PDA

Volledige versie bekijken : Lisa (Francaise) ex-LR/Samya

Badslippers
3 april 2012, 11:06
Haarkleur/-lengte : zwart/schouderlang
Lengte dame : 1.57
Postuur/Cupmaat : slank, stevig reetwerk / a-cup
Nationaliteit/Taal : Franse/Duits/Frans/Engels
Leeftijd : Niet gevraagd, schatting: 25
Tatoeages/Piercings : blanco/blanco
Service: TZ, PZC, NMC
Voordelen: Goedlachs, presales, pijpen
Nadelen: luchtje
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: -

Ik was koud van de kamer en recupeerde in een bankstel toen deze Francaise zich naast mij positioneerde en een amicaal gesprek aanving wat mij kon bekoren. Het nivo was goed, geen obligaat saunaclub gezwets. Zij drong zich niet op doch kroop lekker dicht tegen me aan. Zelfs toen ik zei dat ik mijn lul een "Recycle-moment" gunde omdat hij tijdens een vorige sessie compleet in de vernieling was gedraaid, week ze niet van mijn zijde en informeerde "En passant' naar de grootte van mijn leuter. "It's just a normal dick". Dat geloofde ze niet omdat alle nederlandse kerels volgens haar een grote hebben. Om een lang verhaal kort te houden, wij togen na zo'n drie kwartier knuffelwerk naar een kamer en toen ik mijn lendendoek liet vallen schreeuwde ze: C'est la Tour Eiffel". Ik vond dit redelijk overdreven.

Lisa is een knuffeldiertje die haar land eer aan doet door zeer geil "French Kissing" te practizeren. Ook haar andere Frans behoort tot de betere klasse. "Handsfree" pijpwerk waarbij ballen en het gedeelte tussen kloten en kontgat niet vergeten worden. Na zit tongzoen en pijpoffensief wenste ik in actie te komen en begaf me naar haar lager gelegen regionen. Ze spoorde me aan het vooral langzaam te doen. Op de franse manier. Niet de overbekende Franse slag doch langzaam, nat en geil. Echter, hoe dichter ik bij haar zeikput kwam des te meer pikten mijn neusvleugels een ondefinieerbare putlucht op waardoor ik me schrijlings terugtrok en de aftocht blies. Dit was toch wel een afknapper na al het frivolere werk. Ik kon nu de sessie afbreken wegens de hinderlijke stankbel die zich daar beneden manifesteerde maar wij waren reeds 20 minuten onderweg en met de aangename "Pre-sales" in het achterhoofd zou ik de komende tien minuten door de zure appel heen bijten. Een condoom zou mij tegen alle keukenluchtjes beschermen. Het neuken was een tien minuten durende climax waarbij Lisa haar controle volledig verloor en mij met haar stevige dijen niet meer liet ontsnappen en zich naar een (wellicht geacteerd) hoogtepunt werkte. Door haar primitieve paringsdriften de vrije loop te laten en haar dierlijke gekreun sloegen ook bij mij de stoppen door en stootte me zelf ruw naar een hoogtepunt.

Conclusie: uitstekende service waar echter een naar luchtje aan hing. Ik zal alleen herhalen als wij van ter voren een "Warming-Up" in de vorm van een bubbel- dan wel douchesessie afwerken.

SFL
3 april 2012, 11:10
Citaat BS: "Het nivo was goed, geen obligaat saunaclub gezwets"

Reactie Lisa hoog niveau: "It's just a normal dick". Dat geloofde ze niet omdat alle nederlandse kerels volgens haar een grote hebben

:hammer:

bad pritt
3 april 2012, 11:55
Heb haar afgelopen zondag nog laten lopen in Heaven 7, leuk temperamentvol dametje.
Is spaans/frans. Als je haar voor je wilt winnen moet je zeggen dat ze marrokaans eruit ziet:biggrin:
Vertelde mij na een lange pauze dit werk weer op te pakken.

Ook een Lisa getroffen uit LR, die alles uit de kast haalde om me te verleiden gedurende een half uur, lapdances, tongzoenen , dansjes alles, maar onbeschoft van mij, ik had echt geen zin meer mede door een "zwaar" gesprek met een van de dames. (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?11588-Heaven7-Sauna-Club-Algemeen-Geleuter&p=260300#post260300)

billclinton
8 april 2012, 18:57
Een française .Nou, ze viel me al in de smaak !

fiatido
6 augustus 2012, 20:19
Wie o wie kan mij vertellen waar het snoepje Lisa nu uit hangt? Afgelopen 2 keer liep ik haar tegen het lijf in LR. Afgelopen zaterdag weer naar LR geweest met de hoop wederom een heerlijke sessie met Lisa te hebben. Tot mijn grote verbazing was ze er niet. Lisa is sowieso one of my favourites. :freu:

satanic surfer
18 oktober 2012, 08:46
werkzaam in Samya

Carlitos
20 oktober 2012, 10:18
Ik vind het onbegrijpelijk dat LR deze dame eruit heeft gegooid. Ze werkte al jaren in LR en nu afgedankt. Jammer, maar nu inderdaad werkzaam in Samya.

Alexander de Grote
24 oktober 2012, 16:18
Kan verplaatst worden naar----> Acapulco

Hugo39
28 oktober 2012, 18:42
Kan verplaatst worden naar----> Acapulco

Yesterday she was in Samya...

Alexander de Grote
28 oktober 2012, 21:31
Ik kan het niet meer bijhouden..... ADMIN gelukkig wel.

Carlitos
3 november 2012, 07:32
Foto's en service: http://www.samya.de/gallery/index.php?gid=1248

Alexander de Grote
23 februari 2013, 11:11
Kan naar de oude doos. :smoke:

bad pritt
23 februari 2013, 12:48
Kan naar de oude doos. :smoke:

Hoezo ??

MichelJ
23 februari 2013, 12:51