doekjes zijn gemaakt voor moslims om hun hoofd en gelaat af te dekken.

Groene doekjes zijn bij Defensie om je mond af te dekken tegen woestijn stof.

Natte doekjes gebruikt PP. om de billetjes van de dames schoon te poetsen.

Droge doekjes gebruikt de Joker om zijn zaad in te spuiten.

Maar voor of tijdens de sex gebruik je geen doekjes daar zijn douches voor.

Znipper
2 april 2012, 21:39

Witte doekjes zijn gemaakt om mee te zwaaien tijdens een voetbal wedstrijd om de trainer weg te jagen.

Rode doekjes zijn gemaakt om stieren op te fokken.

Zwarte doekjes zijn gemaakt voor moslims om hun hoofd en gelaat af te dekken.

Groene doekjes zijn bij Defensie om je mond af te dekken tegen woestijn stof.

Natte doekjes gebruikt PP. om de billetjes van de dames schoon te poetsen.

Droge doekjes gebruikt de Joker om zijn zaad in te spuiten.

Jij windt er geen doekjes om ... bedankt dat je dit uit de doeken hebt gedaan

Znipper
2 april 2012, 22:03

Ben ik met je eens, maar ik wil ook even iets rechtzetten:

Helaas zal niet iedereen hygiëne hoog in het vaandel hebben, de dame kan dit onderscheidt niet altijd maken.
Onder het motto " better safe than sorry " is er volgens mij niets verkeerd als zij even met een doekje aan de slag gaat. Duurt 10 seconden, who cares?

Wat ik raar vind is dat beren deze schoonmaakbeurt tijdens hun kamerbezoek als negatief ervaren, waardoor de dame zich genoodzaakt voelt zich te verontschuldigen. Wellicht dat het bij de beren de "GFE ervaring" frustreert, jammer dan. De dames zijn pro's, hebben vele contacten en moeten hun beroep zo veilig en schoon mogelijk kunnen uitoefenen.

Zodra een dame bij mij met een doekje gaat beginnen (terwijl ik heb gedoucht), zich verontschuldigd, dan wuif ik dat juist weg, complimenteer ik haar juist.

Gondolas9
2 april 2012, 22:11
Ach, Jansen wilde een open doekje halen. Of was het een doekje voor het bloeden. Nou ja, dat laatste in een damescontext...

rob45
2 april 2012, 22:13
Even een aanvulling.Ook heb je een doekje voor het bloeden en kan je nog een (hand) doekje in de ring gooien.En wat een goed idee is een clubdoekje met logo erin. :)
In een ander topic is de entree een hot item. Als de beren niet meer naar de clubs komen doeken ze de boel op. :D

uurtje
2 april 2012, 22:14
tja, ik vind het zelf ook niet fijn als de doekjes tevoorschijn komen. Want als de tas eenmaal open gaat kan er van alles uit komen. Waaronder het oh zo gevreesde glijmiddel...

Maar..........ik kan ondanks alles wel begrip voor de dames opbrengen. Ikzelf douche eer ik de kamer op ga en poets mijn tanden regelmatig. Daarnaast zorg ik ervoor dat mijn gereedschap niet overwoekerd is. Echter..................ik stond eens in een bepaalde club op het toilet en de raakte in gesprek met een beer die vervolgens riep dat hij moest opschieten omdat er een dame aan het wachten was. Op mijn vraag of ie niet ff moest douchen keek hij of hij water zag branden. Tja........dan houdt het bij mij redelijk op en begrijp ik de dames wel....

Jansen
2 april 2012, 22:20
ik kreeg net een mailtje dat PP in LR het spelletje aan het spelen was van zakdoekje leggen.

uurtje
2 april 2012, 22:22
zeker een doekje voor het bloeden...

Megaboob
2 april 2012, 22:48
Tja, een doekje.... ik ben dus echt schoon en hygienisch, en dan hoeft dat doekje van mij echt niet. Soms doet een dame het wel ok, prettig, zachtjes, wellicht met een vochtig doekje, dan gaat het. Afgelopenn donderdag in Amnesia echter met een droek stukje papier, en schuurde de eikel, zullen we maar zeggen, niet echt een fijn begin!

Megaboob

vrije jongen
2 april 2012, 23:03
Ik vind een doekje ook geen probleem en ben het in principe meteen weer vergeten, ware het niet dat sommmige dames iets aan de.... ehh...grondige kant zijn. Op het moment dat ik Au! uitroep, gaat het iets te ver (en over het algemeen douche ik ook voor het kameren).

benijsbeer
2 april 2012, 23:09
Het gebruik van dergelijke doekjes in massa afwerk clubs (party treff / Pauschal clubs) vind ik acceptabel. Zo af en toe lig je daar ook wel eens naast een beer die het niet zo nauw neemt met hygiëne. Zulke beren worden nog wel eens naar de douche gestuurd. dan zijn ze ineens verontwaardigd, terwijl ik ze dan ook op afstand kan ruiken.

Helaas gebeurt dat daar nog al eens. Als het minder sterk ruikt, dan kan dat doekje nog worden gehaald.

De ene meid is daar veel allergischer voor als de andere meid. Sommige meiden pakken altijd dat doekje, maar dat voorkom je weer door duidelijk te maken dat je zojuist onder de douche vandaan komt.

Je ziet ook vaak het afgrijzen in de ogen van de dame als ze weer eens een gast krijgt, die ondanks doekje nog steeds een ongedefinieerd geurtje heeft. Zo'n figuur wordt dan maar wat graag met z'n tweetjes bevredigt. De ene meid rukt dan, en de andere laat met haar tieten spelen of zo in de hoop dat ie snel klaar komt. Daarna snel wegwezen...

BefBeer
3 april 2012, 19:57
In een saunaclub hoeft ik ook echt geen doekjes! Bah!

Ik ben proper en altijd net gedoucht voor ik ga kameren en zelfs na een plasje douche ik weer.

Die doekjes ken ik alleen nog uit de tijd dat ik wel eens langs de ramen ging, daar was vrijwel altijd zo'n 'doekje'.
Dus voor mij een afknapper door die assosiatie met de vaak slechte raamdienstverlening.

BefBeer

sofaking
3 april 2012, 20:23
Als een dame in een club met een doekje zou afkomen zou ik haar vragen om in de plaats daarvan nog eens lekker tesamen in de douche te gaan. Ik vind dat keigeil, en zo kan iedereen achteraf met gerust hart overal likken naar hartelust.

Jansen
3 april 2012, 21:00
Ik heb nog nooit in een Duitse club meegemaakt dat er een doekje te pas kwam.
De dames zien snel genoeg of je schoon gewassen het bed opkruipt.
Als een dame de hele dag in het zelfde setje rondloopt en niet eerst een douche neemt dan gaat ze ook niet langs de plinten.

Als ik zie dat ze al enkele uren op een kruk zit waar de lippen bezweet in de slip hangen en af en toe schurend op de muziek verder vochtig worden
dan vraag ik meestal bij het halen van de sleutel of ze eerst gaat douchen.

Oud gezegde :
Doekjes gebruiken ze maar in de tippelzones achter de bomen waar je niet met water bij je KUT kan komen !!

tifkad
4 april 2012, 00:26
Om de volgende dag wakker te worden met uitslag van die doekjes. Als ze van die 'intiem'-doekjes gebruiken dan is er vaak niks aan de hand maar dat gebruikt niet iedere vrouw.

Je bedoelt , er worden ook vochtige ass wipe doekjes gebruikt? :)

Goedemorgenallemaal
4 april 2012, 08:31
Mondwater, drooggel, doekjes,... hoe raar het ook klinkt ik wordt er enkel happy van....
en voor jullie denken, dat moet wel een viezerik zijn, ik douch me steeds voor de sessie
te laat, mijn hersencellen werkten reeds...