PDA

Volledige versie bekijken : Leuke Amateur Dames gezocht in Omgeving Frankfurt



CedarTeeth
3 april 2012, 21:05
Allen,

Heb het zo een beetje gezien in de clubs zoals Bernds en Oase. Ik zoek naar net iets anders:
* een super geil vrouwtje
* een geile ingesteldheid die zowat alles doet wat je haar vraagt en die er ook lekker zelf van geniet...
* waar het echt genieten is met het nodige respect
* die spuit als een fontein
* slikken en gelikt worden
* heeft een strap-on om mij te verwennen
* moet niet een topmodel zijn maar met de nodige vrouwelijke eigenschappen
* spreekt beetje engels
* aan een redelijke vergoeding

Waar kan ik terecht in regio Fft am Main?

Jansen
3 april 2012, 21:17
Allen,

Heb het zo een beetje gezien in de clubs zoals Bernds en Oase. Ik zoek naar net iets anders:
* een super geil vrouwtje
* een geile ingesteldheid die zowat alles doet wat je haar vraagt en die er ook lekker zelf van geniet...
* waar het echt genieten is met het nodige respect
* die spuit als een fontein
* slikken en gelikt worden
* heeft een strap-on om mij te verwennen
* moet niet een topmodel zijn maar met de nodige vrouwelijke eigenschappen
* spreekt beetje engels
* aan een redelijke vergoeding

Waar kan ik terecht in regio Fft am Main?

Koop een praatpop bij Bart Smit die kan je laten likken,slikken,spuiten en in het Engels zegt ze Mama als je haar voorover buigt.
Ze is net zo geil als jij wilt en spreekt nooit tegen.

CedarTeeth
3 april 2012, 21:20
hahahaha- is idd boenk erop!
bericht was er idd iets over eigenlijk - geef ik toe :)
Enige dames die je me kan aanbevelen - zonder naar mijn bericht te kijken in regio Frankfurt?

Jansen
3 april 2012, 21:26
hahahaha- is idd boenk erop!
bericht was er idd iets over eigenlijk - geef ik toe :)
Enige dames die je me kan aanbevelen - zonder naar mijn bericht te kijken in regio Frankfurt?

Nee helaas ben ik alleen daar in de buurt geweest bij Oase geweldige club met veel blonde dames maar ook enkele zwartharige.

Kom vrijdag naar PHG na 15.00 u en ik zal als gids je vertellen welke dames jou daar bevallen.

CedarTeeth
3 april 2012, 21:30
hey, thx voor de info - ik ben niet zo veel in Fft eigenlijk. Ga pas terug op 18/4 en dan heb ik meestal niet zo veel tijd. Toch bedankt voor je aanbod.
Vorige week in Oase heb ik een leuke poolse gehad, Elisa was haar naam denk ik (bruin haar, B-cup, GFE). Timide maar een echt toppertje! Doe ze de groeten van Sam! :)

Jansen
3 april 2012, 21:36
hey, thx voor de info - ik ben niet zo veel in Fft eigenlijk. Ga pas terug op 18/4 en dan heb ik meestal niet zo veel tijd. Toch bedankt voor je aanbod.
Vorige week in Oase heb ik een leuke poolse gehad, Elisa was haar naam denk ik (bruin haar, B-cup, GFE). Timide maar een echt toppertje! Doe ze de groeten van Sam! :)

Oh Ben jij die Sam !! daar heeft ze al over gesproken jij was die man die veel noten op zijn zang had maar weinig muziek in je penis. haha.

CedarTeeth
3 april 2012, 21:41
Dat was Uncle Sam :) . Mij zal ze zich herinneren als de spuiter die volgens haar woorden "een kilo sperma uitspoot"... vraag het maar. Soit, bedankt voor de info Jansen. Mss tot binnenkort ergens ten velde :)

marcuswally
3 april 2012, 22:00
maak een account aan op www.kaufmich.com (gratis)

Kan je zoeken naar wensen. Ik heb er zelf goede ervaring mee. Kijk wel of andere al een oordeel hebben gegeven, hebben ze nog geen waardering dan zou ik de gok niet wagen.

CedarTeeth
4 april 2012, 20:34
hey marcus, bedankt voor je tip! heb al een paar leuke vrouwen gespot daar